وبلاگ

نحوه کار تلفن های ویپ

نحوه کار تلفن های ویپ

نحوه کار تلفن های ویپ به چه صورت است؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تلفن voip چیست و چگونه کار می کند؟ ویپ پروتکل صوتی با استفاده از اینترنت (ویپ) یک فن آوری اثبات شده که به شما امکان می دهد هر کسی با استفاده از اتصال به اینترنت تمنت یکفنی با تلفن ویپ (IP-phone) برقرار کند. با ظهور پهنای باند، ویپ به گزینه قطعی خدمات تلفن برای مصرف نمایندگان و مشاغل تبدیل شده می باشد.

مردم از استفاده از خدمات تلفنی ویپ در خطوط تلفن سنتی لذت می برند. چرا؟ قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به تلفن های آنالوگ ارائه می دهد و می تواند همه کارها را با کمتر از نیمی از هزینه انجام دهد. ارائه دهندگان خدمات تلفن ابری دارای ویژگی های قدرتمندی می باشند که با خدمات تلفن استاندارد مشاهده نمی شوند. منشی تلفنی، ضبط تماس، شناسه تماس گیرنده سفارشی، پست صوتی به ایمیل و موارد دیگر به علاوه، می توانید از هرجایی تماس بگیرید و کار کنید.

ما این راهنما را گسترش داده ایم تا نگاهی دقیق به آنچه شما باید درباره پروتکل انتقال صدا با استفاده از اینترنت بدانید، داشته باشیم. ما همه مواردی را که می خواهید بدانید، از جمله مزایای خدمات تلفنی راه اندازی ویپ را پوشش خواهیم داد.

نحوه کار تلفن های ویپ

اکسس پوینت Clipcomm - تلفن آی پی کلیپکام

نحوه کار تلفن های ویپ

فروش تلفن ویپ با بهترین کیفیت و قیمت در نت یک

تلفن تصویری VoIP، تلفن ویدیویی IP Phone networking | نت یک

قبل از این که سراغ مطلب اصلی برویم، اجازه دهید نت یک را به شما معرفی کنیم!  تلفن ویپ، یکی از محصولات برتر ماست که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. با تلفن ویپ، تماس هایتان را با کیفیت بی نظیری تجربه کنید. صدای واضح و بدون نویز، ارتباط پایدار و قابلیت های متنوع از ویژگی های برجسته این تلفن های هوشمند هستند.

از طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالای تلفن های ویپ ما لذت ببرید. با قابلیت نصب آسان و قابلیت اتصال به شبکه های مختلف، می توانید به راحتی این تلفن ها را در هر مکانی استفاده کنید. برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تلفن ویپ انتخابی هوشمندانه است. همچنین، تلفن ویپ ما با قیمت مناسبی عرضه می شود که به همه بودجه ها قابل دسترسی است.

ما به شما قول می دهیم که با خرید تلفن ویپ از نت یک، بهترین راهکار را برای ارتباطات تلفنی خود پیدا خواهید کرد. پس دیگر وقت تلفن های قدیمی و غیرقابل اعتماد را رها کنید و با تلفن ویپ از ارتباطاتی پیشرفته و با کیفیت لذت ببرید. به نت یک بروید و تلفن ویپ ایده آل خود را انتخاب کنید. همین حالا به نت یک مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر محصولات ما لذت ببرید.

نحوه کار تلفن های ویپ

ویپ چیست؟ نحوه کار تلفن های ویپ

ویپ مخفف Voice over Internet Protocol بوده که شیوه قرار دادن و دریافت تماس های تلفنی با استفاده از اینترنت را توصیف می کند. بیشتر مردم ویپ را جایگزین شرکت تلفنی محلی می دانند. در صورتی که نام آدرس IP را شنیده اید، آن آدرس پروتکل اینترنت شماست. آدرس IP نحوه ارتباط کامپیوترها و دستگاه ها با یکدیگر در اینترنت می باشد. ویپ در حقیقت همه چیز جدید نیست. تلفن از اواخر دهه 90 برای برقراری تمنت یکفنی به خطوط دیجیتال اعتماد کرده می باشد. ویپ شیوهی مقرون به صرفه برای رسیدگی به تعداد نامحدود تماس می باشد. پس، این برای شما چه معنایی دارد؟

اگر اتصال اینترنتی دارید، بدون نیاز به خدمات تلفن محلی با هر کسی تماس می گیرید. راه حل های ویپ روی هر رایانه ای کار می کنند چون این سیستم با توجه به استانداردهای باز چندین ساله ساخته شده می باشد.

ارائه دهندگان خدمات ویپ بیشتر از برقراری تماس عمل می کنند. آن ها مسیریابی تماس های خروجی و ورودی را با استفاده از شبکه های تلفنی موجود انجام می دهند. تلفنهای ثابت و تلفن های همراه به شبکه تلفن همگانی (PSTN) بستگی دارد. تلفن های سنتی از خطوط آنالوگ برای انتقال سیگنال های صوتی استفاده می کنند.

در صورتی که می خواهید تماس بگیرید، باید سیم کشی اضافی نصب کنید. بسیاری از مشاغل به سخت افزارهای تخصصی خدمات تلفن اعتماد می کنند. این تجهیزات به عنوان صرافی خصوصی شعبه (PBX) شناخته می شوند. این برنامه داخلی تلفن داخلی را به شبکه تلفن عمومی متصل می کند. نصب و نگهداری سانترال ها معمولاً بسیار پرهزینه می باشد. گزینه بهتری وجود دارد:

یک ارائه دهنده معتبر ویپ می تواند همه کارها را برای شما انجام دهد. تلفن ویپ (تلفن ویپ)خود را به برق وصل کنید و کارتان همه شد. این تلفن های دیجیتال برای برقراری ارتباط از اینترنت پرسرعت شما استفاده می کنند. ویپ تماس های تلفنی شما را به داده تبدیل می کند و با استفاده از اینترنت ارسال می شود. در صورتی که سیگنال Wi-Fi قوی دارید می توانید از کابلهای اترنت استفاده کنید یا از آن ها صرف نظر کنید. این کار را با هزینه بسیار کمتری نسبت به سیستم های تلفنی قدیمی انجام می دهد. Voice over IP مزایای بسیاری نسبت به سرویس تلفن سنتی دارد.

نحوه کار تلفن های ویپ

مرکز تلفن | نت یک

نحوه کار تلفن های ویپ

 ویپ چگونه کار می کند؟

Voice over IP از پروتکل اینترنت استفاده می کند، یک عنصر اساسی در اینترنت. تلفن ویپ نوآوری عظیمی از سیستم مخابراتی صد ساله می باشد. برای تماس های تلفنی، مکالمه با کمک بسته های داده کوچک رد و بدل می شود. اینترنت می تواند این بسته های داده را در کمتر از یک ثانیه به سراسر جهان ارسال کند. نحوه کار تلفن های ویپ

برای تلفن اینترنتی، این بسته ها میان تلفن شما و یک ارائه دهنده ویپ حرکت می کنند. یک سیستم تلفنی ویپ تماس میان تلفنهای دیگر یا بیشتر با یک شرکت تلفنی دیگر را تسهیل می کند. این برنامه همینطور توابع مفید دیگری مثل پست صوتی، انتقال تماس، ضبط تماس و موارد دیگر را فراهم می کند. در چهار مرحله، نحوه کار ویپ در اینجا آمده می باشد.

  1. وقتی شماره تلفن را می گیرید، تلفن ویپ شما به ارائه دهنده خدمات ویپ شما می گوید که با طرف مقابل تماس بگیرید.
  2. تلفن شما در شبکه محلی (LAN) به سوئیچ یا روتر شما متصل می شود.
  3. تلفن ویپ شما این سیگنال های دیجیتالی را به صدای قابل شنیدن تبدیل می کند.
  4. سرویس ویپ شما تماس برقرار می کند و بسته های داده را از تلفن ویپ شما رد و بدل می کند.

پروتکل صوتی با استفاده از اینترنت شرکت تلفن را به طور کامل دور می زند. هر کجا که اینترنت پهن باند داشته باشید، می توانید از ویپ استفاده کنید. این یک ارتقا significant قابل توجه از سیستم تلفن آنالوگ می باشد. نحوه کار تلفن های ویپ

شما برای استفاده از ویپ قبلاً به تجهیزات اختصاصی و گران قیمت احتیاج داشتید اما این بیش از 20 سال پیش بود! هم اکنون ویپ با توجه به استانداردهای باز مثل پروتکل شروع جلسه (SIP) ساخته شده می باشد. SIP قابلیت همکاری کامل میان تلفن های مختلف میز کار، تلفن های کنفرانسی و برنامه های ویپ را فراهم می کند. همه آنچه شما نیاز دارید اتصال به اینترنت باند پهن (کابل، DSL یا فیبر) بوده و می توانید از همه مزایای ویپ بهره مند شوید.

نحوه کار تلفن ویپ

  1. تلفن شما باید در شبکه محلی با متصل شدن سوئیچ یا روتر از ویپ بهره مند شود.
  2. زمانی که شماره تلفن را شماره گیری می کنید تلفن ویپ به ارائه دهنده خدمات ویپ می گویید که با طرف مقابل تماس حاصل کنید.
  3. تلفن ویپ سیگنال های دیجیتالی را تبدیل به صدای قابل شنود می کند. نحوه کار تلفن های ویپ
  4. زمانی که تماس با استفاده از ویپ شما انجام می گیرد بسته ها با استفاده از تلفن ویپ ارسال و دریافت می شوند.

نکته : در هرنقطه که اینترنت پهنای باند داشته باشد یعنی توانایی استفاده کردن از ویپ را دارد. نحوه کار تلفن های ویپ

با داشتن تلفن های ویپ دیگر نگران از دست رفتن تماس هایتان نباشید. چون این تلفن با خدمات مربوطه می تواند مشتریان را به حالت انتظار در صف نگهدارد و در مدت زمان کوتاهی ارتباط را برقرار کنید و یا با داشتن امکان پست صوتی مشتریان کار خود را به صورت پیغام برای اپراتورها بگذارد. که در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود. نحوه کار تلفن های ویپ

تلفن ویپ در انواع مختلف زیاد بسته به نوع شرایط کارها و سلیقه افراد در بازار موجود بوده و یکی از عواملی که موجب پرکاربرد بودن این تلفن شده متنوع بودن آن است. کاربران گرامی برای خرید تلفن های ویپ می توانید با نت یک در ارتباط باشید.

ویژگی های برتر سیستم تلفنی ویپ

ویژگی های جذاب موجود در سیستم تلفن اداری مبتنی بر ابر چیست؟ در اینجا پرطرفدار ترین ویژگی های ویپ وجود دارد که مشاغل از آن ها استفاده می کنند. این ویژگی های تلفن شغلی بسته به نیاز شما کم و بیش اهمیت خواهد داشت. نحوه کار تلفن های ویپ

  • برنامه های موبایل و دسک تاپ: با ارتباطات ابری، تماس ها را از دست نخواهید داد چون در دفتر کار نیستید. اکنون چندین ارائه دهنده خدمات ویپ برنامه ای برای رایانه و دستگاه همراه شما ارائه می دهند. مهم این بوده که تیم خود را به یک راه حل ویپ برای کار در خانه مجهز کنید. این برنامه ها به شما امکان برقراری تمنت یکفنی، پیوستن به تماس های کنفرانسی، مبادله پیام های متنی و موارد دیگر را می دهند. می توانید از این برنامه های ارتباط از راه دور با یا بدون تلفن میز جداگانه استفاده کنید. این انتخاب تو می باشد.
  • منشی تلفنی: با منوی تلفنی که به تماس های ورودی سلام می کند، یک تصویر حرفه ای تهیه کنید. در صورتی که با یک شرکت تماس گرفته اید و مجبور شده اید برای فروش 1، 2 را برای پشتیبانی فشار دهید، از یک مستخدم استفاده کرده اید. یک سرویس دهنده اتومبیل به شما کمک می کند تا تماس گیرندگان را به سمت شخص یا بخش مناسب هدایت کنید. می توانید خارج از ساعات کاری تماس ها را به پست صوتی خود یا جاهای دیگر هدایت کنید. نحوه کار تلفن های ویپ
  • ضبط تماس: سیستم تلفن خود را برای ضبط تماس های تلفنی میان مشتریان و کارمندان خود اهرم کنید. آیا تیم شما تماس ها را با دقت و دقت انجام می دهد؟ ضبط مکالمات با استفاده از سیستم تلفنی شما زمینه هایی را برای پیشرفت تیم شما نشان می دهد. به علاوه، ایمن است، پس فقط افراد مجاز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. مزیت ضبط تماس ویپ این بوده که برای همه طرف قابل تشخیص نیست. همینطور برخلاف سیستم های ثابت PBX به سخت افزار اضافی نیاز ندارد.
  • کیفیت تماس HD: تقریباً هیچ چیز بدتر از این نیست که از تماس گیرندگان بخواهید تکرار کنند. صدای HD کیفیت صدا را در تماس های تلفنی شما افزایش می دهد. این فناوری ویپ موجب می شود تماس های تلفنی دو برابر تمنت یکفنی استاندارد واضح باشد. برای حتی صدای کامل تر، بسیاری از هدست ها و تلفن های ویپ قابلیت حذف صدا را دارند. این کیفیت صدای با کیفیت بالا حتی برای تماس های از راه دور هم قابل توجه می باشد.

مزایای استفاده از سیستم تلفنی ویپ

در ادامه پاسخ به این سوال که ویپ چیست و چگونه کار می کند؟ به بعضی از مزایای سیستم ویپ می پردازیم. نحوه کار تلفن های ویپ

  • صدای با کیفیت بالا : تفاوت محسوسی در کیفیت تماس وجود دارد، پس صدا خفه یا مبهم نیست.
  • هزینه کمتر: بسیاری از مصرف نمایندگان و مشاغل به طور قابل توجهی به صرفه جویی در هزینه پی برده اند و بیش از 60٪ قبض تلفن خود را کاهش داده اند.
  • آماده از راه دور: در هر کجا که کار می کنید از سرویس تلفن خود استفاده کنید. در صورتی که از خانه کار می کنید، نصب فنی لازم نیست.
  • ویژگی های پیشرفته : ویژگی های برتر و مهم برای اداره شرکت شما مثل ضبط مکالمه و صف های تماس. آن ها غالباً در برنامه های خدمات تلفنی مشاغل گنجانده می شوند.

‌‌

تلفن ویپ تجربه ای بی نظیر از ارتباطات بی محدود – تماس بگیرید و سفارش خود را برای خرید محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر ثبت کنید! –

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *