وبلاگ

سیستم تلفن voip چیست؟

امنیت ویپ | نت یک

سیستم تلفن voip چیست؟ سیستم تلفنی voip چه مزیت هایی دارد؟ گوشی های قدیمی و سیم های مسی را کاملا فراموش کنید. محدودیت های سیستم های تلفنی قدیمی را در این سیستم باید فراموش کنید. یک سیستم تلفن که ارتباط با مشتری را جهت شرکت ها بسیار راحت و خاص می کند.

می توانید به راحتی از رایانه شخصی یا گوشی خود یا کارمندانی که بیرون از شرکت می باشند از طریق اتصال به اینترنت در هر مکان و هر زمانی که بخواهید از طریق سیستم تلفن voip با مشتریهای خود تماس بگیرید. ویپ فناوری است که صدای شما را به سیگنال دیجیتال تبدیل می کند و به شما این قابلیت را می دهد که از طریق تلفن شخصی یا تلفن هایی مخصوص یا حتی رایانه و… تماس خود را برقرار کنید.

سیستم تلفن voip

سیستم تلفن voip چیست و چه کارایی دارد؟

این فناوری هم صدا را جهت شما منتقل می کند و نقش تلفن را جهت مجموعه شما بازی خواهد کرد. اما به دلیل بهره مند شدن از تکنولوژی جدید یعنی بستر شبکه های کامپیوتری امکانات فوق العاده ای به ما می‎ دهد که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

در صورتی که دید کلی به این سیستم داشته باشیم: یک نرم افزار روی یک کیس کامپیوتر نصب می شود و این کیس به شبکه شما متصل می شود. با تنظیماتی که روی این پنل نرم افزاری انجام می شود، به هر داخلی یا کاربر اجازه بهره مند شدن از تلفن داده می شود. تا اینجا شبیه به خط های شهری یا همان آنالوگ عمل می کند، اما تنظیمات و امکاناتی که در پنل خود دارد اصلا قابل مقایسه با یک خط ساده شهری یا سانترال نیست.

برخلاف تصور خیلی از افراد که تصور می کنند این سیستم با اینترنت کار می کند و در صورتی که اینترنت در مجموعه ها وجود نداشته باشد تلفن آن ها قطع می شود باید بگوییم که خیر این تکنولوژی فقط از زیر ساخت شبکه استفاده می کند و کاری با اینترنت ندارد.

این تکنولوژی جایگزینی جهت سیستم های تلفنی قدیمی مثل سانترال است و خصوصیت هایی دارد که جهت هر شرکتی لازم می باشد. در سیستم های تلفنی قدیمی شما مجبور به اضافه کردن سیم ها و کابل های زیادی به مجموعه خود بودید. اما در این تکنولوژی فقط کافی است که از همان بستر شبکه خودتان کمک بگیرید.

سیستم تلفن voip

سرویس تلفن voip چگونه کار می کند؟

سیستم تلفن voip که نوآوری عظیمی در تکنولوژی و ارتباطات سیستم مخابراتی در صد سال اخیر است، جهت برقراری ارتباط، مکالمه های شما را به داده های کوچک تقسیم می کند و از طریق بستر شبکه با سرعت فوق العاده به سراسر جهان ارسال می کند. درحقیقت ویپ ارتباط بین شما و دنیای بیرون از محدوده کاری شما می باشد.

سیستم تلفن voip

4 مرحله نحوه ارتباط سرویس تلفن voip

  1. تلفن شما در شبکه داخلی شرکتتان به روتر یا سوییچ مربوطه وصل می شود.
  2. زمانی که شما شماره تلفنی را می گیرید، تلفن شما به سرویس ویپ می گوید که با چه شماره ای تماس بگیرد.
  3. سیستم تلفن voip مدیریت را به عهده می گیرد و رابطی بین شما و مقصد می شود.
  4. ویپ صدای شما را تبدیل به بسته های قابل ارسال تبدیل می کند و برعکس، بسته های ارسالی را تبدیل به صدای قابل شنیدن می کند.

سیستم تلفن voip

مزایای سیستم ویپ چیست؟

  • Call Center
  • IVR یا تلفن گویا
  • اتصالات شعب
  • ارتباط از راه دور – بیرون از شرکت باشید و از شماره های شرکت با مشتریان خود تماس بگیرید
  • ارتباط با انواع CRM
  • ایمیل سرور
  • بهره مند شدن از زیرساخت شبکه بجای بهره مند شدن از کابل کشی مسی
  • تعداد نامحدود داخلی
  • دورکاری سیستم تلفن voip
  • سادگی کار با پنل مدیریتی
  • صرفه جویی در نیروی انسانی
  • صف تماس
  • ضبط همه مکالمات
  • عدم نیاز به خرید تلفن های سخت افزاری
  • فکس نرم افزاری
  • کنفرانس صوتی
  • کیفیت صدای عالی
  • گزارش گیری فوق العاده از همه کارمندان
  • هزینه نگهداری پایین
  • همزمانی تماس
  • هیچ تماسی را از دست نمی دهید.

مهمترین دلیل جهت خرید سیستم تلفن voip چیست؟

  • اصلی ترین دلیل اینکه سازمان و مراکز باید به سمت ویپ بیایند، افزایش بازدهی و عملکرد آن ها در کار می باشد.
  • افزایش عملکرد سازمان یا شرکت ها
  • این سیستم یک call center فوق العاده جهت مراکز تماس می باشد.
  • بیرون از محل کار باشید و تلفن شخصی شما نقش تلفن شرکت را می تواند اجرا کند. تماس های دریافتی را روی گوشی شخصی دریافت کنید.
  • دور از محل کار خود باشید و از تلفن شرکت با مشتری ها تماس بگیرید.
  • شما به راحتی می توانید دور از محل کار خود باشد و تلفن ها شنود کنید. سیستم تلفن voip

آیا بهره مند شدن از voip تلفن اینترنتی راحت است؟

شاید تصور کنید به دلیل اینکه این سیستم تلفن voip تلفن ناپایداری است و شما همیشه در مجموعه نیاز به یک فرد متخصص جهت رفع کردن اختلالات ان دارید. اما این طور نیست و در صورتی که متخصص راه انداز یکبار به مجموعه شما بیاید و این تکنولوژی را جهت شما وصل کند و همینطور به شما بگویید که نحوه کار با این تلفن اینترنتی voip چیست دیگر نیازی به فرد آشنا به این کار در مجموعه ندارید.

از آن بهتر این است که در صورتی که فقط در مجموعه خود اینترنت و شبکه دارید به راحتی با یک نرم افزار قادر هستند به متخصص ویپ دسترسی دهید تا اختلالات شما را حل کند و نیازی به حضور فیزیکی و دائمی فرد در مجموعه نیست.

راحتی بهره مند شدن از سیستم تلفن voip در موبایل

بهره مند شدن از این تکنولوژی در موبایل های اندروید یا حتی ios به مراتب راحت از تلفن های رومیزی می باشد. شما تنها با نصب یک نرم افزار بر روی گوشی خود به راحتی می توانید از این قابلیت کمک بگیرید. چه در شرکت باشید و چه در مکانی دیگر فرقی ندارد، وقتی بیرون از مجموعه می باشید فقط باید اینترنت موبایل خود را وصل کنید و با خط شرکت با مشتریان تماس بگیرید و یا برعکس

تماس با کارشناسان نت یک

کارشناسان نت یک آماده پاسخگویی به شما می باشند. هر سوالی در زمینه راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما در مجموعه شبکه نداشته باشید هزینه ها متفاوت می باشد. در صورتی که شما شبکه دارید فقط باید هزینه راه اندازی را بپردازید.

مشکلات تلفن ویپ

 هزینه نصب سیستم ویپ چیست

با توجه به امکاناتی که این سیستم دارد، و امکاناتی که در انتهای این مقاله به شما خواهیم گفت هزینه های راه اندازی بسیار مقرون به صرفه می باشد. چندین حالت مختلف و هزینه های متفاوتی این کار دارد.

ویژگی های مهم سرویس تلفن voip چیست؟

منوی تلفنی سیستم تلفن voip

حتی زمانی که مشتریان خارج از ساعات کاری تماس می گیرند، می توانید آن ها را راهنمایی که کنید تا بدانند که ساعت کاری شما از چه زمانی تا چه زمانی است و در صورت نبودن کارمندان می توانید چه خدماتی ارائه دهید.

جهت شرکت ها یکی از خصوصیت های مهم این است که مشتریان قبل از تماش گرفتن مکالمه ای جهت ارتباط صمیمانه با مشتری و راهنمایی آن ها با بخش های مختلف انجام دهند. این قابلیت در این سیستم به راحتی قابل پیاده سازی می باشد. قبل از وصل شدن کاربر به شرکت پیامی حاوی اطلاعات و راهنمایی پخش خواهد شد.

جوابگویی به همه تماس ها

مناسب ترین گزینه جهت دورکاری همین سیستم تلفن ویپ می باشد. هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. در صورتی که در محل کار خود نیستید و امکان حضور در ان مکان را ندارید، نیازی نیست شماره موبایل شخصی خود را به مشتریان بدهید. با نصب یک نرم افزار می توانید از راه دور در دفتر کار خود باشید.

کیفیت صدا

این فناوری سبب شده تا کیفیت صدا چندین برابر شود. هیچ چیز بدتر از ان نیست که مشتریان چندین بار یک کلمه را تکرار کنند و شما نتوانید تشخیص بدید که او چه چیزی از شما می خواهد.

ضبط تماس سیستم تلفن voip

مشتری های ناراضی از کارمندان و یا برعکس کارمندانی که از لحن گفتاری مشتری شکایت دارند. شما به عنوان یک مدیر و یا مسئول کارمندان نمی دانید که حق با کدام طرف می باشد. در این فناوری به راحتی می توانید مکالمه های خود کارمندان را همزمان زمان ارتباط یا بعدا گوش دهید و اختلالات آن ها را با مشتریان رفع کنید.

امکان ارسال و دریافت فکس بدون دستگاه سیستم تلفن voip

امکانات دیگر

  • قابلیت جابجایی
  • انعطاف پذیری سیستم تلفن voip
  • ویدیئو کنفرانس

نکات انتخاب مناسب ترین شرکت جهت راه اندازی سیستم ویپ

در زیر جهت شما چند خصوصیت جهت انتخاب شرکت مناسب جهت راه اندازی ویپ خواهیم گفت:

  1. تجربه و انجام پروژه های مختلف در این زمینه
  2. پشتیبانی مناسب و داشتن پکیج های پشتیبانی مهمترین معیار جهت انتخاب یک شرکت می باشد.
  3. متخصص در زمینه it و شبکه های کامپیوتری سیستم تلفن voip

در زمان راه اندازی این تکنولوژی شما باید به متخصص راه اندازی این کار بگویید که اندازه توقع شما از سیستم تلفن voip چیست و چه امکاناتی را نیاز دارید. راه اندازی ویپ به مجموعه شما خواهد آمد و مکان فیزیکی و همینطور درخواست های شما را بررسی خواهد کرد. و بعد از تایید شما شروع به نصب این سیستم خواهد کرد. سیستم تلفن voip

چرا سرویس تلفن voip بخریم؟

حالا که بیشتر می دانیم تلفن voip چیست و چه تاثیری بر هزینه های ما دارد همینطور چه امکانات ویزه ای را به مجموعه ما اضافه خواهد کرد، دلیلی جهت تعلل نمی ماند. زمانی که به سمت ویپ بروید دیگر تمایلی به بازگشت به سوی تلفن های قدیمی خود نخواهید داشت. این سیستم تلفن راحتی در استفاده و کاهش هزینه ها را در بر دارد. سیستم تلفن voip

نت یک، مرکز معتبر و فروشگاه تلفن ویپ – تلفن voip

آیا میخواهید تماس های تجاری خود را به یک سطح جدید ببرید؟ آیا میخواهید هزینه های تماس را کاهش دهید و به طور همزمان با مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس فروشگاه تلفن ویپ ما برای شماست! سیستم تلفن voip

در فروشگاه تلفن ویپ نت یک، ما بهترین و جدیدترین تلفن های ویپ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میکنیم. با استفاده از تلفن های ویپ، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از اینترنت، تماس های صوتی و تصویری را با کیفیت بالا برقرار کنید. فراموش کنید هزینه های تماس بین المللی گران قیمت! با تلفن های ویپ ما، میتوانید به راحتی و با کیفیت بالا با همکاران و مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این، فروشگاه تلفن ویپ ما مجهز به تمامی ویژگی های مورد نیاز شما است. از جمله ارائه برقراری تماس های همزمان، انتقال تماس، تماس های رایگان درون سازمانی، ایجاد صندوق پیام صوتی و مدیریت مکالمات. همچنین، تلفن های ویپ ما سازگار با تمامی سیستم های مدیریت مشتریان (CRM) و سیستم های مرکز تماس (Call Center) هستند.

با خرید از فروشگاه تلفن ویپ ما، شما از خدمات پس از فروش حرفه ای و پشتیبانی 24/7 بهره مند خواهید شد. ما همیشه در کنار شما هستیم و به شما کمک خواهیم کرد تا هرگونه مشکلی را به راحتی و سریع حل کنید. پس چه منتظری؟ به فروشگاه تلفن ویپ ما سر بزنید و تلفن های ویپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود را انتخاب کنید. با ما، ارتباط خود را به سطحی جدید برده و هزینه های تماس خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید. سیستم تلفن voip

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “سیستم تلفن voip چیست؟

  1. شباهنکی گفت:

    سلام روز خوش هزینه راه اندازی تلفن ویپ چقدره و این که چقدر باید هزینه سخت افزار بدیم

    1. alefbaweb گفت:

      سلام دوست عزیز. با توجه به نوسان قیمت ها و طریقه موردنظر نصب ویپ، طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از کارشناسان جزئیات لازم رو دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *