بازگشت به محصولات
تلفن ویپ گرند استریم مدل GXP2200
تلفن ویپ گرند استریم مدل GXP2200 قیمت اصلی 6,250,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,010,000 تومان است.

تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370

 تلفن های تحت شبکه برای اتصال در سیستم به شبکه آی پی متصل می شوند و مثل یک دستگاه کامپیوتری در شبکه فعالیت می کنند. آی پی فون ها صدای آنالوگ را دریافت و به پکت های آی پی تبدیل می کنند. پکت ها توسط سیستم VoIP منتقل شده و در سوی دیگر دوباره توسط آی پی فون به صوت آنالوگ تبدیل می شوند. به این منظور دستگاه های تلفن آی پی از پروتکل و کدک های خاصی استفاده می کنند. به این صورت می توان آی پی فون ها را فارغ از مکان فیزیکی کاربر از شبکه جدا کرد و در مکانی دیگر با همان داخلی موردنظر به کار برد.

شناسه محصول:NET_9300-3-1-11

قیمت اصلی 15,600,000 تومان بود.قیمت فعلی 14,850,000 تومان است.

ناموجود

ناموجود

19نفر در حال مشاهده محصول هستند
  • از انواع فروشگاه ها خرید نمایید

از فروشگاه اصلی تحویل بگیرید

رایگان

  • ارسال توسط نت یک

پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز زمان بازگشت وجه

در سریعترین زمان ممکن هزینه را دریافت نمایید

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • یک سال گارانتی محصولات
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

برای خرید تلفن ویپ گرند استریم مدل gxv3370 می توانید از نت یک کمک بگیرید، نت یک بزرگ ترین مجموعه فروش تلفن ویپ و ارائه خدمات VOIP از شما دعوت می کند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و نصب تلفن ویپ با ما تماس حاصل فرمایید.

  • دارای 2 پورت اترنت 10/100/1000
  • دارای 16 اکانت SIP و 16 تماس همزمان
  • دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی 1024×600 پیکسل
  • قابلیت کنفرانس صوتی 7 طرفه و ویدئویی 3 طرفه
  • پشتیبانی از POE
  • پشتیبانی از بلندگو تمام دوبلکس با صدای HD
  • دارایWi-Fi باند دوگانه

تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370 از 16 اکانت SIP پشتیبانی کرده و با استفاده از بلوتوث یا یکی از پورت های اختصاصی هدست آن میتوانید هدست خود را به گوشی متصل کنید. تماس ها را به صورت محلی روی کارت SD ضبط کنید و حتی میتوانید آن را به یک صفحه نمایش HD نیز متصل کنید زیرا دارای پورت خروجی ویدئو HDMI است و علاوه بر این، پورت های این گوشی ویپ گیگابایت دارای قابلیت PoE داخلی هستند و برای استفاده از تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370  نیازی به آداپتور برق مستقیم نخواهید داشت که این موضوع باعث میشود تا کاربران با آداپتور به صورت جداگانه مشکل نداشته باشند.

تلفن ویپ گرند استریم مدل gxv3370

مهم ترین وجه تمایز گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 با سایر تلفن های تحت شبکه، برخورداری از یک دوربین داخلی است که به این ترتیب میتوانید به راحتی به برقراری تماس ها و کنفرانس های ویدیویی بپردازید. لازم به ذکر است بدانید که کیفیت تصاویر این دوربین، به صورت HD بوده و بالاترین کیفیت ویدیویی را تجربه خواهید کرد و همچنین دوربین داخلی گوشی گرنداستریم تحت شبکه GXV3370 از کیفیت 720P و 30 فریم بر ثانیه از نوع مداربسته CMOS نیز پشتیبانی میکند.

تلفن تحت شبکه گرند استریم مدل GXV3370

تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370 یکی از محصولات پیشرفته و کارآمد این برند در زمینه ارتباطات صوتی و تصویری است که به طور خاص برای نیازهای تجاری و اداری طراحی شده است. این دستگاه ترکیبی از یک تلفن VoIP و یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ لمسی است که امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می کند. در زیر به برخی از ویژگی ها و قابلیت های اصلی تلفن ویپ GXV3370 اشاره می کنیم:

ویژگی ها و قابلیت های تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370

  1. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
    • این آی پی فون دارای یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با کیفیت HD است که به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از رابط کاربری استفاده کنند و اطلاعات تماس را به وضوح مشاهده کنند.
  2. قابلیت تماس تصویری
    • این تلفن ویپ با مجهز بودن به دوربین HD، امکان برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا را فراهم می کند. این ویژگی به ویژه در محیط های کاری که نیاز به ارتباطات تصویری وجود دارد، بسیار مفید است.
  3. پشتیبانی از چند خط VoIP
    • این آی پی فون قابلیت اتصال به چندین خط VoIP را دارد، که به کاربران این امکان را می دهد تا تماس های خود را به راحتی مدیریت کنند و بین خطوط مختلف جابجا شوند.
  4. سیستم عامل اندروید
    • این تلفن با سیستم عامل اندروید 7.0 کار می کند و تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370  به کاربران این امکان را می دهد تا از اپلیکیشن های مختلف، شامل اپلیکیشن های تماس، پیام رسانی و وب گردی استفاده کنند.
  5. کیفیت صدای عالی
    • GXV3370 از فناوری های صوتی پیشرفته ای بهره می برد که کیفیت صدای واضح و شفاف را در حین مکالمات فراهم می کند، به طوری که کاربران می توانند بدون هیچ گونه افت کیفیتی صحبت کنند.
  6. قابلیت اتصال به Wi-Fi و بلوتوث
    • این تلفن دارای قابلیت اتصال به شبکه های Wi-Fi و بلوتوث است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی به اینترنت متصل شوند و از دستگاه های دیگر استفاده کنند.
  7. تجربه کاربری آسان
    • طراحی کاربرپسند و ارگونومیک تلفن ویپ گرند استریم مدل GXV3370  باعث می شود که کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و به سرعت به تنظیمات و ویژگی های مختلف دسترسی پیدا کنند.
  8. مدیریت آسان
    • این دستگاه به مدیران IT این امکان را می دهد که به راحتی تلفن ها را پیکربندی و مدیریت کنند، به ویژه در سازمان های بزرگ که نیاز به مدیریت متمرکز دارند.

تلفن ویپ گرنداستریم مدل GXV3370 یک گزینه عالی برای کسب وکارها و سازمان هایی است که به دنبال یک راه حل ارتباطی پیشرفته و چندمنظوره هستند. با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد و امکانات متنوع، این تلفن به بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش بهره وری در محیط های کاری کمک می کند.

0/5(0 نظر)

مشخصات محصول

بررسی اجمالی

brand

گرنداستریم

dimensions

28 x 246 x 165 mm

weight

0.1kg

dtmf

in-band and out-of-band DTMF (In audio, RFC2833, SIP INFO)

monitor

صفحه نمایش لمسی خازنی 5 نقطه ای

کیفیت صدا

HD

آداپتور

ندارد

اتصال wifi

دارد

اتصال-هدست

دارد

انتظار مکالمه

دارد

انتقال تماس

دارد

بلندگو

دارد

بلوتوث

دارد

پشتیبانی-از-srtp

دارد

تغییر زمینه

دارد

تماس ویدیویی

دارد

سرعت-پورت-شبکه

10/100/1000

سیستم-عامل

SIP

قابلیت-poe

دارد

کدک-های-صدا

G.711µ/a, G.722 (wide-band), G.726-32, iLBC, Opus, G.729A/B

کلید-کنترل-صدا

دارد

کنفرانس-تلفنی

دارد

مرورگر-xml

دارد

نصب روی دیوار

دارد

گارانتی

نت یک

وضعیت کارکرد

نو

نقد و بررسی کاربران