سوئیچ شبکه, وبلاگ

قیمت سوئیچ سیسکو

سوییچ 48 پورت | نت یک

سوئیچ سیسکو چیست؟ قیمت سوئیچ سیسکو چقدر است؟ برای خرید سوئیچ سیسکو به کدام مجموعه اعتماد کنیم؟ نت یک مناسب ترین مجموعه قدرتمند در ایران است که خرید و قیمت سوئیچ سیسکو را به مناسب ترین شکل در دسترس شما قرار می دهد، کافی است به بخش فروشگاه وب سایت ما مراجعه کنید و مناسب ترین سوئیچ شبکه سیسکو را با قیمت عالی و ضمانت در هرجای ایران که هستید تحویل بگیرید.

خرید و قیمت سوئیچ سیسکو

نت یک، شرکت بزرگ فروش سوئیچ سیسکو سعی دارد با تامین محصولات اصل و قطعات درجه یک رضایت شما عزیزان را به دست آورد. این مجموعه همه محصولات خود را به همراه ضمانت و اصالت کالا ارسال می کند. کافی است برای دریافت قیمت به روز سوئیچ سیسکو همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما مراجعه کنید. در نت یک علاوه بر فروش سوئیچ سیسکو و تجهیزات دیگر مشاوره رایگان برای خرید مناسب ترین محصولات هم ارائه می شود. قیمت سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو چیست؟ قیمت سوئیچ سیسکو

مطمئنا می دانید سوئیچ چیست و اطلاعات کاملی نسبت به آن در اختیار دارید. سیسکو یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سوئیچ شبکه در جهان می باشد و در حال حاضر بخش اعظمی از بازار فروش سوئیچ شبکه را به خود اختصاص داده می باشد. سوئیچ های سیسکو توانایی پوشش انواع کسب و کارها با کاربری های مختلف را دارند. به همین علت سوئیچ های این شرکت در کسب و کارهای مختلف استفاده می شوند.

بعضی از خدماتی که سیستم عامل سوئیچ سیسکو ارائه می دهد شامل رمزگذاری، احراز هویت، امکانات فایروال، افزایش کیفیت خدمات، مسیریابی هوشمند، Proxy و … می شود. همینطور سیستم عامل سیسکو در روترهای ISR می تواند از پردازش تماس و خدمات ارتباطی یکپارچه پشتیبانی کند.

سه نوع سیستم عامل IOS در سوئیچ های سیسکو وجود دارد که عبارتند از: قیمت سوئیچ سیسکو

  1. IOS XE : این سیستم عامل روی لینوکس اجرا می شود. این سیستم عامل دارای کدهای مشابه با دیگر IOS ها می باشد. این سیستم عامل که با نام families هم شناخته می شود، اجازه می دهد تا هر کاربر از یک پایه کد مشابه استفاده کند. قیمت سوئیچ سیسکو
  2. IOS XR: این سیستم عامل مبتنی بر QNX و مانند یونیکس تجاری می باشد. این سیستم عامل از شبکه های نرم افزاری تعریف شده و سیستم های تعبیه شده بازار پشتیبانی می کند. این سیستم عامل که با نام trains هم شناخته می شود، نوعی جدید از نسخه های IOS را ارائه می دهد.
  3. NX-OS: این سیستم عامل برای سوئیچ های اترنت سری Nexus و سوئیچ های شبکه فضای ذخیره سازی کانال فیبر سری MDS استفاده می شود. این IOS مبتنی بر Wind River Linux و با سایر سیستم عامل های سیسکو قابل اجرا می باشد. قیمت سوئیچ سیسکو

 

مفهوم پارت نامبرها و حروف در سوئیچ ها

در این بخش با یک مثال به بررسی مفهوم حروف و پارت نامبر سوئیچ ها می پردازیم:

WS – C2960-24PC-L قیمت سوئیچ سیسکو

L: نشانگر کلمه Lite است، به این معنی که در استاندارد Poe تا 370 وات انرژی برق تامین می شود.

T : به این معنی است که سوئیچ دارای پورت اکسس از نوع اترنت می باشد. قیمت سوئیچ سیسکو

P :بیانگر پورت POE با سرعت گیگ.

وظیفه سوئیچ در شبکه چیست؟

این وسیله بسیار هم دیتا و اطلاعات را دریافت کرده و از طریق پورت ها، آن ها را به سمت مقصد و پورت خروجی ارسال می کند. این کار باعث اتصال تمامی نودها و مدیریت شبکه می شود. از کاربرد سوئیچ در شبکه می توان به اتصال و ارتباط سیستم ها به یکدیگر اشاره کرد که می توان به راحتی تعداد زیادی کاربر را به هم وصل کرد. همینطور از ترافیک و افت سرعت در انتقال اطلاعات به شدت جلوگیری کرده و سرعت انتقال اطلاعات در شبکه های محلی افزایش پیدا می کند.

قیمت سوئیچ سیسکو

چرا به سوییچ شبکه نیاز داریم؟

انواع سوئیچ های سیسکو

سوئیچ های سیسکو انواع مختلفی دارند و برای کاربردهایی متفاوت طراحی شده اند. برای مثال سوئیچ های کاتالیست برای شبکه های محلی و سوییچ های Nexus برای دیتاسنترها. سیسکو سوئیچ های Catalyst خود را هواره با امکانات جدید، کارایی بیشتر، Density بیشتر و قیمت کمتر به بازار عرضه می کند. سوئیچ های سیسکو با ویژگی هایی چون کارایی بالا، امنیت، دسترس پذیر و قابل توسعه بودن، سوییچ های پرفروش بازار می باشند. 

قیمت سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو با پیکربندی ثابت

معادل سوئیچ با پیکربندی ثابت، fixed configuration switcges است که برای راحتی، سوئیچ fixed گفته می شود. سوییچ های fixed سوییچ های پرطرفدار در بازار می باشند. انواع سوئیچ ها در دسته فیکس، با داشتن تعداد پورت ثابت برای مثال 8 پورت، 16 پورت و 24 پورت و … در انواع شبکه ها قابل استفاده می باشند. امکان اتصال سوییچ های fixed به هم و استفاده از فیبر نوری در آنها وجود دارد.

قیمت سوئیچ سیسکو

بعضی از انواع سوئیچ سیسکو با پیکربندی ثابت عبارتند از:

  1. Cisco Catalyst 2960 Series
  2. Cisco Catalyst 2960-S Series
  3. Cisco Catalyst 3560 Series
  4. Cisco Catalyst 3560-E Series
  5. Cisco Catalyst 3560-X Series
  6. Cisco Catalyst 3750 Series
  7. Cisco Catalyst 3750-E Series
  8. Cisco Catalyst 3750-X Series
  9. Cisco Catalyst 4900 Series
  10. Cisco Catalyst 2975 Series

سوئیچ سیسکو ماژولار

سوئیچ ماژولار با افزودن ماژول امکان افزودن تعداد پورت سوئیچ وجود دارد پس برای توسعه و ارتقای شبکه کاربرد دارند اما گران تر از سوییچ ثابت می باشند و استفاده از آنها بییشتر در شبکه های سازمانی و انترپرایزها و دیتاسنترها می باشد.

سیسکو سوئیچ های ماژولار Catalyst و Nexus کارایی مقیاس پذیر، انعطاف پذیری در پیکربندی و توسعه پذیری بسیار بالا برای شما فراهم می کنند. انواع این سوییچ ها عبارتند از:

  1. Cisco Catalyst 4500 Series
  2. Cisco Catalyst 6500 Series
  3. Cisco Nexus 7000 Series

سوئیچ سیسکو مدیریتی

وقتی می خواهیم از بین انواع سوئیچ های سیسکو، سوئیچ مناسب را انتخاب کنیم، باید توجه کنیم که سوئیچ شبکه مدیریتی لازم داریم یا غیر مدیریتی. تفاوت اصلی این دو در میزان کنترلی است که لازم داریم روی تنظیمات سوئیچ داشته باشیم.

سوئیچ های غیر مدیریتی طوری طراحی شده اند که به محض زدن به برق و روشن شدن، کارشان را شروع می کنند و نیاز به انجام کار خاصی نیست و تنظیماتی برای کانفیگ سوئیچ لازم ندارید. این مزیتی بزرگ برای شبکه های کوچک است که فقط نیازهای اساسی رفع شود کافی می باشد.

یکی از مناسب ترین سوئیچ های غیر مدیریتی سیسکو سوئیچ Cisco SG112-24 Compact 24-Port Gigabit Switch است که مصرف برق کمی دارد و قابل نصب در رک می باشد. این سوئیچ 24 پورتی سیسکو همانند دیگر سوئیچ های غیرمدیریتی سری 110 سیسکو، در زمینه سرویس های ویدئویی مبتنی بر پهنای باند مناسب می باشد.

سوئیچ سیسکو غیر مدیریتی

سوئیچ های مدیریتی کاملا قابل کانفیگ می باشند و روی کارایی شبکه تاثیرگذارند. سوئیچ شبکه مدیریتی برای شبکه های بزرگ و شبکه هایی با برنامه های حساس و حیاتی لازمند.

سوئیچ های مدیریتی سیسکو امکان تنظیم کردن هر پورت برای منظوری خاص را فراهم می کنند. می توانید این سوئیچ ها را مدیریت و پیکربندی کنید و روی شبکه تان نظارت داشته باشید. همینطور می توانید کنترل بهتری روی چگونگی انتقال دیتا روی شبکه داشته باشید و مشخص کنید دقیقا چه کسی این دیتا را دریافت کند و به آن دسترسی داشته باشد.

سوئیچ های مدیریتی سیسکو مدل 24 پورتی SG300-10MPP-K9-NA و مدل 28 پورتی SG350-28-K9-NA جزو مناسب ترین سوئیچ های مدیریتی می باشد. از نام مدل سوئیچ سیسکو بعضی ویژگی های آن نمایان می باشد.

سوئیچ سیسکو صنعتی

سوییچ های صنعتی سیسکو جزو سوییچ های ماژولار است و همان طور که ار نامگذاری مشخص است، سوئیچ های صنعتی سیسکو در صنعت و محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد استفاده می شود. طول عمر بالا، امنیت، کم بودن هزینه های عملیاتی از مزایای این نوع سوئیچ سیسکو می باشد.

بعضی از مدل های سوئیچ های صنعتی سیسکو عبارتند از:

  1. Cisco IE 1000 Series
  2. Cisco IE 2000 Series
  3. Cisco IE 2000U Series
  4. Cisco IE 3200 Series
  5. Cisco IE 3300 Series
  6. Cisco IE 3400 Series
  7. Cisco IE 3400H Series
  8. Cisco IE 4000 Series
  9. Cisco IE 4010 Series
  10. Cisco IE 5000 Series

تفاوت سوئیچ سیسکو با دیگربرندهای موجود

تفاوت سوئیچ های سیسکو در تکنولوژی هایی است که هر کدام پشتیبانی می کنند. برای مثال:

  1. ماژولار یا مستقل یا Stackable بودن
  2. LANLite یا LANBase بودن
  3. سرعت و تعداد پورت ها
  4. Fast Ethernet یا Gigabit Ethernet بودن
  5. دسکتاپی یا رک مونت بودن
  6. مدیریتی یا غیرمدیریتی یا اسمارت بودن
  7. پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از PoE و +PoE
  8. پشتیبانی از فیبر نوری

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 9300 سیسکو

سوئیچ کاتالیست 9300 سیسکو یکی از مناسب ترین و قدرتمندترین سوئیچ های لایه Access مدل OSI می باشد. این سوئیچ 48 پورتی با امکان استک فوق العاده خود پهنای باند خود را به یک ترابایت هم می رساند. قیمت سوئیچ سیسکو

این سوئیچ سیسکو از امکان هوش مصنوعی برخوردار است و مسیرهای دقیق تری را برای ارسال پکت انتخاب می کند. سوئیچ 9300 دارای پورت آپلینک ماژولار بوده و همینطور با ویژگی ASIC باعث می شود تا توان سوئیچ به میزان زیادی افزایش یابد و عملکرد بالایی را شاهد باشیم. همینطور این سوئیچ امکان استفاده از پردازنده های X86 را می دهد. یکی از خارق العاده ترین ویژگی های که این سوئیچ این بوده که امکان ذخیره سازی اطلاعات تا 2470 گیگ از نوع حافظه SSD را برای ادمین شبکه فراهم می کند.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 4948 سیسکو

سوئیچ 4948 اترنت 10 گیگابیتی یک سوئیچ با تاخیر بسیار کم است و در لایه های دو تا چهار مدل OSI کار می کند. این سوئیچ اترنت 10 گیگابیتی بر اساس معماری سخت افزاری و نرم افزاری سری سوئیچ های کاتالیست با عملکردی استثنایی، پهنای باند و امکان اطمینان بالا بوده که در چند لایه بودن سرور ها در شبکه و ایستگاه های کاری، کارایی بسیار بالایی دارد؛ همینطور این سوئیچ در مسیریابی با آی پی و افزایش امنیت عملکرد و کارایی بالایی را از خود به نمایش گذاشته می باشد. قیمت سوئیچ سیسکو

قسمت عقبی سوئیچ با دو منبع تغذیه و یک سینی فن قابل جابجایی می باشد.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 6500 سیسکو

سری 6500 سیسکو که از خانواده های سری 6000 کاتالیست است با اسم مستعار Constellation در سال 1999 معرفی شد. این معرفی، یک جهش رو به جلو در عرصه سوئیچینگ سوئیچ های سیسکو بود. این سری سوئیچ پهنای باند اترنت را از 3.6 گیگابیت به 32 گیگ افزایش داد. تقریبا یه سال بعد از معرفی سری 6000، , سیسکو، سری سوئیچ های 6500 را با اسم مستعار Constellation+ معرفی کرد. این سوئیچ از امکان ماژولار برخوردار است و کل سوئیچ از یک شاسی, یک نگهدارنده و ماژول های دیگر تشکیل شده می باشد.

این سری سوئیچ ها در سه ماژول سوپروایزر و دو ماژول SFM معرفی شدند: قیمت سوئیچ سیسکو

Supervisor IA

علاوه بر ویژگی های ماژول Supervisor I، امکان سوئیچینگ چند لایه و همینطور امکان Qos را هم ارائه می دهد.

Supervisor I

این ماژول شامل 2 پورت آپلینک اترنت گیگابیت بوده و با استفاده از کانکتور GBIC و فقط در لایه 2OSI کار می کند.

Supervisor II

این ماژول شامل نسخه 2PFC است که سوئیچینگ را در چندین لایه برقرار می کند. علاوه بر این، امکانات Switch Fabric و Switch Fabric 2 در این ماژول فعال می باشند.

Switch Fabric Module

SFM روی سوئیچ های 6500، پهنای باند را تا 2560 گیگابیت افزایش می دهد. قیمت سوئیچ سیسکو

Supervisor 720

این سوپروایزر از یک PFC نسخه 3 جدید و یک MSFC نسخه 3 , دو پورت فیبر اترنت گیگابیتی آپلینک و یک پورت RJ4510/100/1000 برخوردار می باشد.

Switch Fabric Module II

این ماژول نسبت به ماژول قبلی، امکان صف بندی با اولویت بالا را در سوئیچ اضافه کرده می باشد.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 3750 سیسکو

این سری سوئیچ سیسکو یکی از کارآمدترین و قدرتمندترین تجهیزات در شبکه هستد. این سوئیچ در لایه 2 و 3 مدل OSI کاربرد دارد. این سوئیچ یکی از قدرتمندترین سوئیچ ها در این لایه می باشد. از خانواده دیگر این سری می توانیم به سری X,S و G اشاره کنیم. سوئیچ 3750 دارای 4 پورت فیبر می باشد.

هم چنین می توانیم ازین سوئیچ در لایه های Distribution و Core استفاده کنیم. امکان پشتیبانی از پروتکل OSPF را دارد و مثل یک روتر عمل می کند. همینطور می توانیم علاوه بر آی پی ورژن 4 از آی پی ورژن 6 هم در این نسخه بهره مند شویم.

این سوئیچ را می توانیم هم به عنوان سوئیچ Standalone و هم به عنوان Stack استفاده کنیم و امنیت را در شبکه تا حد زیادی بالا ببریم. پشتیبانی از پورت های GLC/SFP برای ارتباط های فیبر یکی از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این سوئیچ شده. این سوئیچ در پورت های 24 و 48 در اختیار ادمین ها قرار دارد. از دیگر مزایای سوئیچ 3750 می توانیم به ویژگی وایرلس کنترلر که امکان مدیریت Aironet Access Point را به شکل گسترده ای ارائه می دهد اشاره کنیم.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 4500 سیسکو

سوئیچ های سری 4500 سیسکو دارای مقیاس پذیری بالایی بوده و جهت نیازهای روزمره یک شبکه کاربرد دارند. این امکان به علت وجود امکان سوپروایزرهای E/8L-E-8 میسر می شود. این سری سوئیچ ها، با پهنای باند حدودا 900 گیگ بر ثانیه داده ها را منتقل می کنند. ما می توانیم این سوئیچ ها را در لایه Core و Access شبکه استفاده کنیم. مثل اکثر مدل های سوئیچ سیسکو می توانیم QOS را روی این سوئیچ هم پیاده کنیم تا بتوانیم از امکانات IP , VOIP , CAMERA و آنتن وایرلس استفاده کنیم.

از دیگر ویژگی های این سوئیچ می توانیم به امکان VRF-Lite اشاره کنیم. سوئیچ های 4500 سری E و X از چندین مسیر انتقال پشتیبانی می کند. هم چنین از ویژگی EVN برخوردار است که این امکان باعث افزایش تفکیک ترافیک لایه 3 می شود و باعث می شود مدیریت و عیب یابی در مواردی که شبکه با مشکلی مواجه است، راحت تر باشد.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 6800 سیسکو

سوئیچ سری 6800 کاتالیست سیسکو با توان کارایی بالا توانسته راه خود را در میان مناسب ترین سوئیچ های باز کند. هر اسلات این سوئیچ معادل 880 گیگابیت بر ثانیه است و از 10/100 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی میکند. این سری سوئیچ ها شامل سه سوئیچ با نام: Cisco Catalyst 6807-XL, Cisco Catalyst 6880-X and Cisco Catalyst 6800ia می باشند. کارایی این نوع سوئیچ ها تقریبا مشابه هم است اما یک سری تفاوت های ظاهری دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

Cisco Catalyst 6880-X Switch

این سری سوئیچ ها تا بیشتر از 10 گیگابیت بر ثانیه اترنت را پشتیبانی می کنند. قیمت سوئیچ سیسکو

Cisco Catalyst 6807-XL Switch

این سری یک سوئیچ سیسکو ماژولار 7 اسلات است که قادر است تا 100 گیگابیت اترنت را پشتیبانی کند.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 3650 سیسکو

این سوئیچ از سری سوئیچ های 3650 سیسکو است که امکان انعطاف پذیری خیلی بالایی دارد و می تواند همگام سازی کاملی از پلتفرم ها و دستگاه های با تکنولوژی بی سیم و سیمی را در یک شبکه فراهم کند و همینطور می تواند باعث افزایش باند شبکه شود. این سری سوئیچ ها با امکان وایرلس کنترلر در داخل خود می توانند ترافیک را در سوئیچ های 48 پورتی تا 48 Gb/s مدیریت کنند و عملکرد بالایی را ارائه دهند. همینطور می توانند ترافیک را تا 20Gb/s در سوئیچ های 24 پورتی مدیریت کنند و 25 اکسس پوینت و تعداد 1000 کلاینت وایرلس را کنترل کنند.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 3850 سیسکو

این سری سوئیچ های سری 3850 سیسکو ماژولار می باشند و در مدل های مختلفی طراحی شده اند, که در همه این مدل ها دو عدد منبع تغذیه و سه عدد فن ماژولار قرار گرفته است,این سری، یکی از قدرتمندترین سوئیچ ها در لایه Core و Distribution است که از آن با اصطلاح خاصی به نام Next Generation نام برده می شود. انواع مختلف آن ها دارای پورت های 12,24 و 48 می باشند.

یکی از مناسب ترین ویژگی های این سوئیچ این بوده که امکان استک کردن را به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند 9 سوئیچ را با توان 480Gbps با یکدیگر استک کنند. این امکان به شما این امکان را می دهد که تا زمانی که یکی از سوئیچ ها به علت خرابی منبع تغذیه خاموش شد ، سوئیچ های دیگر سریعا امکان برق رسانی را به این سوئیچ خراب ارائه بدهند.

این موضوع باعث بالا رفتن چشم گیر عملکرد شبکه می شود. از دیگر امکانات این سوئیچ می توان به Poe و Poe+ اشاره کرد . همینطور این سوئیچ از پردازنده های ASIC شناخته شده استفاده میکند. حل ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که این امکان اصلا چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت سوئیچ سیسکو

این امکان با به کار گرفتن UADP قادر است پردازش ترافیک های شبکه بیسیم و کابلی را متمرکز کند و همزمان به هردو شبکه کارایی یکسانی را ارائه دهد. با مشاهده تصویری که از اجزای سوئیچ برای شما تهیه کرده ایم می توانید بیش تر این موارد را درک کنید.

قیمت سوئیچ سیسکو

 

آشنایی با سوئیچ 3560 سیسکو

سوئیچ های سری 3560 سیسکو برای یک سری شرکت ها و سازمان هایی طراحی شده است که اصلاً نیاز به سوئیچ های ماژولار ندارند. این سوئیچ ها امکانات بسیار بالایی دارند و می توانند از طریق مسیریابی پکت ها را ارسال و دریافت کنند. این سری سوئیچ سیسکو دارای 24 پورت اترنت 10/100 و دو عدد پورت آپلینک می باشند. از این سوئیچ می توانیم به عنوان یک سوئیچ Backbone بین دو سوئیچ لایه 2 هم استفاده کنیم

ویژگی های سوئیچ 3560 سیسکو

  • دارای 24 پورت
  • در ابعاد 4.4*30*44.5 cm ارائه می شود قیمت سوئیچ سیسکو
  • در لایه 3 مدل OSI کار میکند
  • امکان استک ندارد
  • دو عدد آپلینک SFP دارد
  • حداکثر تعداد تعریف ویلن 4000 است

آماده سازی جهت نصب سوئیچ 3560

  • قبل از هر چیز اطمینان حاصل کنید که چیزی به سوئیچ متصل نیست.
  • سوئیچ را با استفاده از کابل AC به یه منبع برق متصل کنید. قیمت سوئیچ سیسکو
  • پس از روشن شدن سوئیچ، یک فرایند تست انجام می دهد و سپس شروع به چشمک زدن می کند.
  • دکمه Mode را فشار دهید و آن را به مدت 3 ثانیه نگه دارید و بعد از سبز شدن LED بالای دکمه آن را رها کنید.
  • با یک کابل Cat5 یک طرف کابل را به سوئیچ متصل کنید و طرف دیگر را به یک PC وصل کنید.
  • بعد از سبز شدن LED دو طرف کابل به مدت 30 ثانیه صبر کنید. قیمت سوئیچ سیسکو
  • مرورگر خود را باز کرده و آدرس زیر را وارد کنید :

10.0.0.1

در این بخش وارد کانفیگ و تنظیمات شبکه سوئیچ می شوید و می توانید به ادامه کار بپردازید.

قیمت سوئیچ سیسکو

آشنایی با سوئیچ 2960 سیسکو

سوئیچ های سری 2960 کاتالیست در لایه 2 مدل OSI کار می کنند و امنیت و پایداری بالایی دارند. این سوئیچ از فناوری POE پشتیبانی می کند. همینطور برای مدیریت از پورت آپلینک، و بعضی از مدل های این سری از فیبر نوری پشتیبانی می کنند. این سوئیچ ها عمدتا برای کسب و کارهای متوسط تا کوچک مناسب می باشند.

ویژگی سوئیچ های 2960

  • دارای امکان Vlan Trunking Protocol
  • پشتیبانی از یک سری ویژگی های لایه 3 شبکه مثل نوشتن استاتیک روت قیمت سوئیچ سیسکو
  • پشتیبانی از امکان اکسس لیست
  • دارای امکان PVlan
  • پشتیبانی از امکان SNMPv3
  • پشتیبانی از DTP یا همون Dynamic Trunk Protocol
  • پشتیبانی از از امکان Internet Group Management Protocol
  • پشتیبانی از POE
  • دارای 48 و 24 پورت گیگابیت اترنت
  • پشتیبانی از پروتکل LACP یا همون Etherchannel
  • امکان استک کردن سوئیچ ها تا تعداد 8 عدد

قیمت سوئیچ سیسکو

برای اطلاع و دریافت لیست قیمت سوئیچ سیسکو ما ما در ارتباط باشید

نت یک، شرکت بزرگ فروش سوئیچ شبکه سیسکو سعی دارد با تامین محصولات اصل و قطعات درجه یک رضایت شما عزیزان را به دست آورد. این مجموعه همه محصولات خود را به همراه ضمانت و اصالت کالا ارسال می کند. کافی است برای دریافت قیمت به روز سوئیچ سیسکو همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما مراجعه کنید. در نت یک علاوه بر فروش سوئیچ سیسکو و تجهیزات دیگر مشاوره رایگان برای خرید مناسب ترین محصولات هم ارائه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قیمت سوئیچ سیسکو

  1. محمدی راد گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون. سوئیچ شبکه برند سیسکو بهتره یا کی دی تی؟

    1. alefbaweb گفت:

      سلام. قطعا سوئیچ سیسکو از هر نظر بهتره و قیمت مناسب تری هم با توجه به امکاناتی که ارائه میده داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *