وبلاگ

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ به چه صورت است؟ گاهی زمانی که از مرکز تماس ویپ و خدمات تلفن سانترال سخن به میان می آید، افراد آن ها را با هم یکی می دانند؛ اما واقعیت اینگونه نیست و این دو با هم متفاوت هستند.

داشتن اطلاعات کافی درباره هر کدام از آن ها موجب می شود تا صاحبان کسب و کارها بتوانند به آسانی، زمان انتخاب و خرید سیستم ارتباطی و شبکه ای خود، مناسب ترین گزینه را پیدا کنند. از این رو باید ابتدا بدانیم مرکز تلفن آنالوگ و ویپ چه خصوصیاتی دارند و تفاوت های آن ها با هم در چیست؟

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

برای اتصال تلفن آنالوگ به مرکز تلفن ویپ، نیاز به یک تبدیل کننده یا گیت وی اسیپ (ATA) است که این دستگاه سیگنال های آنالوگ تلفن را به پروتکل دیجیتال برای ارسال از طریق شبکه اینترنت تبدیل می کند. سپس تلفن آنالوگ به گیت وی اسیپ متصل می شود و از طریق اینترنت به مرکز تلفن ویپ متصل می شود. این روش به شما امکان می دهد تا از تلفن آنالوگ خود برای برقراری تماس های VoIP استفاده کنید.

 

مرکز تلفن ویپ چیست؟

مرکز تلفن ویپ یا Voice over Internet Protocol (VoIP) Call Center، یک سیستم تلفنی است که از طریق اینترنت ارتباط برقرار می کند. این سیستم به شرکت ها کمک می کند تا تماس های مشتریان را مدیریت و پردازش کنند، این سیستم قابلیت هایی مانند انتقال تماس، ایجاد صف تماس، ضبط تماس و گزارش گیری را ارائه می دهد. به طور کلی، مرکز تلفن ویپ تازه ترین فناوری های تلفنی را به شرکت ها ارائه می دهد و کارایی و کارآیی آن ها را افزایش می دهد.

 

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

گاهی پیش می آید که یک شرکت بزرگ، تعداد بسیاری کارمند دارد که هر کدام هم برای ارتباط تلفنی با ارباب رجوع و مراجع مختلف، به یک خط تلفن مجزا نیاز دارند. در صورتی که قرار باشد یک خط شهری که از مخابرات برای شرکت تدارک دیده شده، مورد استفاده قرار گیرد، بدون شک بسیاری از افراد پشت خط اشغال خواهند ماند.

از طرفی نمی توان برای هر کارمند یک خط مجزا در نظر گرفت؛ چون در این صورت هزینه های جاری به مراتب افزایش پیدا می کند. مرکز تلفن آنالوگ این مشکل را حل کرده و به کاربران این امکان را داده تا با یک یا چند خط شهری تلفن، صدها کارمند را مدیریت کنند.

در این صورت برای هر کارمند هم یک خط تلفن با داخلی مورد نظر تدارک دیده می شود. مرکز تلفن، به گونه ای عمل می کند که پس از ارتباط مراجع با خط اصلی، داخلی مورد نظر توسط آن ها درخواست داده شده و مستقیما به همان اتاق یا فرد، متصل شده و می توانند به صورت صوتی با هم ارتباط برقرار کنند. ‌‌آنالوگ با مرکز تلفن

به کمک مرکز تلفن ها، می توان ارتباط میان کارمندان را هم به صورت رایگان برقرار کرد. این عامل هم باعث می شود تا هزینه های جاری شرکت به مراتب کاهش پیدا کند.

 

تلفن Snom - دکت اسنوم

 

فروش تلفن ویپ با بهترین کیفیت و قیمت در نت یک

تلفن تصویری VoIP، تلفن ویدیویی IP Phone networking | نت یک

قبل از این که سراغ مطلب اصلی برویم، اجازه دهید نت یک را به شما معرفی کنیم!  تلفن voip یکی از محصولات برتر ماست که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. با تلفن ویپ، تماس هایتان را با کیفیت بی نظیری تجربه کنید. صدای واضح و بدون نویز، ارتباط پایدار و قابلیت های متنوع از ویژگی های برجسته این تلفن های هوشمند هستند.

از طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالای تلفن های ویپ ما لذت ببرید. با قابلیت نصب آسان و قابلیت اتصال به شبکه های مختلف، می توانید به راحتی این تلفن ها را در هر مکانی استفاده کنید. برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تلفن ویپ انتخابی هوشمندانه است. همچنین، تلفن ویپ ما با قیمت مناسبی عرضه می شود که به همه بودجه ها قابل دسترسی است.

ما به شما قول می دهیم که با خرید تلفن ویپ از نت یک، بهترین راهکار را برای ارتباطات تلفنی خود پیدا خواهید کرد. پس دیگر وقت تلفن های قدیمی و غیرقابل اعتماد را رها کنید و با تلفن ویپ از ارتباطاتی پیشرفته و با کیفیت لذت ببرید. به نت یک بروید و تلفن ویپ ایده آل خود را انتخاب کنید. همین حالا به نت یک مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر محصولات ما لذت ببرید.

 

مرکز تماس ویپ و خصوصیات آن ‌‌آنالوگ با مرکز تلفن

از وقتی تکنولوژی های جدیدی مثل اینترنت سرکار آمدند، استفاده از آن ها به شیوه های مختلفی انجام می شد. سیستم تماس ویپ هم در بخش های بسیاری جایگزین مرکز تلفن آنالوگ و قدیمی شد و کارایی آن را دربرداشت. البته نباید این مطلب را نادیده گرفت که بسیاری از خدمات ویپ، در سیستم سانترال های قدیمی قابل استفاده نیست.

در سیستم ویپ، داده ها به صورت بسته هایی درمی آیند و در شبکه انتقال داده می شوند. این داده ها را می توان از نوعی به نوع دیگر هم تبدیل کرد. مثلا، داده های متنی را به داده های صوتی مبدل کرده و در شبکه انتقال داد. ‌‌آنالوگ با مرکز تلفن

در سیستم ویپ هم مثل مرکز تلفن آنالوگ، تماس های ورودی مدیریت می شوند و هر کدام به فرد یا دستگاه مورد نظر انتقال داده می شود. از طرفی می توان تنظیماتی را روی سیستم ویپ ایجاد کرد که به کمک آن شروطی را روی تماس ها قرار داد تا خود به خود به بخش مورد نظر انتقال داده شوند. مثلا، فروشنده ها را به بخش مدیریت فروش هدایت کند.

این سیستم قابلیت توسعه پذیری دارد و می تواند به تعداد نامحدود در شبکه کاربر ایجاد کرد. همینطور به کمک آن شیفت های کاری را می توان تنظیم کرد. از طرفی سیستم ویپ این قابلیت را دارد که تماس های تصویری، متنی و مبتنی بر اینترنت را هم ساماندهی کند.

تنظیماتی که سیستم ویپ دارد، به کاربر این قابلیت را می دهد که به سامانه های دیگر مثل نرم افزارهای مالی و اداری و CRM متصل شود و با توجه به عملکرد کارمندان، حقوق و مزایای آن ها را هم بررسی کند. از این رو امکان مدیریت حرفه ای و دقیق را به کاربران می دهد.

مرکز تماس ویپ این قابلیت را دارد که با ارائه تنظیماتی به کاربر و مراجعه نماینده، امکان دادن نظر و امتیاز را به کارمندان دهد. از این رو می توان به کمک آن، میزان رضایت مندی از هر کارمند را بررسی کرد و مشکلات موجود را هم نابود کرد.

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

آموزش ساخت تلفن voip

ارتباط تلفن آنالوگ با مرکز تلفن ویپ

تفاوت های میان سانترال های آنالوگ و مرکز تلفن های ویپ

توضیحاتی که ارائه شد، نشان می دهد که مرکز سانترال های آنالوگ، به مراتب ساده تر از مرکز تماس ویپ می باشد. تفاوت های اساسی که در این دو سیستم وجود دارد، در زیر بررسی شده:

  • در سانترال های قدیمی یا همان مرکز تلفن آنالوگ تنها از داده های صوتی استفاده می شود؛ اگر مرکز تماس ویپ امکان برقراری ارتباط تصویری را هم برای کنفرانس ویدیو و … فراهم می سازد. ‌‌آنالوگ با مرکز تلفن
  • مرکز تماس ویپ امکان برقراری ارتباط را از سراسر دنیا به کاربران در یک شبکه می دهد؛ از این رو می توان برای شغل هایی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند، از آن استفاده کرد.
  • مرکز تماس ویپ قابل اتصال به دیگر دستگاه های دیگر مثل دستگاه فکس، پرینتر و … می باشد. همینطور می توان این دستورات را به صورت صوتی به سیستم ارائه داد و آن ها را اجرا کرد.
  • مرکز تماس ویپ، تماس گیرنده ها را بدون این که خطوط مشغول شود، به کاربر مورد نظرشان متصل می کند. این کار در سیستم تلفن سانترال های قدیمی هم انجام می گیرد؛ اما ترافیک در شبکه مخابرات بیشتر بوده و سیستم تماس ویپ، ترافیک شبکه را به مراتب کمتر می کند. به همین دلیل برای کسب و کارهایی که تعداد مخاطبان خارج از شبکه بسیاری دارند، گزینه مناسب تری می باشد. ‌‌آنالوگ با مرکز تلفن

کدام نوع از مرکز تماس برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

قطعا بخش عمده ای از یک کسب و کار به ارتباط با تامین نمایندگان کالا و خدمات، مشتریان و همکاران ارتباط دارد. از این رو نیاز است از تکنولوژی های روز دنیا برای این منظور بهره برد. حالا باید ببینیم کدام نوع از این سیستم ها برای کسب و کارتان مناسب تر می باشد. تجهیزاتی که برای هر کدام باید آماده کنید، با هم متفاوت هستند. به همین دلیل پیش از این که تصمیم بگیرید کدام نوع را انتخاب کنید، باید با یک مشاور در این زمینه صحبت کنید.

به طور کلی اگر بیش از دو نفر کارمند در یک مجموعه یا شرکت مشغول کار می باشند نیاز است تا مرکز تلفن را تهیه کنید. حالا انتخاب مرکز تلفن آنالوگ یا سانترال های تحت شبکه که با ویپ می شناسیم، به انتخاب و نیاز های شما وابسته می باشد.

‌‌آنالوگ با مرکز تلفن

تلفن ویپ تجربه ای بی نظیر از ارتباطات بی محدود – تماس بگیرید و سفارش خود را برای خرید محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر ثبت کنید! –

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *