سوئیچ شبکه, وبلاگ

مزایای سوئیچ سیسکو

سویچ چگونه کار می کند؟ مکانیزم کاری Switch شبکه به زبان ساده سوییچ 2960| نت یک سوئیچ سیسکو 2960

همانطور که می دانید سوئیچ های سیسکو یکی از معروف ترین سوئیچ های در دنیای شبکه امروز به حساب می آید؛ بنابراین در این مقاله مزایای سوئیچ سیکو را بررسی خواهیم کرد.

با مزایای سوئیچ سیسکو آشنا شوید

اگر بخواهیم درباره مزایای سوئیچ سیسکو به شما بگوییم باید در چند کتاب آن ها را بیان کنیم اما به صورت کوتاه در این مقاله به برخی از مهم ترین ویژگی های سوئیچ سیسکو اشاره کرده ایم. به همین دلیل برای بررسی این مزایا در ادامه همراه ما باشید.

مزایای سوئیچ های سیسکو

  • به اشتراک‌گذاری برنامه ها
  • امکان دسترسی کارکنان به برنامه های تجاری
  • بهبود بهره وری کارکنان

استفاده از فناوری های مسیریابی و سوئیچینگ به کارکنان شما، حتی آن هایی که در مکان های مختلف قرار دارند، اجازه خواهد داد تا به همه برنامه ها، اطلاعات و ابزار های تجاری دسترسی برابر داشته باشند. اتصال همه افراد به ابزار های مشابه می‌تواند بهره وری کارکنان را با افزایش قابل توجهی روبرو کند.

از طرفی مسیریابی و سوئیچینگ می توانند دسترسی به برنامه های کاربردی پیشرفته را فراهم کرده و خدماتی مانند ویدئو کنفرانس، صدای IP و شبکه های بی سیم را فعال کنند. با یک سوئیچ سیسکو امکانات دیگری نیز فراهم می شود، تسریع در دسترسی به اطلاعات و مدیریت کارآمد اطلاعات دو نمونه از این موارد هستند.

کسب اطلاعات دقیق و به موقع برای اتخاذ تصمیمات تجاری، محتاطانه ضروری هستند. مسیریابی و سوئیچینگ قابلیت دسترسی بسیار فوق العاده ای به اطلاعات کسب ‌و کار در زمان های واقعی را فراهم خواهد کرد و مبنای مناسبی برای تصمیم‌گیری های مؤثر فراهم خواهد کرد.

مزایای سوئیچ سیسکو

مزایای سوئیچ سیسکو

مزایای سوئیچ سیسکو؛ بهبود پاسخگویی مشتری

مزایای سوئیچ سیسکو را در نظر بگیرید و بدانید که مشتریان امروزی در هر زمانی که با کسب ‌و کار شما سروکار داشته باشند، از طریق تلفن، ایمیل یا در یک وب‌سایت، انتظار پاسخگویی سریع و خدمات شخصی‌سازی شده را خواهند داشت. یک شبکه پاسخگو و قابل اعتماد یک ضرورت مطلق برای دسترسی سریع کارکنان و کارمندان به اطلاعات مشتری ها بوده و آن ها را برای افزایش ‌سرعت و هوشمندانه برای پاسخگویی نیازهای مشتری قادر خواهند ساخت تا برقرار سازند.

مزایای سوئیچ سیسکو؛ کاهش هزینه های عملیاتی

تجهیزات اداری را برای کاهش میزان هزینه ها به اشتراک بگذارید و دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم کنید؛ زیرا فناوری های مسیریابی و سوئیچینگ می‌توانند تأثیر مثبت بسیار زیادی بر سود شما داشته باشند. با به اشتراک گذاری تجهیزات مختلف، مانند سرورها و چاپگرها و خدماتی مانند دسترسی به اینترنت، در هزینه ها صرفه‌جویی ‌کنید. یک شبکه قابل‌ اعتماد می تواند با کسب ‌و کار شما رشد کند و شما را از جایگزینی آن با افزایش نیازهایتان بازدارد.

مزایای سوئیچ سیسکو؛ بهبود امنیت

با توجه به مزایای سوئیچ سیسکو، از اطلاعات تجاری ارزشمند محافظت کنید و ریسک از بین رفتن اطلاعات را کاهش دهید، از آنجایی‌ که اتصالات اینترنت پرسرعت، همیشه روشن هستند، شاید در برابر تهدیدات امنیتی به صورت جزئی آسیب‌پذیر باشید. ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی، حملات ایمیلی، حملات اینترنتی و دیگر نگرانی های امنیتی خطرات واقعی و جدی برای کسب و کار شما به حساب می آیند.

با نصب یک راه حل شبکه ای با سوئیچ ها و روترها، قابلیت این را خواهید داشت تا از داده های تجاری ارزشمند محافظت کنید، به عنوان مثال، روترها این قابلیت را دارند تا شبکه شما را با فایروال های داخلی و سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) محافظت کرده و همچنین نرم افزار تخصصی ای که داده های دریافتی را بررسی می کنند در برابر حملات محافظت کند.

مزایای سوئیچ سیسکو

مزایای سوئیچ سیسکو

مزایای سوئیچ سیسکو؛ فعال کردن اتصالات از راه دور

دسترسی ایمن و از راه دور را برای کارکنان و همکاران مختلف دورکار را فراهم کنید، کار را از هرجایی انجام دهید. امروزه روش کار شرکت ها و  سازمان ها تا حدودی تغیر کرده و یکی از دلایل آن شیوع بیماری هایی نظیر کرونا است. به همین دلیل گروه های مجازی و کارمندان از راه دور همگی نیاز به اشتراک‌گذاری اطلاعات در هر زمان‌ دارند، و با توجه به افزایش روند فعالیت های دورکار استفاده از قطعاتی نظیر سوئیچ سسیسکو نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

مزایای سوئیچ سیسکو، کسب ‌و کارهای مدرن به شبکه ‌هایی نیاز دارند که بتوانند کارمندان، تأمین‌کنندگان، شرکا و مشتریان مختلف را بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی  در سرتاسر جهان، با یکدیگر متصل کنند. با اتصال از راه دور و در برخی مواقع با استفاده از VPN، کارمندان می‌توانند به‌ ایمن ترین حالت به منابع و ابزار های شرکت ها دسترسی داشته باشند و با بهره وری بیشتری فعالیت کنند. این ویژگی نیز یکی دیگر از مزایای این محصولات حرفه ای و فوق العاده امروزی به حساب می آید.

 

نت یک یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات و ارسال محصولات خود به سراسر ایران می باشد، برای خرید انواع سوئیچ شبکه در کنار شما هستیم و بهترین ها را با بهترین کیفیت ارائه می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *