سوئیچ شبکه, وبلاگ

خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

سویچ چگونه کار می کند؟ مکانیزم کاری Switch شبکه به زبان ساده سوییچ 2960| نت یک سوئیچ سیسکو 2960

اگر قصد خرید خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت را دارید، با ما در این مقاله همراه باشید، نت یک مرکز فروش انواع سوئیچ های سیسکو در کنار شماست تا بتوانید با بهترین قیمت، سوئیچ شبکه مورد نیاز خود را خریداری و تحویل بگیرید.

همان طور که میدانید سوئیچ سیسکو یک قطعه سخت افزاری کوچک است که برای انتقال دیتا بین دستگاه های داخل شبکه و متمرکز سازی ارتباطات شبکه مورد استفاده می شود.

سوئیچ داده ها به وسیله ی ip به شکل بیت فشرده می سازد و به آدرس مقصد ارسال می شود از طرف دیگر سوئیچ مقصد عملیات رمزگشایی را انجام می دهد. سوئیچ‌های سیسکو از پر مصرفت ترین و محبوب ترین سوئیچ‌های عرضه شده به بازار هستند، علت آن هم این است که قیمت سوئیچ سیسکو با توجه به کیفیت و تنوع آن بسیار مناسب تر از برندهای دیگر است. در این مطلب سعی شده به روشنی درباره سوئیچ سیسکو 24 پورت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

انواع سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو Cisco   مانند دیگر محصولات این شرکت، در انواع و اقسام مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. اما به طور کلی شرکت سیسکو نام تجاری را کاتالیست Catalyst  برای یک سری از محصولات خود از جمله سوئیچ شبکه، کنترل های بیسیم، اکسس پوینت بیسیم گذاشته است.

البته این را هم باید گفت که کاتالیست بیشتر مربوط به سوئیچ های سیسکو اترنت Ethernet   است . سوئیچ‌های شبکه قابلیت برنامه ریزی MANAGED  دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند از جمله: خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

  • سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 2960
  • سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 3750
  • سوئیچ شبکه سیسکو سری   Catalyst 3560-X
  • سوئیچ شبکه سیسکو سری 4900 CISCO

خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

یکی از پر مصرف ترین سوئیچ‌ها سوئیچ 24 پورت است به همین خاطر شرکت سیسکو در تمام مدل ها و سری های سوئیچ 24 سیسکو را هم تولید می کند. قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو بر اساس مدل ها و قابلیت ها و امکانات و لوازم جانبی، حافظه و…که دارد تعیین خواهد شد.

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 2960

سوئیچ های 24 پورت سیسکو 2960  که تحت سه عنوان در بازار وجود دارد:

  • new به معنای جدید : قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو new نسبت به دو نوع دیگر بیشتر است. به این علت که این سوئیچ‌ها نو و آکبند و به تازگی از کارخانه تولید شده است و پلمب آن باز نشده است.
  • Reefer به معنای مشابه نو : قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو Reefer نسبت به سوئیچ سیسکو new مناسبت تر است و اما نسبت به used   گران تر است . به این علت این سری سوئیچ‌ها همان طور که گفت شد مشابه نو هستند
    این نوع سوئیچ به صورت NEW عرضه شده است اما به علت داشتن مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری یا مشکلات ظاهری به کارخانه بازگشت شده است و کارخانه با رفع عیب آن را مجدد تحت عنوان Reefer به بازار عرضه کرده است.
    البته ممکن است سوئیچ سیسکو 24 پورت Reefer مشکلی نداشته باشد و خریدار به هر دلیلی از خرید منصرف شده است و آن را باز گردانده است.
  •  used  به معنای استفاده شده : قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو used  ارزان ترین نوع سوئیچ سیسکو 24 پورت است به این علت که این سوئیچ‌ها دست دوم و ریفنر هستند. خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

این سوئیچ ها سوئیچ های هستند که به کارخانه بازگشت داده شده اند ولی یکی از قطعات آن تعویض شده است و به بازار مجدد عرضه شده است.

قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل Catalyst 2960

سوئیچ سیسکو مدل Catalyst 2960  یکی از پیشرفته ترین سوئیچ‌های lan است و مناسب برای مشاغل کوچک و متوسط است. این نوع سوئیچ 24 پورت سیسکو دارای دو لایه شبکه Layer 2   است . خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

سوئیچ Catalyst 2960  دارای 2 تا 4 لایه خدمات هم تولید می شود. سوئیچ‌های Catalyst 2960  با سرعت 10/100/100 یا 10/100  است. این سوئیچ‌ها در دو طرح LAN Base یا LAN Lite  ارائه می شود انعطاف پذیری خوبی دارد.

قابلیت برنامه ریزی، حفاظت از خرابی منبع تغذیه ac و… از دیگر مزایای سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل Catalyst 2960 است. البته همان بر اساس مواردی که گفته شد قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل Catalyst 2960  تعیین می شود .

قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-S

قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-S نسبت به طرح Catalyst 2960   به علت قابلیت ها و امکانات بیشتری که دارد قابلیت های، قیمت بیشتری هم دارد. خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

البته باید گفت قیمت در خود سوئیچ‌های شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-S در مدل های آن هم بر اساس امکانات، لوازم جانبی و حافظه و… هم تأثیر گذار است.

قابلیت های سوئیچ‌های شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-S عبارت اند از :

  • قابلیت استک Stackable
  • قابلیت POE PLUS البته بعضی از مدل های 2960  قابلیت poe ندارد

این مدل از نوع مدیریتی و بیشتر مناسب برای سازمان ها و شرکت های با مقیاس مناسب است سرعت پورت مدل  CISCO Catalyst 2960-S برابر با 10/100/100  و دارای 4 اسلات آپلینک sfp است . خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-X

این مدل هم از نوع مدیریتی است و با سرعت 1000 مگا بایت بر ثانیه   1000 mbps است و در دو طرح  4 آپلینگ SPF  و یا 2 آپلینک +SFP ارائه می شود .

در نسخه های ios  , LAN Base, LAN Lite , IP Lite به بازار عرضه می شود. قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدل CISCO Catalyst 2960-X  با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به نوع های دیگر گرانتی اما مناسب تر است.

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 3750

سوئیچ‌های سری 3750 سیسکو نسبت به مدل های دیگر مشخصات فنی و امکانات منحصر به فرد بهتری دارد به همین خاطر قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 3750  بیش از مدل های دیگر است.

این سوئیچ‌ها 3 لایه است و دارای پورت مخصوص استک است و جزء سوئیچ‌های lan به شمار می رود. سوئیچ‌های 24 پورت Catalyst 3750  با سرعت 10/100   و 10/100/100  به بازار عرضه می شود. خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

این سوئیچ‌ها به دو دسته ی poe و بدون قابلیت poe تقسیم می شود . سوئیچ‌های 3570 دارای پورت فیبر هم هستند و دارای 10G اسلات است .

اما این نوع سوئیچ را به علت اینکه دارای پورت استک است می توان با کابل استک هم شبکه کرد.

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalys 3750E

این مدل که از پیشرفته تر از سری سوئیچ‌های دیگر است دارای قابلیت های بهتری نسبت به Catalyst 3750 دارد به همین علت قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalys 3750E  کمی بیشتر از مدل های دیگر است. امکانات و قابلیت های این مدل عبارت است از:

  • داشتن فن و پاور ماژولار و امکان پشتیبانی از دو ماژول پاور
  • داشتن آپ لینک توسط ماژول سیسکو twin . با سرعت 10GB
  • داشتن توان 15.4 وات برای هر پورت سوئیچ خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت
  • داشتن full poe با توان 1150W
  • قابلیت EnergyWise
  • داشتن عملکرد قدرتمند در لایه های خدمات 2-4
  • مسیریابی به صورت multicast یا پویا IPv6
  • قابلیت StackWise Plus
  • امکان استک با 8 سوئیچ دیگر

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری 3750X

این مدل دارای پیکره بندی ثابت دارد و قابلیت استک برای اتصال سوئیچ‌های دیگر هم دارد. قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری X مدل  3750 بیشتر از مدل های قبلی شده است. دیگر قابلیت های که کارایی این مدل را بیشتر می کند عبارت اند از: خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

  • قابلیت StackWise Plus
  • StackPower
  • FULL POE PLUS
  • POE

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 3560-X

این مدل که کمتر در بازار ایران دیده می شود از کلاس enterprise کلاس اینتر پرایز  است و دارای قابلیت دسترسی بالا، مقیاس پذیری، امنیت مناسب و بهره وری انرژی است.

قابلیت های جدید  3560 X که در دیگر مدل های 3560 وجود نداشته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از قابلیت استک stackable
  • پشتیبانی از POE
  • IEEE 802.3
  • استک پاور StackPower
  • ماژول های شبکه این مدل منبع تغذیه اضافه اضافه redundant دارد خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت
  • قابلیت MACsec

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری Catalyst 3560-X با توجه به اینکه در بازار ایران کمتر وجود دارد و با توجه به تکنولوژی روزی که دارد و دیگر امکانات قیمت گران تری نسبت به موارد دیگر دارد.

توجه داشته باشید کلیه مدل های سوئیچ سیسکو اعم از مدل های کمیاب در ایران و دیگر مدل ها را شرکت نت یک با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری 4900 CISCO

این مدل که بیشتر مناسب استقرار کردن در فضاهای محدود و برطرف کردن نیاز مراکز داده و شعبات است. سوئیچ 4900 CISCO را تحت عنوان سوئیچ taf یا top of rack  هم شناخته می شود . خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

یک لایه دسترسی سوئیچ اکسس توسط پورت های آپلینک به سوئیچ‌های سیسکو تاپ اف رک متصل می شود. پورت های سری 4900 از نوع 10/100/1000  گیگ است. البته این مدل سوئیچ‌ها سوئیچ‌های نسبتاً قدیمی است و امروزه کمتر استفاده می شود.

ظرفیت سوئیچینگ سری 4900 برابر با حداکثر 320 گیگا بایت بر ثانیه است. خدمات لایه 2 و 3 این سوئیچ‌ها در شبکه در فرم تک یا دو یونیت ارائه می شود.

قیمت سوئیچ شبکه سیسکو سری 4900 CISCO را می توان گفت نسبتاً مناسب است. خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

سخن آخر سوئیچ سیسکو 24 پورت

در پایان لازم است عنوان کنیم شرکت نت یک کلیه محصولات و تجهیزات شبکه سیسکو و دیگر برندها را به فروش می رساند. همچنین قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو را می توانید از فروشگاه های دیگر استعلام بگیرید و با خیال آسوده از شرکت نت یک تهیه کنید.

شرکت نت یک ضمانت قیمت برای کلیه محصولات خود می دهد به این معنا که اگر قیمت سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو از همکاران ما کمتر از قیمت شرکت نت یک بود شما می توانید وجه و قطعه را عودت کنید. خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

همچنین شرکت نت یک هر گونه مشاوره و پشتیبانی برای طراحی تا اجرا و خدمات پس از فروش و گارانتی و تضمین قیمت و ضمانت اصل بودن جنس را به شما خواهد داد.

خرید سوئیچ سیسکو 24 پورت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *