وبلاگ

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

به راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری نیاز دارید؟ در ابتدا می خواهیم نگاهی به تاریخچه تلفن تصویری بیاندازیم. تلفن تصویری به خاطر نیاز به صدا و تصویر همزمان به صورت ابتدایی ساخته شد و تصاویر به صورت تک فریم بودند و هر چند ثانیه یکبار تصاویر تغییر می کردند. در نهایت یک نسخه به موقع طراحی شد که تصاویر را به صورت واقعی ضبط می کرد و در نهایت طی سال های 1950 تا 1990 تبدیل به ویدئو کنفرانس شد.

تلفن تصویری ویپ یا گوشی های تصویری که دارای صفحه نمایش و دوربین برای انتقال تصاویر در شبکه و اینترنت می باشند دستگاه هایی می باشند که مثل تلفن های معمولی می باشند اما از پروتکل IP برای انتقال صدا و تصویر استفاده می کنند.

تلفن ویپ تصویری، یک سیستم ارتباطی است که از طریق اینترنت فراهم می شود و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را بین دو یا چند شخص فراهم می کند. در این سیستم، تماس ها به صورت دیجیتال و با استفاده از پروتکل اینترنت (IP) برقرار می شوند و تصویر و صدا با استفاده از دستگاه های مرتبطی نظیر دوربین و هدفون یا بلندگوی ویپ منتقل می شوند. تلفن ویپ تصویری امکاناتی مانند تماس های چندگانه، انتقال فایل، قابلیت نمایش تصاویر و ویدئوها، مشاهده تاریخچه تماس ها و غیره را فراهم می کند.

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری و قابلیت های آن

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری، تلفن ویپ از پروتکل ها و استانداردهایی مثل SIP، H.323 و IAX استفاده می کنند که مبتنی بر IP یا پروتکل اینترنت می باشند. تلفن تصویری دارای امکاناتی مثل کنفرانس صوتی و ویدئو کنفرانس می باشد. در بعضی موارد، کنفرانس ویدئویی علاوه بر تلفن یا ترمینال ویدئویی به سرور هم نیاز دارد.

تفاوت تلفن ویپ تصویری با دیگر محصولات در یک صفحه نمایش و یک دوربین خلاصه می شود. تلفن های ویدئویی دارای صفحه نمایش می باشند که می تواند تصویر را با استفاده از اینترنت و شبکه منتقل کند. از دیگر امکاناتی که تلفن های تصویری گوشی ویپ در اختیار شما قرار می دهند می توان به برگزاری ویدئو کنفرانس اشاره کرد که در آن امکان ارتباط چهره به چهره را خواهید داشت. بیشتر گوشی های ویدئویی در حال حاضر دارای صفحه نمایش لمسی رنگی با دوربین حداقل 1.3 مگاپیکسلی می باشند.

نسل جدید این گوشی های سانترال ویپ دارای سیستم عامل اندروید می باشند و طراحی اپلیکیشن های مختلف روی آن یکی از جذاب ترین اپلیکیشن ها است. مثلا، شرکت ها و سازمان هایی که طبق روال قبلی خود کار می کنند، به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت یا محیط و تعداد زیاد افراد، در برقراری ارتباطات درون سازمانی یا کنفرانس ها با مشکل مواجه می شوند.

تلفن تصویری یکی از تجهیزاتی بوده که می تواند بیشتر مشکلات ارتباطی آن ها را برطرف کند، در سالن و اتاق کنفرانس، تلفن های تصویری مناسب تعبیه شده می باشد. تلفن تصویری کامپیوتری را می توان در اتاق های اداری کوچک هم استفاده کرد و سخنرانی ها و کنفرانس ها را آسان تر می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سیستم عامل های امروزی، تلفن های تصویری برای این که بتوانند در بازار فناوری رقابت و پیشرفت کنند و برای سهولت و آسانی کار متقاضیان خود تلاش کنند، نیازمند سخت افزار قدرتمندی می باشند.

با توجه به این روند، گوشی های تصویری دارای پردازنده مرکزی قدرتمند و رم و هارد دیسک مطابق با مدل خود می باشند و ورودی های کارت SD و USB و یک خروجی HDMI در این تلفن تصویری تعبیه شده می باشد.

برای برقراری تماس تصویری با کیفیت و وضوح بالا، بیشتر از صفحه نمایش های 7 اینچی با رزولوشن 1024*600 استفاده شده و دوربین های قرار داده شده در تلفن های تصویری معمولاً 720 پیکسل می باشند که بهبود قابل توجهی در کیفیت تصاویر و سهولت عملکرد نسبت به سری های قبلی که دارند انجام می دهد.

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

فروش تلفن ویپ با بهترین کیفیت و قیمت در نت یک

تلفن تصویری VoIP، تلفن ویدیویی IP Phone networking | نت یک

قبل از این که سراغ مطلب اصلی برویم، اجازه دهید نت یک را به شما معرفی کنیم!  تلفن ویپ، یکی از محصولات برتر ماست که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. با تلفن ویپ، تماس هایتان را با کیفیت بی نظیری تجربه کنید. صدای واضح و بدون نویز، ارتباط پایدار و قابلیت های متنوع از ویژگی های برجسته این تلفن های هوشمند هستند.

از طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالای تلفن های ویپ ما لذت ببرید. با قابلیت نصب آسان و قابلیت اتصال به شبکه های مختلف، می توانید به راحتی این تلفن ها را در هر مکانی استفاده کنید. برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تلفن ویپ انتخابی هوشمندانه است. همچنین، تلفن ویپ ما با قیمت مناسبی عرضه می شود که به همه بودجه ها قابل دسترسی است.

ما به شما قول می دهیم که با خرید تلفن ویپ از نت یک، بهترین راهکار را برای ارتباطات تلفنی خود پیدا خواهید کرد. پس دیگر وقت تلفن های قدیمی و غیرقابل اعتماد را رها کنید و با تلفن ویپ از ارتباطاتی پیشرفته و با کیفیت لذت ببرید. به نت یک بروید و تلفن ویپ ایده آل خود را انتخاب کنید. همین حالا به نت یک مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر محصولات ما لذت ببرید.

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

ویژگی های خرید تلفن ویپ تصویری

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری، یکی از مهمترین ویژگی های خرید تلفن ویپ تصویری حذف سفرهای کاری و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. با توجه به این روند، سرمایه اولیه به سرعت سودآور خواهد شد. استفاده از تلفن ویپ تصویری به طور کلی علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، شرایط جدیدی را برای جلوگیری از خطرات ناشی از سفرهای مکرر در سفرهای طولانی و کوتاه فراهم می کند.

ارتباط مستمر با افراد بزرگ، حضور همزمان در چند مکان مختلف و همینطور صرفه جویی و استفاده بهینه از زمان از دیگر مزایای خرید تلفن ویپ تصویری می باشد. همزمان با چند نفر در جلسه هستید، معاملات و مذاکرات سریعتر پیش می رود و کار شما سودآور خواهد بود.

افزایش سرعت و بهره وری کار بدون اتلاف وقت با استفاده از جلسات، مناسب ترین راه برای تعامل و ارتباط با مردم. ثبات و ارتباط مستمر با کارشناسان و مشتریان. ارتباط تصویری بسیار مؤثرتر از ارتباط صوتی بوده و ارتباط تصویری نتایج بهتری دارد، چون در تماس های صوتی امکان دیدن و درک احساسات طرف مقابل وجود ندارد و وقتی ارتباط تصویری برقرار شود نتایج بهتری حاصل می شود. تلفن ویپ تصویری این امکان را برای همه فراهم می کند که فرد یا افراد مقابل خود را ببینند و ارتباط و تاثیرگذاری بهتری داشته باشند.

بعضی از تلفن های مدیریتی ویپ دارای دوربینی برای تماس تصویری می باشند. در صورتی که مدیری هستید که می خواهید با هزینه کمتری نسبت به تجهیزات ویدئو کنفرانس، یک جلسه ویدیویی رسمی برگزار کنید، تلفن های تصویری ویپ گزینه خوبی برای شما خواهند بود.

پس در خرید تلفن ویپ تصویری ویپ به نوع دوربین و وضوح آن توجه داشته باشید که بعضی از تلفن های ویپ تصویری امکان مکالمه و ویدئو کنفرانس را دارند اما دوربین باید جداگانه تهیه شود. نصب آسان از خصوصیات بارز این گوشی تحت شبکه است، تجهیزات ویپ روی پلت فرم شبکه کار می کنند.

برای استفاده از خدمات و قابلیت های تجهیزات ویپ اعم از گیت وی، تلفن و انواع دیگر باید توسط کارشناسان فنی نصب و پیاده سازی شوند. برای نصب این دسته از محصولات مخابراتی نیازی به سیم کشی نیست که علاوه بر سهولت نصب موجب کاهش هزینه های کاربران می شود. در حقیقت تجهیزات ویپ با استفاده از اینترنت و شبکه های داخلی از ارتباط درون سازمانی در یک منطقه جغرافیایی یا با دیگر شعب سازمان پشتیبانی می کند.

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

نت یک

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

معرفی برترین و پرفروش ترین تلفن ویپ تصویری

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری، گوشی گرند استریم مدل GXV3370 که با توجه به افزایش امکانات و استفاده از سیستم عامل های جدید در این گوشی ویپ نیاز به سخت افزار قدرتمند دارد، شرکت گرند استریم با علم به این نیاز دارای پردازنده 4 هسته ای Cortex A53 و رم 2 گیگابایتی و 8 گیگ eMMC است. هارد فلش در این مدل نصب شده می باشد.

این سخت افزار می تواند ویژگی های اختصاص داده شده به مدل گرنداستریم GXV3370 را مدیریت کند. به علاوه این گوشی شبکه دارای ورودی کارت SD و USB بوده که می توان از آن برای داشتن حافظه بیشتر استفاده کرد. بعضی از ویژگی های گوشی گرنداستریم GXV3370 عبارت هستند از: دارای 16 حساب SIP و 16 تماس همزمان، کیفیت صدای HD و بلندگو دارد.

پشتیبانی از قابلیت PoE/PoE+، پشتیبانی از پورت شبکه 10/100/1000 Mbps، ویژگی های کاهش نویز، لغو پیشرفته اکو و عملکرد دوگانه عالی، روی سیستم عامل اندروید 7.0 کار می کند، صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ 7 اینچی (1024×600)، بلوتوث داخلی برای همگام سازی با دستگاه های تلفن همراه و اتصال هدفون بلوتوث، دارای وای فای دو باند یکپارچه (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، کنفرانس صوتی 7 طرفه، ویدئو کنفرانس 3 طرفه 720p 30 فریم در ثانیه HD، از فناوری رمزگذاری امنیتی TLS و SRTP برای محافظت از تماس ها و حساب ها پشتیبانی می کند.

دوربین داخلی 720 مگاپیکسلی CMOS 30 فریم بر ثانیه برای تماس ویدیویی با شاتر حریم خصوصی، دارای پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فلش eMMC. راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

تلفن تصویری گرنداستریم GXV3380 که 16 خط را با راه حل همکاری ویدئویی چند پلتفرمی و عملکرد یک تبلت اندرویدی ترکیب می کند تا یک راه حل ارتباطی ارائه دهد که با توجه به ویژگی های شگفت انگیزی که ارائه می دهد، در دسته گوشی های باکیفیت قرار می گیرد. این دستگاه مجهز به آخرین تکنولوژی بوده که می تواند جدیدترین و کاربردی ترین امکانات را پشتیبانی کند.

خصوصیات بارز این تلفن ویپ تصویری به این شرح است: دارای 16 حساب SIP و 16 تماس همزمان، دارای کیفیت صدای HD و بلندگو است.

پشتیبانی از قابلیت PoE/PoE+، پشتیبانی از پورت شبکه 10/100/1000 Mbps، ویژگی های کاهش نویز، لغو پیشرفته اکو و عملکرد دوگانه عالی، روی سیستم عامل اندروید 7.x کار می کند، دوربین 2 مگاپیکسلی داخلی برای تماس ویدیویی با شاتر حریم خصوصی، بلوتوث داخلی برای همگام سازی با دستگاه های تلفن همراه و اتصال هدست های بلوتوث، دارای وای فای دو باند یکپارچه (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، این صفحه نمایش 8 اینچی (1280×800) IPS LCD لمسی خازنی دارد.

قابلیت کنفرانس صوتی HD 7 طرفه، قابلیت فیلمبرداری سه طرفه 1080p 30 فریم بر ثانیه HD، دارای پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فلش، دارای لوازم جانبی شامل ورودی/خروجی HDMI، USB، Micro SD، جک هدست، EHS (هدست Plantronics).

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

پک تلفن ویپ سیسکو Cisco SPA502 نت یک

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری هوشمند و پیشرفته

راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری، تلفن ویپ گرند استریم GXV3480 این تلفن هوشمند ویدئویی پیشرفته به لطف صفحه نمایش 8 اینچی لمسی 1280×800 و همینطور دوربین داخلی 2 مگاپیکسلی و همینطور پشتیبانی از ویدئو 1080P HD و WIFI 6 دو بانده یکپارچه، تجربه دسکتاپ قدرتمندی را ارائه می دهد.

در صورتی که بخواهیم به موارد دیگری درباره این گوشی ویپ اشاره کنیم، می توان به بلوتوث داخلی و ورودی/خروجی HDMI این تلفن ویپ تصویری اشاره کرد. از ویژگی های مهم این گوشی به این موارد می توان اشاره کرد: دارای 16 حساب SIP و 16 تماس همزمان، دارای کیفیت صدای HD.

‌‌راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری

تلفن ویپ تجربه ای بی نظیر از ارتباطات بی محدود – تماس بگیرید و سفارش خود را برای خرید محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر ثبت کنید! –

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *