ریل کیت سرور HP ProLiant DL380 G8 – G9 | نت یک
ریل کیت سرور HPE ProLiant DL380 G8 – G9 قیمت اصلی 4,860,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,710,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
فن سرور HPE Hot Plug Fan For DL360 G10
فن سرور HPE Hot Plug Fan For DL360 G10 قیمت اصلی 3,510,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,180,000 تومان است.

فن سرور HPE Hot Plug Fan For ML350p G8

برند: HPE

وزن: حدودا 0.135 کیلوگرم

محدوده ولتاژ: 12 ولت

قابلیت: Redundant

شناسه محصول:NET_1951

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,840,000 تومان است.

10نفر در حال مشاهده محصول هستند
  • از انواع فروشگاه ها خرید نمایید

از فروشگاه اصلی تحویل بگیرید

رایگان

  • ارسال توسط نت یک

پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز زمان بازگشت وجه

در سریعترین زمان ممکن هزینه را دریافت نمایید

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • یک سال گارانتی محصولات
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

فن سرور HPE Hot Plug Fan For ML350p G8 که با کد فنی HP 661332-001 – 667254-001 شناخته می شود، با سرور اچ پی مدل ML350p G8 سازگاری داشته و روی آن نصب می گردد. این فن سرور مانند دیگر فن سرورهای HP به صورت Hot Plug نصب و حذف می شود. یعنی سرور برای نصب فن، نیاز به خاموشی ندارد.

فن سرور HPE Hot Plug Fan For ML350p G8

فن سرور یکی از قطعات اصلی در ساختار هر سرور به حساب می آید، که وظیفه ی اصلی آن ایجاد جریان هوای مناسب در داخل سرور و جلوگیری از داغ شدن دیگر سخت افزار های سرور شبکه را بر عهده دارد. این عملکرد از خطرات ناشی از گرمای اضافی جلوگیری می کند،

این فن ها با تولید جریان هوای کافی، از گرمای تولید شده توسط قطعاتی مثل: پردازنده (CPU) و دیگر اجزای سرور جلوگیری کرده و با این کار، عمر مفید و کارایی سرورها را بهبود می بخشند.با توجه به اهمیت این قطعه در عملکرد کلی سرور، فن سرورها باید به عنوان یکی از عوامل اساسی در انتخاب سرور مناسب و طراحی محیط های دیتاسنتر در نظر گرفته شوند.

 معرفی فن سرور اچ پی HP ML350p G8

فن سرور HPE Hot Plug Fan For ML350p G8 به عنوان یکی از ابزارهای فوق العاده مفید در محیط دیتاسنتر و یا شبکه های کامپیوتری کوچک تر شناخته شده است. این سرورها با ترکیب قدرت پردازشی بالا، قطعا حرارت زیادی از خود منتشر می کنند، به همین دلیل به یک قطعه با بازدهی بالا برای کنترل این حرارت و گرما نیاز دارند تا دچار آسیب های سنگین نشوند.

ویژگی های برجسته ی این فن سرور

  • قابلیت Hot Plug

این قابلیت یکی از ویژگی های کلیدی فن های HPE است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خاموش کردن سرور، آن ها را تعویض یا جایگزین کنید. با این قابلیت می توانید فن های معیوب را به سرعت و بدون نیاز به خاموش کردن سرور تعویض کنید.

تعویض فن ها بدون خاموش کردن سرور، به طور قابل توجهی زمان خرابی را کاهش می دهد. این ویژگی برای شرکت ها و کسب و کارهایی که به طور مداوم به سرورهای خود متکی هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل این که با کمک این ویژگی نیازی به خاموش کردن سرور و از دست دادن زمان و منابع نیست. این ویژگی منجر به کاهش هزینه های عملیاتی می شوند.

  • طراحی پیشرفته ی خنک کننده

فن های HPE Hot Plug برای ML350p G8 با طراحی پیشرفته ای ارائه شده اند که به بهبود جریان هوای داخلی سرور و مدیریت بهینه دما کمک می کنند. این طراحی به پایداری سیستم کمک می کند، که در نهایت به افزایش عمر مفید سخت افزارها و بهره وری بهتر کمک می کند.

  • کاهش نویز

این ویژگی به ویژه در محیط هایی که نیاز به سکوت و کاهش صدا دارند، بسیار مهم است. مخصوصا محیط های اداری، مراکز داده و سایر مکان هایی که حفظ سکوت و کاهش نویز در آن ضروری است. این قابلیت به مدیران سیستم این اطمینان را می دهد که عملکرد سرور در محیط های حساس به صدا، بهینه و بدون ایجاد مزاحمت برای کارکنان باشد.

  • قابلیت Redundant

این قابلیت در فن سرور به معنای استفاده از دو یا چند فن به جای یک فن برای خنک کردن سرور است. این امر به افزایش پایداری سیستم خنک کننده و کاهش احتمال گرم شدن بیش از حد سرور کمک می کند. قابلیت Redundant با افزایش پایداری، کاهش زمان خرابی، کاهش هزینه ها و افزایش امنیت، نقشی کلیدی در بهبود عملکرد کلی سیستم ها ایفا می کند.

مقدارویژگی
HPبرند
HP Fanمدل
661332-001پارت نامبر
0.135 کیلوگرموزن تقریبی
12 ولتمحدوده ولتاژ
HPE Proliant G8سازگاری
Hot Plugاستاندارد
Redundantقابلیت

فن ها وظیفه ی تخلیه هوای گرم را از داخل فضای سرور ها را دارند. هر چقدر فن بهتر هوای گرم داخلی سرور را به بیرون از شاسی سرور انتقال دهد، عمر سرور و تجهیزات داخلی آن هم افزایش پیدا می کند. در اغلب تجهیزات شبکه با توجه به سنسورهای کنترل میزان حرارت، تجهیزات خنک کننده ی درونی، بهترین روش کولینگ را متناسب با درجه حرارت این سنسورها برای انتقال گرمای داخلی به بیرون را خواهیم داشت.

خرید انواع فن سرور از نت یک

نت یک یکی از معتبرنرین فروشگاه های فروش انواع تجهیزات شبکه و فن سرور در تلاش است با ارائه محصولات با بهترین قیمت و کیفیت رضایت شما عزیزان را به دست آورد. برای خرید محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

0/5(0 نظر)

مشخصات محصول

بررسی اجمالی

brand

HP

مدل

HP Fan

پارت-نامبر

661332-001

وزن تقریبی

0.135 کیلوگرم

محدوده-ولتاژ

12V

ابعاد

65 x 50 x 63 mm

سازگاری

HPE Proliant Gen8

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن سرور HPE Hot Plug Fan For ML350p G8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.