وبلاگ

خرید تلفن ویپ

نمایندگی تلفن ویپ سیسکو

اگر برای خرید تلفن ویپ به کمک نیاز دارید در ادامه همراه سایت ما باشید.

خرید تلفن ویپ

محدودیت های زیادی برای سیستم های تلفن آنالوگ یا همان تلفن های سنتی وجود دارد. این سیستم تلفن سنتی تنها یک خط مخابراتی دارد و تنها قابلیت پاسخ دهی به یک خط تلفن را دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کانال های ارتباطی تکامل یافته اند. تلفن های VoIP ویپ آخرین روند ارتباطی در حال حاضر به حساب می آیند. با خرید تلفن ویپ میتوانید به امکاناتی نظیر اتصال اینترنتی رایگان دسترسی داشته باشید. با کمک تلفن ویپ می توانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید؛ در ادامه به صورت تخصصی این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

خرید تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ

تلفن VoIP چیست؟

Voice over Internet Protocol یا تلفن ویپ به تلفن هایی می گویند که برای برقراری ارتباط با سایر مخاطبین، از اینترنت بجای خطوط مخابراتی استفاده می کنند. بنابراین این موضوع یکی از قابلیت های بسیار خوب برای برقراری ارتباط به حساب می آید زیرا با توجه به این مسئله کاهش چشمگیری در هزینه ها خواهید داشت.

تلفن های ویپ قابلیت های متنوع تری را در مقایسه با تلفن های مسی سنتی ارائه می دهند و این قابلیت ها باعث می شود تا فعالیت های شما آسان تر انجام شود. با خرید تلفن ویپ بسیاری از فعالیت های شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

درباره تلفن های ویپ

تلفن های رومیزی یا اتاق کنفرانس، گوشی های سخت تلفن های سخت، مشابه مدل های سنتی هستند. تلفن های نرم افزاری این ها تلفن های کاربردی دیجیتالی روی تلفن هوشمند هستند و می توانند مشابه تلفن های سخت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

برای برقراری تماس های تلفنی از طریق اینترنت تلفن های سخت و تلفن های نرم افزاری مفید هستند. کسب‌وکارها از ویپ VoIP به دلیل مزایای آن مانند افزایش تعامل با مشتری، کاهش هزینه‌های کلی تلفن و برگزاری کنفرانس‌ها استفاده می‌کنند.

مزایا و معایب تلفن VoIP چیست؟

سیستم تلفن VoIP با توجه به ویژگی های قانع کننده و قیمت رقابتی ای که در مقایسه با دیگر تلفن ها دارد یک انتخاب عالی به حساب می آید. البته توجه داشته باشید که تلفن های ویپ علاوه بر مزایای فوق العاده ای که به کاربران خود ارائه می دهند معایبی نیز دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای خرید تلفن ویپ

VoIP ویپ ارزان تر از تلفن ثابت سنتی است. امکان برقراری تماس های تلفنی از راه دور و بین المللی با استفاده از تلفن های VoIP  بدون هزینه اضافی فراهم می شود. بنابراین اگر حوزه فعالیت شما ارتبا با افرادی در سایر کشور ها باشد به راحتی انجام می شود.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ویپ VoIP تماس های تجاری نامحدودی را در صورت استفاده از یک شماره تلفن تجاری محلی ارائه خواهند داد. ویژگی‌های اضافی مانند انتظار تماس، شناسایی تماس‌گیرنده، تماس کنفرانس و ارسال تماس با خدمات تلفن ویپ VoIP در دسترس هستند. VoIP برای شما این امکان را به وجود می آورد تا چندین دفتر و یک نیروی کار غیرمتمرکز را به صورت هم زمان به هم متصل کنید. بسته به نیاز شرکت شما، می‌توان استفاده از تلفن ویپ را را کوچک یا بزرگ کرد.

معایب خرید تلفن ویپ

معمول ترین مشکلات VoIP کیفیت صدای ضعیف یا تاخیر تماس به دلیل کاهش سرعت اینترنت است. تلفن های VoIP وابسته به اینترنت هستند؛ بنابراین اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، نمی توانید از خدمات  تلفن ویپ VoIP استفاده کنید. استفاده از خطوط VoIP شناسایی مکان دقیق افراد را در مواقع اضطراری می تواند سخت تر کند.

فعالیت تلفن ویپ

ارائه دهندگان خدمات مربوط به ویپ VoIP از اینترنت برای اتصال تلفن های IP به شبکه تلفن استفاده خواهند کرد. با استفاده از پروتکل اینترنت، صدا را به بسته های داده تبدیل می کند. تماس های آنالوگ در بسته های دیجیتالی کدگذاری می شوند. سپس بسته‌های دیجیتال پیش از استفاده برای تکمیل تماس‌های تلفنی با مشتریان خطوط ثابت سنتی، به آنالوگ تبدیل خواهند شد.

با تلفن ویپ VoIP، می توانید با تلفن ثابت و دستگاه های تلفن همراه نیز تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. گزینه مورد نظر دیگر استفاده از اتصال تلفن، کامپیوتر به کامپیوتر است. دستگاه های تلفن و رایانه هر دو از میکروفون، بلندگو و هدفون استفاده می کنند بنابراین در برخی موارد مشابه یکدیگر عمل خواهند کرد.

خرید تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ

راه اندازی تلفن پس از خرید تلفن ویپ

پیش تر در خصوص تلفن ویپ و قابلیت های آن گفتیم، مزایا و معایب تلفن های ویپ را بررسی کردیم بنابراین در این بخش در خصوص نحوه راه اندازی تلفن ویپ خواهیم گفت. به صورت کلی 5 مرحله را بیان خواهیم کرد.

مرحله 1

تست سرعت شبکه و اینترنت را اجرا کنید. از تست سرعت VoIP ویپ استفاده کنید تا مشاهده کنید شبکه ویپ چه عملکردی را ارائه خواهد کرد. نتایج به شما اطلاع می دهد که آیا اتصال شما قادر به پشتیبانی از راه اندازی VoIP است یا خیر سپس می توانید مراحل بعدی را اعمال کنید.

به احتمال زیاد سیستم های تلفن ویپ VoIP با اتصال اینترنتی فعلی شما به خوبی کار کنند. توجه داشته باشید که برخی از اتصالات اینترنتی مانند DSL در محیط خانگی ممکن است دیرتر اتصال را برقرار کنند به همین دلیل معمولا تلفن های ویپ در سازمان ها و دفاتری که قدرت اینترنتی زیادی دارند و یا از سرور استفاده می کنند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

مرحله 2 خرید تلفن ویپ

روی سخت افزار ویپ VoIP با ویژگی های مناسبی که دارد سرمایه گذاری کنید. اگر از قبل یک ارائه دهنده خطمات ویپ دارید، تنها کافی است سخت افزار ویپ VoIP یا همان تلفن ویپ را خریداری کنید.

بسیاری از انتخاب‌های پیشرفته به عنوان ویپ VoIP از دورانی که در سال‌های اخیر یا امروزه به استاندارد صنعتی تبدیل شده است، پدیدار شده‌اند. ابزارها یا ویژگی‌هایی را که برای بهبود همکاری در بخش‌ها نیاز دارید، شناسایی کنید. به دنبال ارائه دهنده خدمات ویپ VoIP باشید که بتواند نیازهای شما را تامین کند.

مرحله 3

از آداپتور VoIP ویپ برای راه اندازی تلفن ویپ استفاده کنید. اتصال تلفن ویپ شما به استفاده از یک آداپتور یا یک تلفن VoIP اختصاصی نیاز دارد. بسته به روتر شما، آداپتور ممکن است مستقیماً به رایانه، اینترنت یا هر دوی آن ها متصل شود.

برای برقراری تماس از دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود، باید یک برنامه را از ارائه دهنده خدمات خود دانلود و نصب کنید. باید توجه داشته باشید که نمی توانید از تلفن PSTN معمولی استفاده کنید، مگر اینکه در دستورالعمل به وضوح بیان شده باشد.

مرحله 4 خرید تلفن ویپ

خطوط تلفن ویپ VoIP جدید خود را آزمایش کنید و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهید. تست خطو ویپ VoIP یک راه حل عالی برای مشاهده میزان عملکرد سیستم تلفن VoIP شما خواهد بود؛ همچنین باید قبل از خرید تلفن ویپ آزمایشاتی را به منظور سلامت بودن تلفن ویپ انجام دهید.

می توانید خطوط خود را در حالی که شبکه مشغول باشد بررسی کنید. ببینید VoIP با تماس های قطع شده، صدای ضعیف و دیگر مشکلات ناشی از ازدحام شبکه ویپ VoiP شما چگونه کار می کند.

مرحله 5

کارمندان خود را در رابه با ویژگی ها و خصوصیات تلفن VoIP جدید آموزش دهید. با وجود تلفن ویپ VoIP، بسیاری از مشاغل کوچک اکنون برای اولین بار عملکرد تلفن مفیدی را برای شرکت خود دارند.

زمانی را برای آموزش تیم خود در مورد تلفن VoIP جدید در نظر داشته باشید زیرا برخی از تلفن های ویپ نسبت به دیگر تلفن های ویپ قابلیت های متنوعی دارند. با نظارت صحیح، کارمندان شما از سیستم های VoIP برای اتصال مستقیم به یک CRM، ارسال پست های صوتی از طریق ایمیل،تنظیم خط مشی های مسیریابی سفارشی، تغییر مسیر تماس های تلفنی و ضبط تماس ها در فضای ابری می توانند استفاده کنند.

خرید تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ؛ تفاوت بین VoIP و IP تلفنی چیست؟

اگرچه اغلب به جای یکدیگر استفاده می شود، تلفن های IP و سیستم های تلفن VoIP یک تفاوت ظریف دارند: تلفن های VoIP از اینترنت عمومی برای حمل ترافیک صوتی استفاده می کنند در حالی که تلفن IP از شبکه داده خصوصی برای تماس های خروجی استفاده می کند. صرف نظر از پیچیدگی های سیستم خاصی که انتخاب کرده اید، تلفن های VoIP و IP مزایای زیادی نسبت به خطوط تلفن سنتی دارند.

نکته مهم برای خرید تلفن ویپ

یکی از مزایای عمده تلفن VoIP انعطاف پذیری آن است و این به انواع گوشی هایی که با راه حل های VoIP سازگار هستند نیز گسترش می یابد. پاسخ کوتاه به اینکه آیا می توان از تلفن هوشمند یا تلفن ثابت معمولی برای راه حل های VoIP استفاده کرد بله است. با این حال، ممکن است برخی از پیکربندی های پیچیده وجود داشته باشد و برخی از ویژگی ها ممکن است لزوماً در دسترس نباشند.

اگر مشاغل یا افراد بخواهند از خدمات VoIP با تلفن ثابت معمولی خود استفاده کنند، ابتدا باید نوعی آداپتور برای اتصال تلفن خود به اینترنت خریداری کنند. معمولاً با استفاده از کابل اترنت گوشی شما را به روتر بی سیم متصل می کند. سپس کاربران باید آدرس IP آداپتور VoIP خود را با استفاده از دستگاه متصل به اینترنت دیگری، طبق دستورالعمل‌هایی که همراه آداپتور ارائه شده است، وارد کنند. پس از تکمیل پیکربندی، افراد می توانند از تلفن آنالوگ معمولی خود برای برقراری و دریافت تماس از طریق اینترنت استفاده کنند.

خرید تلفن ویپ یکی از روش هایی است که روند فعالیت های کسب و کار شما را افزایش می دهد.

خوشبختانه، هنگام استفاده از تلفن هوشمند برای دسترسی به راه حل های VoIP، همه چیز آسان تر است. از آنجایی که تلفن های هوشمند از قبل قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، استفاده از خدمات VoIP معمولاً بسیار ساده است. در واقع، چندین ارائه‌دهنده VoIP وجود دارند که به طور خاص بازار گوشی‌های هوشمند را هدف قرار داده‌اند و به دنبال بهره‌برداری از مشاغلی هستند که سیاست‌های خود را به دستگاه (BYOD) اتخاذ می‌کنند.

با وجود ویژگی مسیریابی تماس، کارمندان می توانند به استفاده از تلفن هوشمند شخصی خود ادامه دهند در حالی که برای تماس گیرندگان و گیرندگان به نظر می رسد که از شماره کاری یا داخلی خود استفاده می کنند. کارمندانی که از خدمات VoIP در تلفن هوشمند خود استفاده می کنند، می توانند فوراً از Wi-Fi شرکت برای دسترسی به پلت فرم معمول VoIP استفاده کنند، اما می توانند به راحتی عملکرد VoIP را خارج از ساعات کاری قرارداد خاموش کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعادل بین کار و زندگی را حفظ می کنند.

خرید تلفن ویپ

تلفن ویپ

با این حال، اگرچه می توان از یک تلفن ثابت یا تلفن هوشمند معمولی برای دسترسی به راه حل های VoIP استفاده کرد، اما این بدان معنا نیست که مشاغل و کارمندان قادر به دریافت خدمات بهینه خواهند بود. انواع گوشی‌هایی که در بالا بررسی شدند، به‌طور خاص برای کار با راه‌حل‌های VoIP طراحی شده‌اند و دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری خاصی هستند که آن‌ها را به خوبی با برخی از نوآوری‌های مدرن که معمولاً در پلتفرم‌های VoIP گنجانده شده‌اند، مناسب می‌سازد.

برای خرید تلفن ویپ می توانید وارد بخش فروشگاه شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگرچه دستگاه‌های تلفن ثابت و تلفن همراه استاندارد با اکثر خدمات VoIP کار می‌کنند، اما ممکن است به این معنی باشد که اگر نتوانید به همه ویژگی‌های راه‌حل VoIP دسترسی پیدا کنید، هزینه بیشتری برای راه‌حل VoIP پرداخت می‌کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “خرید تلفن ویپ

  1. احمدی گفت:

    ال سی دی تلفن ویپ در صورت خراب شدن ایا قابل تعویض هست؟!

  2. IMANI گفت:

    سلام تلفن ویپ سخنگو موجوده؟ که اسامی مخاطبین رو بگه

  3. احمدی گفت:

    آیا تلفن ویپ قابلیت بلاک شماره را دارد؟

  4. محمد جانی گفت:

    سلام ایا می توان تلفن ویپ را به وایفای نصب کرد!؟

  5. امیرر گفت:

    سلام من در محل کار دو خط تلفن دارم.ایا تلفن ویپ از دو خط پشتیبانی می کند؟

  6. مهدیار گفت:

    چطور میشه پشت خطی تلفن ویپ رو فعال کرد؟

  7. میلاد اتابکی گفت:

    تلفن ویپ کنفرانسی موجوده؟ قیمت تلفن ویپ چقدره؟

  8. فرح امیرخانی گفت:

    سلام تلفن ویپ یالینک ساخت کدوم کشوره؟ منوش فارسی هست یا انگلیسی؟ متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *