وبلاگ

ارتقای کارایی و کاهش هزینه ها با تلفن ویپ – مزایای تلفن های ویپ برای کسب و کارها

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

در این مطلب قصد داریم به مزایای تلفن های ویپ برای کسب و کارها – ارتقای کارایی و کاهش هزینه ها و به بررسی این که چگونه به کمک ویپ می توان هزینه های سازمان را کاهش داد بپردازیم. تلفن ویپ، تحولی عظیم در ارتباطات تلفنی یک سازمان، شرکت و مجموعه را ایجاد کرده که منجر به بهبود ارتباطات مجموعه ها با همدیگر و مشتریانشان شده است.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

مزایای تلفن های ویپ برای کسب و کارها – ارتقای کارایی و کاهش هزینه ها

تنها کافیست برای نصب و خرید تلفن ویپ با ما در نت یک تماس بگیرید. نت یک فروشنده تلفن ویپ و ارائه خدمات نصب ویپ توانسته با بهترین خدمات در کنار مشتریان در سراسر ایران و حتی دنیا باشد. محصولات ویپ و تجهیزات ویپ نت یک همگی اصل هستند و به صورت حرفه ای می توانید از آن ها بهره مند شوید.  کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

 

چرا تلفن های ویپ باید جایگزین تلفن های سنتی شوند؟

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ چگونه انجام می شود؟

انعطاف پذیری در استفاده از تجهیزات فیزیکی

شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی ویپ به خوبی می توانند با توجه به نیاز ها و بودجه شما بهترین راهکار را به شما ارائه دهند. پس با توجه به موارد فوق میزان هزینه ای که یک کاربر در قبال تجهیزات سخت افزاری ویپ میپردازد بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده از سیستم های تلفنی سنتی می باشد.

به زبان ساده برای راه اندازی ویپ در یک مجموعه کوچک شما نیاز به تجهیزات سرور حرفه ای ندارید و یک کیس کامپیوتر کوچک می تواند جوابگوی نیاز های مجموعه باشد.  شما می توانید با توجه به مقیاس کاری و بودجه در اختیار خود سخت افزار مورد نظر را تهیه فرمایید.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

کاهش هزینه ها توسط ویپ در بخش سخت افزار

یکی از مزایای مهم سیستم ویپ ساختار این سیستم می باشد. با استفاده از این قابلیت به آسانی می توانید این سیستم را در مجموعه خود راه اندازی کرده و هزینه های سازمان خود را به کمک ویپ کاهش دهید. در استفاده از سیستم های تلفنی ویپ شما نیاز به کابل کشی و احداث زیرساخت مجزا از شبکه ندارید، چون سیستم ویپ روی بستر شبکه کامپیوتری یک مجموعه راه اندازی شده و از همان بستر کابل کشی و زیرساخت شبکه برای ارتباطات خود استفاده می کند.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

استفاده از سافت فون برای کاهش هزینه سازمان توسط ویپ

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند موجب کاهش هزینه توسط ویپ شود استفاده از تلفن های نرم افزاری یا به زبان ساده سافت فون ها است. این سافت فون ها از کیفیت مطلوبی برخوردارند و اکثر امکانات یک تلفن سخت افزاری را به کاربر ارائه می دهند.

شما می توانید به جای خرید گوشی تلفن های تحت شبکه با استفاده از یک نرم افزار سافت فون و یک هدست ارتباطات خود را برقرار کنید. در این صورت دیگر نیاز ندارید برای تمام کارمندان خود تلفن سخت افزاری تهیه کنید و مبلغ زیادی را بابت این گزینه صرف کنید.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

صرفه جویی در هزینه ها با قابلیت ارتقاء در سیستم ویپ

امروزه با استفاده از سیستم ویپ اضافه کردن یک کاربر به تنهایی با اضافه کردن برخی تنظیمات ساده انجام می شود. یا افزایش و ارتقاء منابع سرور ویپ و کم کردن یا اضافه کردن امکانات جدید تنها با تغییرات نرم افزاری می تواند انجام شود. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه های یک سازمان با استفاده از ویپ دارد. کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

معمولاً در گذشته زمانی که یک کارمند به یک مجموعه اضافه می شد برای اختصاص دادن یک تلفن و داخلی به فرد مورد نظر می بایست یک رشته کابل مسی مجزا از سیستم سانترال تا روی میز فرد مورد نظر کشیده می شد. جدا از این موضوع در اضافه کردن داخلی، خطوط تلفن و امکانات دیگر باید اقدام به خرید و اضافه کردن ماژول های گران قیمت به یک سانترال می شد.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

کاهش هزینه نگهداری در سازمان ها توسط ویپ

مانند تمام سیستم های درون یک سازمان، سیستم های تلفنی ویپ هم نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. سانترال ها در این مواقع معمولاً دارای قطعات بسیار گران و نگهداری و تعمیر آن ها هزینه های بسیار زیادی را برای یک سازمان در دست دارند. اما تعمیر و نگهداری سیستم ویپ بسیار کمتر و آسان تر از سیستم های تلفنی سنتی است.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

صرفه جویی در هزینه های تماس سازمان توسط ویپ

با استفاده از سیستم ویپ ارتباط میان داخلی ها حتی در صورتی که این کاربران در چند مکان متفاوت در جهان باشند رایگان است و شما تنها هزینه برقراری اینترنت یا شبکه میان آن ها را می پردازید. این موضوع می تواند به شدت هزینه های تماس در یک مجموعه را کاهش دهد.

سیستم تلفن ویپ برای برقراری ارتباط از شبکه های کامپیوتری استفاده می کند. وقتی از ارتباط در شبکه های کامپیوتری صحبت می کنیم منظور انتقال پکت ها و بسته های صوتی روی بستر شبکه است.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

نقش امکانات ویپ در کاهش هزینه ها

امکانات سیستم ویپ مانند سیستم های نظرسنجی، سیستم های تماس خودکار، منشی تلفن گویا، صف انتظار و بسیاری از امکانات دیگر این سیستم می تواند کار ها را برای ما آسان کرده و آن ها را سرعت بخشد و صرفه جویی بسیار زیادی در زمان انجام کار ها و استفاده از نیروی انسانی برای یک مجموعه انجام دهد.

اگر اغراق نباشد باید بگوییم که با سیستم ویپ هیچ تماسی از دست نمی رود و تا زمانی که به شبکه کامپیوتری آن متصل باشید، ویپ هم در کنار شماست.  کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

تغییر مکان اپراتور، تغییر مکان سازمان، ساعات کاری و … همگی در سیستم های سنتی سانترال باعث از دست رفتن تماس مشتریان شما هستند. مواردی که در سیستم تلفن ویپ تأثیر چندانی ندارد. در هر جا می توانید به کلیه امکانات آن دسترسی داشته و کلیه تماس ها و مکالمات خود را پاسخ دهی کنید.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

بروز رسانی رایگان ویپ

اغلب سرویس ها معمولاً نیاز به بروزرسانی دارند تا بتوانند در دراز مدت بیشترین بازدهی و کمترین مشکلات را داشته باشند. هزینه به روز نگه داشتن تجهیزاتی مانند سانترال سنتی می تواند بسیار زیاد باشد. اما شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ کلیه بروزرسانی های ارائه شده برای این سیستم ها را همواره به مشتریان خود ارائه می دهند.

کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

تلفن ویپ چیست؟

قابلیت های بی شمار تلفنی رایگان که ویپ در اختیار شما قرار می دهد

تماس کنفرانسی یکی از قابلیت هایی است که شرکت ها و سازمان ها به شدت به آن نیاز دارند. اگر شما بخواهید یک جلسه با چند کارمند در مکان های مختلف ترتیب دهید، استفاده از خط تلفن معمولی یک کابوس است. اما تکنولوژی ویپ یکی از قابلیت هایی که به رایگان در اختیار شما قرار می دهد، تماس کنفرانس چند طرفه است.

ویپ تا جایی که امکان دارد رایگان است. این رایگان بودن شامل امکاناتی هم می شود که شما می توانید برای مدیریت تماس ها و سایر اعمال مربوطه از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال داشتن یک صندوق صوتی با استفاده از تکنولوژی ویپ بسیار ساده است و قابلیت های کارامد دیگری مانند تبدیل پیام های صندوق صوتی به متن و ارسال به یک ایمیل خاص هم با ویپ امکان پذیر است.

سایر اعمال رایج بر روی تماس های صوتی مانند انتقال تماس به شخص دیگر، انتظار تماس، پخش موسیقی انتظار و چندین و چند قابلیت دیگر را با تکنولوژی ویپ می توانید به سادگی و رایگان و بدون هیچ تجهیزات اضافه ای در دستان خود داشته باشید.

این قابلیت ها در کنار قابلیت گرفتن آمار از تماس ها که با نرم افزار های مختلف قابل انجام است، می تواند یک آسانسور افزایش بهره وری ارتباطی برای شرکت و سازمان شما باشد. کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

فرق اکانت و لاین در تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ با بهترین قیمت ممکن!

آیا به دنبال یک تلفن ویپ با قیمت مناسب هستید؟ از نت یک خرید کنید و بهترین قیمت را بدست آورید! در دنیای ارتباطات امروز، تلفن ویپ جایگاه ویژه ای دارد. با استفاده از تلفن ویپ، می توانید با کاربران در سراسر جهان به راحتی و با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنید. اما پیدا کردن تلفن ویپ با قیمت مناسب می تواند چالشی باشد. کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

اما نگران نباشید! نت یک با بهترین قیمت تلفن ویپ را به شما ارائه می دهد. با تجربه بیش از 10 ساله در زمینه فروش تجهیزات ارتباطی، ما مفتخریم که تلفن ویپ با کیفیت و قیمت مناسبی را به شما ارائه دهیم.

تلفن ویپ های ما از بهترین برندها و تولیدکنندگان در دنیا تامین می شوند. همینطور، تیم فنی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع هرگونه مشکلاتی است که ممکن است در استفاده از تلفن ویپ پیش آید. کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

همینطور، ما انواع تلفن ویپ را با طراحی ها و ویژگی های متنوع ارائه می دهیم، بنابراین می توانید تلفن ویپی را که به نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد، انتخاب کنید.

از تلفن ویپ خود بهره برداری کنید و از امکانات آن لذت ببرید. با خرید تلفن ویپ از نت یک، شما به راحتی می توانید تماس های بین المللی را داشته باشید، کنفرانس ها را برگزار کنید و ارتباطی موثر با مشتریان و همکاران خود برقرار کنید.

با تلفن ویپ از نت یک، ارتباطاتتان را به سطح بعدی ببرید و بهترین قیمت را به دست آورید. همین حالا با ما تماس بگیرید و تلفن ویپ خود را سفارش دهید. کاهش هزینه ها با تلفن ویپ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *