وبلاگ

گوشی ویپ سیسکو

تلفن ویپ| نت یک

گوشی ویپ سیسکو چیست؟ چرا باید گوشی voip سیسکو را خریداری کنیم؟ گوشی voip cisco چگونه به ما برای بهبود ارتباطات کمک می کند؟ اگر قصد خرید تلفن ویپ سیسکو را دارید یا می خواهید با این ابزار ارتباطی پیشرفته آشنا تر شوید با ما در این مقاله همراه باشید چرا که قصد داریم شما را با تلفن ویپ سیسکو و مزیت های آن برای کسب و کارتان آشنا کنیم.

گوشی ویپ سیسکو چیست؟ چرا باید از تلفن ویپ سیسکو استفاده کنیم؟

صاحبین کسب و کار، اداره و مجموعه های ارائه خدمات که با مشتریان و پرنسل خود نیاز به خدمات تلفنی دارند برای بهبود ارائه خدمات دست به استفاده از خدمات ویپ می زنند. گوشی ویپ سیسکو یک تلفن آی پی است که با تفاوت هایی که با تلفن های معمولی و سنتی دارد موجب می شود روند پاسخگویی و ارتباطات یک مجموعه رو به بهبود باشد.

تلفن های ویپ دستگاه هایی می باشند که با کمک LAN یا اینترنت به سیستم تلفن IP و سرور متصل می شوند. در واقع تلفن ویپ دستگاهی است که جهت ارائه خدمات تلفنی به جای یک جفت سیم مسی از اینترنت استفاده می کند.

VoIP صدای استاندارد تلفن را به سیگنال دیجیتالی تبدیل می کند که می تواند از طریق اینترنت منتقل شود و همینطور سیگنال های دریافتی تلفن دیجیتال از اینترنت را به صدای تلفنی استاندارد تبدیل می کند.

گوشی ویپ سیسکو به کاربران امکان می دهد با کمک VoIP، با هر تلفن نرم افزاری، دستگاه همراه یا تلفن ثابت تماس تلفنی برقرار کنند. گوشی ویپ سیسکو می تواند یک تلفن نرم افزاری ساده یا یک دستگاه سخت افزاری مبتنی بر نرم افزار باشد.

گوشی voip cisco

تلفن های ویپ سیسکو بر روی میز بسیاری از مدیران رده بالای شرکت های معروف قابل مشاهده است. این شرکت فعال در زمینه تجهیزات شبکه، اکنون بازار ویپ را با تلفن های ویپ کیفیت بالایی که در طی سال های اخیر تولید کرده، تسخیر کرده است. گوشی ویپ سیسکو سیم دار و وایرلس این شرکت در لیست محصولات فروشگاه نت یک قابل مشاهده است.

تلفن ویپ کنفرانس سیسکو

شرکت سیسکو در کنار تولید گوشی ویپ سیسکو ساده، تلفن های ویپ کنفرانس هم تولید می کند. تلفن های کنفرانس این شرکت از همان کیفیت همیشگی تجهیزات شبکه ساخته شده توسط کمپانی سیسکو برخوردارند.

تلفن ویپ نرم افزاری سیسکو

این نوع گوشی ویپ سیسکو در واقع نرم افزار هایی می باشند که در انواع تلفن همراه، تبلت و رایانه قابل استفاده می باشند. تلفن های نرم افزاری ویپ به شما این امکان را می دهند تا از هرجایی بتوانید به واسطه اینترنت مکالمه خود را از طریق لپ تاپ تلفن هوشمند و … ادامه دهید.

اگر بخواهیم عملکردهای ویژه این نوع گوشی ویپ سیسکو را نام ببریم باید به قابلیت برقراری کنفرانس های ویدیوی و پیام رسانی فوری اشاره کنیم.  تلفن های ویپ نرم افزاری بهترین و کم هزینه ترین راه حل برای ارتباطات تجاره به ویژه برای مشاغل کوچک است. با راه اندازی تلفن های ویپ نرم افزاری شما تنها به یک میکروفن و هدست احتیاج دارید.

تلفن ویپ سخت افزاری سیسکو

تلفن مبتنی بر سخت افزار Voip از نظر شکل ظاهری درست مانند یک تلفن معمولی به نظر می رسد. تنها تفاوت آن با یک تلفن آنالوگ در نحوه برقراری تماس است. همانطور که می دانید این نوع تلفن ها از طریق اتصال به اینترنت به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. به همین منظور مستقیما به شبکه LAN متصل می شوند. از ویژگی های بارز ویپ های سخت افزاری می توان به برقراری کنفرانس صوتی ، نمایش شماره تماس گیرنده ، توقف تماس و … اشاره کرد.

این نوع تلفن ها همینطور دارای یک مینی هاب می باشند که موجب اتصال شبکه به رایانه می شود. به این نکته توجه داشته باشید که تلفن های فیزیکی یا سخت افزاری ویپ یکسان نمی باند و در درجات آماتور ، متوسط و پیشرفته قرار می گیرند و کاربران می توانند متناسب با نیازشان از ان ها استفاده کنند.

تلفن ویپ بی سیم سیسکو

این نوع گوشی ویپ سیسکو به کاربران اجازه می دهد تا در زمان مکالمه حرکت کنند و یا در نقاط مختلف یک دفتر یا منزل گوشی تلفن را بدون محدودیت سیم با خود جابه جا کنند. این تلفن ها هم به صورت WiFi و هم به صورت DECT به بازار عرضه می شوند.

تلفن ویپ یو اس بی

این گوشی ویپ سیسکو به تنهایی قابل استفاده نیست و باید حتما با یک کابل USB به کامپیوتری وصل شود که دارای اتصال شبکه است. تلفن USB در واقع یک وسیله جانبی رایانه است که شبیه تلفن های سنتی بوده و به درگاه USB رایانه متصل می شود. رایانه هم این تلفن را به عنوان یک وسیله یا دستگاه صوتی تشخیص می دهد و کاربر قادر است از طریق یک نرم افزار مانند Skype از این نوع تلفن استفاده کند.

به طور کلی تلفن های ویپ سیسکو تنوع بسیار زیادی دارند و بدین منظور برای خرید تلفن ویپ محدودیتی نخواهید داشت. در ابتدا کسب و کار خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به دیگر فیلتر ها نظیر قیمت تلفن ویپ سیسکو، تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده و خرید گوشی ویپ سیسکو

مزیت های گوشی ویپ سیسکو چیست؟ چرا باید به سراغ تلفن ویپ سیسکو برویم؟ در ادامه به مزیت های خرید تلفن VOIP سیسکو اشاره می کنیم.

هزینه کمتر با گوشی voip cisco

خدمات ویپ را می توان با هزینه بسیار کمی مورد استفاده قرار داد. درصورتی که از یک اتصال اینترنتی استفاده می کنید، می توانید استفاده از VoIP را تقریباً رایگان درنظر بگیرید. همه آنچه که برای پرداخت بدان نیاز خواهید داشت هزینه های اینترنتی است زیرا ویپ شامل هیچ گونه هزینه اضافی برای سخت افزار، سیم، کابل و … نمی شود.

نصب و نگهداری آسان

نصب گوشی ویپ سیسکو آسان تر از تلفن های عادی است. برای این کار نیازی به دانش فنی چندانی نیست. به کابل یا سیم اضافی احتیاجی نیست. نصب شامل راه اندازی یک تلفن آی پی حتی بدون نصب نرم افزار است.

مشخصه های بسیاری موجود است

سرویس گوشی ویپ سیسکو کمتر از سرویس سنتی نیست. این سرویس از یک مشخصه شماره ای مانند تماس های کنفرانس، دایورت تماس، انتظار تماس و … پشتیبانی می کند. حتی در جهان امروزی موارد زیادی وجود دارد که به تسهیلات فکس نیاز پیدا خواهید کرد. VoIP مشخصه هایی بنام فکس مجازی برای این منظور ارائه می کند. حساب ایمیل متصل به سیستم VoIP را می توان جهت ارسال و دریافت پیام های فکسی مورد استفاده قرار داد.

شماره قابل حمل با گوشی voip سیسکو

یک شماره یا خط ویپ که عموماً به عنوان شماره مجازی شناخته می شود، کاملاً قابل حمل است. از همین شماره می توان برای هرکجا که می روید، مورد استفاده قرار داد. این شماره به خصوص برای افرادی که به طور مرتب سفر می کنند مفید است. حتی اگر آدرس تغییر کند می توانند به شماره VoIP شما دسترسی داشته باشند.

نت یک یکی از بهترین سرویس دهندگان خدمات گوشی ویپ سیسکو و فروشندگان بزرگ تلفن ویپ سیسکو در ایران است، شما می توانید برای نصب خدمات ویپ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *