وبلاگ

تلفن های ویپ سیسکو

نمایندگی تلفن ویپ سیسکو

درباره تلفن های ویپ سیسکو چه می دانید؟ چرا باید تلفن ویپ سیسکو بخریم؟

درباره قیمت تلفن های ویپ سیسکو

تلفن های ویپ سیسکو؛ پروتکل صدا از طریق اینترنت که بیشتر به عنوان VoIP شناخته می شود، فناوری است که به کاربران امکان تماس های تلفنی را می دهد. به لطف در دسترس بودن گسترده پهنای باند، VoIP در حال تبدیل شدن به گزینه ای برای صاحبان مشاغل کوچک، مصرف کنندگان آگاه به حریم خصوصی و هرکس دیگری است که به شماره دوم مقرون به صرفه نیاز دارد.
اگر به دنبال تنظیم یک شماره VoIP برای کسب و کار خود هستید یا کنجکاو در مورد ویژگی‌های پیشرفته‌ای که VoIP می‌تواند ارائه دهد هستید، در این راهنما از قیمت تلفن ویپ سیسکو، با ما همراه باشید.

تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو

مزایای تلفن های ویپ سیسکو

تلفن های ویپ سیسکو امکان برقراری مکالمات تلفنی، ارسال و دریافت متن را با استفاده از اتصال پهنای باند به جای شبکه های تلفن همراه یا خطوط تلفن سنتی فراهم می کند. به سادگی با ثبت نام در یک ارائه دهنده VoIP، هر کسی که یک دستگاه متصل به اینترنت دارد می تواند آن را به یک تلفن کاملاً کارآمد تبدیل کند.

به طور خلاصه، فناوری VoIP با انتقال صدا از طریق اینترنت به عنوان بسته‌های کوچک داده کار می‌کند اما درادامه در مورد آن توضیحات بیشتری می دهیم. در اینجا 5 مزیت استفاده از شماره VoIP آورده شده است که عبارتند از:

  1. قابلیت

    اتصال voip

VoIP یک دستگاه انعطاف پذیر است. شما می توانید همیشه با گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر یا حتی یک گوشی VoIP اختصاصی، متصل بمانید.

  1. قابلیت تماس نامحدود

خدمات تلفنی مبتنی بر اینترنت معمولاً شامل تماس های نامحدود در سراسر کشور است. نیازی به پیگیری ثانیه ای نیست و تنها هزینه شما یک پرداخت ماهانه ثابت است.

  1. کد منطقه شما بستگی به خودتان دارد.

اکثر شماره‌های VoIP، شماره‌های «محلی» ۱۰ رقمی هستند که به مکان خاصی اختصاص داده نمی‌شوند و این یعنی می‌توانید در فلوریدا زندگی یا کار کنید و همچنان یک کد از منطقه نیویورک داشته باشید.

  1. مانند هر عدد دیگری است.

شماره تلفن های ویپ سیسکو شما برای افرادی که با آنها تماس می گیرید مانند یک تلفن ثابت به نظر می رسد.  شما می توانید از این شماره برای ارسال و دریافت پیامک، بررسی پست صوتی و مواردی دیگر استفاده کنید.

به طور خلاصه، شماره VoIP یک شماره محلی ( منعطف از لحاظ جغرافیایی) است که می توانید آن را در تلفن هوشمند فعلی خود یا هر دستگاه دیگری استفاده کنید. تلفن VOIP می تواند انتظار تماس داخلی نامحدود، ویژگی‌های استاندارد مانند متن و پست صوتی، و ابزارهای پیشرفته برای کمک به ساده‌سازی ارتباطات را برای شما فراهم کند. توجه داشته باشید که تلفن VOIP برای اینکه کار کند به اینترنت خوب نیاز دارید.

تلفن های ویپ سیسکو چگونه کار می کنند؟

اگر تا به حال در Facetime یا Messenger چت تصویری داشته اید، از امکانات VoIP استفاده کرده اید. این پلتفرم‌های ارتباطی (و بسیاری دیگر) برای انتقال داده‌های صوتی و تصویری از طریق اینترنت به فناوری Voice over IP متکی هستند. در اینجا نگاهی گذرا به نحوه عملکرد VoIP در پشت صحنه است.

تلفن های ویپ سیسکو

تلفن های ویپ سیسکو

سوئیچینگ بسته – اساس فناوری VoIP

فناوری Voice over Internet Protocol (که گاهی اوقات به عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می‌شود) در ابتدا برای کمک به کاربران در اجتناب از هزینه‌های طولانی مدت توسعه یافت. هدف از این کار دور زدن سیستم های تلفن قدیمی با استفاده از اینترنت و فناوری به نام «سوئیچینگ بسته» بود.

نحوه کار تلفن های ویپ سیسکو قدیمی

شبکه‌های تلفن سنتی، سیگنال‌های صوتی آنالوگ را از طریق سوئیچینگ مدار بر روی خطوط مسی حمل می‌کنند و این فرآیند به روزهای اولیه تلفن برمی‌گردد. یک اتصال فیزیکی دو طرفه اختصاصی، زمانی برقرار می شود که یکی از طرفین با دیگری تماس می گیرد و این در حالی است که باید در طول تماس حفظ شود. شرکت های تلفن قدیمی هزینه های ساخت و نگهداری شبکه های سوئیچ مدار را از طریق هزینه های خدمات بالاتر به مشتریان خود می پردازند. هر چه بیشتر صحبت کنید، بیشتر هزینه می پردازید.

تلفن ویپ جدید

سوئیچینگ بسته به سیستم تلفن های ویپ سیسکو این امکان را می دهد که سیگنال های صوتی را از طریق اینترنت ارسال کنند، مانند هر داده دیگری که در اطراف خود مشاهده می کنید. سیگنال های صوتی، آنالوگ دیجیتالی و فشرده می شوند و به شکل بسته های داده ای جدا می شوند که، با در دسترس شدن مدارها، سریع ترین مسیر را در سراسر شبکه جستجو می کنند. هر بسته دارای یک هدر IP است که به آن می گوید به کجا برود (و چگونه یک بار در آنجا جمع شود). با طی کردن مسیرهای متعدد، پیام از ازدحام شبکه جلوگیری می کند. سوئیچینگ بسته پایه به اشتراک گذاری داده های آنلاین است – و این چیزی است که به سیستم های VoIP سرعت می بخشد.

برقراری تماس تلفن های ویپ سیسکو

در حالی که VoIP یک فناوری مبتنی بر اینترنت است، گیرندگان تماس نیازی به آنلاین بودن ندارند. ارائه دهنده VoIP شما می تواند داده ها را از آدرس IP دستگاه شما به هر شبکه تلفن عمومی یا خصوصی هدایت کند. ارائه دهنده خدمات شما از یک پروتکل ارتباطی (که به عنوان پروتکل سیگنالینگ نیز شناخته می شود) برای اتصال شما استفاده خواهد کرد. پروتکل شروع جلسه یا SIP رایج ترین پروتکل است. SIP به ارائه دهندگان VoIP اجازه می دهد تا تماس های VoIP را تنظیم و خاتمه دهند و پیام ها را از یک دستگاه به دستگاه دیگری منتقل کنند.

در ادامه به شما می گوییم، هنگام برقراری تماس VoIP چه اتفاقی می افتد:

در وهله اول با تلفن هوشمند، رایانه رومیزی، لپ تاپ، تبلت یا تلفن رومیزی IP، شماره ای را شماره گیری می کنید.

ارائه دهنده تلفن های ویپ سیسکو شما اتصال را با استفاده از SIP (یا پروتکل ارتباطی دیگر) برقرار می کند.

در ادامه سیگنال های صوتی به صورت بسته های داده دیجیتالی و فشرده از یک کاربر به کاربر دیگر منتقل می شوند.

هنگامی که بسته‌های داده به مقصد می‌رسند، توسط دستگاه گیرنده در پیام‌های صوتی آنالوگ جمع‌آوری می‌شوند. تا زمانی که اتصال اینترنتی خوبی دارید، نباید با تاخیر صوتی مواجه شوید.

همه این صحبت ها در مورد بسته ها و پروتکل ها ممکن است پیچیده به نظر برسد. اما نکته اصلی این است که VoIP از قدرت اینترنت برای برقراری تماس های تلفنی بسیار کارآمدتر استفاده می کند.

تلفن های ویپ سیسکو

تلفن های ویپ سیسکو

چرا از شماره VoIP استفاده می کنند؟

استفاده از خطوط تلفن دیجیتال بی سر و صدا و به طور پیوسته در سراسر کشور (و سایر نقاط جهان) افزایش یافته است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که مردم چرا VoIP را انتخاب می کنند.

حریم خصوصی

با افزایش هک تلفن، بسیاری از ما می خواهیم امنیت خود را بهبود ببخشیم. VoIP اضافه کردن خط دوم به تلفن همراه را ساده می کند و از دادن شماره شخصی به افراد غریبه خودداری می کند. صاحبان مشاغل کوچک که مایل به محافظت از حریم خصوصی هستند می توانند در عرض چند دقیقه یک خط VoIP برای مشتریان خود راه اندازی کنند.

فناوری بهتر

VoIP راه درازی را پیموده است و کیفیت صدای آن در حال حاضر بیشتر از خطوط تلفن سنتی سوئیچ مدار است. خدمات و ویژگی‌های VoIP نیز رشد کرده‌اند و گزینه‌های پیشرفته و افزایش بهره‌وری مانند: پیام صوتی به متن، ارسال تماس، تماس با کنفرانس و مهماندار خودکار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تطبیق پذیری

سازگاری شماره تلفن های ویپ سیسکو به آن کمک کرده است تا در طیف گسترده ای از تنظیمات، از مشاغل خانگی Etsy گرفته تا شرکت های حمل و نقل، مورد توجه قرار گیرد. با یک خط تلفن مجازی، کارمندان می‌توانند از راه دور و هر دستگاهی ارتباط برقرار کنند. مسافران تمام وقت می‌توانند از جاده در تماس باشند و صاحبان مشاغل می‌توانند با کمترین سر و صداارتباط برقرار کنند.

ارزش پول

اعداد مبتنی بر ابر، روی اینترنت موجود شما اجرا می‌شوند و به سخت‌افزاری نیاز ندارند، زیرا اکثر ارائه ‌دهندگان به شما اجازه می‌دهند دستگاه خود را بیاورید (BYOD). تماس نامحدود، هزینه‌های راه‌اندازی حداقل و صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای صاحبان کسب‌وکار بسیار چشمگیر است. به‌ویژه زمانی که با یک سیستم تلفن سنتی یا PBX در محل مقایسه می‌شود.

معایب تلفن VOIP

اگرچه فناوری تلفن های ویپ سیسکو مدتی است که بوجود آمده، اما اخیراً آنقدر پیشرفت کرده که آن را به یک جایگزین مناسب برای خدمات تلفن ثابت یا تلفن همراه تبدیل کرده است. امروزه، VoIP یک راه حل شرکتی آزمایش شده و واقعی است که مقرون به صرفه تر از همیشه است.

اما چگونه می توانید مطمئن شوید که VoIP برای کسب و کار شما مناسب است؟ در حالی که ما مزایا را بررسی کرده ایم، چند اشکال نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.

نیاز به اتصال اینترنت سریع دارید.

در اتصالات اینترنتی تلفنی یا ماهواره ای، VoIP خیلی کار نمی کند. هر خط تلفن باید حداقل 100 کیلوبیت در ثانیه (0.1 مگابیت در ثانیه) داشته باشد.

VoIP در مواقع اضطراری ایده آل نیست

وقتی با 911 تماس می‌گیرید، باید آدرس خود را به آنها بدهید. سرویس‌های اضطراری نمی‌توانند با استفاده از شماره VoIP شما را پیدا کنند. از آنجایی که یک قطع غیرمنتظره اینترنت (ناشی از چیزی به سادگی آب و هوای بد) می تواند اتصال تلفن VoIP شما را غیرفعال کند، نباید برای ایمنی خود یا کارمندان به آن اعتماد کنید.

شما باید تلفن های آنالوگ خود را بازنشسته کنید

اگر شرکت شما یک سیستم تلفن قدیمی دارد، باید آداپتورهایی را به تلفن های آنالوگ موجود خود اضافه کنید یا به احتمال زیاد، تلفن های ویپ سیسکو را برای استفاده با سیستم VoIP خود بخرید (که به هزینه های راه اندازی شما می افزاید). با این حال، اگر به تلفن های رومیزی متصل نیستید، می توانید از یک برنامه تلفن نرم افزاری در دستگاه های هوشمند موجود خود استفاده کنید.

این معایب لزوماً بر این معنی نیست که این تلفن ها بد باشند، اما باید قبل از انجام هر کاری در نظر گرفته شوند. برای اکثر صاحبان مشاغل، مزایای VoIP، مانند مقیاس پذیری آسان و توانایی کار با هر دستگاهی، بیشتر از هر گونه معایبی، باید در نظر گر فته شود.

در یک ارائه دهنده تلفن های ویپ سیسکو به دنبال چه چیزهای باشیم؟

قابلیت اطمینان

از آنجایی که VoIP برای تماس‌ها به اینترنت متکی است، باید اطمینان حاصل کنید که شبکه ارائه‌دهنده VoIP شما قادر به انجام تماس‌ها است. این به شما کمک می کند تا از کیفیت پایین تماس جلوگیری کنید. مسائلی مانند لرزش، تأخیر و از دست دادن بسته (کلمات یا تماس های حذف شده). بهترین ارائه دهندگان VoIP دارای یک زیرساخت شبکه مستحکم با حداقل زمان خرابی هستند. بازخورد مشتری را در نظر بگیرید، صفحه “وضعیت” آنلاین را بررسی کنید که مشتریان را از تعمیر و نگهداری سیستم مطلع می کند، و درخواست اسناد مربوط به میانگین زمان کار را هم در اولویت بررسی قرار دهید. (99.999٪ استاندارد طلایی است).

تلفن های ویپ سیسکو

تلفن های ویپ سیسکو

سهولت استفاده

قابلیت اطمینان بسیار مهم است، اما سادگی آن مهم تر است. ارائه‌دهنده تلفن های ویپ سیسکو باید به شما این امکان را بدهد که به راحتی با یک برنامه در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و پست صوتی را بررسی کنید. پیکربندی ویژگی‌های پیشرفته مانند auto-attendant باید در پورتال مشتری آسان باشد. بپرسید آیا می‌توانید شماره VoIP خود را آزمایش کنید یا خیر و مطمئن شوید که به اندازه کافی ساده است تا هر کسی که لپ‌تاپ دارد بتواند پس از چند دقیقه تمرین از آن استفاده کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *