وبلاگ

افزایش فروش با ویپ

افزایش فروش با ویپ

افزایش فروش با ویپ مهمترین انگیزه صاحبین کسب و کار برای خرید تلفن ویپ است، تلفن ویپ یکی از پیشرفته ترین انواع ارتباطات نلفنی است که با مزایای بی شماری که دارد برای هر سازمان، مجموعه و شرکتی مورد نیاز است. در این مطلب می خواهیم به مزایای تلفن ویپ در امر فروش محصولات و خدمات اشاره کنیم.

افزایش فروش با ویپ

تکنولوژی ویپ چه کسانی است؟

اگر از سیم کشی های متعدد برای تلفن های درون سازمانی خود خسته شده اید نت یک سیستم تلفن ویپ را به شما پیشنهاد می دهد. کسب وکارهای بزرگ و کوچک، فرقی نمی کند؛ ولی اغلب افرادی که به دنبال پیشرفت و ارتقای جایگاه سازمان خود در بین مشتریان خود هستند سراغ این تکنولوژی می آیند.

افزایش فروش با ویپ

دلایل اهمیت فروش تلفنی برای کسب و کارها چیست؟

در زیر به بررسی اهمیت فروش تلفنی و نقش آن در کسب و کارها پرداخته ایم:

  1. بهبود تجربه مشتری: این روش به عنوان یک استراتژی مقرون به صرفه برای دسترسی و ارتباط با مشتریان قدیمی یا غیرفعال عمل می کند. بازاریابان تلفنی می توانند با رفتار دوستانه و صمیمی به مشتریان نزدیک شوند و تجربه مشتریان را بهبود بخشند.
  2. کارایی: بیش از 60 درصد از مدیران بازاریابی برتر از اثربخشی بازاریابی تلفنی زمان بسته شدن معاملات شاهد بوده اند. این روش به کسب و کارها اجازه می دهد با مشتریان بالقوه تعامل داشته و برای تشویق آن ها به بازدید از فروشگاه یا نمایشگاه، کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنند.
  3. تولید سرنخ: این روش به کسب و کارها امکان می دهد فهرستی از مشتریان بالقوه جدید تهیه کنند و سپس این اطلاعات را به تیم فروش ارائه دهند. بازاریابی تلفنی یک ابزار عالی برای تولید سرنخ است.
  4. انجام نظرسنجی: بازاریابی تلفنی امکان انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات را فراهم می کند. این اطلاعات می توانند برای تجزیه و تحلیل موفقیت کمپین های بازاریابی و ارتقای تجربه مشتریان و افزایش فروش تلفنی مورد استفاده قرار گیرند.

افزایش فروش با ویپ

افزایش فروش با ویپ – افزایش فروش با کمک سیستم ویپ

سنجش تاثیرگذاری تبلیغات ، بازاریابی و عملکرد نیروهای فروش در گرو بررسی گزارشات تحلیلی از بازدهی تبلیغات و رفتار کارمندان فروش و بازاریابی hست. همه میدانیم که امروزه تلفن مهمترین و اصلی ترین پل ارتباطی یک شرکت با مشتریانش می باشد. بنابراین دریافت گزارشات دقیق از تماسهای تلفنی مشتریان با شرکت و همچنین بررسی عملکرد نیروهای فروش به زمان پاسخگویی و بازاریابی تلفنی ، تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

در اکثر شرکت ها و سازمان ها درصدی از مبلغ کل فروش مجموعه به مدیران فروش اختصاص دارد. همین موضوع باعث می شود تا مدیران فروش از تمام ابزارها و پتانسیل های موجود برای جذب مشتری بیشتر و نهایتا افزایش فروش و جلب رضایتمندی مشتریان استفاده کنند.

وظیفه سیستم تلفنی ویپ مدیریت تماس های ورودی و خروجی یک شرکت است. این سیستم تلفنی با ارائه گزارشات تحلیلی دقیق از تماس های شرکت ، مدیران فروش را برای برنامه ریزی و پاسخگویی بهتر به مشتریان یاری می کند. شما می توانید به راحتی و به سرعت با تلفن ویپ این امکان را ایجاد کنید.

افزایش فروش با ویپ

تلفن ویپ چیست؟

به طور کلی با بهره مندی از اتصال به یک پهنای باند و شبکه، می توان تماس های صوتی برقراری کرد و خدمات مختلفی را برای ارتقای سازمان به کار گرفت. اگر شما از سیستم های تلفنی سازمانی استفاده کرده باشید، با کلیت سیستم تلفن ویپ آشنا هستید؛ زیرا عملکردی مشابه دارند و کار با آن بسیار راحت تر از سیستم های تلفنی سنتی است. در حقیقت شما به جای تلفن های سانترال و سنتی یک سیستم ویپ دارید که از طریق شبکه کار می کند و می تواند با اتصال به اینترنت شما را در پشتیبانی کسب و کارتان کمک کند. این تنها یکی از تفاوت تلفن ویپ و خط تلفن ثابت معمولی است.

افزایش فروش با ویپ

مزایای سیستم تلفن ویپ برای افزایش فروش سازمان ها

سیستم تلفن ویپ یکی از محبوب ترین روش ها برای کاهش هزینه های سازمانی است. اما افزایش فروش سازمان با تلفن ویپ نیز امکان پذیر است.

حفظ مشتریان وفادار افزایش فروش با ویپ

تحقیقات نشان می دهد که حفظ مشتریان فعلی هزینه کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید دارد. با ارائه پیشنهادات و تخفیف های شخصی به مشتریان فعلی خود، آن ها را به مشتریان وفادار برند خود تبدیل کنید. مشتریان فعلی خود را با شماره تلفن آنها شناسایی کرده و تخفیف های ویژه تلفنی را ارائه دهید. سیستم ویپ با ادغام با ابزار CRM این امکان را به آسانی فراهم می کند.

انتخاب کمپین بازاریابی مناسب

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا یک کمپین بازاریابی خاص واقعاً نتیجه بخش است یا خیر؟ با استفاده از سیستم تلفن ویپ می توانید راهی برای نظارت بر این کمپین ها داشته باشید. چندین کمپین را همزمان با شماره های مجازی مختلف برای یک اجرا کنید. تماس های ورودی با هر دو شماره را کنترل کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای بهبود فروش موثر تر است. افزایش فروش با ویپ

کاهش تماس های از دست رفته

سیستم تلفن ویپ ویپ به شما کمک می کند تا چنین فرصت هایی را از دست ندهید و در هر مکانی که هستید از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر به تماس ها دسترسی داشته باشند. چه اتفاقی می افتد وقتی یک نماینده فروش به دلیل عدم حضور خود در سازمان تماسی را از دست دهد؟ بسیاری از سیستم های تلفنی به پیامگیر صوتی مجهز هستند اما تعداد کمی از مشتریان ممکن است از آن استفاده کنند. در نتیجه تماس از دست رفته به معنای از دست دادن مشتری خواهد بود.

فرصت فروش نامحدود

یک مشتری ممکن است تعدادی از سرویس های شما را خریداری کرده باشد. با استفاده از این سیستم می توانید زمان تمدید یا تعویض آن سرویس را به او یادآور شوید و یا خدمات جدید خود را به او معرفی کنید. با سیستم تلفن ویپ فرصت فروش برای شما نامحدود خواهد بود.

سیستم تلفن ویپ به آسانی با سیستم های CRM و ERP ادغام می شود. وقتی مشتری با مرکز تماس شما تماس می گیرد، نماینده به راحتی می تواند سابقه خرید و خدمات او را مشاهده کند و از این اطلاعات برای فروش محصولات و خدمات مختلف به مشتریان موجود استفاده کنند.

گسترش فروش در بازارهای جدید

یکی دیگر از مزایای سیستم تلفن ویپ این است که می توانید از یک سرشماره سازمانی برای تمام شعب و دفاتر و همچنین تمامی نیروهای فروش خارج از سازمان استفاده کنید. در نتیجه کارمندان شما در هر مکانی که حضور داشته باشند، بدون اینکه مشتریان متوجه حضور فیزیکی آن ها در دفتر کار شوند، می توانند با تلفن همراه یا کامپیوتر به تماس ها پاسخ دهند و تماس ها را با شماره ثابت برقرار کنند.

با استفاده از سیستم ویپ، بدون نیاز به دفتر فیزیکی می توانید در هر بازاری فعالیت کنید. تلفن ثابت سازمانی ابری با حذف محدودیت های جغرافیایی این امکان را به شما می دهد تا با داشتن شماره تلفن های مجازی و بدون وابستگی به خطوط تلفن، از تلفن سازمانی خود در هر مکانی استفاده کنید.

کسب وکاری با ظاهری بزرگ و حرفه ای تر افزایش فروش با ویپ

سیستم تلفن ویپ با امکاناتی مانند تلفن گویا و پاسخگویی خودکار می تواند کسب وکار شما را بزرگ تر از آنچه هست نشان دهد. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند تا با سازمان های بزرگ فعالیت کنند. سیستم تلفن گویا (IVR) این امکان را برای کسب وکارها و به ویژه استارتاپ ها فراهم می کند تا شرکت کوچک و حتی خانگی خود را بزرگتر از آنچه هست نشان دهند و با جلب اعتماد مشتریان، با رقبای بزرگ خود در بازار رقابت کنند.

افزایش تعامل با مشتریان از طریق ویپ افزایش فروش با ویپ

بادغام ویپ با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به تیم های فروش و بازاریابی کمک کند؛ تا تعاملات مشتری را با کیفیت بالاتری پیگیری و تجزیه و تحلیل کنند. این داده ها اطلاعات ارزشمندی در مورد نیازها و ترجیحات مشتری را در اختیار کسب و کارها قرار می ­دهند.

از طریق بهبود ارتباط با ویپ، سازمان­ها می­ توانند ارتباطات خود را به صورت صوتی و تصویری بهبود ببخشند و از ویژگی هایی مانند تماس های تصویری، چت صوتی و تبادل فایل بهره ببرند. این راهکار باعث بهبود تجربه مشتریان در ارتباط با شرکت می شود، و امکان پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات آن­ها را در کمترین زمان ممکن فراهم می­ سازد.

افزایش فروش با ویپ

مزایای تلفن ویپ برای کسب و کارها

تلفن ویپ برای کسب و کارها، کارایی زیادی دارد و باعث افزایش فروش یا حتی بهبود پشتیبانی خواهد شد. اگر کسب و کار خانگی یا بزرگ تر دارید و از تلفن برای برقراری ارتباط با مشتری ها استفاده می کنید، توصیه می کنیم که از تلفن های ابری بهره مند شوید. برای اینکه بدانید مزیت های تلفن ویپ برای کسب و کارها چیست باید به نحوه کارکرد آن برای افزایش فروش دقت کرد. به طور کلی مزیت های استفاده از تلفن ویپ به شرح زیر هستند.

بررسی آمار تماس ها

با بهره مندی از تلفن ویپ برای کسب و کارها می توانید تماس های برقرار شده را بررسی کنید و آمارهای مختلفی مانند: تماس های موفق، تماس های از دست رفته و تماس های در حال انتظار را بررسی کنید. اما این شرایط در تلفن های سنتی و سانترال فراهم نیست. افزایش فروش با ویپ

ذخیره یادداشت ها

ثبت اطلاعات مشتری شما باعث می شود که در راهنمایی ها و پشتیبانی های دیگر، مشکل ایجاد شده برای مشتری را زودتر بررسی کنید و ارتباط و تعامل بهتری با مشتری داشته باشید. حتی شما با ذخیره اطلاعات مرتبط در رابط کاربری خود، می توانید علایق مشتری خود را متوجه شوید و در استراتژی های فروش خود از یادداشت ها استفاده کنید.

بالاترین نرخ پاسخگویی به تماس ها

پشتیبانی یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار است که باید به آن توجه داشت. با بهره مندی از تلفن ویپ برای کسب و کارها می توانید خدمات پشتیبانی بهتری را تجربه کنید و کیفیت تماس ها را افزایش دهید. افزایش فروش با ویپ

صرفه جویی در زمان

خودکار کردن تماس ها در تلفن های ابری باعث می شود که خطای انسانی کمتر شود و در زمان صرفه جویی کرد. همچنین سیستم تلفن های ویپ برقراری تماس های بعدی را کنترل می کند.

افزایش فروش با ویپ

به پایان مقاله افزایش فروش با ویپ رسیدیم…

در این مقاله سعی کردیم شما را از مزیت های ارتباط مرکز تلفن ویپ با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در یک شرکت آشنا کنیم. بی شک این ارتباط مزیت های بسیار زیاد دیگری دارد که هر شرکت متناسب با نیاز و سیاست های درون سازمانی خود از آن استفاده می کند.

خرید تلفن ویپ از نت یک، بهترین و کامل ترین مجموعه فروش تلفن ویپ استوک و نو

آیا میخواهید ارتباطات خود را به سطح بالاتری برسانید؟ اگر پاسخ شما بله است، به فروشگاه بهترین مدل تلفن ویپ خوش آمدید. تلفن های هوشمند ویپ، با استفاده از شبکه اینترنت، به شما امکان می دهد به صورت رایگان با همکاران و مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

با استفاده از این تلفن ها، هزینه های تماس بین المللی را به صفر برسانید و به سرعت و کیفیت بالا تماس بگیرید. در فروشگاه تلفن ویپ، ما بهترین محصولات تلفن ویپ را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده ایم. همچنین، امکانات اضافی مانند ارسال پیام و تشکیل کنفرانس های تلفنی نیز در اختیار شماست. به فروشگاه تلفن ویپ ما سر بزنید و تجربه ای نوین از ارتباطات را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *