وبلاگ

بهترین هدست های VoIP

تلفن ویپ| نت یک

بهترین هدست های VoIP در سال 2022

انتخاب ما از بهترین هدست های VoIP برای حرفه ای ها

با بهترین هدست های VoIP شما از ارتباط با کیفیت بالا و بدون دردسر لذت خواهید برد.VOIP یک روش ترجیحی برای کسب و کار تبدیل شده است تا به صورت صوتی و داخلی و با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کنند. بنابراین تعجب نیست که هدست VoIP در محبوبیت این همراه با این روش برای مدیریت ارتباطات تجاری بزرگ در حال افزایش است.

اگر به دنبال راحتی خود یا کل تیم باشید، داشتن یک هدست VoIP که ارتباط را تسهیل می کند، مهم است. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که کاربر در یک محیط اداری شلوغ یا یک دفتر خانگی مستعد حواس پرتی باشد.

بهترین راه برای انجام این کار این است که بر روی چند عامل کلیدی تمرکز کنید که می توانند عملکرد کلی هدست VoIP را خراب یا خراب کنند. برای این منظور، ما ده‌ها مدل را برای یافتن بهترین هدست‌های VoIP با تمرکز بر اتصال پایدار، راحتی، قیمت و البته کیفیت صدای واضح آزمایش کرده‌ایم . هر کدام از این هدفون‌ها چیزی را روی میز به ارمغان می‌آورند، بنابراین حتماً بررسی کامل را بخوانید تا بهترین مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.

به عنوان مثال، اگر در یک محیط پر سر و صدا یا دفتر باز کار می کنید، Jabra Evolve 75 را با حذف نویز استثنایی آن بررسی کنید. اگر بودجه کمی دارید، لاجیتک H600 ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد، بدون اینکه کیفیت صدا را به خطر بیندازد. و اگر کیفیت عالی صدا و میکروفون یک عامل تعیین کننده است، سنهایزر MB 660 UC MS با عمر باتری 30 ساعته برای بوت شدن شما را پوشش می دهد. برای کشف هدست های VoIP عالی بیشتر بخوانید.

ما همچنین بهترین تلفن ویپ کنفرانس و بهترین روترهای تجاری کوچک را بررسی کرده ایم.

بهترین هدست های VoIP

بهترین هدست های VoIP

بهترین هدست های VoIP

بهترین هدست های VoIP سال 2022 به طور کامل

  1. Jabra Evolve 75

بهترین هدست VoIP برای حذف نویز و حفظ تمرکز

دلایل خرید

+ عمر باتری خوب

+ حذف نویز عالی

+ راحت و سبک

دلایلی برای اجتناب

-کمی گرونه

-خروجی صدا جای بهبود دارد

ما Jabra Evolve 75 را به چند دلیل انتخاب کردیم، مخصوصاً به این دلیل که کاملاً راحت است. مواد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طراحی در عین کاربردی بودن، صاف، روان است و در دست و گوش دلپذیر است.

اما Jabra Evolve 75 چیزی بیش از راحتی برای ارائه دارد. در حالی که خروجی صدا در صنعت بهترین نیست (محدوده های بالاتر کمی ناچیز است)، حذف نویز به خودی خود چشمگیر است. اگر به دنبال تجربه ای بدون حواس پرتی در وسط یک فضای کاری شلوغ و باز هستید، Evolve 75 ناامید نخواهد شد.

میکروفون در سمت راست، روی یک بازوی بوم منعطف قرار دارد که می تواند در صورت عدم استفاده به باند (با آهنربا) متصل شود. میکروفون Evolve 75 عملکرد بسیار خوبی در ضبط و انتقال صدا از خود نشان می‌دهد که برای هر هدست VoIP ضروری است. چند ویژگی از دست رفته وجود دارد – به عنوان مثال، بدون پخش / مکث / کنترل موسیقی پرش – اما Evolve 75 هنوز تعداد زیادی از جعبه ها را انتخاب می کند، و از نظر راحتی و حذف نویز یک انتخاب محکم است.

  1. Poly Blackwire 7225 (Plantronics سابق)

دلایل خرید

+ حذف نویز فعال

+طراحی بدون بوم راحت و سبک وزن است

+ کنترل های زیاد

دلایلی برای اجتناب

-بدون گزینه بی سیم (USB A یا C موجود است)

طراحی 720 Poly Blackwire از سبک استاندارد هدست حجیم با بوم شما فاصله می‌گیرد، به جای آن یک فرم شیک و بسیار سبک وزن را انتخاب می‌کند که پوشیدن آن را برای مدت طولانی، حتی در تمام طول روز کاملاً راحت می‌کند.

قابلیت روشن و خاموش کردن حذف نویز فعال نیز روشن نگه داشتن هدفون را آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید به‌جای برداشتن هدفون در صورت لزوم، حذف نویز را خاموش کنید. همچنین مجموعه‌ای از هدفون‌های خوب برای گوش دادن به موسیقی، با کنترل‌های رسانه کامل: بی‌صدا، پخش، مکث، جلو و عقب.

با وجود اینکه در بدنه گوشی ادغام شده است، ضبط صدا بسیار خوب است. Poly Blackwire 7225 دارای چهار میکروفون همه جهته است که به خوبی بین نویز محیط و نویز جهت دار تمایز قائل می شوند، بنابراین صدای شما در تماس ها به وضوح پخش می شود. اگر هدفون خود را تمام روز برای موسیقی و تماس روشن نگه می دارید، این انتخاب خوبی برای شماست.

بهترین هدست های VoIP

  1. Sennheiser MB 660 UC MS

بهترین هدست VoIP برای کیفیت صدای استثنایی

دلایل خرید

باتری +30 ساعت و برد 80 فوت

+SpeakFocus™ لغو صدای محیطی

+ راحت برای مدت طولانی

دلایلی برای اجتناب

-گران

-برخی از کاربران مشکلات اتصال را تجربه می کنند

Sennheiser به دلیل کیفیت صوتی فوق العاده معروف است و MB 660 ناامید کننده نیست. این هدفون به عنوان یک مجموعه واقعا عالی از هدفون برای موسیقی، تماس‌های VoIP و هر چیزی که در این بین وجود دارد، متمایز است. حذف نویز داخلی و میکروفون های متعدد، تماس های VoIP شفاف را در هر دو جهت برقرار می کند. همچنین می‌توانید بین حالت‌های صدا (فیلم، کارگردان، باشگاه و گفتار) بهترین صدا را برای محیط خود انتخاب کنید.

طراحی تاشو حمل آن را در کیف یا چمدان آسان می کند و از مواد با کیفیت عالی برای حداکثر راحتی ساخته شده است. شما به راحتی می توانید تمام روز را بدون ناراحتی قابل توجه در تماس بگذرانید. باتری نیز مشکلی در نگه داشتن آن نخواهد داشت: بین شارژها می تواند 30 ساعت کامل دوام بیاورد. به هر حال، این باتری ها نیز تحت پوشش گارانتی دو ساله دستگاه قرار دارند.

در حالی که Sennheiser MB 660 UC MS ارزان ترین هدست VoIP موجود در بازار نیست (می توانید انتظار داشته باشید تا 350 دلار بپردازید)، یکی از بهترین هاست، به خصوص اگر کیفیت صدا برای شما تعیین کننده باشد.

  1. لاجیتک H600

بهترین قیمت برای هدست VoIP

دلایل خرید

+ برچسب قیمت پایین

+ کیفیت صدای مناسب

+ طراحی راحت تاشو

دلایلی برای اجتناب

– گیرنده نانو به راحتی در حمل و نقل گم می شود

برخی از ویژگی های کلیدی را از دست داده است

لاجیتک H600 طراحی ساده ای دارد، از مواد ساده ساخته شده است و به اندازه کافی ارزان است که تقریباً برای هر بودجه ای مناسب است. این بدان معنا نیست که H600 امتیازات بزرگی در کیفیت یا عملکرد صدا داشته است. باتری 6 ساعت کامل دوام می‌آورد که برای بیشتر افراد در طول روز کاری کافی است، و طراحی تاشو باعث می‌شود تا بین محل کار و خانه به راحتی جابه‌جا شوید.

H600 کاملاً بی‌سیم است و از طریق یک دانگل USB (گیرنده نانو) همگام‌سازی می‌شود – کوچک است، بنابراین مراقب باشید که آن را گم نکنید: هدفون بدون آن نمی‌تواند کار کند. صدا، اگرچه استثنایی نیست، اما برای جلسات و تماس ها کافی است و درایورهای هدفون برای به حداقل رساندن اعوجاج لیزری تنظیم شده است.

لاجیتک H600 زنگ و سوت کمتری نسبت به سایر هدست‌های موجود در این لیست دارد، و دامنه آن فوق‌العاده نیست، اما قیمت آن قابل تضعیف نیست و کیفیت صدا همچنان قابل احترام است.

بهترین هدست های VoIP

  1. Microsoft LifeChat LX-6000

بهترین هدست VoIP سیمی میان رده

دلایل خرید

+ حذف صدای میکروفون خوب

+قیمت مناسب

+بوم با قابلیت تنظیم بالا

دلایلی برای اجتناب

کنترل از راه دور درون خطی ناجور

-برای استفاده تمام روز مناسب نیست

همه به یک هدست VoIP بی سیم بلوتوث نیاز ندارند یا نمی خواهند. اگر اینطور است، ممکن است بخواهید LifeChat LX-6000 را بررسی کنید. این کابل با کنترل‌های بی‌صدا و صدا ارائه می‌شود و به حدود 7 فوت (2.15 متر) می‌رسد، بنابراین شما همچنان می‌توانید بلند شوید و در اتاق قدم بزنید. کیفیت صدای استریو برای تماس‌های VoIP به اندازه کافی خوب است و با حذف نویز فعال، تماس‌ها کاملا شفاف می‌شوند.

طراحی ساده است، اگرچه هدبند و پدهای گوش ممکن است پس از استفاده طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی شوند—اینها هدفون های خوبی برای تماس های گاه به گاه هستند، اما اگر تمام روز را با تلفن می گذرانید یا می خواهید از آنها برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، Poly Blackwire 7225 در این لیست ممکن است مناسب تر باشد (به معنای واقعی کلمه).

با این وجود، این یک گزینه بودجه عالی برای پلاگین و بازی است. اگر تمام روز آن را نپوشید به اندازه کافی راحت است و کیفیت صدای خوبی برای بوت شدن دارد.

بهترین هدست های VoIP

چگونه بهترین هدست VoIP را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین هدست VoIP برای خود، فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید: از گزینه های اتصال و راحتی گرفته تا کیفیت و قیمت صدا.

از نظر اتصال، می خواهید بی سیم یا سیمی؟ در حالی که بی‌سیم راحت‌تر است، سیم‌کشی معمولاً کیفیت بهتری ارائه می‌دهد و هیچ نگرانی باتری ندارد.

شما می خواهید طراحی هدست را ارزیابی کنید. آیا پوشیدن آن سبک و راحت است؟ آیا قابل حمل و حمل آسان است؟

کیفیت صدا در هدست ها یک عامل بسیار مهم است، و همچنین حذف نویز نیز یک عامل مهم است. اگر معمولاً از هدست خود در یک فضای پر سر و صدا استفاده می کنید، یک هدست حذف نویز به شما کمک می کند (مخصوصاً هدستی با حذف نویز فعال).

مطمئن شوید که کیفیت میکروفون هدست و اینکه آیا صداهای محیط را کاهش می دهد تا صدای شما واضح تر شود را بررسی کنید.

همراه با کنترل های پخش، کیفیت ساخت، عمر باتری، محدوده باتری و قیمت هدست را بررسی کنید.

بهترین هدست های VoIP

بهترین هدست های VoIP: چگونه آزمایش می کنیم؟

ما بهترین هدست‌های VoIP را بر روی چندین فاکتور آزمایش کردیم که از کیفیت صدا و گزینه‌های اتصال شروع شد. ما ساخت، کیفیت میکروفون، قابلیت حمل و کنترل‌های پخش آنها را ارزیابی کردیم.

هنگام ارزیابی هدست‌های بی‌سیم، عمر باتری و برد بی‌سیم آن‌ها را در نظر گرفتیم. ما همچنین کیفیت میکروفون، ویژگی‌های حذف نویز و قیمت را از جمله جنبه‌های دیگر در نظر گرفتیم.

بهترین هدست های VoIP

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *