وبلاگ

بهترین گوشی های VoIP

89454| NETYEK

بهترین گوشی های VoIP در سال 2022 : گوشی های IP برای کسب و کارهای کوچک

بهترین گوشی های VoIP را برای کسب و کار خود پیدا کنید که آیا تیم شما در محل یا در خانه خود است یا خیر.صدا بر بستر اینترنت ، یا VoIP، تکنولوژی است که اجازه می دهد تا تماس تلفنی در اینترنت انجام شود. تلفن ویپ IP، همچنین به عنوان تلفن های VoIP شناخته می شوند، و تعدادی از انواع مختلف آن ، بسته به نیازهای خاص سازمان مورد استفاده قرار میگیرند. در میان طیف وسیعی از تلفن های VoIP، در دو مدل با سیم  و بی سیم برای انتخاب در کسب و کارها ، برای تحرک اضافی در طول تماس وجود دارد.

همچنین تلفن های VoIP وجود دارد که به طور خاص برای تماس های کنفرانس طراحی شده اند، دارای عملکرد بلندگو هستند، برخی از آنها دارای تماس ویدیویی هستند که میتواند با کسانی تلفنشان تماس تصویری را پشتیبانی میکند ارتباط برقرار کرد. در این راهنمای خرید، ما نگاهی به سخت افزار پشت بهترین گوشی های VoIP در بازار برای کسب و کار کوچک می کنیم. اگر چه خدمات VoIP نقش مهمی در کیفیت شبکه های تلفن شرکت ایفا می کند، سخت افزاری که در سیستم تلفن همراه VoIP قرار دارد، نوع قابلیت هایی را که در دسترس خواهد بود تعیین می کند.

تلفن های VoIP با تبدیل سیگنال های صوتی آنالوگ به بسته های داده صوتی کار می کنند. بسته های داده ها از طریق پهنای باند به جای شبکه های سنتی PSTN و شبکه های ISDN تحویل داده می شوند، به این معنی که خدمات VoIP معمولا ارزان تر و مقیاس پذیر تر از شبکه های تلفن های ویژه سنتی (PBX) و دارای ویژگی های پیشرفته تلفن میباشند.

برخی از بهترین تلفن های IP در سیستم عامل های مدرن گوشی های هوشمند مانند Android به آنها امکان می دهند تا این ویژگی های پیشرفته ویپ استفاده کنند مانند به اشتراک گذاری ویدئو درتماس های چند کاربره، و همچنین مدیریت تماس و برنامه ریزی.

همچنین می تواند با کنفرانس صوتی کار کند تا حداکثر ارتباطات را به ارمقان آورد. برخی از مارک های اصلی در فضای VoIP شامل سیسکو، Polycom، Grand stream IP تلفن، Mitel و چندین مدل دیگر مانند Nextiva است. این ارائه دهندگان VoIP بخش قابل توجهی از بازار تلفن های ویپ را با ارائه ویژگی های بسیار مورد نیاز مانند کلید های سرعت دیافراگم، نمایش گرافیکی، سازگاری بلوتوث و خیلی بیشتر، به ارمغان آورده اند.

این ویژگی های مورد تقاضا کاربران در هر دو مدل کسب و کارها و خانه ها، یا تلفن های VoIP که توسط کارمندان دور کار مورد استفاده قرارمیگیرند .این تلفن ها در خارج از دفتر، تلفن های B2C و خانه های اینترنتی به طور فزاینده ای محبوبیت زیادی دارند. سازمان های شرکتی و صاحبان کسب و کار کوچک به دنبال راه های جدید برای حفظ تداوم تجاری خود هستند.

از این رو، کارمندان دور کار به سرعت به تلفن های VoIP  معرفی شده علاقه نشان دادند . ZOOM ارائه دهنده محبوب UCAAS، که از تکنولوژی VoIP استفاده می کند “485 میلیون بار دانلود در سال 2020 رسید.

بهترین گوشی های VoIP

تفاوت بین VoIP و تلفن IP چیست؟ اگر چه اغلب به همسان استفاده می شود، تلفن های IP و سیستم های VoIP یک تفاوت ظریف دارند: تلفن های VoIP از اینترنت عمومی برای حمل ترافیک صوتی استفاده می کنند در حالی که یک IP از یک شبکه داده خصوصی برای تماس های خروجی استفاده می کند. صرف نظر از پیچیدگی های سیستم خاص که انتخاب کردید، هر دو VoIP و IP های صریح تعدادی از مزایای خطوط تلفن سنتی را ارائه می دهند. و ما برخی از بهترین دستگاه های ارائه شده را در زیر ذکر کردیم:

تلفن ویپ سیسکو 6800، 7800، 8800 SERIES

تلفن ویپ سیسکو مهمترین مشخصات این تلفن ها شامل: ویژگی های Wires key ، ارتباطات رمزگذاری شده؛ کلید های کاملا قابل برنامه ریزی؛ ویژگی های ارتباطی متحد میباشد. بالاترین سطح فروش آمازون در حوضه تلفن ویپ را به خود اختصاص داده ، بازدید از سایت دلایل خرید + سهولت استفاده و آموزش + نمایش ال سی دی + یکپارچگی گیگابایت اترنت + سیستم مصرف کم + کیفیت عالی صدای + قابل اعتماد و قابل استفاده است سخت افزار آنها قدرت بسیار بالایی دارد که قابل مشاهده است . مدل های دیگری هم دارد که از صفحه نمایش سیاه سفید استفاده میکند.

سیسکو طیف گسترده ای از سخت افزار، نرم افزار و سایر تجهیزات مخابراتی را ارائه می دهد، اما این شرکت اخیرا شهرت را برای ارائه برخی از بهترین گوشی های ویپ در جهان ایجاد کرده است. این شرکت در حال حاضر نمونه کارهایی از گوشی های مختلف، از جمله تلفن Cloud ، دستگاه های PBX و مرکز تماس سیسکو است. در اینجا، ما تصمیم گرفتیم که نقطه نظر در مورد سری گوشی های ویپ 6800، 7800 و 8800 را به عنوان یک فنجان در نظر بگیریم – مناسب برای دفتر و شرکت های داخل خانه میباشند.

هر مدل دارای نقاط قوت و ضعف خود است، با سری 7800 بهترین انتخاب کسب و کار ها میباشد ، سری 8800 فرای یک تلفن میباشد و ویژگی های مختلفی را دارد، در حالی که دامنه پوشش سری 6800 بیشتر است که ایده آل برای استفاده روزمره میباشد . تلفن همراه Vise سیسکو 6800 به دنبال هر محدوده دستگاه به صورت جداگانه، سری 6800 دارای یک طراحی ارگونومیک، قابلیت های صوتی گسترده است و با صفحه نمایش دقیق  3.5 اینچ با وضوح سفید وسیاه نور پس زمینه سفید برای خواندن موارد صفحه مناسب است.

تلفن همراه CISCO 7800 سری VIAP 7800، که مجهز به استانداردهای قابل استفاده به عنوان سری 6800 است، همچنین پشتیبانی از زبان محلی را ارائه می دهد و از طریق حالت ذخیره انرژی خود، از اعتبار های بی نظیر سبز استفاده می کند. سری CISCO 8800  به عنوان یک گوشی UC، سری سیسکو 8800 گران تر از سایر مدل ها است اما دارای پورت شبکه گیگابایت  برای اتصال کامپیوتر شماو یک کیت اتصال به دیوار و دارای پورت USB میباشد.

مدل های خاص، از جمله 8845 و 8865، همچنین با قابلیت تماس ویدیئویی با کیفیت HD میباشند ، که می تواند به ویژه برای کسب و کارهایی که دورکاری را به سبک کار خود اضافه کرده اند بسیار مناسب باشد. با استفاده از هر تلفن CISCO VoIP یک طیف وسیعی از هدست های VoIP نیز موجود میباشد و یک برچسب قیمت رقابتی به هر کدام متصل می شود. به طور کلی، سری 6800، 7800 و 8800 طیف وسیعی از دستگاه ها را برای همه مشاغل شما فراهم میسازد – چه آنها که یک تلفن VoIP ساده و آسان برای استفاده میخواهند.

GrandStream IP Phone GRP، GXP، GXV Series

تلفن ویپ گرند استریم یک Multi-Tasker هوشمند با قابلیت عملکرد با صفحه نمایش لمسی میباشد مشخصات رده WIRED: 3 خطوط، 3 حساب SIP و کنفرانس صوتی 4 طرفه؛ 8 کلید شماره گیری سریع ؛ صفحه نمایش 2.C اینچ ؛ بلندگو HD که امروزه در آمازون در Walmart قرارگرفته و دلایل خرید آن : کیفیت عالی با کیفیت بالا + صفحه نمایش لمسی روشنایی + عملکرد عالی کنفرانس و مناسب هر دو مدل کسب و کار و مصرف کنندگان با تجهیزات ارتباطی صوتی و تصویری را تامین می کنند.

GRP، GXP و GXV همه گزینه های عالی برای افرادی است که به گوشی VoIP با کیفیت بالا نیاز دارند. GRP مجموعه ای از تلفن های IPR Carri-Class است که برای استفاده سازمانی ای در نظر گرفته شده است. این شامل سری GRP2600 است که دارای یک طراحی جدید براق، تجربه کاربر reimagined و سیستم عامل Unified است. همچنین تلفن های ضروری است که برای استقرار مقرون به صرفه طراحی شده اند،همچنین مناسب دورکاری نیز میباشد.

در همین حال، سری GXP برای افرادی که از تلفن زیاد استفاده می کنند و نیاز به دسترسی به ویژگی های پیشرفته تردارند طراحی شده است. GXP2130 دارای  عملکرد SIP میباشد، با تمام ویژگی هایی که انتظار می رود که یک تلفن VoIP خوب داشته باشید، کار می کند. کلیدهای هشتگانه سرعت 7 گیگابیت سرعت آن را سریع و آسانتر می کنند تا با مخاطبین اصلی به طور موثر تماس بگیرند. این تلفن همچنین دارای کیفیت صدای HD نیز میباشد.

چهار کلید نرم افزاری XML اجازه می دهد تا برای کنفرانس صوتی را به راحتی برقرار کنید و پشتیبانی از بلوتوث نسل 4 اجازه دهد که بین گوشی های دارای بلوتوث راحت ارتباط برقرار کنید.با توجه به نیاز های کسب و کار ها درباره این سری  GrV Gradstream. این دستگاه ها با قابلیت تماس ویدئویی به شما این امکان را میدهد یک تماس چندرسانه ای را تجربه کنید . علاوه بر این سیستم عامل آندروید و قابلیت عملکرد صفحه نمایش لمسی نیز بدان معنی است که کارمندان مزایای یک تلفن رو میزی را به صورت پیشرفته خواهند داشت.

 

Yealink Ip Phone T2، 3، 4، 5

سری تلفن های فوق العاده تلفن ویپ یالینک ویژه در قیمت مختلف با مشخصات : ویژگی های Wires key: پشتیبانی از 12 حساب SIP در برخی از مدل ها؛ Wi-Fi و آداپتور بلوتوث ؛ اتصال USB؛ سیستم عامل UC را دارا میباشند.

عمده دلایل خرید : پشتیبانی از چندین حساب VoIP + برخی از مدل ها، پشتیبانی از بلوتوث و اتصال USB + قابل نصب بروی دیوار + بسیار ارزان قیمت + سهولت در استفاده +  دارای آداپتور در برخی از مدل ها

شرکت ارتباطات Yealink متخصص در ارائه تجهیزات مورد نیاز کسب و کارهای مدرن برای ارتباط با مشتریان در سراسر جهان است.

این شرکت طیف گسترده ای از تلفن های VoIP را در سطوح مختلف قیمتی ارائه می دهد، بنابراین احتمالا یک دستگاه برای هر نوع بودجه ای وجود دارد.سری تلفن ویپ Yealink SIP T2 تمام انتظارات یک کسب و کارا به خوبی پوشش میدهند. این سری دارای صدای HD و در برخی مدل ها دارای پورت POE میباشند.

گوشی ها ممکن است عمدتا از کیفیت LCD بالایی برخوردار نباشند، اما همه آنها با قیمت مقرون به صرفه با عملکرد بسیار بالایی ارائه می دهند. سری VoIP تلفن Yealink SIP T3 محدوده SIP T3، در عین حال وعده داده است که تجربه ادعای ارتباط خفنتر را از طریق فناوری فیلتر Soft Noise Software و Youlink Please Pancetion Performation ارائه دهد.

سری VoIP تلفن Yealink SIP T4 استفاده از همه دستگاه ها در این سری آسان است برای حفظ و این امر به لطف این واقعیت است که آنها مجهز به سیستم عامل Unified و یک پردازنده قدرتمند هستند. محدوده T4 به طور مشابه غنی است و همچنین با گزینه های توسعه از طریق بلوتوث، Wi-Fi و ویژگی های پورت USB مجهز است.

سری تلفن Yealink SIP T5 برای کسب و کارهایی که می خواهند یک تلفن VoIP به محل کارشنان انرژی دوباره ببخشن مناسب است، سری SIP T5 انتخاب خوبی است. برای مثال، VP59، یک دوربین پویا 80 پوسته، 8 گیگابایتی صفحه نمایش لمسی، صفحه کلید لمسی با پشتیبانی از 7 کلید و از سیستم عامل آندروید 7.1 استفاده می کند. مانند تمام دستگاه های تولید شده توسط Yealink، آن را به خوبی با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

Avaya J سری Sere Ergonomic، Sleek My Manager IP

طراحی مشخصات: ویژگی های Wires key: پشتیبانی SIP؛ پشتیبانی از Native Ritual Office؛ نادیده گرفتن و خاموش کردن هشدار؛ ساخته شده در حجم کم؛ پشتیبانی از کابل اترنت

دلایل خرید: ظاهری زیبا + پشتیبانی از اکثر مدل های کدک صدا . Avaya برندی شناخته شده از سوی مشتریان تلفن های ویپ میباشد که قدرت و محبوبیت بالایی دارند .

سری J که دارای شش دستگاه است، دارای یک طراحی براق، ارگونومیک است و دارای یک صفحه نمایش آسان برای خواندن، پشتیبانی از POE و پورت های دوگانه شبکه می باشد. تلفن مدل J129, J129 ، ایده آل برای کال سنتر ها ، هتل ها و اعضای هیئت مدیره است.صفحه نمایش روشن، تک رنگ و یک پورت 10/100 مگابایت برای اتصال یک ایستگاه کاری کامپیوتر را دارا میباشد. سه کلید نرم حساس در زیر صفحه ، هشدار خاموش و یک گزینه کم و زیاد صدا از ویژگی های این تلفن میباشد.

Jav19 Avaya J139 با سرعت بالای کاربری، J139 همراه با صفحه نمایش روشن رنگی، دارای چهار شاخص وضعیت ایده آل است و ایده آل برای کاربران است که نیاز به تنها ویژگی های مورد استفاده از جمله نگه داشتن، انتقال، کنفرانس،HOLD تماس یا پارک تماس میباشند. Awaya J159 IP تلفن J159، در عین حال همراه با هر دو صفحه اصلی اولیه و ثانویه، از معماری انعطاف پذیر برای جایگزینی نیازهای تجاری استفاده می شود و با Avaya Aura، Avaya IP کار می کند و سیستم عامل های Third party control را پشتیبانی میکند.

تلفن های Avaya J169، J179، J189 IP همانند سه دستگاه بالا نیز توسط Avaya در قالب گوشی های J169، J179 و J189 ارائه شده است. این ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی چند زبان، شاخص های منتظره پیام و دکمه های LED را نیز دارند.

هر دو گوشی J179 و J189 نیز با صفحه نمایش رنگی و طیف وسیعی از دکمه های فیزیکی و مجازی تجربه استفاده از دسکتاپ را میدهند. همچنین ارزش دارد که ماژول گسترش J100 برای صاحبان گوشی های J169 / J179 استفاده شود و ایده آل برای شرایطی است که در آن اترنت سیمی در دسترس نیست و میخواهید وایرلس استفاده کنید.

SNOM D1، 3 و 7

سری تلفن ویپ اسنوم بهترین انتخاب VoIP برای سازمان های بزرگ میباشد

مشخصات رده: ویژگی های Wires key: پشتیبانی USB؛ سازگاری بلوتوث؛ صفحه نمایش با وضوح بالا؛ رابط وب محافظت شده با رمز عبور؛ Interpretable wall

دلایل خرید: صفحه نمایش چشمگیر در مقایسه با مدل های رقیب + Hearing aid + کم مصرف + طراحی و ساخت با مواد محافظ محیط زیست که شرکت طراح آن  در برلین واقع شده است، Snom از تلفن های VoIP است که از سال 1999 ساخته شده است. این شرکت دارای طیف گسترده ای از گوشی های ارائه شده است و به ویژه برای سازمان هایی که نیاز به تجدید نظر در خصوص ارتقاء سطح کیفی تلفن های خود میباشند بسیار مناسب است.

تلفن SNOM D120 ترکیبی از قیمت خرید پایین و سطح بالا مدل D120 میباشد، به ویژه برای شرکت ها دارای تعداد بالایی کامند هستند ، مناسب است. اگر چه چند شکایات در مورد کیفیت صدا D120 وجود دارد،اما این دستگاه عمدتا برای طراحی ساده آن، صفحه نمایش روشن و چندین کلید عملکرد خاص، از جمله نگهداری تماس و دسترسی سریع به یک دایرکتوری شرکتی ستایش شده است.  نمایش یک صفحه پشتی برای D120 نیز در میان تلفن های VoIP در این محدوده قیمت منحصر به فرد است.

سری تلفن Snom D3XX برای کسب و کارهایی که نیاز به طیف وسیعی از ویژگی های دارند، خانواده S3om از دستگاه های اثبات شده است، و این شرکت ها، شرکت های PBX VoIP را در بر می گیرند. مدل D385 ترکیبی ایده آل از طراحی تکنولوژی و تکنولوژی پیشرفته را فراهم می کند، که دارای صفحه نمایش رنگی TFT 4.3 اینچی است. صفحه نمایش همچنین به کاربران اجازه می دهد تا 48 کلید عملکردی LED چند رنگ را ایجاد کنند، که هر کدام می توانند به صورت جداگانه به ویژگی هایی مانند سرعت شماره گیری، تماس تلفنی و بسیاری از توابع دیگر اختصاص داده شوند.

تلفن ویپ SNOM D7XX تلفن سری D7XX پیشرفته ترین تلفن ویپ اسنوم میباشد و توسط D785 هدایت می شود که دارای یک پردازنده سیگنال دیجیتال یکپارچه، صفحه دوم و اتصال بلوتوث است. ماژول گسترش با صفحه رنگی SNOM D7 همچنین اجازه می دهد تا شرکت ها برای تغییر 16 کلید فیزیکی (48 مجازی) آزادانه قابل برنامه ریزی برای قابلیت Expansion اضافه کنید.

Mitel Mivoice Series

برای کسب و کارهایی که نیاز به مشخصات صوتی بالا مشخصات رده: ویژگی های Mixedkey: مدیریت تماس قابل برنامه ریزی؛ کمک های شنوایی سازگار؛ پشتیبانی بلوتوث؛ پورت های اترنت چندگانه

دلایل خرید + کیفیت صوتی فوق العاده + اتصال بلوتوث + گوشی های بی سیم + ادغام بین تلفن همراه و دلایل دلایل برای جلوگیری از شکایت های شکار در طول خرابی Mitel یکی از معتبر ترین شرکت ها در فضای ارتباطات و کیفیت تلفن های IP یا VoIP آن یکی از دلایل است. به طور خاص، دستگاه های آن برای کیفیت عالی صوتی خود مشهور است – چیزی است که به طور فزاینده ای برای تمام صنایع با توجه به مقدار کار از راه دور به دست می آید.

Mitel Mivoice 5304 VoIP تلفن در پایان پایین تر از محدوده قیمت، Mitel به عنوان دستگاه ورودی Mivoice 5304 به عنوان یک دستگاه ورودی که ارائه می دهد از پروتکل های SIP و معدن است. طراحی فشرده آن به این معنی است که به ویژه در محیط هایی که در آن یک ردیف کوچک مورد نیاز است، از جمله کابین کشتی کروز، تلفن های مهمان مهمان، خوابگاه های دانشگاهی یا کلاس های درس، مناسب است.

Mitel Mivoice 5360 تلفن VoIP تلفن در حال افزایش قیمت قیمت، Mivoice 5360 یک گوشی دسکتاپ اجرایی است که با دسترسی یک لمس به چندین ویژگی تلفن همراه و یک ابزار HTML ساخته شده برای توسعه برنامه های کاربردی دسکتاپ همراه است. در عین حال، Mivoice 6910، پورت های اترنت دوگانه گیگابیت و یک صفحه نمایش لمسی 3.4 اینچی را ارائه می دهد که باعث می شود آن را برای کسب و کارهای تمام اندازه ها ایده آل باشد. Mitel Mivoice 6940 VoIP تلفن یکی از دستگاه های گل سرسبد ارائه شده توسط Mitel، Mivoice 6940 است.

با اتصال Bluetooth 4.1 و گوشی بی سیم، کارکنان می توانند از تحرک اضافه بهره مند شوند که بدان معنی است که می توانند در هر بخشی از خانه یا دفتر تماس بگیرند. حتی بیشتر قابل توجه است، این است که Mivoice 6940 همراه با قابلیت های تلفن همراه است، به این معنی که تماس های تلفن هوشمند و مخاطبین می توانند با تلفن میز همگام سازی شوند. اعضای کارکنان هرگز نگران سوئیچینگ بین دستگاه های متعدد نیستند، زیرا می توانند از صوتی کریستال روشن 6940 هنگام استفاده از هر یک از تعداد تماس های خود استفاده کنند.

آیا می توانم از گوشی هوشمندم یا تلفن ثابت گوشی برای VoIP استفاده کنم یا نیاز به خرید یک تلفن ویژه برای VoIP دارم؟ یکی از مزایای عمده تلفن VoIP انعطاف پذیری آن است و این به نوع گوشی هایی که با راه حل های VoIP سازگار هستند، گسترش می یابد.

پاسخ کوتاه به این که آیا گوشی هوشمند یا تلفن ثابت تلفن ثابت می تواند برای راه حل VoIP استفاده شود، بله است. با این حال، ممکن است برخی از پیکربندی های حیرت انگیز درگیر باشد و چند ویژگی ممکن است لزوما در دسترس نباشد. اگر کسب و کار یا افراد می خواهند از خدمات VoIP با خط مشی نرمال خود استفاده کنند، ابتدا باید نوعی آداپتور را برای اتصال تلفن خود به اینترنت خریداری کنند.

معمولا این گوشی شما را به روتر بی سیم خود با استفاده از یک کابل اترنت متصل می شود. پس از آن دستورالعمل هایی که با آداپتور آمده است، کاربران نیاز به وارد کردن آدرس IP از آداپتور VoIP خود دارند. هنگامی که پیکربندی کامل است، افراد می توانند از آنالیم معمولی آن برای استفاده و دریافت تماس از اینترنت استفاده کنند. خوشبختانه، وقتی که با استفاده از یک گوشی هوشمند حتی آسانتر می شود.

همانطور که گوشی های هوشمند در حال حاضر قابلیت اتصال به اینترنت، با استفاده از خدمات VoIP معمولا بسیار ساده است. در واقع، چندین ارائه دهنده VoIP وجود دارد که به طور خاص بازار گوشی های هوشمند را هدف قرار می دهند، به دنبال استفاده از کسب و کارها هستند که سیاست های خود را با استفاده از دستگاه های خود را با استفاده از دستگاه های خود به دست می آورند.

با استفاده از ویژگی مسیریابی تماس، کارکنان می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند شخصی خود ادامه دهند در حالی که به مخاطبین و گیرندگان ظاهر می شوند، هرچند که از شماره کار یا فرمت خود استفاده می کنند. کارکنان با استفاده از خدمات VoIP در گوشی هوشمند خود می توانند از Wi-Fi شرکت برای دسترسی به پلت فرم معمولی VoIP استفاده کنند، اما به راحتی می توانند قابلیت VoIP را در خارج از ساعات قرارداد تغییر دهند تا اطمینان حاصل شود که تعادل کار خوب زندگی می کنند.

با این حال، اگر چه ممکن است از یک خط تلفن معمولی یا گوشی هوشمند برای دسترسی به راه حل های VoIP استفاده کنید، به این معنی نیست که کسب و کار و کارکنان قادر به دریافت یک سرویس بهینه هستند. انواع گوشی های مورد بررسی در بالا به طور خاص برای کار با راه حل های VoIP طراحی شده و دارای ویژگی های سخت افزاری خاص هستند که آنها را به برخی از نوآوری های مدرن که به طور کلی با سیستم عامل VoIP همراه است، مناسب است.

اگر چه استانداردهای تلفن ثابت و دستگاه های تلفن همراه با اکثر خدمات VoIP کار خواهند کرد، ممکن است به این معنی باشد که شما نمیتوانید برای یک راه حل VoIP، اگر شما نمیتوانید به تمام ویژگی های آن دسترسی داشته باشید، بیش از حد پرداخت می کنید.

چقدر سخت است که از یک تلفن VoIP استفاده کنم؟

برای استفاده از ویپ برای اولین بار نیازی به ترسیدن نیست. خبر خوب این است که وظیفه ای که شما برای استفاده از دستگاه دارد ایجاد تماس است و این امر  پیچیده تر از گوشی های هوشمند و یا گوشی های هوشمند آنالوگ نیست. تنها جنبه ای از بیشتر گوشی های VoIP دارند و ممکن است دشوار باشد، فرآیند نصب است، اما بهترین ارائه دهندگان خدمات VoIP مانند نت یک در خدمت شماست.

کاربران VoIP Office باید اطمینان حاصل کنند که شبکه زیرساخت آنها بسیار استیبل میباشد. یک روتر و یک سرور PBX قبل از شروع به به راه اندازی ویپ نیاز میباشد. شما همچنین باید تلفن IP خود را انتخاب کنید، آن را به شبکه خود وصل کنید و نرم افزار Voip خود را نصب کنید .

هنگامی که تلفن Voip شما کامل راه اندازی شد، چقدر آسان یا سخت استفاده می شود و به شدت به انواع ویژگی های ارائه شده بستگی دارد. تلفن های VoIP مدرن با انواع مختلفی از ویژگی ها و تعداد قابل توجهی از دکمه ها – هر دو فیزیکی و دیجیتال اراده میشوند.

ایده خوب برای کاربران VoIP خواندن دستورالعمل هایی است که قبل از شروع به کار با دستگاه خود باید مطالعه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *