سوئیچ شبکه, وبلاگ

نمایندگی فروش سیسکو

ip phone نت یک

نت یک به عنوان نمایندگی فروش سیسکو و ارسال محصولات این برند قدرتمند در کنار شماست تا بهترین ها را با بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگی فروش سیسکو – نمایندگی برند سیسکو در ایران

همان طور که می دانید شرکت سیسکو از شرکت های معتبر تولید محصولات شبکه است. این شرکت بیش از 40 سال از تأسیس آن می گذرد اکنون یکی از پایه های تجهیزات شبکه است که میلیون ها طرف دار دارد.

شرکت سیسکو هم اکنون با داشتن صدها مرکز فروش به طور رسمی در کشورهای مختلف محصولات خود را عرضه می کند و هزاران نمایندگی رسمی محصولات خود را دارد.

از طرف دیگر بسیاری افراد سود جو با علم بر اینکه شرکت سیسکو یکی از معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین برندهای تولید تجهیزات شبکه سیسکو است، اقدام به ساخت تجهیزات شبکه ای بی کیفیت و جایگزینی آن با محصولات با کیفیت و درجه یک و منحصر به فرد شرکت سیسکو کرده اند و جنس تقلبی را با عنوان سیسکو به بازار عرضه می کنند.

جنس های تقلبی با ارم سیسکو و شبیه به سیسکو هستند این اجناس بی کیفیت هیچ اعتباری ندارد و هر آن ممکن است خراب شود و اگر خراب شود و خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به شما و شبکه ی شما ممکن است وارد کند.

شرکت سیسکو و حتی فروشنده ای که جنس تقلبی را در ازای سیسکو به شما فروخته است هیچ مسئولیتی قبول نخواهد کرد.

نمایندگی فروش تلفن ویپ سیسکو 

تلفن ویپ سیسکو  هم مانند دیگر تجهیزات شبکه سیسکو به این معضل گرفتار شده است. اما راه چاره چیست؟ شما برای اینکه مطمئن باشید که جنس اصل را خریداری می کنید باید از به طور مستقیم از شرکت سیسکو یا مراکز فروش رسمی سیسکو خریداری کنید.

اما متأسفانه شرکت سیسکو مانند بسیاری از شرکت های دیگر خارجی به ایرانی ها خدمات ارائه نمی دهد حتی خرید از مراکز فروش رسمی سیسکو هم ایرانی ها خدمات نمی دهند.

اما شرکت نت یک با داشتن بین المللی از مراکز فروش رسمی سیسکو مجوز فروش تجهیزات سیسکو را گرفته است. به همین خاطر نمایندگی فروش تلفن سیسکو را هم شرکت نت یک کسب کرده است.

شرکت نت یک با داشتن نمایندگی فروش تلفن سیسکو هنگام فروش تضمین بهترین قیمت، ضمانت اصل بودن را هم به خریداران ارائه می دهد تا با وجود جنس های تقلبی فراوان خریداران از اینکه جنس اصلی را تحویل می گیرند مطمئن باشند.

تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن به این خاطر ارائه می گردد که اگر خریدار جنس اصلی و اورجینال را به قیمت کمتر تهیه کند یا اینکه متخصصی اعلام کرد جنس اصلی نیست جنس را باز پس می گیرد.

شرکت نت یک بسته بندی آک و اورجینال شرکت سیسکو و دیگر برندها را بدون کم و کاست تحویل مشتری خواهد داد.

با داشتن نمایندگی فروش تلفن سیسکو شرکت نت یک مناسبت ترین قیمت، جنس اصل و بسته بندی کارخانه را به مشتریان ارائه می دهد.

مدیران با در اختیارداشتن مرکز تلفن cisco می توانند نظارت بهتر و دقیق تری روی کار نیروها و پرسنل حوزه ارتباطات خود داشته باشند. قابلیت بررسی شاخص های عملکردی کارکنان از جمله این امکانات است. مدیران با وجود چنین تجهیزاتی می توانند تماس ها را در هر لحظه به طور کامل و دقیق بررسی و حتی در صورت نیاز، اپراتور پاسخ گو را از خط و ارتباط با مشتری خارج کنند. ضبط کامل تماس ها و اطلاعات مشتریان هم از جمله امکانات مطلوب سیستم مرکز تلفن سیسکو است که بهره وری مدیریت ارتباطات را به شدت ارتقا می دهد.

همچنین شرکت نت یک با داشتن بیش از 10 سال فعالیت در زمینه ی ساخت و ساز و زیر ساخت های شبکه مبتنی بر آن کلیه خدمات طراحی، مشاوره، اجرا و فروش محصولات مرتبط به شبکه را ارائه می دهد.

شما در صورت نیاز به هر گونه مشاوره فنی در زمینه ی شبکه و تجهیزات شبکه از مشاوران و کارشناسان شرکت نت یک در طول شبانه روز استفاده کنید. همچنین قبل از خرید هر گونه تجهیزات می توانید از نیروهای متخصص مشاوره گرفته تا مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کارشناسان شرکت نت یک تمام آموزش ها و دستور العمل های مورد نیاز تجهیزات شبکه را به شما آموزش خواهند داد. شرکت نت یک در کنار شما برای رسیدن به جایگاه های سطح ملی تلاش خواهد کرد.

با توجه به اینکه تلفن سیسکو دستورالعمل فارسی ندارد شرکت نت یک کلیه مراحل کارکردن و راه اندازی تلفن سیسکو را به شما آموزش خواهد داد تا شما به راحتی بتوانید با تلفن سیسکو کار کنید.

همچنین پشتیبانی و گارانتی و خدمات پس از فروش تلفن سیسکو را به شما ارائه خواهد داد. نت یک نمایندگی فروش تلفن سیسکو را با یک واسطه به طور مستقیم از سیسکو وارد می کند.

با استفاده از مرکز سیسکو می توانید امکانات متنوعی را به سیستم ارتباطات شرکتتان وارد کنید. برای مثال:

  • کنترل و مدیریت تماس ها با وجود امکانات متنوع و قابلیت شخصی سازی بسیار ساده تر و بهینه تر می شود.
  • امکان پشتیبانی از چت های آنلاین در مجموعه به وجود می آید. این قابلیت برای مخاطبان امروزی بسیار محبوب و کاربردی است.
  • در سیستم مرکز تماس سیسکو، امکان پشتیبانی از ایمیل هم وجود دارد.
  • با گزارش گیری از تماس ها هم راه ساده ای برای ارزیابی عملکرد مرکز تماس و پیگیری وضعیت ارتباطات موجود در سازمان و شرکت در دسترس خواهد بود.
  • دفترچه تلفنی حاوی اطلاعات مشتریان هم در چنین مراکزی در اختیارتان قرار می گیرد.

برای کنترل و مدیریت تماس ها حتما به این برند معتبر و پر از امکانات متنوع توجه داشته باشید. افزایش بهره وری سیستم ارتباطات و تعامل با مشتریان در هر کسب وکار، نیازمندِ به کارگیری تجهیزات مناسب است.

برای خرید محصولات سوئیچ شبکه سیسکو – تلفن ویپ و … از برند سیسکو از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان از این تیم متخصص دریافت کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “نمایندگی فروش سیسکو

  1. سیسکو فوق العاده اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *