تلفن ویپ, وبلاگ

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی مزایای بی شماری به همراه دارد، تلفن ویپ یک فناوری مدرن است که به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند و هزینه های خود را کاهش دهند. تلفن ویپ به عنوان یک فناوری مدرن و کارآمد می تواند به بهبود عملکرد و کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی کمک کند.

از این رو، توصیه می شود که آژانس های مسافرتی از این فناوری استفاده کنند تا بهره وری و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند. آژانس های مسافرتی نیز می توانند از این فناوری برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده کنند. در این مقاله به بررسی نقش و مزایای تلفن ویپ برای آژانس های مسافرتی می پردازیم.

  • اولین مزیتی که تلفن ویپ برای آژانس های مسافرتی دارد، کاهش هزینه هاست. تلفن ویپ این امکان را به شرکت ها می دهد که با استفاده از این فناوری، هزینه های مربوط به تماس های تلفنی خود را به حداقل برسانند. این امر به طور مستقیم به کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش سودآوری شرکت کمک می کند.
  • یکی دیگر از مزایای تلفن ویپ برای آژانس های مسافرتی، افزایش بهره وری کارکنان است. با استفاده از این فناوری، کارکنان می توانند به راحتی با هم در تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز را به دیگران انتقال دهند. این امر به بهبود فرآیندهای کاری و افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان کمک می کند.
  • تلفن ویپ به آژانس های مسافرتی این امکان را می دهد که سرویس های تلفنی خود را بهبود بخشند. این فناوری امکان ارائه خدمات اضافی مانند تماس های تصویری، ارسال پیام های صوتی و … را به شرکت ها می دهد که می تواند به بهبود تجربه مشتریان کمک کند.
  • در نهایت، تلفن ویپ به آژانس های مسافرتی این امکان را می دهد که به طور مداوم با تغییرات و نیازهای بازار سازگار شوند. این فناوری قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد که به شرکت ها کمک می کند تا با تغییرات سریع بازار روبرو شده و خدمات خود را بهتر ارائه کنند.

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

نقش تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی در کاهش هزینه ها

چه برای کسب و کار یا تفریح، مسافران به کمک یک آژانس مسافرتی نیاز دارند تا سفر خود را موفق و خاطره انگیز کنند. از طریق یک تلفن سازمانی ویپ، آژانس های مسافرتی می توانند از مزایای یک راه ارتباطی قابل اعتماد برای ارتقاء کیفیت خدمات، ایجاد روابط مشتری-عامل قوی تر، و افزایش نتیجه بهره ببرند. در واقع یکی از راه های عالی برای کمک به آژانس های مسافرتی برای ارائه بهترین تجربه سفر به مشتریان، استفاده از ویژگی ها و انعطاف پذیری یک سیستم تلفن ویپ می باشد.

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

ویژگی هایی که تلفن ویپ در اختیار آژانس های گردشگری می گذارد

شرکت های مسافرتی و گردشگری برای مدیریت مرکز تماس خود نیاز به این دارند که سامانه مدیریتی آن مرکز ویژگی ها و امکانات منحصربه فردی داشته باشند. این امکانات کدام اند و چگونه می توانند یاری رسان این مدل از کسب و کارها باشند؟

صنعت گردشگری به طور مداوم در حال تغییر است و هر روز رقابتی تر می شود، پس آژانس های مسافرتی باید از یک راه حل ارتباطی کارآمد مثل ویپ برای افزایش بهره وری، تحرک و کیفیت خدمات خود استفاده کنند. با کمک قدرت تلفن ثابت اینترنتی، آژانس های مسافرتی می توانند حجم زیادی از تماس ها را انجام دهند و اطلاعات دقیق و به موقعی را ارائه کنند.

تلفن اینترنتی ویپ یک راه حل ارتباطی منعطف و راحت را در اختیار آژانس های مسافرتی قرار می دهد که عملیات آن ها را ساده می کند، بهره وری کارکنان را بهبود می بخشد، کمپین های بازاریابی را تقویت می کند و تعامل مشتری را افزایش می دهد.

ارتباط اسان برای شعبه ها با یکدیگر و کاهش هزینه

سامانه ویپ با تسهیل ارتباط بین شعب این امکان را ایجاد می کند که همه شعب یک شرکت مسافرتی و گردشگری در سرتاسر کشور به یکدیگر متصل شوند. و همانطور که می دانید شرکت های مسافرتی و هواپیمایی معمولا دارای شعب مختلفی می باشند که ارتباط میان آن ها همیشه یکی از چالش های پیش روی این شرکت هاست.

توزیع تماس

ویپ این قابلیت را دارد که تماس ها را بر اساس شماره تلفن و پیش شماره آن بین شعب مختلف توزیع کند. این توزیع می تواند بر اساس پیش شماره استان ها، پیش شماره خطوط تلفن همراه یا حتی بر اساس شماره های مناطق یک شهر باشد. در واقع یکی از مهمترین ویژگی های ویپ، سامانه مدیریت مرکز تماس مسئله دیگری را هم در نظر گرفته بوده که آن توزیع تماس هاست.

به عنوان مثال اگر دفتر مرکزی شما در تهران باشد و تماسی از سمت شهر اصفهان انجام شود، این تماس با توجه به سناریویی که شما تعریف می کنید، به نزدیک ترین شعبه به شهر اصفهان متصل می شود. دقیقا همین مسئله در خطوط داخل شهر هم امکان پذیر می باشد. این مسئله ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی و گردشگری را آسان تر می سازد.

داشتن تجربه تماس مناسب و با کیفیت برای مشتریان آژانس های گردشگری

تلفن گویا (IVR) یکی از راهکارهایی بوده که فناوری ویپ در اختیار آژانس های مسافرتی قرار می دهد تا با طراحی سناریوهای مختلف، بتوانند مسیر ارتباط با مشتری را کوتاه تر کنند و گاهی اوقات بدون نیاز به ارتباط مستقیم با مشتری، پاسخ نهایی را در اختیار او بگذارند و درنهایت باعث بهبود تجربه او شوند. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

یکی از مشکلات اساسی آژانس های مسافرتی، شیوه ارتباط با مشتریان می باشد. اینکه چگونه می توان تماس های مرکز تماس را مدیریت کرد، خود معضلی اساسی به حساب می آید. سامانه ویپ برای این منظور چند راهکار مناسب در نظر گرفته می باشد. یکی از آن ها سرویس ارتباط مجدد می باشد. اینکه یک تماس در زمان صحبت کردن قطع شود یک امر عادی و معمول است، این مسئله گاها باعث می شود که مشتری مجددا زمان تماس با شرکت از ابتدا به اپراتور متصل شود و فرآیندی تکراری را طی کند.

به کمک سرویس ارتباط مجدد، از لحظه ای که تماس قطع شود، تا پایان روز اگر فرد مجددا با شرکت تماس برقرار کند، به همان اپراتوری متصل می شود که در زمان قطع تماس با آن در ارتباط بوده. همینطور موضوع دیگری که در شیوه برقراری ارتباط مرکز تماس آژانس های گردشگری چالش برانگیز است، تماس مشتری در زمان عدم حضور اپراتورهاست. برای این منظور سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ این امکان را ایجاد کرده که مشتری در زمان عدم حضور اپراتور برای وی پیام صوتی ارسال کند. اپراتور هم پس از شنیدن پیام صوتی می تواند فورا با وی تماس برقرار کند.

مدیریت صف تماس

مورد دیگری که شرکت های هواپیمایی و گردشگری با آن روبرو می شوند، از دست رفتن تماس ها در زمان های شلوغ و پرترافیک مرکز تماس می باشد. یکی از راهکارهای سامانه مرکز تماس ویپ برای حل مشکل، کاهش زمان رسیدگی به تماس ها می باشد. برای این منظور باید سناریویی طراحی کنید که تعداد صف تماس و مدت زمان انتظار را در سیستم تعریف کنید. سیستم مدیریت صف تماس طوری بوده که اگر مشتری از مدت زمان بیشتری در صف تماس منتظر بماند، سیستم او را به اپراتوری که ترافیک کمتری دارد منتقل می کند.

این راهکارها و سناریوها همگی بستگی به اهداف و تعاریف شما دارد. بهتر است مدت زمان انتظار و اینکه تعداد افراد حاضر در صف تماس چه عددی باشد را متناسب با شرایط کاری خود مشخص کنید. به این ترتیب سازمان ها می توانند از طریق ارتقا ارتباطات مخابراتی، امکانات تعامل با مشتریان خود را بهبود ببخشند. این اقدامات موجب موفقیت در برقراری ارتباط موثر و افزایش کارایی سازمان و در آخر رضایت بیشتر مشتریان می شود. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

پاسخ گویی چند زبانه

پاسخگویی چند زبانه خدمات ویپ برای آژانس های مسافرتی، با ارائه خدمات پشتیبانی به زبان های مختلف، آژانس ها می توانند با طیف گسترده تری از مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و نیازهای آن ها را به طور کامل درک کنند.

تماس رایگان مسافران خارجی این امکان به مشتریان بین المللی اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه هزینه ای با آژانس تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوند. این موضوع، تمایل و انگیزه آن ها را برای برقراری ارتباط با آژانس افزایش می دهد.

با کمک فناوری های نوین، آژانس ها می توانند خدمات خود را به فراتر از مرزها گسترش داده و طیف وسیع تری از مشتریان بین المللی را جذب کنند. دو نمونه از این قابلیت ها تماس رایگان مسافران خارجی و پاسخ گویی چند زبانه می باشند.

نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت

استفاده از گزارشات تماس مسافران می تواند در این زمینه بسیار کمک­ کننده باشد؛ چون اطلاعات به دست آمده از این گزارش ­ها جزییات دقیقی از عملکرد پرسنل و کیفیت خدمات مرکز تماس شما ارائه می ­دهد و در فرآیند تصمیم­گیری مدیران نقش به سزایی ایفا می ­کند.

سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ امکانات متعددی را در اختیار مدیران قرار می دهد. یکی از این امکانات ضبط تماس می باشد. شما می توانید همه مکالمات صورت گرفته در مراکز تماس را ضبط کنید و به آن ها گوش دهید تا ارزیابی دقیقی از عملکرد پرسنل یا خدمات ارائه شده خود پیدا کنید. اما این تنها راهکار سیستم مدیریت مرکز تماس ویپ نیست. شما به کمک سرویس شنود می توانید بدون اینکه مشتری و کارشناس مرکز تماس شما متوجه شود، به مکالمات آن ها گوش کنید تا شناخت دقیقی از عملکرد مجموعه خود به دست آورید.

کمک به مشتریان برای کشف بهترین فرصت های سفر تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

ادغام ویپ با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) آژانس های مسافرتی را قادر می سازد تا همه اطلاعات مهم مشتری را در یک سیستم مختصر و سازمان یافته پیگیری کنند. وقتی یک مشتری تماس برقرار می کند، همه اطلاعات لازم بلافاصله از طریق یکپارچه سازی سی آر ام نمایش داده می شود و مستقیماً در صفحه نمایش کارشناسان قابل دسترسی می باشد.

مشتریان بیشتر قبل از اینکه تصمیم بگیرند مقصدی را انتخاب یا رزرو کنند، در مورد پکیج های تور، بلیط هواپیما، جاذبه ها، اقامتگاه ها و اجاره ماشین در مقاصد مختلف محلی سوال می کنند. با کمک تلفن ویپ که با سی آر ام یکپارچه شده است، آژانس های مسافرتی می توانند روند رزرو را آسان کنند تا بهترین فرصت های سفر را برای مشتریان فراهم کنند.

ساده سازی عملیات و فرآیندها

علاوه بر ارتباط با مشتریان، آژانس ها با هتل ها، مراکز تفریحی، خطوط هوایی و رستوران ها تماس می گیرند تا برای مسافران خود سرویس رزرو کنند. آژانس های مسافرتی بیشتر وقت خود را با تلفن می گذرانند. از آنجایی که ویپ به تسهیل فرآیندهای رزرو کمک می کند، می توانید خدمات با کیفیت ارائه دهید تا به مشتریان خود کمک کنید بهترین تجربه سفر را داشته باشند. با کمک یک سیستم ویپ، آژانس های مسافرتی و مشتریان می توانند به شیوه ای انعطاف پذیرتر و راحت تر بدون پرداخت هزینه های زیاد، ارتباط برقرار کنند.

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

مزایای دیگر ویپ برای آژانس های مسافرتی را هم ببینید:

مشاهده سوابق تماس مشتریان در زمان تماس

وقتی مشتری جدیدی با مجموعه تماس برقرار می کند، صفحه ای روی دسکتاپ پرسنل (افرادی که گوشی آنان در حال زنگ خوردن است) باز می شود تا اطلاعات تماس گیرنده و توضیحات مربوطه را وارد سامانه کنند. از این به بعد در صورت تماس جدید از آن مشتری، در زمان تماس، صفحه ای روی دسکتاپ اپراتورها باز می شود که حاوی اطلاعات وارد شده توسط اپراتورها است. هر زمان که بخواهید می توانید از همه این اطلاعات، خروجی دریافت کنید تا در آرشیو اطلاعات مشتریان سازمان همیشه داشته باشید و یا درصورتی که اطلاعاتی از قبل از مشتریان دارید، این اطلاعات را به سیستم انتقال دهید.

قابلیت دسته بندی مشتریان

می توان دسته بندی های متفاوتی از مشتریان ایجاد کرد تا هر زمان و به هر علتی که می خواهید بتوانید با گرفتن خروجی از لیست مشتریان مربوطه، آنان را به شکل منظم در اختیار داشته باشید.

اتصال مرکز تلفن با سی آر ام

اگر سازمان دارای سی آر ام باشد می توان مرکز تلفن ویپ را با سی آر ام ارتباط داد تا مواردی که در بالا ذکر شد به شکل خودکار انجام شود.

راهکار نوین بازاریابی تلفنی تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

تا به امروز پیامک های تبلیغاتی بسیاری در ارتباط با تبلیغ تورهای دفاتر خدمات مسافرتی ارسال می شد. حال این امکان با ایجاد تماس صوتی هم فراهم شده است. برای مثال می توانید با بانکی از شماره مشتریان خود که علاقمند به حضور در تورهای کیش می باشند تماس برقرار کنید و برای تور آتی کیش اطلاع رسانی کنید و در پایان تماس از آنان بخواهید تا عدد 1 را وارد کنند تا همان لحظه به اپراتور مجموعه وصل شده و اطلاعات کامل تری در مورد تور کیش به دست آورند.

ایجاد ارتباط بین شعب و کاهش هزینه ها

اگر مجموعه ای دارای شعب مختلف باشد می توان بین این شعب ارتباط تلفنی ایجاد کرد. خیال کنید یک شعبه در تهران و دیگری در شیراز باشد، شما می توانید با گرفتن 201 با داخلی واحد تور ترکیه در دفتر تهران، و با گرفتن داخلی 301 با داخلی واحد تور ترکیه در دفتر شیراز ارتباط برقرار کنید. حالا خیال کنید مجموعه شما دارای شعبه ای خارج از کشور باشد، در چنین حالتی هم باز هم امکان برقراری ارتباط بین شعب برای شما محیاست!

ایجاد محدودیت تماس های پرسنل

با توجه به اینکه مهم ترین راه ارتباطی دفاتر خدمات مسافرتی تلفن است، کاملا واضح بوده که هزینه های تلفن چشمگیر خواهد بود و اگر بتوانیم این هزینه را کاهش دهیم به سازمان کمک زیادی می شود. خیال کنید برای مکالمات تلفنی هر یک از اپراتورها با توجه به جایگاه شغلی و نیاز هایی که دارند، محدودیتی ایجاد کنیم! این به آن معناست که یک اپراتور بتواند در طی روز فقط 20 دقیقه و اپراتور دیگر بتواند 1 ساعت تماس با بیرون از سازمان داشته باشد! این محدودیت می تواند مربوط به داخلی ها هم باشد، یعنی پرسنل نتوانند با داخلی های مدیران ارتباط برقرار کنند اما مدیران امکان ارتباط با همه داخلی ها را داشته باشند.

سامانه یادآوری هوشمند در آژانس های هواپیمایی

سامانه یادآوری هوشمند در آژانس های هواپیمایی، ابزاری بوده که به طور خودکار به مسافران در مورد پروازهایشان، اعم از زمان رزرو، زمان صدور بلیط، زمان چک این، زمان تغییر یا لغو پرواز و دیگر اطلاعات مرتبط، یادآوری می کند. این سامانه می تواند از طریق انواع روش های مختلف مثل پیام کوتاه، ایمیل، تماس تلفنی و یا اعلان های درون برنامه ای، با مسافران ارتباط برقرار کند. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

مانیتورینگ آنلاین مرکز تماس و اعلام وضعیت اپراتور

این پنل وضعیت آنلاین داخلی ها را به شما نمایش می دهد، این به آن معناست که شما امکان رصد این که کدام یک از اپراتور ها در حال مکالمه می باشند را دارید، اپراتورهای دیگر چه مدت بوده که مکالمه ای نداشتند. همینطور خیال کنید اپراتوری می خواهد برای نهار میز خود را ترک کند، ایشان وضعیت خود را به وضعیت نهار تغییر می دهد و سوپروایزر به سادگی با ماژول مانیتورینگ متوجه اینکه اپراتور در چه وضعیتی است می شود.

ارائه گزارشات تماس سازمان در بازه های زمانی متفاوت

شما در هر بازه زمانی می توانید همه گزارشات تماس سازمان را رصد کنید. یعنی ببینید طی یک هفته گذشته چند تماس ورودی، چند تماس خروجی داشته اید یا حتی تعداد تماس های قطع شده در IVR و یا تماس هایی که به خاطر اشغالی داخلی ها به داخلی مورد نظر وصل نشده اند را رصد کنید. می توانید این گزارش را در بازه زمانی متفاوت یا به تفکیک داخلی های مختلف داشته باشید. هر زمان که بخواهید می توانید از همه این اطلاعات خروجی بگیرید تا در آرشیو سوابق اطلاعات تماس سازمان همیشه داشته باشید.

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

سامانه نظرسنجی برای ارتقای کیفیت خدمات

پس از هر تماس ورودی و ارائه خدمات به مشتریان، وقتی اپراتور تلفن را قطع می کند، مشتری اتوماتیک به سامانه نظرسنجی وصل می شود تا بتواند به کیفیت خدمات دریافتی از آن اپراتور امتیاز دهد، اگر امتیاز داده شده ضعیف باشد می تواند به پنلی ارتباط داده شود تا علت عدم رضایت خود را بیان کند و صدای او ضبط شده و همان لحظه این پیغام ضبط شده و اصل فایل ضبط شده مکالمه برای مدیریت سازمان یا مسئول کنترل کیفیت سازمان ارسال شود.

ارائه خدمات رایگان تماس برای مسافران تورهای خارجی زمان سفر

این ویژگی یکی از مهم ترین قابلیت ها و مزایای ویپ برای آژانس های مسافرتی است. همانطور که می دانید هزینه تماس خارج از کشور بسیار بالا بوده و همیشه به یک دغدغه های اصلی برای همه مسافرین تورهای خارجی تبدیل شده است. حال خیال کنید این هزینه کاملا رایگان شود ! تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

برای مثال شما می توانید برای مسافرین تورهای خارجی خود پنلی باز کنید تا در طول وقتی مسافر در زمان سفر است بتواند با همه شماره تلفن های داخل ایران (اعم از شماره تلفن های ثابت و موبایل) تماس کم هزینه برقرار کند و این امکان به شکل اتوماتیک قطع شود. سازمان شما در قبال این امکان می تواند هزینه ای اضافه از مسافر دریافت کند یا اینکه وجه تمایز این سازمان با دیگر سازمان های همکار باشد.

مدیریت صف تماس

با طراحی سناریویی که تعداد صف ها و حدبیشتر زمان انتظار در هر صف را مشخص می کند، می توان صف تماس را به طور کارآمد مدیریت کرد. در این سیستم، اگر مشتری زمانی بیش از حد معقول در صف انتظار بماند، به طور خودکار به صف یا اپراتوری با ترافیک کمتر منتقل می شود تا از اتلاف وقت او جلوگیری شود. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

یکی از معضلات رایج که شرکت های هواپیمایی و گردشگری با آن دست به گریبان می باشند، از دست رفتن تماس ها در ساعات شلوغی و پرترافیک مرکز تماس می باشد. این موضوع می تواند پیامدهای منفی متعددی برای این کسب وکارها به همراه داشته باشد. سیستم مرکز تماس ویپ با ارائه راه حلی نوین به نام کاهش زمان رسیدگی به تماس ها، به شما کمک می کند تا این چالش را به طور موثر برطرف کنید.

سازمان ها با ارتقای زیرساخت های ارتباطی خود، می توانند گام های بلندی در برای بهبود تعامل با مشتریان بردارند. این موضوع زمینه ساز برقراری ارتباطی موثر، افزایش کارایی و درنهایت، جلب رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد. به یاد داشته باشید که راهکارها و سناریوهای ارائه شده کلی می باشند و باید متناسب با نیازها و معیارهای شما تنظیم شوند.

ایجاد تماس مستقیم با اپراتورها

از جمله مزایا و خدمات ویپ برای آژانس های مسافرتی می توان به قابلیت تماس مستقیم با اپراتور در سیستم ویپ اشاره کرد. خیال کنید مشتریانتان با سازمان شما تماس گرفتتد و یکی از اپراتورها خدمات لازم و اطلاعات مورد نظر مشتری را به ایشان ارایه داده است، اگر این امکان فعال باشد، اگر دوباره همان مشتری تماس بگیرد، به شکل اتوماتیک به همان اپراتور وصل می شود.

این موضوع برای مشتریانتان خوش آیند است چرا که با یک نفر همیشه در ارتباط می باشند. همینطور جداسازی مشتریان هر اپراتور و محاسبه پورسانت دریافتی هر اپراتور هم با دقت بالاتری امکان پذیر بوده که این موضوع برای اپراتورها هم خوش آیند است.

فکس نرم افزاری تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

ویپ می تواند برای بروزرسانی و پیشرفت سیستم ارتباطی سازمان تاثیر زیادی داشته باشد. این تاثیرات می تواند در بخش های مختلف سازمان اثربخش باشد و نهایتا” پیشرفت هر بخش از سازمان، باعث ارتقاء کلی سازمان در بسیاری از زمینه ها مثل بازاریابی، مدیریت مشتریان و … شود.

با توجه به حوزه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، امکان دارد بسیاری از مشتریان به ویژه سازمان ها و ارگان های دولتی یا خصوصی نیاز داشته باشند تا بلیط یا پکیج خریداری شده را با فکس دریافت کنند و یا مدارک مسافران را با فکس برای دفاتر خدمات مسافرتی ارسال کنند، برای دستیابی به این امکان دیگر دستگاه فکس قدیمی را کنار گذاشته و از سیستم فکس نرم افزاری استفاده کنید و فایل های ارسالی و دریافتی را با کیفیت بالاتری ارسال و دریافت کنید.

شنود مکالمات برای نفر سوم

خیال کنید اپراتوری در پاسخگویی به مشتریان ناتوان است، می‎ توانید به تماس اپراتور و مشتری اضافه شوید و طوری که مشتری صدای شما را نمی شنود، اپراتور را راهنمایی کنید تا اطلاعات درست و دقیق به مشتری بدهد، به این امکان “نجوا” می گویند. همینطور می توانید مکالمه پرسنل را در لحظه شنود کنید. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

امکان ضبط مکالمات

شما می توانید همه تماس ها با مشتریان را ضبط کنید و از عملکرد کارمندان خود آگاهی بیشتر و دقیق تری داشته باشید. همینطور می توانید همه تماس های ضبط شده را در گزارشات تماس و در مقابل هر یک از تماس ها ببینید و از تاریخ و ساعت آن تماس هم مطلع شوید. این فایل ها را تا هر وقتی نیاز داشته باشید می توانید در سرور سازمان نگه دارید.

تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

خرید تلفن ویپ از نت یک با بهترین قیمت و کیفیت برای آژانس های گردشگری + ارائه خدمات پشتیبانی ویپ و نصب

همواره ارتباط موثر و پایدار با مشتریان یکی از اصول اساسی موفقیت هر آژانس گردشگری است. امروزه با پیشرفت فناوری، استفاده از تلفن VOIP به عنوان یکی از راه های ارتباطی پرکاربرد و موثر برای ارتباط با مشتریان شناخته شده است.

نت یک به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه خدمات تلفن ویپ، با بهترین قیمت و کیفیت برای آژانس های گردشگری فرصتی مناسب برای بهبود ارتباط با مشتریان خود فراهم می کند. با خرید تلفن ویپ از نت یک، آژانس شما امکاناتی همچون شماره های محلی و بین المللی، امکان ارسال و دریافت پیام های صوتی، ارائه خدمات تلفنی اختصاصی و … را بهره مند خواهد شد.

علاوه بر این، نت یک با ارائه خدمات پشتیبانی و نصب حرفه ای، به آژانس شما کمک می کند تا بدون هیچ نگرانی و مشکلی از این فناوری مدرن بهره ببرید. تیم متخصص و حرفه ای نت یک همواره آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شماست تا تجربه استفاده از تلفن ویپ برای شما لذت بخش و موثر باشد.

با خرید تلفن ویپ از نت یک، آژانس گردشگری خود را به یک سطح جدید ارتقا دهید و ارتباط موثر و پایدار با مشتریان خود را تضمین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، با ما تماس بگیرید و از بهترین خدمات برخوردار شوید. تلفن ویپ برای آژانس مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *