وبلاگ

پشتیبانی سرور hp

پشتیبانی سرور | نت یک

پشتیبانی سرور hp یکی از خدماتی است که توسط سایت نت یک ارائه می شود اما برای اینکه به صورت تخصصی با این موضوع آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

در باره خدمات پشتیبانی سرور hp

پشتیبانی سرور hp و خدمات دیگری نظیر تعمیر و نگهداری سرور HPبه صورت ۲۴ ساعته توسط شرکت یکتا نت انجام می شود. تعمیر برق و مادربرد سرور، تعمیر هارد و فن سرور، حل مشکلات نرم افزاری سرورهای اچ پی از جمله مهم ترین اقدامات در خصوص پشتیبانی و تعمیر سرور به حساب می آیند. شرکت نت یک با چندین سال سابقه در خصوص ارائه خدمات عیب یابی، پشتیبانی و تعمیر سرورهای اچ پی آماده خدمت رسانی به شرکت ها و سازمان های مختلف است.

توجه داشته باشید که مهم ترین مسئله پس از خرید یک محصول به خصوص محصولات شبکه تعویض قطعات سرور و ارتقاء سرورها و یا پشتیبانی از سرور است.  این موضوع می تواند در برخی مواقع بسیار حیاتی و با اهمیت باشد به همین دلیل از خدمات مشاوره کارشناسان شرکت نت یک برای تعمیر و ارتقاء سرورهای HP استفاده نمایید.

پشتیبانی سرور hp

تعمیر قطعات سرورهای اچ پی یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان ها و شرکت ها به حساب می آید. در نظر داشته باشید که خرابی یکی از قسمت های سرور hp می تواند منجر به آسیب رسیدن به بخش های دیگر شود. با توجه به این مسئله باید از شرکت هایی که خدمات پشتیبانی سرور HP انجام می دهند کمک بخواهید تا مشکلات جزئی به درستی حل شده و با مشکلات جدی تری مواجه نشوید.

سخت افزار و نرم افزارهای سرور hp به صورت مداوم در حال به روز رسانی هستند. نسخه های جدید تر سرورهای HP به صورت حرفه ای تری نقص نسخه های قبلی را کاهش می دهند. سرورهای به روز تر با سرعت بیشتر، ظرفیت و قدرت و کارایی بالاتری فعالیت می کنند. برای اینکه با کمترین مشکلی مواجه شوید از سرورهای اچ پی استفاده کنید و نگرانی ای از بابت خدمات و پشتیبانی نداشته باشید.

درباره سرور hp

محصولات شرکت Hewlett Packard Enterprise که معمولا با نام HPE  یا HP شناسایی می شوند، دارای نوآوری و کیفیت برجسته ای هستند. این میزان از کیفیت و ارزشمندی در طول چرخه عمر محصولات این برند فوق العاده منعکس شده اند. HP Enterprise محصولات متنوعی از سرورهای قدرتمند گرفته تا سیستم های ذخیره سازی مختلف، تولید می کند.

از آنجایی که این برند رویکرد مشتری محوری از طراحی تا تولید را طی می کند؛ بنابراین تجربه مشتری عالی ای را تضمین می کند. هنگام پیکربندی و پشتیبانی سرور hp و یا اجرای پروژه های IT و سیستم ذخیره سازی HP خود با سخت افزار HP از تجربه کارشناسان  ما، بهره مند شوید.

سرورهای شرکت hp مرکز اصلی پردازش و میزبان اطلاعات شما در دنیای اینترنت یا شبکه های شرکتی و محلی هستند. این شرکت، سال های طولانی ای در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی فعالیت کرده است. محصولات این شرکت در رنج های پردازشی و قیمتی مختلفی به بازار عرضه می شوند. با وجود تحریم ها و محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، سرورهای شرکت hp  در ایران بسیار محبوب هستند.

پشتیبانی سرور hp

پشتیبانی سرور hp

انواع سرور hp

یکی از مهم ترین قابلیت های شرکت HP تولید سرورهایی با ابعاد و اندازه های مختلف است. از سرورهای hp بیشتر در مراکز داده از نوع Rack mount یا Sleep استفاده می شود. شرکت hp سرورهای ایستاده نیز تولید می کند که این نوع سرورها معمولا در شبکه های محلی و کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

اکثر بخش های سرورهای hp قابلیت تغییر و ارتقا دارند و قابلیت گسترش این سرورها یکی از مهم ترین ملاک های آن به حساب می آید. سرورهای شرکت hp با تمامی قطعات تولید شده توسط شرکت اچ پی و تعدادی از شرکت های معروف دیگر قابل تعویض بوده و از طرفی باید بدانید که این محصولات از فناوری های به روز استفاده می کنند.

ارتقا و پشتیبانی سرور hp

در صورتی که هدف شما ارتقاء سرور hp برای افزایش سرعت، حافظه بیشتر و یا قدرت پردازش بیشتر باشد به راحتی قارد به انجام دادن آن خواهید بود. در برخی موارد نیز ممکن است مجبور شوید اجزای سرور اچ پی را برای استفاده از نقش ها و نرم افزارهای مختلف ارتقا دهید، به هرحال برای این کار مشکلی نخواهید د اشت. با دریافت کمک از پشتیبانی سرور HP می توانید ظرفیت شبکه خود را ارتقا دهید و یا در صورت نیاز به مشاوره برای ارتقا سرورهای اچ پی از کارشناسان درخواست کمک کنید.

به روزرسانی سرور hp

به روز رسانی سیستم عامل یا فلش کردن رام برای تعمیر و نگهداری منظم سرور hp اهمیت بسیار زیادی دارد. در برخی موارد شرکت Hp توصیه می کند تا قبل از تعمیر و تعویض قطعات سرور به روزرسانی لازمه را انجام دهید. بررسی به‌روزرسانی‌های میان‌افزار در بین به‌روزرسانی‌های معمولی سرور به حفظ عملکرد بهینه سرور کمک شایانی می‌کند.

Server hpe

به روزرسانی سرور Hpe

اهمیت مادربرد در سرور اچ پی

مادربرد سرور که در برخی موارد به عنوان برد سیستم، برد اصلی یا برد مدار اصلی نیز شناخته می شود، قطعه ای ارزشمند به حساب می آید. مادربرد سرور، بستری را فراهم می کند تا هر یک از اجزای اصلی سرور، در تعامل با یکدیگر فعالیت کنند. بدین منظور، مادربرد به معنای مترجم فناوری، تسهیل کننده ارتباط سرور شما نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

عمر سرور اچ پی

عمر معمولی سرورهای hp معمولا بین 5 تا 8 سال است که در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض می توانید از خدمات پشتیبانی سرور hp استفاده کنید. به صورت میانگین کاربران در بازه زمانی 5 سال سرور خود را تغییر می دهند؛ اما این موضوع اجباری نیست؛ بنابراین شما با توجه به محیط فیزیکی ای که سرور در آن قرار دارد قادر به استفاده خواهید بود. در صورتی که سرور در یک محیط مناسب و تمیز قرار داده شود، 5 تا 8 سال دوام می آورد.

HP server longevity

هزینه تعمیر سرور hp

در نهایت یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که ذهن کاربران را درگیر می کند، هزینه تعمیر سرور اچ پی با توجه به سخت افزار یا نرم افزار آن است. معمولا رفع مشکلات سخت افزاری سرور  hp، هزینه بیشتری نسبت به تعمیرات نرم افزاری دارد. برای اینکه با هزینه بخش های مختلف تعمیر سرور آشنا شوید باید این موارد را در نظر داشته باشید؛ یعنی،

  • برآورد هزینه تعمیر در مقایسه با تعویض قطعات سرور hp
  • هزینه قطعات
  • هزینه کارشناس
  • هزینه تعویض قطعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *