وبلاگ

تلفن ویپ سیسکو

نمایندگی تلفن ویپ سیسکو

خرید و فروش تلفن ویپ سیسکو

با وجود اینترنت و ابداع تلفن ویپ سیسکو تماس بین افراد از حالت صوتی فراتر رفته و در حال حاضر افراد در سراسر دنیا این توانایی را دارند تا پیام های تصویری را نیز با یکدیگر رد بدل کنند. همانطور که می دانید ورود اینترنت به زندگی بشر، خدمات بسیار بزرگی را به انسان ها ارائه کرده و تحولات بسیار بزرگی را به همراه داشته است.

همان طور که می دانید در گذشته تنها با استفاده از تلفن های ثابت و به کمک کابل های مسی می توانستید تماس صوتی را با همکاران و دیگران برقرار کنید ولی با کمک سیستم های ویپ قابلیت برقراری تماس و کنفرانس صوتی و تصویری نیز فراهم شده و به همین دلیل است که اینترنت پیشرفت بسیار زیادی در زندگی افراد حادث شده است. در این مقاله در خصوص تلفن ویپ سیسکو خواهیم گفت.

تلفن ویپ

تلفن ویپ سیسکو

معرفی تلفن های ویپ

در حال حاضر اکثریت افراد به شبکه های اینترنتی دسترسی دارند و با توجه به همین مسئله امکان استفاده از تلفن های ویپ برای همه افراد فراهم است. اما به طور معمول از این نوع سیستم ها، برای امور کاری و تجاری استفاده می شود. برای مثال در ادارات، در شرکت های خیلی بزرگ و حتی در بخش های آموزشی، استفاده از تلفن های ویپ بهتر از تلفن ثابت خواهد بودزیرا تلفن های ویپ نیازی به کابل کشی ندارند به همین دلیل این تلفن ها را می توان به راحتی و در بخش های مختلف جا به جا کرد.

یکی از مهم ترین قابلیت های تلفن های ویپ افزایش سرعت کارها است به همین دلیل اگر در فعالیت های مختلف درون سازمان ها و شرکت ها از این تلفن ها استفاده کنید روند فعالیت های شما افزایش پیدا می کند.

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های تلفن ویپ سیسکو برقراری تماس با خارج از کشور است؛ بنابراین در کشوری مثل ایران که محدودیت های بسیار زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد این قابلیت می تواند بسیار با اهمیت باشد.

تلفن ویپ سیسکو

یکی از قدرتمند ترین و بهترین تلفن های ویپ را برند سیسکو تولید می کند. سیسکو یک برند آمریکایی قدرتمند است که محصولات متنوعی نظیر تلفن ویپ را طراحی و تولید کرده و در حال حاضر در سراسر دنیا از محصولات این برند استفاده می شود.

تلفن های ویپ سیسکو

برند سیسکو تلفن های ویپ فوق العاده ای را طراحی کرده و طراحی تلفن های ویپ سیسکو به دو دسته، تجاری و متناسب با کسب و کارهای کوچک تقسیم می شود. تجهیزات سیستم های تجاری تلفن های ویپ تا حدودی حرفه ای تر از تلفن های متناسب با کسب و کارهای کوچک هستند به همین دلیل اگر برای محیط رسمی و سازمان خود در جستجوی تلفن متناسب هستید ما به شما تلفن های ویپ سیسکو را معرفی می کنیم.

طراحی تلفن های ویپ سیسکو به دو صورت وایرلس و سیمی است به همین دلیل در مراکز شلوغ و شرکت های پر تردد استفاده از این تلفن ها به شما توصیه می شود. از طرفی باید بدانید که تلفن های ویپ سیسکو که به صورت اختصاصی قابلیت ویدئو کنفرانس دارند با تمامی تجهیزات موجود در اختیار کاربران مختلف قرار می گیرند.

تلفن های ویپ با ویزگی های متعددی تولید می شوند به همین دلیل شما باید با توجه به کسب و کار خود تلفن ویپ مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال برخی از سازمان ها تعداد زیادی مخاطب برای ذخیره سازی نیاز دارند اما برخی دیگر به صففحه نمایش بزرگ و یا برقراری ویدئو کنفرانس به تلفن ویپ سیسکو نیاز دارند بنابراین انتخاب تلفن متناسب با کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد.

قیمت تلفن ویپ سیسکو

با توجه به این مسئله که تعداد مدل های برند سیسکو بسیار زیاد است بنابراین ما نمیتوانیم قیمت ثابتی را به شما ارائه کنیم اما می توانیم بگوییم که تلفن های ویپ با قیمت های متنوع از کمترین میزان تا بیشترین میزان قابل خرید هستند. برای کسب هرگونه اطلاعات درباره تلفن های ویپ و قیمت تلفن ویپ وارد سایت نت یک شوید و با مشاهده محصولات و یا تماس با کارشناسان سایت نت یک پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.

سیستم عامل Firmware تلفن های ویپ سیسکو

Firmware در واقع سیستم عامل تلفن ویپ سیسکو به حساب می آید بنابراین در این بخش به این موضوع اشاره می کنیم تا با سیستم عامل تلفن ویپ آشنا شوید. سیستم عامل یا Firmware تلفن های ویپ سیسکو به دو نوع بر روی سایت رسمی خود سیسکو قرار دارد که یکی از آن ها SCCP است که به صورت پیش فرض بر روی تمام تلفن های ویپ سیسکو قرار دارد. SIP نوع دوم سیستم عامل تلفن های سیسکو است که بر خلاف SCCP به صورت پیش فرض بر روی تمام تلفن های ویپ این برند قرار ندارد.

به عنوان مثال شما با تهیه تلفن ویپ 7940 SIP را به طور پیشفرض دریافت نمی کند اما در اولین فرصت باید Firmware را به SIP تغییر دهید. در واقع این اولین کاری است که باید انجام دهید در ادامه برای تغییر Firmware به یک سری پیش زمینه نیاز دارید. در ابتدا باید ببینیم IP تلفن چیست و در مرحله بعد لازم است تا بررسی کنید که آیا TFTP سرور بر روی آن تعریف شده یا خیر سپس فایل را دانلود کنیم و در نهایت با آموزشی که در بخش های بعد هست بتوانیم شماره Firmware آن را تغییر دهیم که این ساختار کلی آن می شود.

مراحل راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

همان طور که اشاره کردیم در اولین مرحله باید سیستم عامل متناسب با مرکز تلفن خود را انتخاب و راه اندازی کنید. به طور کلی تمامی ورژن های سیستم عامل در سایت خود سیسکو وجود دارد. توجه داشته باشید که قابلیت دانلود برای تلفن های قدیمی وجود ندارد و تنها برای تلفن های به روز و تولید جدید می توانید دانلود انجام دهید. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که حتما اطلاعات را از سایت سیسکو و نه سایت های دیگر دانلود کنید و به مشخصات موجود در حال دانلود توجه داشته باشید.

تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو

نحوه register کردن تنظیمات

register تلفن ویپ سیسکو چگونه انجام می شود؟ برای register کردن تلفن ویپ سیسکو بعد از انجام دادن پروسه تبدیل سیستم عامل به SIP باید یک فایل با عنوان فایل کانفیگ ایجاد کنید و با User Pass مورد نظرتان مشابه User Pass روی مرکز تلفن ساخته اید و با یک سری ابزارهای کمکی فایل ها را به تلفن ویپ سیسکو انتقال دهید. با انجام دادن این مراحل تنظیمات شما انجام می شود و تلفن را register خواهید کرد.

در واقع انتقال فایل ها به دو صورت انجام می شود که در روش اول تنها باید فایل انتقال داده شود. در روش دوم روی برخی از تلفن ها شما می توانید روی LCD وارد تنظیمات شده و User Pass یا IP SIP سرور را وارد کنید.

کانفیگ تلفن ویپ سیسکو

پس کانفیگ تلفن های ویپ سیسکو به لحاظ User Pass و IP سرور، فقط با استفاده از فایل انجام خواهد شد که باید انتقال داده شود. با توجه به مدل تلفن شما بر روی برخی از این تلفن ها به صورت کامل دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که این موضوع بر روی تلفن های سری جدید اعمال نخواهد شد و برای این کار باید از یک نرم افزار مثل TFTP سرور درخواست کمک کنید تا فایل کانفیگ ساخته شده را به تلفن انتقال دهید.

به طور کلی در ابتدا تبدیل Firmware اهمیت دارد، در مرحله بعد انتقال فایل ها و در نهایت کانفیگ تلفن ویپ سیسکو باید به دقت و به درستی انجام شود. در ادامه در رابطه با مزایای تلفن ویپ سیسکو می خوانیم.

مزایای تلفن VoIP سیسکو

در ابتدا باید به وضوح صدا در تلفن های ویپ سیسکو اشاره کنیم که غیر قابل انکار است و روند برقراری تماس متناسب را سرعت می بخشد. به طور معمول، وقتی که کسب و کار شما ، به ارتباط با مشتری بستگی زیادی داشته باشد و شما نیاز داشته باشید که مشتریان به طور مرتب با شرکت شما تماس بگیرند، کیفیت تماس، اهمیت بسیار زیادی برای پیشبرد کارها خواهد داشت.

در واقع این موضوع ، اهمیت بسیار بالایی نسبت به دیگر فاکتورها داشته و شما می توانید این کیفیت را با استفاده از تلفن VoIP سیسکو در اختیار داشته باشید. با این کار نمایندگان پشتیبانی مشتری شرکت شما افزایش پیدا خواهند کرد و شما می توانید کیفیت سیگنال را برای تکمیل تماس های خود مدنظر قرار دهید. این روش می تواند منجر به افزایش سود شما در کسب و کار هایتان باشد.

از مسیریابی تماس های تلفن VoIP سیسکو در مصارف مدیریتی به صورت قابل توجهی استفاده می شود. این موضوع فارغ از بحث پشتیبانی است و بیشتر مدیران شرکت ها می توانند از آن استفاده کنند. برای مدیریت بهتر شرکت، می توانید یک نماینده برای دریافت تما س ها مشخص کنید و مشتریان خود را با آن شرکت مرتبط سازید.

حتی اگر شما PBX اختصاصی خودتان که تماس های ورودی و خروجی را کنترل می کند را در شرکت داشته باشید، بازهم با استفاده از تلفن VoIP سیسکو می توانید نتایج بهتری را به دست آورید. تعداد زیادی از شرکت ها از این تلفن ها استفاده می کنند و دیگر PBX های سنتی برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان نمی توانند کافی باشند.

تلفن ویپ سیسکو

مهم ترین امکانات VOIP

  • وضوح بالای صدا برای مکالمه در تلفن های Voip
  • قابلیت اتصال به سانترال
  • ایجاد مرکز تماس
  • امکان تنظیم به تعداد نامحدود hjداخلی
  • امکان Report کلیه تماس ها
  • کاهش هزینه ی سخت افزاری
  • انعطاف در انجام پروژه ها متنوع
  • تنظیمات تحت وب در تلفن Voip
  • سازگاری بهتر با سیستم های کامپیوتری در مقایسته با سانترال، به دلیل انتقال صوت به صورت دیتا
  • عدم محدودیت در اجزای سخت افزاری سیستم Voip
  • جابه جایی و نقل مکان ساده در سطح شرکت

به طور کلی تلفن های ویپ سیسکو تنوع بسیار زیادی دارند و بدین منظور برای خرید تلفن ویپ محدودیتی نخواهید داشت. در ابتدا کسب و کار خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به دیگر فیلتر ها نظیر قیمت تلفن ویپ سیسکو، تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *