وبلاگ

راه اندازی ویپ روی موبایل

ویپ بر روی موبایل| نت یک

در این مطلب میخواهیم به شما آموزش راه اندازی ویپ روی موبایل را ارائه دهیم، با نت یک، مرکز بزرگ فروش و راه اندازی تلفن ویپ همراه باشید! همانطور که می دانید سیستم VoIP، قابلیت پاسخگویی تماس ها را روی تلفن همراه نیز برای شما قراهم کرده است.

روزانه به مجموعه هایی که برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن ویپ اقدام می کنند، اضافه می شود. صورت حساب ماهیانه ارزان تر و امکاناتی پیشرفته تر باعث شده مورد انتخاب افراد زیادی در سازمان ها، شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک قرار بگیرند.  ما در این مقاله، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه VoIP را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. هزینه های اولیه خود را کاهش داده و از سیستم voip جدید در مرکز تلفن خود بیشترین بهره را ببرید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

مزیت های اتصال موبایل به ویپ

راه اندازی ویپ بر روی موبایل و تلفن همراه با کمک شرکت نت یک یک گام مهم به سوی توسعه و بهینه سازی ارتباطات کسب و کارها و سازمان هاست.

تنظیم تلفن و پشتیبانی ویپ شرایطی را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید تلفن هایی منعطف و مقیاس پذیر را در اختیار داشته باشید. ممکن است بپرسید که این امر به چه معناست؟ انعطاف پذیری تلفن های همراه ویپ به شما کمک می کند تا با جا به جا شدن و یا تغییر مکان نیز بتوانید ارتباطات خود را کنترل کنید. در تلفن های قدیمی برای تحقق این امر نیاز نیاز به ایجاد زیرساخت و کابل کشی است اما با تنظیم تلفن voip این هزینه ها نیز از بین خواند رفت.

این فناوری نسبت به تلفن های قدیمی و تلفن های سانترال مزیت های بی شماری برای شما به همراه دارد چرا که می توانید از قابلیت های مربوط به تلفن های تحت شبکه بهره مند شوید. یکی از مزایای مهم راه اندازی ویپ روی موبایل کاهش هزینه های شما است، به این شکل که به هر شماره داخلی یک لینک برای اتصال تعلق می گیرد که می توانند هزینه های ارتباط را برای شرکت شما کاهش دهند.

خدمات ویپ و ساختار آن

راه اندازی تلفن های همراه ویپ را می توان یکی از مهم ترین خدمات ویپ دانست که امکان برخورداری از قابلیت ها و مزیت های بی شماری را برای شما فراهم می سازد. این قبیل خدمات با ارائه امکانات لازم برای برقراری تماس با استفاده از اینترنت، نقش قابل توجه ای را در کاهش هزینه های شرکت ها، سازمان ها، ادارات و… ایفا می کنند. ممکن است تصور کنید که این تنها مزیت راه اندازی ویپ روی موبایل است اما این تکنولوژی خدمات دیگری نیز به شما ارائه می نماید. این خدمات موارد زیر را در بر می گیرند.

  • قابلیت حمل پذیری

یکی دیگر ویژگی های بارز خدمات ویپ بر روی تلفن های همراه، امکان بهره مندی از این تکنولوژی در تمامی نقاط دنیا است و شما در این راستا محدودیتی نخواهید داشت.

  • برخورداری از قابلیت های گسترده راه اندازی ویپ روی موبایل

یکی از دلایلی که می تواند شما را ترغیب به راه اندازی ویپ بر روی گوشی های همراه نماید قابلیت های بی نظیری است که طی پشتیبانی ویپ دریافت می نمایید. شما این قابلیت ها را نمی توانید در تلفن های دیگر ببینید.

  • کاربری ساده و آسان

شما برای راه اندازی ویپ روی موبایل کار سختی چندانی در پیش نخواهید داشت چرا که تنها در چند دقیقه این کار قابل انجام است.

  • پشتیبانی همه جانبه از کاربران

بله درست متوجه شدید! علاوه بر سیستم عامل های کامپیوتر و رایانه های شخصی شما می توانید از این خدمات در تلفن های همراه خود نیز به صورت اختصاصی بهره مند شوید.

خدماتی که با راه اندازی ویپ روی موبایل در اختیار خواهید داشت:

خدمات ویپ با راه اندازی روی تلفن های همراه، یکی از حیاتی ترین ویژگی های این فناوری را شکل می دهند. راه اندازی ویپ روی موبایل امکان برخورداری از مزایای فراوانی را برای شرکت ها، سازمان ها، و ادارات فراهم می سازد. این خدمات تنها محدود به برقراری تماس ها از طریق اینترنت نبوده و مزایای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند.

  • کاربری ساده و آسان نیز از دیگر ویژگی های مهم خدمات ویپ روی موبایل است. با راه اندازی سیستم ویپ، کاربران نیاز به تجهیزات پیچیده و مراحل زمان بر برای استفاده از این فناوری ندارند؛ چون این فرآیند به سرعت و با سادگی قابل انجام است.
  • قابلیت حمل پذیری نیز یکی از مزایای دیگر خدمات ویپ بر روی موبایل است. امکان استفاده از این تکنولوژی در تمامی نقاط دنیا، بدون محدودیت جغرافیایی، به کاربران این امکان را می دهد که در هر مکان و زمانی از خدمات ویپ بهره مند شوند.
  • از جمله خدمات ارائه شده توسط ویپ بر روی موبایل می توان به پشتیبانی همه جانبه از کاربران اشاره کرد. این بدان معناست که علاوه بر استفاده از سیستم عامل های کامپیوتر و رایانه های شخصی، کاربران می توانند به صورت اختصاصی از این خدمات در تلفن های همراه خود نیز بهره مند شوند. این ویژگی امکان دسترسی آسان و همه جانبه به ابزارها و امکانات ویپ را به کاربران می دهد. راه اندازی ویپ روی موبایل

برخورداری از قابلیت های گسترده نیز از دیگر مزایای خدمات ویپ بر روی موبایل است. این قابلیت ها به کاربران اجازه می دهند که از ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمندی که این فناوری فراهم می کنند، بهره مند شوند که در تلفن های همراه سنتی قابل دستیابی نیستند. این ابزارها به شرکت ها کمک می کنند تا در مدیریت و ارتقاء ارتباطات داخلی و خارجی خود، گام های موثری بردارند. راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

سافت فون راه حل راه اندازی ویپ روی موبایل

امروزه با توجه به شرایط جدید همکاری در مجموعه و همینطور بیماری های همه گیر که افراد زیادی در دنیا را تسخیر کرده اند، افراد به دنبال راه های زیادی برای حفظ ارتباطات با شرکت و سازمان می باشند.

هر مجموعه ای در هر شکل و اندازه ای از فناوری هایی که به آن ها امکان اتصال تیم های از راه دور به هم را می دهد استقبال می کند، طوری که گویی در کنار یک دیگر نشسته و همکاری می کنند. راه اندازی ویپ روی موبایل باعث می شود هر سازمانی بتواند با نوع فعالیت دورکاری سازگار شود.

در کسب و کار های بسیاری دورکاری یکی از شرایط کاری به حساب می آید. برخی دیگر به علل متفاوتی مانند کمبود بودجه و … از خرید تلفن ویپ (IP-Phone) سرباز می زنند. راه حل پیشنهادی این کسب کار ها برای استفاده از مرکز تلفن ویپ با مرکز تلفن ابری، استفاده از سافت فون می باشد. سافت فون نرم افزار توسعه یافته مخصوص پلتفرم های هوشمند است.

راه اندازی ویپ روی تلفن همراه، با هر سیستم عاملی از قبیل اندروید، IOS ممکن می شود. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز و مک هم طراحی شده و می توان روی لپ تاپ یا کامپیوتر به تماس ها پاسخ داد. استفاده از این روش باعث می شود شما در بیرون از مجموعه هم از تماس های خود پشتیبانی کنید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

شرایط راه اندازی ویپ روی گوشی موبایل راه اندازی ویپ روی موبایل

یکی از شرایط راه اندازی ویپ روی موبایل، برخوردار بودن از یک اینترنت پایدار است. اتصال به شبکه تلفن داخلی از ناحیه خارج از شبکه داخلی ویپ، به استفاده از مسیر اینترنت نیاز دارد. پس چه در داخل شرکت و چه در خارج از شرکت، برای استفاده از سافت فون، باید به اینترنت متصل شوید.

آیا با راه اندازی ویپ روی تلفن همراه می توان با همکاران خود هم ارتباط گرفت؟

سافت فون همان نقش تلفن اینترنتی رومیزی را دارد و با کانفیگ شدن با شبکه ویپ شما، این امکان را ایجاد می کنند که با کمک شماره های داخلی موجود در سیستم، بتوانید به شکل داخلی به داخلی هم متصل شوید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

آیا همزمانی تماس از سیم کارت و سافت فون تداخلی به وجود می آورد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که در صورتی که در حال مکالمه با سیم کارت شخصی خود باشیم و از سافت فون تماس ورودی داشته باشیم، تماس وارده از سافت فون پشت خط می ماند. آیا مشتری بوق اشغال می شنود؟

جواب این است که خیر؛ شما در هر دو صورت، یعنی چه تماس ورودی از سافت فون باشد چه از سیم کارت و شما در حال مکالمه باشید؛ می توانید تماس ورودی دوم را ببینید. راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

سخن پایانی…

نت یک مرکز ارائه خدمات ویپ و همینطور فروش تلفن ویپ استوک و نو در تلاش است با بهترین قیمت ها به شما کمک کند. کلیه محصولات این مجموعه دارای گارانتی هستند و در کنار آن ها می توانید از خدمات نصب و راه اندازی تلفن ویپ بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

راه اندازی ویپ روی موبایل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *