وبلاگ

راه اندازی تماس تصویری در تلفن 8945 سیسکو

89454| NETYEK

تماس تصویری در تلفن 8945 سیسکو

Cisco Unified IP Phone 8945 یک تلفن جدید و نوآورانه است که خدمات ارتباطی صوتی و تصویری فوق العاده و مقرون به صرفه تجاری را به مشتریان در سراسر دنیا ارائه می دهد.

تلفن سیسکو مدل 8945 ارتباطات تصویری را در تلفن های IP Unified Cisco سری 8900 با استفاده از یک دوربین داخلی و با کیفیت بسیار بالا VGA یا 640*480 پیکسل تا 30 فریم در ثانیه، هم برای رمزگشایی و هم برای کدگذاری، ادغام می کند. Cisco Unified IP Phone 8945 روی صفحه نمایش ویدئو را با وضوح بالا، مورب 5 اینچی، با کیفیت VGA و با نور پس زمینه کامل ارائه می دهد.

تلفن 8945 سیسکو

تلفن 8945 سیسکو

کیفیت صوتی تلفن 8945 سیسکو

این تلفن از چهار کلید نرم حساس به زمینه، چهار خط و یک بلندگوی صوتی با کیفیت بالا و یک بلندگوی دوطرفه پشتیبانی می‌کند. با توجه به این قابلیت ها تجربه نقطه پایانی سازنده‌تر و انعطاف‌پذیرتری با استفاده از تلفن سیسکو 8945 خواهید داشت. در نهایت به کلیدهای ثابت برای نگه داشتن Hold، انتقال Transfer، شماره گیری مجدد Re-call و کنفرانس Conference، یک خط LED سه رنگ و کلیدهای دیگر که اسفاده از این تلفن را ساده‌تر و آسان‌تر می‌کنند باید اشاره کنیم.

درباره برند سیسکو

سیسکو سیستمز، شرکتی که معمولا با نام سیسکو معرفی می‌شود، یک شرکت چندملیتی در کشورآمریکا است که دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد. سیسکو نرم افزار، سخت افزارهای شبکه، تجهیزات مخابراتی نظیر تلفن 8945 سیسکو و سایر محصولات و خدمات با فناوری پیشرفته را توسعه، تولید و به فروش می رساند. سیسکو یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان است.

تاریخچه برند سیسکو

لئونارد بوزاک و سندی لرنر دو دانشمند کامپیوتر دانشگاه استنفورد شرکت سیسکو سیستمز را در دسامبر سال 1984 تاسیس کردند. لئونارد بوزاک و سندی لرنر در مفهوم شبکه محلی (LAN) که برای اتصال رایانه های دور با استفاده از یک سیستم روتر چند پروتکلی استفاده می شد، پیشگام بودند.

تماس تصویری در تلفن 8945

برای برقراری تماس تصویری با استفاده از تلفن 8945 سیکو باید از سرور استفاده کرد. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها و شرکت هایی که از سرور استفاده نمی کنند برای برقراری تماس یا ویدئو کنفرانس با مشکل روبرو می شوند. سایت نت یک با استفاده از روش های حرفه ای قابلیت راه اندازی تماس تصویری در تلفن 8945 سیسکو را دارد؛ بنابراین اگر هدفی در این راستا دارید بهتر است تا با مشاوران سایت نت یک ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که تماس تصویری تلفن 8945 سیسکو راه اندازی نشود با توجه به اینکه تلفن سیسکو این قابلیت را دارد از دوربین این تلفن تنها به عنوان آینه و مانند دوربین جلو گوشی بدون برقراری تماس ویدئویی می توان استفاده کرد. تلفن IP تصویری 8945 سیسکو در هر شرایطی با ارسال و دريافت packet هاي IP مکالمه تصویری را برقرار می نمايد.

چرا تلفن IP Video Phone بخریم

IP Video Phone یا تلفن IP تصویری 8945 سیسکو برای مدیران و سرپرستانی مناسب است که صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های ناشی از برقراری ارتباط با تلفن برایشان اهمیت دارد و در جستجوی راه حلی برای برگزاری آسانتر جلسات خود بر روی بستر VOIP هستند.

ویدئو کنفرانس در تلفن 8945 سیسکو

ویدئو کنفرانس یکی از قابلیت های فوق العاده ای است که در چند سال اخیر به برخی از تلفن های ویپ اضافه شده که یکی از بهترین این نمونه ها تلفن 8945 سیسکو معرفی می شود. با توجه به بالا رفتن آمار فعالیت های دورکار و گستردگی کارها و مشاغل در شهر ها و کشور های مختلف برقراری ارتباط نیز به یکی از دغدغه ها بسیار مهم تبدیل شده و به همین دلیل کارفرماها در جستجوی روش های بهبود یافته هستند.

تلفن هایی که قابلیت ویدئو کنفرانس دارند مانند مدل Cisco 8945، در سال های اخیر بسیار مورد توجه سازمان های مختلف قرار گرفته اند و در صورتی که شما هم به این قابلیت نیاز دارید ما به شما تلفن های 8945 سیسکو در سایت نت یک را معرفی می کنیم.

قیمت تلفن 8945 سیسکو

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل و خریداران تلفن های ویپ در خصوص قیمت این تلفن ها است. از آنجایی که قیمت هر روز به روز می شوند و نمی توان قیمت دقیقی در این مقاله به اطلاع شما رساند به همین دلیل وارد سایت نت یک شوید و با توجه به قیمت محصول خرید مورد نظر خودرا انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *