وبلاگ

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

در این مطلب قصد داریم به معرفی مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری بپردازیم، انواع تلفن های ویپ جهت سازمان ها در مدل ها و ساختارهای متنوعی عرضه شده اند تا جهت کاربری مورد نظر جهت برقراری ارتباطات در باکیفیت ترین حالت ممکن مورد استفاده قرار بگیرند. در حقیقت این تلفن های ویپ با تکنولوژی نوین سعی در برآورده کردن نیاز سازمان ها جهت برقراری ارتباط موثر با مشتریان در بهینه ترین شکل ممکن دارند.

بهره مندی از امکانات مختلف از پایه تا پیشرفته سبب شده که این تلفن ها جهت مشاغل کوچک و بزرگ دارای کاربردی مناسب باشند. یکی از خصوصیات تلفن های ویپ بهره مندی از امکاناتی بسیار جهت برقراری تماس های داخل و برون سازمانی است تا کم ترین هزینه ممکن به سازمان اعمال شود و تماس ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شوند.

در صورتی که شما هم به استفاده از سیستم ویپ نیاز دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در نت یک، بزرگ ترین شرکت ارائه کننده خدمات ویپ و فروشگاه حرفه ای تلفن ویپ تماس بگیرید.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

اساس تقسیم بندی تلفن های ویپ

استفاده از کابل شبکه یا وای فای جهت اتصال این تلفن ها جهت برقراری تماس، نیاز به کابل کشی را از میان برده و در نهایت عملکرد سیستم های مذکور را به میزان قابل توجهی افزایش داده. تلفن های ویپ بر اساس کاربرد و عملکردی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تجهیزات متنوع و کاربری خاص این سیستم ها سبب تفاوت در قیمت فروش این محصولات شده. جهت تهیه تلفن های ویپ در هر سازمانی باید به نوع کاربرد آن و انتظاری که از نصب این نوع تلفن ها وجود دارد توجه کافی کرد تا مدیریت تماس ها به مناسب ترین شکل ممکن صورت گیرد.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

انواع تلفن ویپ کارمندی – مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های کارمندی نمونه ای از این سیستم های تحت شبکه می باشند که از امکانات محدودی برخوردار می باشند. ازآنجاکه این سیستم ها دارای قیمت مناسبی می باشند در بیشتر سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تلفن ها قادر هستند انتظارات کاربران مبنی بر امکانات عمومی و ساده از تلفن را به مناسب ترین شکل فراهم کنند. تلفن ویپ رومیزی یکی از تلفن های پرکاربرد این سیستم ها می یاشد که با وجود اتصال مناسب به سیستم تلفن ویپ می تواند نیاز به برقراری تماس کم هزینه و مطلوب را برطرف کند.

تلفن های مدیریتی و اپراتور با توجه به عملکرد مورد انتظار در سازمان ها دارای امکانات بیشتری می باشند و وجود ابزارهای مدیریتی و کنترلی از ویژگی ها و امکانات متمایز کننده آن ها می باشد. در حقیقت با این تلفن ها امکان مدیریت تماس به سادگی فراهم شده و در زمره انواع پرفروش این محصول شناخته می شوند. این سیستم ها در سازمان های مشتری مدار کاربرد زیادی دارند و رضایت مشتریان را دربر خواهند داشت.

  • تلفن ویپ یالینک
  • تلفن ویپ سیسکو
  • تلفن ویپ گرنداستریم

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

ویژگی مطلوب سیستم ویپ در برقراری تماس

سیستم ویپ با توجه به سیگنال دیجیتالی که تولید می کند نوعی تلفن استاندارد و باکیفیت در برقراری تماس ها به شمار می رود. فناوری مورد استفاده جهت ساخت این تلفن ها به طور متنوعی به کار رفته و ساختار طراحی شده جهت آن ها به گونه ای بوده که کابران را قادر می سازد در هر مکانی با توجه به حجم تماس های دریافتی و میزان اهمیت این تماس ها نوع مناسبی از محصول را تهیه کنند. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های ویپ از نوع سیپ

تلفن های ویپ انواعی از تلفن ویپ با نام سیپ را معرفی کرده اند که به آن تلفن نرم افزاری هم اطلاق می شود. با وجود این سیستم کاربران قادر هستند در صورت دسترسی به هر سیستم نرم افزاری با تلفن همراه و حتی تلفن های سنتی تماس برقرار کنند. برقراری تماس به این شیوه با کمک اینترنت بوده و از سیستم سنتی در این شیوه استفاده نمی شود.

تلفن های سیپ خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و انواع سخت افزاری، مبنی بر نرم افزار و USB دارند. تلفن های سخت افزاری سیپ مشابه یک تلفن معمولی بوده اما اتصال تماس را با اینترنت و شبکه فراهم می کنند. اتصال با کمک یک مینی هاب صورت می گیرد و امکاناتی مثل نمایش شماره مخاطب، برقراری کنفرانس تماس، انتقال تماس و همین طور توقف در تماس را دارند. انواعی از این تلفن ها در نوع پیشرفته وجود دارند که امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

شرکت های معتبری هستند که تلفن ویپ های زیادی تولید می کنند اما تلفن ویپ سیسکو – گرند استریم و یالینک مقاومت و کیفیت بسیار مناسب تری نسبت به انواع دیگر دارند.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های ویپ از نوع USB

تلفن های ویپ که از USB جهت برقراری تماس در آن ها به کار گرفته می شود و تلفن آن را به عنوان یک دستگاه صوتی که به کامپیوتر متصل شده می شناسد. در این صورت می توان یک تماس مناسب و یا نرم افزارهای متعدد جهت برقراری ارتباط کمک گرفت. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های سیپ مبنی بر نرم افزار از انواع دیگری از این تلفن ها می باشند که امکان برقراری مکالمات تلفنی را با کمک اینترنت با تجهیزات مختلفی مثل لپ تاب و یارانه شخصی برقرار می کنند. در حقیقت سافت فون روی لپ تاپ یا موبایل نصب شده و امکان برقراری تماس فراهم می شود. امکانات پیشرفته تری مثل کنفرانس ویدیویی و پیام رسان سبب پرکاربرد شدن این سیستم ها شده. این تلفن ها جهت مشاغل کوچک کاربرد مناسبی دارند.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های تصویری تحت شبکه

از دیگر انواع تلفن های ویپ جهت سازمان ها می توان به تلفن های تصویری اشاره کرد که امکان برقراری ارتباط تصویری در بستر شبکه با این نوع تلفن ها فراهم می شود. جهت سازمان هایی که برقراری جلسات غیر حضوری و ویدئو کنفرانس ها از اهمیت بالایی برخوردار است بسیار مناسب می باشند. این نوع تلفن ها دارای مشخصه دیگری می باشند که کنترل عملکرد کارکنان در زمره این مشخصات قرار می گیرد. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن های بی سیم یا IP

این تلفن های ویپ با کمک تکنولوژی دکت جهت متصل شدن به پایه بهره مند شده اند و با کمک وای فای قادر می باشند به اکسس پوینت و همین طور شبکه متصل شوند. تلفن های کنفرانسی از دیگر تلفن های ویپ می باشند که جهت جلسات و اتاق کنفرانس طراحی شده اند تا با داشتن امکاناتی مثل میکروفن در برقراری تماسی باکیفیت و واضح جهت سازمان ها نقش کلیدی و موثری ایفا کنند.  مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

فاکتورهای مهم در انتخاب مناسب تلفن ویپ

جهت انتخاب تلفن های ویپ در هر سازمانی باید به موارد متعددی توجه شود تا مناسب ترین نوع تلفن جهت رفع نیاز سازمان تهیه و نصب گردد. تعداد لاین با توجه به بزرگی سازمان و نیاز به برقراری تماس های متعدد از ضروریات مهم می باشد. در این صورت وقتی کاربر مشغول صحبت با یک لاین است امکان مشاهده تماس دیگری را روی صفحه نمایش تلفن خود دارد. در این صورت تماس از دست رفته وجود ندارد و مخاطب در پشت خط وقت زیادی را سپیری نخواهد کرد.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تعداد اکانت سیپ ها و پورت گیگ

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب تلفن ویپ توجه به تعداد اکانت و پورت گیگ می باشد. در صورتی که تعداد اکانت سیپ به درستی انتخاب شود در نتیجه اپراتور قادر است به طور همزمان به چند تماس که از سرورهای ویپ برقرار شده پاسخ بدهد. پورت گیگ یکی از عوامل مهم در انتخاب تلفن ویپ جهت سازمان هایی بوده که سرعت شبکه جهت آن ها حائز اهمیت بوده و در نهایت امکان جابجایی حجم بالایی از دیتا را فراهم می کند. در مکان هایی که امکان اتصال به کابل شبکه وجود ندارد استفاده از تلفن های ویپ که با کمک وای فای متصل می شوند بسیار مهم می باشد.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

3 نمونه بهترین تلفن ویپ مراکز اداری

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن ویپ سیسکو CP-7821

ای پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9

||ای پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9||ای پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9||ای پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9

تلفن 8821 علاوه بر پایه رومیزی، قابلیت اتصال بر روی دیوار را نیز دارد. تلفن آی پی فون Cisco مدل CP-7821-3PCC-K9 برای اتصال به هدست از جک RJ9 بهره می برد

CP-7821-3PCC-K9 همچنین از دو پورت شبکه RJ-45 با سرعت ۱۰/۱۰۰BASE-T نیز برخوردار می باشد. منبع تغذیه CP-7821-3PCC-K9 قادر است که برق دستگاه را از طریق PoE کلاس ۱ با استاندارد IEEE 802.3af تامین نماید. حداکثر توان مصرفی این آی پی فون : ۶.۴۹ وات می باشد. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

اگر کسب و کار شما کوچک است و علاقمند به استفاده از آی پی فون های سری 7800 سیسكو هستید، اما مدیریت سرویس کنترل تماس این شرکت ها سیسکو نمی باشد، می توانید از این آی پی فون ها استفاده کنید چون این دستگاه با تلفن های شرکت های دیگر سازگار می باشد.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن ویپ سیسکو CISCO CP-7975G

تلفن 7975 یکی از بهترین های دنیای ویپ است که با داشتن خصوصیات بی نظیر می تواند رضایت شما عزیزان را به دست آورد. تلفن ویپ سیسکو CP-7975G  یکی از محبوب ترین پلتفرم هایی است که برند سیسکو برای یکپارچه سازی سازمانی به بازار عرضه کرده است. در واقع این برند تلاش کرده است با استفاده از روش یکپارچه سازی یا CUCS از شبکه به عنوان یک پلتفرم استفاده کرده و به وسیله آن صدا و تصویر را منتقل کند. مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

این روش که با استفاده از بستر داده های در حال انتقال انجام می گیرد باعث می شود راحت تر بتوان تصمیم گیری کرد و در نتیجه در وقت و هزینه ها صرفه جویی نمود. برند سیسکو تلاش کرده است با استفاده از دستگاه های آی پی فون خود به کاربران این امکان را بدهد که بتوانند در کمال امنیت و آسودگی خیال، در هر زمان و مکانی با وصل کردن دستگاه خود به شبکه کارهای خود را پیش ببرند.

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

تلفن ویپ سیسکو CP-7841-K9

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7841

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7841

تلفن ویپ سیسکو CP-7841-K9 با کاربری آسان، امنیت بسیار بالا و ارتباط گفتاری مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مناسب می باشد. تلفن آی پی فون سیسکو دستگاه ایده آلی است که تقریبا پاسخگوی نیازهای ارتباط صوتی فعال کارگران، کارکنان ادارات و مدیران می باشد. تلفن ویپ سیسکو CP-7841-K9 دارای 4 خط برای مدیریت تماس ها بوده و افزون بر این، رابط کاربری هوشمند آن با داشتن چندین کلید لمسی و کلید های حساس متنی، ویژگی های تلفن های IP مبتنی بر SIP را پشتیبانی می کند.

تلفن سیسکو 7841-K9 از سری مجموعه آی پی فون سری 7800 با کاربری آسان، امنیت بسیار بالا و ارتباط گفتاری مقرون به صرفه برای کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب می باشد. تلفن ویپ ها که ابزار اجرایی این سیستم می باشند در واقع تلفن هایی هستند که از پروتکل SIP پشتیبانی می کنند و از طریق شبکه VOIP قابل استفاده می باشند.

سیسکو 7841 ها امکانات و آپشن های فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار می دهند و موجب افزایش بهره وری هر کسب و کاری می شوند. برای خرید تلفن ip 7841 از طریق همین صفحه اقدام کنید. نت یک با عرصه تلفن voip 7841 سیسکو در کنار شماست. تلف

مناسب ترین تلفن ویپ مراکز اداری

 

در صورتی که شما هم به استفاده از سیستم ویپ نیاز دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در نت یک، بزرگ ترین شرکت ارائه کننده خدمات ویپ و فروشگاه حرفه ای تلفن ویپ گرند استریم – سیسکو – یالینک و … تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *