وبلاگ

گراند استریم و سیسکو

گرند استریم | نت

درباره دو تا از معروف ترین برند های دنیا یعنی گرند استریم و سیسکو چه می دانید؟ همراه ما باشید.

گراند استریم و سیسکو – کدام یک با نیازهای ارتباطی تجاری شما مطابقت دارد؟

گراند استریم و سیسکو به دست آوردن یک نام تجاری قابل اعتماد که تمام نیازهای ارتباطی تجاری شما را برآورده می کند، شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به دنبال کردن بسیاری از تامین کنندگان، روی تجارت اصلی خود تمرکز کنید. به دست آوردن آن یک برند چقدر آسان است؟

Grandstream و Ciscoare هر دو در سرتاسر جهان به عنوان تولید کنندگان پیشرو راه حل های ارتباطی IP که کسب و کارها را تقویت می کنند، شناخته می شوند. گراند استریم تلفن های IP پیشرفته و پایه و تلفن صوتی را همراه با محصولات نظارتی/امنیتی تولید می کند. سیسکو محصولات با تکنولوژی پیشرفته را از تجهیزات مخابراتی گرفته تا نرم افزار و سخت افزار شبکه توسعه، تولید و به فروش می رساند. چگونه در مورد برندی تصمیم می گیرید که نیازهای ارتباطی تجاری شما را بیشتر برآورده کند؟

GrandStream vsisiss – چگونه آنها را مقایسه می کنند؟ با وجود اینکه GrandStream به نظر می رسد بچه جدید در بلوک است، بسیاری از محصولات خود همچنان به دریافت جایزه اصلی ادامه می دهند. خرید و مشارکت آن به میزان قابل توجهی محدوده محصول و تعاملی خود را به شدت بر توان باطری – تمرکز عمده رقم سیسکو افزایش داده است. هنگامی که، به عنوان مثال، سیسکو سری UC300 خود را (PBX) کاهش داد، بسیاری از سازمان ها یک جایگزین بهتر enmrdstream owm6100.how این دو شرکت را مقایسه کردند؟

گراند استریم و سیسکو؛ دسته بندی محصولات هر دو هر دو GrandStream و سیسکو بر اساس ارائه محصولات خود، بر اساس گرانزآمیز محصولات را برای بخش های بازار بالا و پایه توسعه می دهند. آنها در واقع در سطح کسب و کار متوقف نمی شوند، بلکه تجربه ای قدرتمند چند رسانه ای را برای کاربران فردی نیز ارائه می دهند. همچنین امنیت بیشتری برای ارائه محصولات و خدمات هدف قرار دادن اندازه کسب و کار کاربر I.E. شرکت های کوچک یا متوسط است.

برای مدت طولانی آنها بزرگترین مشتریان شرکت را هدف قرار دادند. برای مثال، تقریبا تمام شرکت های Fortune 100 برای استفاده از Cisco برای کنفرانس ویدئویی استفاده می کنند. همه اینها، حتی اگر محصولات سیسکو برای کسب و کارهای کوچکتر ساده نیستند، می توانند راه حل هایی را برای اندازه گیری کسب و کار سفارشی کنند. راه حل های سفارشی با این حال به پایان می رسد.

GrandStream طیف گسترده ای از محصولات متحد را فراهم می کند که محصولات SIP منبع باز با هم دستگاه های SIP، پلت فرم یا خدمات سازگار هستند. محصولات سیسکو حتی متنوع تر هستند، اما مدیر تماس سیسکو اکثر محصولات خود را محدود می کند تا تنها با سایر محصولات سیسکو سازگار باشد.

گراند استریم و سیسکو؛ تجربه اتاق جلسه GrandStream دارای انعطاف پذیر، مقرون به صرفه، آسان برای نصب و به ما محصولات کنفرانس ویدئویی ایالات متحده از استفاده عملی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین سازمان های مگا. آنها دارای ویژگی های تلفن های غنی با قابلیت های عالی تصویری HD عالی هستند که کیفیت صدای عالی و کیفیت تصویر را ارائه می دهند.

سیسکو WebExoffers بدون تله کنفرانس بدون اینترنت، امکان ضبط یک چت برای مرجع آینده و توانایی اتصال از طریق برنامه وب، دسکتاپ یا تلفن آندروید – به ذکر فقط چند ویژگی عالی. این نیز آسان است برای استفاده و رابط کاربری بصری است. این با همسایه مایکروسافت، مرورگرهای وب و مایکروسافت آفیس همکاری می کند. برای شرکت هایی که در حال حاضر در مدیر تماس سیسکو سرمایه گذاری کرده اند، واحدهای تماس تلفنی سیسکو یک راه حل طبیعی هستند. در غیر این صورت، هزینه ثبت نام و هزینه ها / زیرساخت ها در ابر یا قبل از مهمه مهار خواهد شد.

گراند استریم و سیسکو

گراند استریم و سیسکو

گراند استریم و سیسکو – مقایسه GrandStream

افتخار می کند که در طراحی و ساختن کیفیت و قابلیت اطمینان قابلیت های به منظور به حداکثر رساندن بهره وری کسب و کار، کارایی و ارتباطات. خطوط تولید شامل تلفن آی پی، تلفن صوتی و نظارت. کنفرانس کسب و کار آنها هر دو فولری کامل و HD را ارائه می دهد، در حالی که تلفن صوتی IP با درجه اساسی، متوسط و حامل، ورقه های تلفن همراه بالا و بالا پایان می یابد.

گراند استریم و سیسکو؛ این سطح بالای سطح ورودی از 12 کلید خط، 5 کلید نرم، 6 حساب SIP و یک کنفرانس ویدئویی 5 راه پشتیبانی می کند. این ویژگی ها، از جمله 48 کلید بر روی صفحه نمایش / blf که روی صفحه نمایش حداکثر 160 مخاطب، بهترین محیط مناسب برای اداره تماس با حجم زیاد است. این گوشی با صفحه نمایش رنگی LCD از 4.3 اینچ، پورت Gigabit، ادغام و انحراف و همراه است. صدای با کیفیت بالا توسط HD Voice تضمین شده و اتصال بلوتوث ساخته شده است. اجازه می دهد تا عملیات دست آزاد با جفت کردن هدست. این برای کارکنان خدمات مشتری ارزشمند است، زیرا آنها می توانند با مکالمه تلفنی دور از میز ادامه دهند.

Grandstream Gac2500 کنفرانس کسب و کار

طراحی لمسی مبتنی بر Android Gac2500، کنفرانس کسب و کار را به یک سطح جدید می دهد، با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته و محیط کنفرانس صوتی غوطه وری. این با سازگاری بلوتوث و Wi-Fi، 6 خط، POE، پورت Gigabit و HD صوتی همراه است. پل کنفرانس 7-راه برای اتصال آسان باعث می شود اتصال آسان. ادغام با سیستم عامل AndroidTM، برنامه زمان بندی تماس و فروشگاه Google Play بیشتر آن را دوباره تعریف می کند.

گراند استریم و سیسکو؛ سیستم عامل سیسکو

گراند استریم و سیسکو

گراند استریم و سیسکو

سیستم عامل سیسکو رهبر جهانی در شبکه های اینترنتی است. در سرویس خود، سیسکو به سرعت تسریع تبدیل دیجیتال، مدیریت و تطبیق و هزینه ها و هماهنگی تیم ها و هماهنگ می کند. این راه حل های کوچک و متوسط راه حل برای همه چیز را از مرکز داده و شبکه برای همکاری و امنیت فراهم می کند. محصولات تلفنی آن عبارتند از:

سیستم های همکاری مانند سیسکو Telepresence (همکاری ویدیوی موبایل) IP (VoIP) تلفن، لوازم و سرورها CISCO Upified IP تلفن ها بدون هیچ زحمتی

گراند استریم و سیسکو؛ تلفن Voip تلفن: Cisco CP-8861

تلفن های Cisco IP برای کسب و کار با دستیار نوآورانه AI Power SPARK خود ارزش زیادی کسب می کنند. CISCO CP-8861 با 5 خط، یکپارچه سازی بلوتوث، پشتیبانی Wi-Fi و یک پورت USB شارژ سریع طراحی شده است. این دارای یک اتصال اینترنتی گیگابیت با خروجی ECHO و صوتی پهنای باند برای وضوح صدا است. تلفن کاربر پسند است، دارای صفحه نمایش با وضوح بالا و ویژگی های برش لبه مانند مجاورت هوشمند برای تلفن همراه است – مجموعه ای از ویژگی های فعال فعال زمانی که دستگاه های تلفن همراه به خوبی توسط. بلندگو بلند مدت دوگانه قابلیت انعطاف پذیری دست آزاد را ارائه می دهد.

تلفن کنفرانس تلفن: سیسکو IP کنفرانس تلفن 7832

این گوشی آسان برای استفاده، ایده آل برای دسکتاپ دفتر و دفتر اتاق های کنفرانس است. پشتیبانی از ارتباطات دوبلکس کامل و صوتی پهنای باند، 7832 کریستال روشن، کنفرانس صوتی با کیفیت بالا برای کسب و کار را ارائه می دهد. گوشی برای دست زدن و موقعیت آسان مطرح شده است، فضاهای تا 16 متر مربع با میکروفون را از حدود 2 متر می گیرد. صفحه نمایش تک رنگ، پیکسل با نور پس زمینه است و دارای آنتیگلا است که باعث تعامل و مشاهده آسان می شود.

گراند استریم و سیسکو

گراند استریم و سیسکو

گراند استریم و سیسکو

اگرچه GrandStream ممکن است بچه جدید در بلوک در ارتباط با سیسکو ظاهر شود، هر دو محصولات شرکت در بالای محدوده قرار دارند. محصولات GrandStream مقرون به صرفه هستند و می توانند به راحتی کسب و کارهای کوچک و متوسط را خدمت کنند. اگر، با این حال، شما قبلا سیستم سیسکو یا سازمان شما بسیار بزرگ و پیچیده است یک راه حل سیسکو باید به شما بهتر است. اگر شما به دنبال محصولات مقرون به صرفه هستید که با سیستم های دیگر هماهنگ هستند، شما با GrandStream بهتر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *