وبلاگ

سیستم ویپ در دورکاری

راه اندازی voip | نت یک

کاربرد سیستم ویپ در دورکاری چیست؟ چرا باید از سیستم ویپ در دورکاری استفاده کنیم؟ با توجه به گسترش تکنولوژی، می توان گفت کسب و کارها دیگر به مکان و زمان محدود نیستند شما می توانید در هر ساعتی و هر مکانی باید کار کنند تا از رقبا عقب نمانند.

با توجه به گسترش اینترنت و دستگاه های مدرن، بیشتر سرویس ها روی بستر وب و اینترنت ارائه می شود و همینطور بعضی از برنامه ها مثل برنامه های حسابداری یا بررسی کسب و کار به شکل دورکاری قابلیت اجرا دارند و فقط موردی که جهت اجرای دور کاری می ماند بهره مند شدن از خط تلفن شهری و داخلی های مجموعه است که با راه اندازی سیستم ویپ می توانید این اختلال را به شکل کامل رفع کنید.

سیستم ویپ در دورکاری

نحوه راه اندازی سیستم تلفنی ویپ

جهت راه اندازی تلفن ویپ نیاز به تجهیزات دارید این تجهیزات اعم از سرور، مودم، می کروتیک، اینترنت و آی پی استاتیک می باشد. نرم افزار مرکز تماس ویپ بر روی سرور نصب می شود و امکانات نرم افزاری مثل ایجاد داخلی، صف تماس، تلفن گویا، ضبط مکالمات و امکان تماس ورودی و خروجی را آماده می کند که باید سرور به مودم وصل شده و با کمک می کروتیک درخواست های شبکه را جهت ارسال و دریافت تماس را مدیریت کند همین طور وجود اینترنت و آی پی استاتیک جهت استفاده دورکاری مورد نیاز می باشد.

درحقیقت نرم افزارهای بهره مند شدن از ویپ به عنوان یک دسترسی ریموت یا وی پی ان جهت اتصال به خطوط شرکت هستند. به این سرویس که سبب ایجاد و استفاد از تلفن ها روی بستر اینترنت می شود تلفن اینترنتی می گویند.

سیستم ویپ در دورکاری

مزایا و خدمات ویپ جهت دور کاری چیست؟

کارمندان قادر هستند داخلی ارائه شده توسط سیستم مرکز تماس را روی گوشی خود رجیستر کنند تا تماس ورودی و خروجی در خارج از مکان دفتر داشته باشند.

  • امکان گزارش گیری
  • امکان انتقال مکالمه
  • امکان ضبط مکالمه سیستم ویپ در دورکاری
  • تنظیم ساعت کاری جهت تماس ورودی و خروجی
  • امکان اتصال به CRM و دیگر برنامه های داخلی مجموعه

سیستم ویپ در دورکاری

دور کاری در چه زمانی می تواند به ما کمک کند؟

پس از شیوع بیماری کرونا و بیماری های واگیردار تعداد افراد زیادی از مجموعه ها نیاز به استراحت و مراقبت دارند و از این رو می توان گفت بیش از ۳۰ درصد نیروهای مجموعه امکان حضور در شرکت را ندارند و به کمک خدمات تلفنی ویپ قادر هستند دور کاری انجام دهند.

سیستم ویپ در دورکاری

موارد امنیتی در این سرویس چگونه تامین می شود؟

راهکارهایی جهت ایجاد امنیت است شما می توانید از فایروال های sbc کمک بگیرید همینطور می توانید محدودیت هایی دسترسی آی پی به کمک می کروتیک ایجاد کنید تا افراد با آی پی و دسترسی مشخصی به سرور ویپ دسترسی داشته باشند و افرادی که خارج از این شبکه و دسترسی باشند امکان اتصال به سیستم و ایجاد تماس ورودی و خروجی را نداشته باشند. سیستم ویپ در دورکاری

سیستم ویپ در دورکاری

آیا امکان بهره مند شدن از خدمات تماس تلفنی روی اپلیکیشن و سیستم ها اختصاصی مجموعه است؟

بله با کمک api و مستندات مرکز تماس می توانید بهره مند شدن از خدمات را در هر بستری ایجاد کنید و روی اپلیکیشن های اختصاصی یا وب سایت های اختصاصی مجموعه امکان ایجاد تماس ورودی و خروجی را ایجاد کنید.

بهره مند شدن از سیستم ویپ، در همه کسب و کارها علی الخصوص مراکز تلفن شرکت ها، فرصت های خوبی را جهت پرسنل و مدیریت مجموعه به وجود می آورد تا از همه پتانسیل های خود به خوبی کمک بگیرند و با نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان، بهره وری را افزایش دهند. به همین منظور در این مقاله سعی کردیم در کنار معرفی ویپ، به مزایایی که سیستم های ویپ در اختیار شرکت ها علی الخصوص شرکت ها و مشاغل دورکار قرار می دهد، اشاره کنیم.

سیستم ویپ در دورکاری

کدام برند تلفن ویپ مناسب ترین انتخاب ما خواهد بود؟

تلفن ویپ های بسیاری توسط برندهای مختلف در جهان تولید شده اند که هر کدام قادر هستند خدمات سرویس ویپ را به شما ارائه کنند، پیشنهاد ما خرید تلفن ویپ است که دارای ظاهر زیبا، کیفیت ساخت بالا و مناسب ترین خدمات ارائه ارتباطات بر پایه سیستم ویپ است. تلفن ویپ سیسکو دارای انوع مختلفی می باشد که می توانید با توجه به نیاز اصلی خود، مناسب ترین خرید را داشته باشید.

سیستم ویپ در دورکاری

کاربرد ویپ در شرکت ها و مشاغل دورکار – کاربرد سیستم ویپ در دورکاری

تحقیقات نشان می دهند که تعداد مشاغل و کارمندان دورکار از سال ۱۹۹۶ میلادی، چهار برابر شده. در مشاغل دورکار کارمندان از نظر زمان و مکان محدودیت ندارند، و وظایف خود را طی برنامه ای منعطف انجام می دهند. کارفرما هم اجباری جهت پرداخت حق بیمه ندارد و همینطور هزینه های جاری شرکت هم کاهش پیدا خواهد کرد. همینطور استرس کمتر ناشی از عدم حضور در محل کار و انتخاب محیط کاری دلخواه و مطلوب توسط خود کارمندان، یکی از عوامل افزایش رضایت پرسنل در مشاغل دورکار است.

البته در مشاغل دورکاری، شاید چالش هایی مثل هماهنگ سازی کارمندان وجود داشته باشد، اما سیستم ویپ به عنوان مناسب ترین ابزار جهت مشاغل دورکار، علاوه بر این که این اختلال را مرتفع کرده، گزارشات مدیریتی دقیقی هم به مدیران شرکت ارائه می کند تا مانیتورینگ پرسنل دورکار و نحوه عملکرد آنها، به راحتی بررسی و ارزیابی شود.

سیستم ویپ در دورکاری

مزایای بهره مند شدن از تلفن های ویپ جهت دورکاری پرسنل

شخصی سازی با امنیت بالا

یکی از کاربردهای ویپ در دورکاری پرسنل، امکان شخصی سازی منحصر به شرکت یا مجموعه شما است. این شبکه خصوصی فقط به سیستم هایی اجازه ورود و اتصال می دهد که شماره آن ها در سیستم ثبت شده باشند. پس مدیران و پرسنل با خیالی آسوده و بدون نگرانی از حمله سایبری یا هک شدن داده ها حتی زمان بهره مند شدن از وای فای، قادر هستند به اطلاعات شرکت دسترسی داشته باشند.

شرکت ها و کسب و کارهای امروزی می توانند از بسیاری از ویژگی های سیستم VoIP بهره بگیرند و از آن در ارتباطات تجاری و عمومی خود استفاده کنند. این سرویس بهترین انتخاب برای شرکت هایی است که تعداد زیادی کارمند دارند یا برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مشتریان خود، به طور مدام از تلفن استفاده می کنند. مراکز تلفن تحت شبکه از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سیستم های سنتی برخوردار هستند. این ویژگی سبب می شود تا با راه اندازی آن ها، نگران گسترش کسب و کار خود در آینده نباشید.

امکان ارسال فکس

در ویپ بدون نیاز به دستگاه های گران قیمت فکس، به راحتی می توان با کمک خطوط تلفن، فکس ارسال کرد. اسناد مهمی که باید جهت کارمندان خود ارسال کنید یا برعکس، دیگر در صف خطوط تلفن نمی ماند و به سرعت منتقل خواهند شد. سیستم ویپ در دورکاری

ارتباط از راه دور

ساده ترین مزیت سیستم های ویپ، امکان برقرار ارتباط از راه دور بوده که کمک می کند کارمندان از راه دور در هر زمانی به یکدیگر متصل شوند. این خطوط ارتباطی فقط منحصر به صدا و تماس صوتی نیستند، بلکه امکان برقراری تماس ویدئویی را هم می دهند. پرونده ها و فایل های گوناگون به راحتی و با یک کلیک منتقل می شود و باعث سهولت در کارها می شود. سیستم ویپ در دورکاری

ایجاد ارتباط ارزان و به صرفه

شما جهت کارمندان دورکار نیاز به تامین فضای اداری مناسب، هزینه برق، سیستم کامپیوتری یا پرداخت اجاره دفتر ندارید. همینطور در صورتی که در فاصله زمانی مشخصی از سیستم ویپ جهت دورکاری پرسنل کمک بگیرید و سپس هزینه های آن را با سیستم سانترال مقایسه کنید، می بینید که ویپ تقریبا رایگان است. سیستم ویپ در دورکاری

ارتباط بدون محدودیت جغرافیایی

گاهی اوقات کارمندان به شکل حضوری در شرکت هستند و با سیستم های کامپیوتری مجموعه کار می کنند. اما زمانی مجبورند جهت کار سفر کنند چه؟ آیا باید با قبض ها و هزینه های ارتباط تلفنی زیاد، مواجه شوند؟ تکنولوژی ویپ این قابلیت را جهت کارفرمایان و کارمندان آماده کرده تا خطوط تلفن خود را بر روی هر دستگاه ارتباطی انتقال دهند و از هر نقطه جغرافیایی دلخواه، بدون هزینه های مازاد ارتباطی با کارفرما یا مشتریان، در تماس باشند.

برقراری کنفرانس صوتی و تصویری

یکی از امکانات ویپ، کنفرانس های صوتی و تصویری بوده که به شما امکان می دهد با پرسنل و مشتریان خود در هر گوشه از دنیا ارتباط برقرار کنید و جلسات منظم روزانه، ماهیانه و هفتگی خود را برگزار کنید. این خصوصیت سبب راحتی پرسنل و صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود زیرا دیگر کسی مجبور نیست جهت یک شرکت در جلسه، مسافت زیادی را طی کند. سیستم ویپ در دورکاری

گوشی کنفرانس ویپ Yealink با تجربه صوتی ممتاز برای همه، به گونه ای طراحی شده اند که جلسات از راه دور را پربار می کنند و شما مجبور نخواهید بود که رنج صدای با کیفیت پایین و صداهای مزاحم را تحمل کنید. این تلفن ها که به بهترین تلفن ویپ یالینک معروف هستند، به کیفیت صدای دوطرفه و HD مجهز هستند که همین امر مکالمه را با صدای کامل ضبط و ارائه می دهد.

لازم به ذکر است، هر گوشی کنفرانس ویپ Yealink به فناوری Yealink Noise Proof برای حذف نویز احتمالی پس زمینه مجهز است و خدمات بدون نویز را حتی در محیط های شلوغ ارائه می دهد و در صورت وجود صداهای مزاحم زیاد، به طوری که صدای کاربر تشخیص داده نشود، تلفن ها به طور خودکار میکروفون را بی صدا میکنند و هنگام صحبت کردن به طور هوشمند نویز پس زمینه را به حداقل می رساند.

تلفن ویپ یالینک آرایه های سه میکروفون حساس و تمام دوبلکس را با برد دریافت صدای 20 فوت (6 متر) ترکیب می کنند و شرکت کنندگان در جلسه می توانند آزادانه در اتاق حرکت کنند، با این اطمینان که صدای آن ها به طور کامل ضبط و به وضوح بازتولید می شود. علاوه بر این، محدوده پوشش را می توان در CP960 با میکروفون بی سیم CPW90، که از فناوری DECT قابل اعتماد و ایمن استفاده می کنند، افزایش داد که این قابلیت به طور کامل به فضاهای بزرگتر با برد دریافت صدای 10 فوت (3 متر) پاسخ می دهد و حرکت را در محدوده دریافت سیگنال تسهیل می کند. سیستم ویپ در دورکاری

ثبت ساعات کاری

بعضی از شرکت ها با توجه به ساعات کاری، دستمزد پرداخت می کنند. حال مشاغل ممکن بوده که جهت ثبت ساعات کار کارکنان دورکار خود با اختلال مواجه شوند، اما سیستم های ویپ این اختلال را هم حل کرده اند. کارمندان با توجه به اندازه بازدهی خود در طول روز قادر هستند ساعات کاری خود را گزارش کنند و آن را در سامانه ویپ به ثبت برسانند. سیستم ویپ در دورکاری

به عنوان مثال در صورتی که شخصی در نیمه شب مناسب ترین بازدهی را دارد، می تواند این مسئله را با کارفرمای خود درمیان بگذراد تا کارفرما با وارد کردن ساعات کاری وی در سامانه ویپ ساعات کاری او را با ورود و خروج از سیستم ارزیابی کند. همینطور ویپ این قابلیت را دارد تا گزارشات را مطابق با سیستم کاری هر فرد پردازش و تحلیل کند.

گزارش دهی و نظارت بر کار پرسنل

یکی از اصلی ترین دلایلی که کسب وکارها در گذشته به سراغ مشاغل دورکاری نمی رفتند این بود که نظارت بر پرسنل جهت آن ها تقریبا غیرممکن بود. این احتمال وجود داشت که کارمند کارش را به هر دلیلی متوقف کند یا آن را به شخص دیگری واگذار کند و این مسئله تا وقتی کیفیت کار بررسی می شد یا متوجه عقب ماندگی در برنامه ریزی ها می شد، قابل پیگیری نبود، اما اکنون یکی از خصوصیت هایی که فناوری ویپ در اختیار شما قرار می دهد، نظارت و ارزیابی مداوم پرسنل است.

این خصوصیت کارفرما را قادر می سازد تا با تهیه یک برنامه گزارش گیری روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه بهره وری کارمندان را بررسی کند. با کمک این خصوصیت می توان بر نحوه پاسخگویی به مشتری و خروجی خدمات شرکت هم نظارت کرد. سیستم ویپ در دورکاری

بهره مند شدن از اینترنت

ویپ جهت برقراری ارتباط از اینترنت استفاده می کند. پس اختلالات و نگرانی هایی مثل قبض تلفن، خرابی دستگاه یا خدمات مخابرات وجود ندارد. اگر اینترنت جهت کاربران ویپ در دسترس نباشد، این فناوری امکان انتقال خطوط ویپ را آماده می کند تا مجددا ارتباط برقرار شده و تماس از دست رفته نداشته باشیم. امیدواریم توانسته باشیم در این مطلب به شما کمک کنیم به مناسب ترین شکل از تلفن ویپ در دورکاری بهره مند شوید. سیستم ویپ در دورکاری

ایجاد ارتباطات سازمانی

یکی از اصول مهم در محیط کاری ارتباط موثر مدیران مجموعه با کارمندان است. گاهی اوقات مدیران به علت شکاف بزرگ ارتباطی که بین مدیران و پرسنل دورکار وجود دارد، شک دارند که به سراغ دورکاری بروند. از جمله اختلالاتی که در این زمینه وجود دارد این بوده که گاهی پرسنل امکان دارد فراموش کنند که یک ایمیل مهم را در زمان مقرر ارسال کنند و باعث کاهش کیفیت کار مجموعه شوند.

از سوی دیگر امکان دارد مدیر مجموعه همیشه در دسترس نباشد و کارمندان جهت ارتباط با او در خارج از ساعات کاری دچار اختلال شوند. در این مواقع باز هم تکنولوژی ویپ راه حلی جهت این اختلال ارائه می کند. با این سیستم می توان قوانینی را جهت کارمندان و پرسنل دورکار تعیین کرد تا از بروز این اختلالات جلوگیری شود. به شکل کلی، ویپ به مدیران مجموعه امکان می دهد تا پرسنل دورکار خود را ببینند و عملکرد آن ها را کنترل و ارزیابی کنند. سیستم ویپ در دورکاری

چگونه امنیت VOIP را بالا ببریم؟

سیستم ویپ در دورکاری

نت یک، مرکز معتبر و فروشگاه تلفن ویپ – تلفن voip

در این مقاله به مزیت سیستم ویپ در دورکاری پرداختیم، آیا میخواهید تماس های تجاری خود را به یک سطح جدید ببرید؟ آیا میخواهید هزینه های تماس را کاهش دهید و به طور همزمان با مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس فروشگاه تلفن ویپ ما برای شماست! سیستم ویپ در دورکاری

در فروشگاه تلفن ویپ نت یک، ما بهترین و جدیدترین تلفن های ویپ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میکنیم. با استفاده از تلفن های ویپ، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از اینترنت، تماس های صوتی و تصویری را با کیفیت بالا برقرار کنید. فراموش کنید هزینه های تماس بین المللی گران قیمت! با تلفن های ویپ ما، میتوانید به راحتی و با کیفیت بالا با همکاران و مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این، فروشگاه تلفن ویپ ما مجهز به تمامی ویژگی های مورد نیاز شما است. از جمله ارائه برقراری تماس های همزمان، انتقال تماس، تماس های رایگان درون سازمانی، ایجاد صندوق پیام صوتی و مدیریت مکالمات. همچنین، تلفن های ویپ ما سازگار با تمامی سیستم های مدیریت مشتریان (CRM) و سیستم های مرکز تماس (Call Center) هستند. سیستم ویپ در دورکاری

با خرید از فروشگاه تلفن ویپ ما، شما از خدمات پس از فروش حرفه ای و پشتیبانی 24/7 بهره مند خواهید شد. ما همیشه در کنار شما هستیم و به شما کمک خواهیم کرد تا هرگونه مشکلی را به راحتی و سریع حل کنید. پس چه منتظری؟ به فروشگاه تلفن ویپ ما سر بزنید و تلفن های ویپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود را انتخاب کنید. با ما، ارتباط خود را به سطحی جدید برده و هزینه های تماس خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *