تلفن ویپ, وبلاگ

پشتیبانی تلفن voip در تهران

پشتیبانی تلفن voip در تهران

پشتیبانی تلفن voip در تهران یکی از خدمات ویپ نت یک است، خدمات ویپ در تهران به عنوان پایتخت ایران، بیش از هر شهر و استان دیگری مورد نیاز شرکت ها و سازمان های مختلف است.

امروزه با گسترش و نفوذ اینترنت در تمام ابعاد زندگی بشر، استفاده و بهره بردن از امکانات این شبکه ارتباطی رواج یافته، و یکی از وسایل و امکاناتی که می تواند برای کاربران اینترنت و صاحبان شرکت ها و دفاتر مختلف مفید باشد، داشتن یک تلفن voip است. تلفن voip در واقع بک نوع ارتباط اینترنتی و تلفنی است که از طریق یک سرویس دهنده اینترنتی یا Voice Over Internet Protocol انجام می گیرد و این سرویس به اختصار VOIP نام گرفته است.

برای استفاده از این سرویس یک مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری نه چندان گران و پیچیده نیاز است. در ایران از سال های قبل این سرویس توسط شرکت های خصوصی رواج یافت و در حال حاضر تلفن voip تهران را به عنوان بزرگترین استان استفاده کننده خود در ایران معرفی کرده است.

با استفاده از این تلفن نوین و بروز، می توان به مانند یک تلفن سنتی به امورات روزمره خود رسیدگی کرد. اما کارایی های تلفن voip نسبت به نمونه های سنتی بیشتر است و همین مساله باعث شده که تلفن voip تهران بیش از هر شهر دیگری فعال باشد، و برای این منظور شرکت های متعددی برای ارائه خدمات ویپ در تهران راه اندازی شوند.

یکی از شرکت های مهم و بزرگ تلفن voip تهران، شرکت نت یک است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات ویپ در تهران فعال است. در این مطلب قصد داریم در زمینه معرفی این شرکت، تلفن voip آن، و راه های تهیه آن مطلبی ارائه شود.

چرا به پشتیبانی تلفن voip در تهران نیاز داریم؟

سیستم تلفن VOIP مانند سایر سرویس های تحت شبکه علاوه بر اینکه برای پیاده سازی و استقرار نیازمند یک متخصص باتجربه است، برای راهبرد و پشتیبانی تلفن voip هم به یک متخصص نیاز دارد. سرویس و تجهیزات زیادی در شبکه داخلی شرکت دست در دست هم می دهند تا شما بتوانید از خدمات مرکزتلفن ویپ استفاده کنید.

سرور، سوییچ ها، کامپیوترها، زیرساخت شبکه، اینترنت و به صورت کلی همه زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری شرکت در ارتباط با هم یک سرویس را به کاربران ارائه می دهند. بنابراین در وهله اول صحت عملکرد هرکدام از این اجزا بسیار حائز اهمیت است و هر کدام از این بخش ها به نسبت مقیاس شرکت ممکن است نیازمند کارشناس پشتیبانی تلفن voip باشد.

سیستم تلفن VOIP یک سیستم پیشرفته تلفنی است که از پایداری خوبی هم برخوردار است. اما از این موضوع نمی توان گذشت که چنین سرویس هوشمندی هیچگاه به مشکل نخورد یا نیازمند هیچگونه تغییر یا بررسی منظم نباشد. فرض کنید پس از مدتی تصمیم می گیرید تغییراتی در سرور خود ایجاد کنید.

مثلا منوی تلفن گویا را تغییر دهید، داخلی اضافه کنید، از سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا صف انتظار جدیدی بسازید. همچنین ممکن است به هر دلیلی سرور مرکز تلفن ویپ شما دچار اختلال شود، بنابراین در این شرایط شما نیاز به یک کارشناس پشتیبان مستقر در شرکت خود یا به صورت On Call در همان شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ خواهید داشت.

مرکز تماس هوشمند ویپ

چرا کسب وکارها به خدمات ویپ نیاز دارند؟

کسب وکارها برای ارتباط بهتر و نزدیک تر با مشتریان به تکنولوژی های روز ارتباطی نیاز دارند و در صورت عدم توجه به این امر، از رقیبان خود عقب می مانند.

مزایا و ویژگی های خدمات ویپ به کسب و کارها کمک می کند که هزینه مکالمات خود را کاهش دهند، با سایر سرویس های نرم افزاری یا سخت افزاری راحت تر ارتباط برقرار کنند، میزان پاسخ گویی را افزایش دهند، فروش خود را بهبود ببخشند، رضایتمندی مشتریان را افزایش دهند و در نهایت مدیران امکان تحلیل و بررسی تماس ها را داشته باشند و در ارتباطات تلفنی خود نظم ایجاد کنند.

در یک دهه پیش، برای مدیریت تماس های ورودی و خروجی شرکت ها از تجهیزاتی مثل سانترال پاناسونیک و کارین استفاده می شد که این تکنولوژی، کاری را برای بهبود ارتباط شرکت ها انجام نمی داد؛ اما امروزه این تکنولوژی در ایران وارد شده است و استفاده از خدمات VOIP در تهران و بقیه شهرها بیشتر شده است.

چه کسب و کارهایی به خدمات ویپ نیاز دارند؟

کسب و کارهای مدرن و جدید عموما به خدمات نوین و ارزان قیمت نیاز دارند، چرا که یکی از راه های پیشرفت هر کسب و کاری را می توان استفاده از خدمات نوین در نظر گرفت. خدمات ویپ به دلیل سادگی دسترسی و همچنین قیمت تمام شده مناسب یکی از بهترین و عالی ترین خدماتی است که شرکت های مختلف می توانند از آن استفاده کنند. در حالت کلی می توان گفت کسب و کارهای زیر به خدمات ویپ نیاز دارند.

  • شرکت های متوسط که دسترسی سریع و آسان و همیشه پاسخگو بودن برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
  • شرکت ها و کسب و کارهای کوچکی که نیاز به صرفه جویی در هزینه ها دارند.
  • شرکت هایی که به دنبال گسترش خدمات الکترونیکی خود هستند.
  • و…

بهترین مدل تلفن ویپ

اگر قرارداد پشتیبانی تلفن voip در تهران نداشته باشید چه چیزهایی را از دست می دهید؟

آرامش تان را از دست می دهید

داشتن پشتیبانی تلفن voip چیزی شبیه به داشتن فردی ست که در زندگی با حضورش دلگرم هستیم. نگرانی برای احتمال اختلال در سیستم و نبود شرکتی که بتواند این مشکلات سیستمی را حل کند، می تواند باعث سلب آرامش شما شود.

نمی توانید مشکلات را در لحظه حل کنید

نداشتن قرارداد پشتیبانی ویپ به این معناست که در زمان بروز مشکل در سیستم تلفن VoIP و قطع شدن تماس های تان نمی توانید آن ها را حل کنید و مجبورید برای حل این مشکلات زمان زیادی را برای پیدا کردن یک متخصص بگذارید.

سرویس تان به روزرسانی نمی شود

زمانی که سیستم تلفن تان به روزرسانی نشود از داشتن امکانات جدید محروم می مانید و باگ های سیستم شما هیچ وقت رفع نمی شود. علاوه بر این؛ به روزرسانی به دلیل رفع باگ های امنیتی درصد هک شدن سرویس VoIP را کاهش می دهد.

مشتریان تان را از دست می دهید

فرض کنید سیستم تلفن ویپ شما در یک روز شلوغ کاری دچار اختلال شده است، امکان پاسخ گویی به هیچ تماسی را ندارید و کسی نیست که این مشکل را حل کند؛ بدیهی است که این شرایط باعث از دست دادن مشتریان تان می شود.

کاربرد تلفن ویپ

چرا خدمات پشتیبانی تلفن voip در تهران نت یک را انتخاب کنیم؟

نت یک با سال ها فعالیت در زمینه خدمات شبکه و ویپ به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ در ایران تبدیل شده است. این شرکت پروژه های بزرگ کشوری را راه اندازی و پیاده سازی کرده است. از اصلی ترین دلایل انتخاب شرکت نت یک می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • امکان جا به جایی شماره خط با کمترین هزینه
  • قابلیت انتقال تماس روی موبایل
  • تعریف نامحدود شماره داخلی
  • ارتباط بین شعب به صورت نا محدود
  • قابلیت استفاده از سیستم های مدیریت مشتری
  • توسعه پذیری آسان سیستم تلفنی
  • ارائه صدا با کیفیت عالی
  • ارائه خدمات درجه یک
  • پشتیبانی تلفن voip 24 ساعته
  • کیفت عالی خدمات
  • سابقه کاری مفید و حرفه ای
  • کاهش هزینه های برقراری تماس بین شهری
  • امکان راه اندازی تلفن گویا
  • قابلیت راه اندازی سیستم دورکاری
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • قابلیت ضبط صدای مخاطبان
  • امکان درست کردن صف ورودی تماس های از دست رفته
  • ارائه خدمات در همه شهرهای ایران
  • برخورداری از نیروی فنی و حرفه ای
  • قیمت مناسب و رقابتی
  • قابلیت شنود مکالمات
  • امکان تعریف لیست سیاه
  • و…

هزینه و تعرفه راه اندازی ویپ به چه صورت محاسبه می شود؟

شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی را برای راه اندازی خدمات ویپ در نظر می گیرند. در حالت کلی وابسته به نوع شرکت (کوچک، متوسط و بزرگ) قیمت گذاری متفاوتی برای خدمات ویپ در نظر گرفته می شود.

پشتیبانی و فروش تلفن ویپ با بهترین کیفیت و قیمت در نت یک

قبل از این که سراغ مطلب اصلی برویم، اجازه دهید نت یک را به شما معرفی کنیم! تلفن ویپ، یکی از محصولات برتر ماست که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. با تلفن ویپ، تماس هایتان را با کیفیت بی نظیری تجربه کنید. صدای واضح و بدون نویز، ارتباط پایدار و قابلیت های متنوع از ویژگی های برجسته این تلفن های هوشمند هستند.

از طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالای تلفن های ویپ ما لذت ببرید. با قابلیت نصب آسان و قابلیت اتصال به شبکه های مختلف، می توانید به راحتی این تلفن ها را در هر مکانی استفاده کنید. برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تلفن ویپ انتخابی هوشمندانه است. همچنین، تلفن ویپ ما با قیمت مناسبی عرضه می شود که به همه بودجه ها قابل دسترسی است.

ما به شما قول می دهیم که با خرید تلفن ویپ از نت یک، بهترین راهکار را برای ارتباطات تلفنی خود پیدا خواهید کرد. پس دیگر وقت تلفن های قدیمی و غیرقابل اعتماد را رها کنید و با تلفن ویپ از ارتباطاتی پیشرفته و با کیفیت لذت ببرید. به نت یک بروید و تلفن ویپ ایده آل خود را انتخاب کنید. همین حالا به نت یک مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر محصولات ما لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *