وبلاگ

راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

CISCO IPPHONE NETYEK

تمام اطلاعاتی که در خصوص راه اندازی تلفن ویپ سیسکو و برقراری تماس با استفاده از تلفن ویپ سیسکو نیاز دارید در این مقاله آورده شده است.

همه چیز درباره راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

در صورتی که  قصد راه اندازی تلفن ویپ سیسکو را داشته باشید باید بدانید که در درجه اول تمام هزینه های حوزه تلفن شما کاهش پیدا می کند. با توجه به این مسئله اگر قصضد راه اندازی یک سیستم تلفنی کار آمد و در عین حال کم هزینه و با کیفیت را داشته باشید تلفن های ویپ به خصوص تلفن های برند سیسکو یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

برای راه اندازی تلفن های voip در درجه اول باید سخت افزار یا تلفن را انتخاب کنید؛ بنابراین ما به شما تلفن های ویپ برند سیسکو را معرفی می کنیم. برند سیسکو در بین ده برند محبوب و معتبر در خصوص تولید تجهیزات شبکه، تلفن ویپ و… است؛ بنابراین با خیال راحت می توانید محصولات این برند را از سایت نت یک تهیه کنید. با خرید تلفن های VoIP برند سیسکو قادر خواهید بود تا فعالیت های ساززمان و شرکتتان را با سرعت بیشتری انجام دهید و ارتباطات بین المللی را نیز گسترش دهید و در ازای تمام این امکانات هزینه کمتری نسبت به تلفن های آنالوک با خطوط مخابراتی پرداخت کنید.

پیاده سازی یا راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو را می توان در جمع حرفه ای ترین محصولات و تکنولوژی هایی که امروزه در اختیار بشر قرار دارد به حساب آورد. فعالیت تلفن های ویپ با استفاده ازداده های اینترنتی و به صورت دیجیتال انجام می شود و تفاوت بسیار زیادی با تلفن های ویپ آنالوگ دارد.

همانطور که گفتیم فعالیت های تلفن ویپ سیسکو با استفاده از اینترنت انجام می شود؛ بنابراین برای کاهش هزینه ها کمک شایانی خواهد شد و مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که برقراری تماس با استفاده از این تلفن ها رایگان خواهد بود. نکته مهم دیگری که در خصوص تلفن های VoIP باید در نظر داشته باشید تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این محصولات در سازمان و یا شرکت شما است.

راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

تجهیزات راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

همانطور که گفتیم برای راه اندازی تلفن ویپ سیسکو و برای اینکه بتوانید از تلفن ویپ استفاده کنید بعد از خرید سخت افزار باید تجهیزات مورد نیاز را نیز تهیه کنید. تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک مرکز تلفن ویپ سیسکو عبارتند از تلفن تحت شبکه رایانه و گیتوی که در درجه اول قرار دارند.

کارت و گیتوی باید متناسب با نیاز شما در سازمان انتخاب شود؛ زیرا انتخاب نادرست هر یک از دو مورد می تواند منجر به بروز مشکلاتی در آینده شود به عنوان مثال اگر مکالمات شما بیشتر شود تلفن ویپ با مشکل مواجه می شود. از طرفی اگر تلفن ویپ شما قابلیت هدست و نرم افزار استاندارد را نداشته باشد منجر به ضعف فعالیت در تلفن ویپ می شود و تلفن برای انجام فعالیت های مختلف کند عمل می کند.

گیتوی تلفن ویپ سیسکو

گیتوی یا به اصطلاح دروازه به منظور ترجمه سیگنال های برقرار کننده تماس و صوت در سیستم های ویپ ایجاد می شود، از طرفی انتخاب نام گیتوی برای این ویژگی به این دلیل است که اطلاعات بین دو شبکه ناهمگون منتقل خواهد شد. روند انتقال با استفاده از تبدیل استاندارد های شبکه مبدأ به شبکه مقصد صورت می گیرد. با توجه به مواردی که گفتیم باید به اهمیت این قابلیت برای راه اندازی تلفن ویپ سیسکو پی برده باشید و بدانید که عملا راه اندازی سیستم ویپ بدون گیتوی با مشکل مواجه می شود.

خرید تلفن ویپ سیسکو

خرید تلفن ویپ سیسکو باید از مراکز معتبر انجام شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی بتوان با این مراکز ارتباط برقرار کرد. از طرفی تلفن های ویپ به کارشناسان حرفه ای نیاز دارند تا پروسه راه اندازی را با دقت انجام دهند، این موضوع باعث می شود تا برای استفاده از تلفن های ویپ با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.

راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

مزایای راه اندازی تلفن ویپ سیسکو

همانطور که می دانید تکنولوژی های مختلف و امروزی به منظور آسان سازی فعالیت ها و معمولا کاهش هزینه ها تولید و وارد بازار می شوند. تلفن های ویپ نیز یکی از این تکنولوژی ها هستند که این امکانات و امکانات دیگری که در ادامه خواهیم گفت را به کاربران ارائه می کنند.

  • کنترل و نظارت با استفاده از گزارش گیری پیشرفته
  • در صورت جابه جایی حفظ شماره داخلی
  • به کار بردن رومینگ بین الملل
  • عدم نیاز به سیم کشی مجزا با استفاده از شبکه کامپیوتری موجود
  • افزایش ظرفیت و توسعه آسان
  • استفاده آسان ازتلفن تحت شبکه
  • نصب و پیکربندی ساده تر تلفن ویپ نسبت تلفن آنالوگ یا سنتی
  • مدیریت آسان تلفن ویپ
  • کاهش بسیار خوب هزینه ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *