وبلاگ

نصب سرور HP

پشتیبانی سرور | نت یک

نصب سرور HP چگونه انجام می شود و چرا باید از سرورهای برند اچ پی استفاده کنیم؟

نصب سرور HP

نصب سرور HP؛ سرورهای HPE ProLiant DL سرورهایی با رک بهینه شده هستند که از شرکتHewlett Packard Enterprise برای مراکز داده نرم افزاری تعریف شده هستند. خانواده سرورهای DL بسیار انعطاف پذیر، قابل اعتماد و از جمله بهینه ترین سرورهای ProLiant رک معرفی می شوند.

سرورهای HPE ProLiant DL به مشاغل کوچک و متوسط، ​​سرورهای رک همه کاره و انعطاف پذیر را ارائه می دهند. ​​سرورهای رک همه کاره و انعطاف پذیر، برای بارهای کاری مختلف در محیط های مرکز داده با هر اندازه ای مناسب هستند.

نصب سرور HP در فضای مناسب

زمانی که می خواهید مکانی را برای نصب سرور HP انتخاب کنید به فضای کافی جهت جریان هوا در اطراف سرور دقت نمایید. اگر بخواهیم این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم باید بگوییم که درون رک حداقل فضای مناسب در پشت دستگاه 76.2 سانتی متر و حداقل فضای مناسب در جلوی دستگاه 63.5 سانتی متر است.

نصب سرور HP

نصب سرور HP

نگهداری سرور در دمای متعادل

برای اینکه با کمترین میزان آسیب به سرور مواجه شوید و برای افزادیش طول عمر سرور، سروررا در محیطی با دمای متعادل قرار دهید. حداکثر دمای مناسب برای سرور اچ پی، 35 درجه سانتی گراد است به همین منظور دمای آن نباید از این میزان دما بیشتر شود.

 سیم ارت

برای کاهش خطر شوک الکتریکی باید از سیم ارت استفاده کنید. سرور باید به درستی برای عملکرد و ایمنی بیشتر از طریق یک سیم به زمین وصل شود. بهتر است تا اتصال سرور از طریق سیم ارتباط به زمین، توسط افراد متخصص انجام شود تا از بروز هرگونه اختلال و خرابی دستگاه جلوگیری به عمل آید.

الزامات نگهداری سرورهای HP

پشتیبانی سرور؛ برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و بهبود کارایی سرورها، برنامه ای را برای تمیز کردن، تعمیر و نگهداری در فواصل منظم تهیه کنید. این کار باعث میشود تا از خرابی شبکه و تجهیزات آن جلوگیری نمایید.

توجه داشته باشید که سیستم باید توسط افراد حرفه ای و تکنسین های متخصص مورد بازبینی قرار بگیرد. از آنجایی که شاید افراد عادی و غیر حرفه ای متوجه آسیب دیدگی، خرابی یا وجود صداهای غیر معمول در سیستم نشوند حضور افراد حرفه ای ضروری است.

نصب سرور HP

نصب سرور اچ پی

نصب سرورهای HP

جهت نصب سرور اچ پی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • سرور، از لحاظ فیزیکی و فنی، بعد از خرید باید بررسی شود تا در صورت مشاهده هرگونه مقایرت یا وجود مشکل با فروشنده کالا تماس حاصل شود.
  • نصب تمامی تجهیزات جانبی مورد نیاز بر روی سرور، باید به درستی انجام شود.
  • سرور باید در جای مناسب قرار بگیرد. برای مثال جهت نصب سرورهای DL ابتدا ریل کیت سرور را بر روی رک نصب کنید و بعد سرور را بر روی آن قرار دهید.
  • تمامی کابل ها باید به درستی به سرور متصل شوند و در نهایت میتوانید سرور را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *