وبلاگ

خرید تلفن ویپ برای شرکت بیمه

خرید تلفن ویپ برای شرکت بیمه

خرید تلفن ویپ برای شرکت بیمه یا خرید خط تلفن ویپ برای دفتر بیمه یکی از مهمترین کارهایی است که مدیران شرکت های بیمه و در کل کسب و کارهایی که ارتباطات تلفنی در آن ها نقش حیاتی دارد می باشد، در این مطلب به این موضوع می پردازیم و سعی داریم شما را با تلفن ویپ و مزایایی که به همراه خواهد داشت آشنا کنیم.

تلفن ویپ چیست؟ راه اندازی تلفن ویپ چه مزایایی دارد؟

این روزها همه این تلفن شگفت انگیز را می شناسند. تلفن ویپ بر بستر اینترنت انتقال داده ها را انجام می دهد. نسبت به تلفن سنتی امکانات متنوع و بیشتری دارد که می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. دفاتر بیمه مهاجرت از سیستم سنتی به سیستم تلفن اینترنتی را شروع کرده اند و شاهد افزایش بازدهی در کسب وکارشان هستند.

ویپ Voip مخفف عبارت Voice Over Internet Protocol میباشد. فناوری ویپ درواقع انتقال صوت و تصویر در بستر شبکه یا اینترنت است که میتواند صدا انالوگ را به سیگنال های دیجیتال تبدیل و در بستر شبکه منتقل کند مهم ترین وظایف ویپ کاهش هزینه های درون سازمانی هست یعنی شما بدون هیچ محدودیت جغرافیایی و با کمترین هزینه میتوانید با یکدیگر ارتباط داشته باشید و همینطور استفاده از بستر شبکه داخل سازمان هاست یعنی نیاز به فراهم کردن بستر دیگری نیست.

تا قبل از ارائه خطوط تلفن ویپ، صرفا مجموعه های حقوقی امکان دریافت خدمات تلفن دیجیتال را داشتند از همین رو بسیاری از افراد و مجموعه ها که بصورت حقوقی ثبت و فعال نبودند از داشتن این امکانات محروم می ماندند. در حال حاضر تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند اقدام به خرید خط تلفن ویپ (VoIP) نمایند. در حقیقت هدف از شکل گیری و ارائه این سرویس در کشور، حذف مشکلات و سختی های تهیه خط تلفن مخصوصا برای افراد عادی و حقیقی بوده و هست.

 

مزایا و دلایل تلفن ویپ برای شرکت بیمه – تلفن اینترنتی برای دفاتر بیمه

مدیریت تماس های ورودی و خروجی شرکت های بیمه و دریافت گزارش مناسب در خصوص تعداد تماس های از دست رفته و پایین آوردن زمان انتظار افراد در صف، بزرگترین چالش هایی است که این شرکت ها با آن روبرو هستند.

از امکاناتی که برای یک دفتر بیمه مورد استفاده قرار می گیرد تلفن گویای اینترنتی ، یادآور تماس ، صندوق صوتی ، امکان ضبط تماس و شنود آنلاین است. با استفاده از تلفن گویا می توان مسیر حرکت مشتری را مشخص کرد.با یادآور تماس می توان در زمان مشخص، پیام خود را چه به صورت حقیقی و چه به صورت پیام صوتی به مشتری ارسال کرد. قابلیت عدم محدودیت جغرافیایی برای دفاتر بیمه بسیار مورد توجه است.

حتی اگر مجبور به انتقال و جابه جایی محل کار خود شدید، تلفن ابری با شماره ی مورد نظرتان همیشه و هر جا با شماست. این قابلیت برای افرادی که کارمند دورکار دارند نیز مناسب است.  اگر دسترسی به اینترنت برای لحظه ای امکان پذیر نباشد با دایورت کردن تماس برروی خط تلفن دیگر قادر به پاسخگویی خواهید بود.

  • کاهش زمان انتظار افراد در صف های فروش و خدمات پس از فروش
  • ارتباط با سایر شعب
  • نظرسنجی و امتیاز دهی تماس
  • ارزیابی کیفیت خدمات به وسیله هوش مصنوعی
  • مدیریت تماس های ورودی و خروجی
  • باشگاه مشتریان تلفنی
  • نظارت بر عملکرد اپراتورهای کالسنتر
  • تماس خودکار با مشتریان در صورت فرا رسیدن تاریخ سررسید بیمه

 

پشتیبانی تلفن voip در تهران

 

با ویپ در شرکت های بیمه، به مشتریان پشتیبانی 24 ساعته ارائه دهید!

با استفاده از سیستم تلفنی و کالسنتر هوشمند، شرکت ها می توانند خدمات پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه دهند. این به مشتریان امکان می دهد تا در هر زمانی که نیاز دارند با شرکت تماس بگیرند و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. به طور کلی، استفاده از سیستم تلفنی و کالسنتر هوشمند در شرکت های بیمه می تواند به بهبود تجربه مشتری، افزایش بهره وری، مدیریت بهتر، افزایش فروش، بهبود کیفیت خدمات، افزایش امنیت و پشتیبانی 24 ساعته کمک کند.

 

امکانات تلفن ویپ برای شرکت های بیمه

اما تلفن ویپ چه امکاناتی به همراه خواهد داشت؟

هزینه های کمتر

یکی از بزرگترین مزایای VOIP برای هر کسب و کاری، هزینه های کمتر آن است نتیجه ای که برای مشاغل بزرگ یا کوچک حیاتی است. چون، شما باید هر فرصت صرفه جویی در هزینه ها کمک بگیرید تا به سود بیشتری برسید. یکی از راه هایی که شرکت ها می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه هایشان داشته باشند، استفاده از یک سیستم تلفن VoIP است.

تغییر سیستم به VoIP تضمینی برای کاهش شدید هزینه های تلفن شما نیست. کسب و کارها متفاوت هستند، و نیازهای آنها نیز متفاوت است. اما آنچه می توانید از آن مطمئن باشید این است که تغییر به VoIP موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود. صرفه جویی در هزینه در VoIP به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم است.

فکس روی IP

با استفاده از فکس IP که در واقع یک ویژگی نرم افزاری سیستم تلفنی شما می باشد همه خطوط شهری متصل به سانترل IP مجهز به قابلیت دریافت فکس خواهند شد و مثلاً اگر شما قبلاً 10 خط شهری داشتید که یکی از این 10 خط به دستگاه فکس آنالوگ متصل بود و قابلیت دریافت یک فکس را در آن واحد بیشتر نداشتید، هم اکنون با استفاده از سیستم تلفنی IP همزمان هم 10 خط شما می تواند در نقش تلفن عمل کند و هم 10 خط می توانند به طور همزمان 10 فکس را دریافت نمایند.

یعنی تعداد خطوط فکس شما ده برابر شد و خطوط تلفن شما نیز از 9 خط به 10 خط افزایش یافته است. ضمناً همه پرسنل می توانند فکس های مجزا برای خود داشته باشند برای مثال اگر شما در شرکت 50 نفر همکار باشید می توانید 50 فکس IP داشته باشید و هر کس فکس های متعلق به خود را در کامپیوتر و یا ایمیل خود دریافت نماید.

برای ارسال فکس نیز همان گونه که شما فایلی را پرینت می گیرید می توانید آن فایل را فکس کنید. اگر لازم است ابتدا فایل پرینت گرفته شود و سپس مهر و امضا گردد می توانید از یک دستگاه اسکنر استفاده نموده و یا به صورت ساده تر یک بار مهر و امضای خود را به صورت یک عکس اسکن نموده و در کامپیوتر خود قرار داده و به سادگی آن عکس را در جایی که قرار بوده امضا کنید قرار داده و به سرعت جهت فکس ارسال کنید.

ارسال SMS به مشتریان پس از ارسال فکس

سیستم های تلفنی هوشمند IP امکان ارسال SMS را از طریق پنل های SMS و یا گیت وی های SMS فراهم نموده است، کارکنان سازمان می توانند از این طریق نیز با مشتریان در تماس باشند و مثلاً پس از ارسال ایمیل و یا فکس درخواستی مشتری با یک SMS ایشان را مطلع نمایند. در صورتی که اطلاعات تماس مشتری مورد نظر در دفترچه تلفنی و یا CRM سازمان پیشتر وارد شده باشد برای ارسال SMS برای یک شخص نیازی به وارد کردن شماره موبایل فرد نمی باشد و فقط کافی است نام فرد را جستجو نموده و انتخاب کنید.

دورکاری و ارتباط موثرتر با استفاده مرکز تلفن VoIP

با توجه به اینکه پرسنل شما حالا می توانند از نقاط مختلف در دفتر، خانه یا در سراسر جهان کار کنند، نگه داشتن آنها در دسترس، بسیار مهم است. یکی از جالب ترین امکانات مرکز تلفن تحت شبکه این است که می توانید در چند زنگ اول، یک تماس به تلفن رومیزی خود داشته باشید، سپس در صورت بی پاسخ ماندن تماس آن را بر روی تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود دریافت کنید. به این ترتیب به تماس های فوری بیشتر پاسخ داده می شود و زمان کمتری صرف بررسی پست صوتی یا مکاتبه و چت در سایر پلتفرم ها می شود.

تماس اتوماتیک با دریافت SMS

در سازمان هایی که کارکنان برای انجام مأموریت هایی به بیرون از سازمان اعزام می گردند گاهاً نیاز می شود که این کارکنان با افرادی در شرکت تماس حاصل نمایند و از آنجا که پرداخت هزینه برای این گونه تماس ها از طرف شرکت باعث می گردد کارکنان تمایل بیشتری برای برقراری اینگونه تماس ها داشته باشند! سیستم تلفنی هوشمند IP با استفاده از ویژگی Sms Call Back خود به کارکنان این امکان را می دهد که با ارسال یک SMS به شماره موبایل، شرکت شخص مورد نظرشان با آنها تماس بگیرد!

کافی است در متن پیامک خود شماره داخلی فرد مورد نظر را نوشته و آن را ارسال نمایند. سیستم تلفنی هوشمند IP با دریافت این پیامک یک یک تماس را بین داخلی مورد نظر و شماره موبایل شخص ارسال کننده به طور اتوماتیک برقرار می نماید. مدیر سیستم می تواند لیست شماره تلفن هایی که مجاز به استفاده از این سرویس می باشند را تعیین نماید.

کنفرانس صوتی

سیستم تلفن voip بدون نیاز به درخواست کتبی می تواند به تعداد دلخواه برای شما اتاق کنفرانس مجازی تولید نماید و ثانیا در هر اتاق امکان حضور بیش از سه نفر تا هر تعداد مورد دلخواه نیز وجود دارد و سوم اینکه هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

یکی از کاربردهای مفید کنفرانس صوتی زمانی است که یک مشتری با بخش فروش تماس گرفته و درباره یک مسئله فنی سوال می پرسد که کارکنان فروش پاسخ آن سوال را نمی دانند، در این مواقع معمولا کارشناسان فروش مشتری را به بخش فنی وصل می نمایند و در اکثر مواقع از پاسخ داده شده مطلع نمی گردند، اما در صورتی که به جای انتقال تماس (Call Transfer) از قابلیت کنفرانس استفاده نمایند در جریان این پرسش و پاسخ قرار خواهند گرفت.

تماس اتوماتیک با افراد خاص و اعلان پیام های صوتی

سیستم اعلان مانده اقساط وام بانکی از طریق تلفن بدین صورت عمل می کند که یکی از کارمندان بانک جدول مربوط به افرادی که پرداخت وام آنها به تعویق افتاده است را روزانه تکمیل و ویرایش می نماید. سیستم تلفنی با استفاده از این دیتابیس در ساعات تعریف شده ای با افراد درون لیست بدهکاران به طور اتوماتیک تماس حاصل نموده و اخطار های لازم را برای آن افراد پخش نموده و افراد را از بدهی خود آگاه می نماید.

در حال حاضر در بسیاری از بانک ها این کار را یک یا چند نفر از کارمندان بانک انجام می دهند که با استفاده از سیستم های تلفنی نوین IP می توان این کار را به صورت اتوماتیک توسط یک سیستم تلفنی با 30 خط به انجام رساند؛ و این سیستم تلفنی بدون خستگی کار 30 نفر را انجام می دهد! با تلفیق این سیستم با سیستم تیکتینگ تلفنی می توان پاسخ درخواست های تماس گیرندگان را توسط افراد پاسخ گو در سیستم ضبط نموده و سیستم تلفنی در ساعات مقرر این پاسخ ها را برای پرسشگران پخش نماید.

گزارش گیری تماس ها

در صورتی که در شرکت شما چندین نفر از تعداد خطوط شهری محدودی به طور مشترک استفاده نمایند مخابرات نمی تواند مشخص کند چه کسی چه تماس هایی را گرفته است ولی در سیستم های تلفنی هوشمند حتی اگر کسی گوشی تلفن خود را برداشته و سه رقم اول یک شماره تلفن را شماره گیری نموده و بعد منصرف شود نیز در سیستم گزارش گیری ثبت خواهد شد.

در اینجا گزارشات بر خلاف گزارش تماس های مخابرات که چند صفحه پرینت شده بیشتر نبود، در کامپیوتر قابل فیلتر شدن بوده و شما مثلاً می توانید گزارشی را تهیه کنید که هر کدام از کارشناسان فروش شما در 3 ماه گذشته چند تماس ورودی و چند تماس خروجی داشته اند، همچینن دفعاتی که خط آنها مشغول بوده تماسی از دست رفته است و تعداد تماسهای از دست رفته ای که آن فرد در پشت میز خود حضور نداشته است نیز قابل ارزیابی می باشد.

با نمودارهای گرافیکی موجود در بخش گزارشات سیستم تلفنی IP شما می توانید در یک نگاه شاخصی از عملکرد افراد در رابطه با پاسخ گویی به تماسهای تلفنی را ملاحظه کنید و حتی با مشاهده یک نمودار میله ای ساده می توانید در صد تماسهای هر فرد را به تفکیک تماس های شهری، بین شهری، موبایل و خارج از کشور ملاحظه کنید.

با استفاده از فیلترهای موجود در بخش گزارشات نرم افزار IP به راحتی می توانید متوسط زمان پاسخ گویی هر یک از کارکنان بخش فروش خود را در روز ملاحظه کنید. همینطور ممکن است شما مایل به دانستن متوسط تماس های موفق و نا موفق خروجی کارکنان بخش بازاریابی خود نیز باشید. استفاده از قابلیت سیستم تلفنی هوشمند IP شما را قادر می سازد نحوه پاسخ گویی تلفنی بخش فروش و بازاریابی خود را بهتر مدیریت کنید.

تلفن های ویپ - آینده ارتباطات تلفنی با تکنولوژی هوشمند ویپ

قوانین شماره گیری و مدیریت تماس

در سیستم های تلفنی IP شما قادر خواهید بود به گروه های کاری مختلف یا افراد مختلف اجازه شماره گیری شماره های خاص را بدهید. برای مثال ممکن است لازم باشد شما محدودیت شماره گیری خطوط بین المللی یا شماره هایی که با دو صفر شروع می شود را برای بعضی افراد اعمال کنید.

و یا حتی شماره هایی که با 020 یا 040 شروع می شوند نیز برای صحبت با خارج کشور می باشد و یا شماره هایی که با 90 شروع می شوند شماره هایی هستند که اگر با آن شماره ها تماس گرفته شود هزینه استفاده از خدمات مشاوره بر روی قبض تلفن اضافه خواهد شد، شما شاید بخواهید برای صرفه جویی در هزینه ها به بعضی افراد اجازه ندهید که بعضی شماره ها را شماره گیری نمایند. بخش قوانین شماره گیری سیستم تلفنی IP محلی برای پاسخ به این نیاز می باشد.

پاسخ گویی خودکار

فرض کنید تعداد تماس های همزمان ورودی شرکت شما در بعضی از ساعات روز در حدود 3 تماس همزمان باشد و شما یک اپراتور برای ارتباط دادن این تماسها با کارشناسان خود داشته باشید، این اپراتور به سختی می تواند این کار را درست انجام دهد و مسلماً تعدادی از تماسها از دست خواهند رفت و از دست رفتن تماس ها به معنی از دست رفتن مشتری ها و یا عدم رضایت آنها خواهد بود. علاوه بر آن شما نمی توانید انتظار داشته باشید کارهای دیگری مثل تایپ نامه ها و ارسال فکس ها به موقع توسط منشی انجام پذیرد.

با پاسخ گوی تلفنی خودکار شما می توانید ضمن تشکر از تماس مشتری تماس آنها را به بخش های مختلف فروش، فنی، مالی، اداری، آموزش هدایت کنید و یا برای ارسال فکس تماس آنها را به خطوط فکس منتقل کنید. شما می توانید اطلاعاتی درباره زمینه فعالیت خود و یا خدماتی را که قصد ارائه آن را دارید ضبط نموده و برای تماس گیرندگان پخش کنید.

 

برای خرید تلفن ویپ ما در نت یک بهترین خدمات فروش تلفن، پشتیبانی و راه اندازی را ارائه می کنیم، اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

 

چگونه برای خرید تلفن ویپ اقدام کنیم؟ صفر تا صد راه اندازی تلفن ویپ را به نت یک بسپارید!

در حال حاضر با پیشرفت فناوری، استفاده از تلفن های ویپ به عنوان یک روش ارتباطی مدرن و کارآمد برای شرکت ها و سازمان ها بسیار محبوب شده است. این تلفن ها از طریق اینترنت عمل می کنند و امکانات بسیاری برای ارتباطات داخلی و خارجی فراهم می کنند.

در این راستا، نت یک با سابقه چندین ساله در زمینه فناوری ارتباطات و اینترنت، خدمات خرید تلفن ویپ و نصب و راه اندازی سیستم ویپ را ارائه می دهد. با خرید تلفن ویپ از ما، شما می توانید از امکانات بی نظیر این تلفن ها بهره مند شوید و ارتباطات داخلی و خارجی شرکت خود را بهبود بخشید.

خدمات نصب و راه اندازی سیستم ویپ توسط تیم متخصص و ماهر ما انجام می شود، به طوری که شما بدون هیچ نگرانی و مشکلی از این سیستم کمک بگیرید. همینطور، ما پشتیبانی فنی 24 ساعته برای حل مشکلات فنی و ارائه راهنمایی های لازم برای استفاده بهینه از سیستم ویپ داریم.

پس اگر می خواهید از فناوری های جدید و مدرن در زمینه ارتباطات کمک بگیرید، با خرید تلفن ویپ از ما و استفاده از خدمات نصب و راه اندازی سیستم ویپ، ارتباطات شرکت خود را به سطح جدیدی برسانید. با ما تماس بگیرید و از امکانات ویپ بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *