وبلاگ

بهترین ارائه دهندگان VoIP

پرفروش ترین و بهترین تلفن ویپ سال 2024 را بشناسید

بهترین ارائه دهندگان VoIP در سال 2022

ارتباطات تجاری، ساده و مقرون به صرفه است

اگر به دنبال بهترین تلفن ویپ یا بهترین ارائه دهندگان VoIP برای تجارت خود هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

برای ایجاد این مقاله، ده‌ها ارائه‌دهنده VoIP را بررسی کردیم تا بهترین خدمات VoIP صنعت را برای ارتباطات تجاری، مقایسه ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری، پشتیبانی و موارد دیگر پیدا کنیم.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا یک موضوع پیچیده را درک کنید، بنابراین می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه بهترین سرویس VoIP برای تجارت شما کدام است، بگیرید.

اما منظور ما از “بهترین” چیست؟ خوب، هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات VoIP (در برگه جدید باز می‌شود) موارد زیادی باید در نظر گرفته شود، و بهترین برای یک کسب‌وکار لزوماً برای دیگری بهترین نیست. بنابراین، ما به طور عینی بهترین خدمات VoIP را بر اساس سهولت مدیریت، ویژگی های مفید و کاربردی به عنوان یک سیستم تلفن تجاری (در تب جدید باز می شود) با استفاده از پروتکل اینترنت انتخاب کرده ایم.

ما توصیه هایی را بر اساس موارد استفاده مختلف و اندازه ها و انواع مختلف کسب و کار ارائه کرده ایم. دانستن آنچه از سرویس VoIP خود نیاز دارید قبل از شروع به جستجو بسیار مهم است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از اینکه ادامه دهید، یا به خواندن ادامه دهید.

اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید، ما همچنین یک سرویس رایگان ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم بهترین ارائه دهنده خدمات VoIP را برای کسب و کار خود پیدا کنید. فقط نیازهای خود را در ویجت ما برای یک نقل قول سفارشی و بدون تعهد وارد کنید.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

آیا به خدمات ارائه دهنده VoIP یا سخت افزار VoIP نیاز دارید؟

زمانی که جستجوی خود را شروع کرده اید، می توان به راحتی این دو را با هم مخلوط کرد، اما پاسخ دادن به این سوال در مراحل اولیه به شما کمک می کند تا بهترین ارائه دهنده VoIP را برای کسب و کار خود سریعتر پیدا کنید.

در حالی که سخت افزار VoIP به خود گوشی های تلفن اشاره دارد، ارائه دهندگان خدمات VoIP در واقع با برقراری و مسیریابی تماس ها از طریق اتصال به اینترنت پرسرعت سروکار دارند.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات VoIP نیز ویژگی های اضافی تلفن را ارائه می دهند. اغلب، این ویژگی‌ها می‌توانند یک راه‌حل VoIP کسب‌وکار مستقل را به یک پلت‌فرم ارتباطات یکپارچه (در برگه جدید باز می‌شود) (UC) با عملکردهایی که به‌طور خاص برای ارتباطات تجاری طراحی شده‌اند، تبدیل کنند.

 

برترین ارائه دهندگان خدمات VoIP برای تجارت – بهترین ارائه دهندگان VoIP

برخی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات VoIP شامل Aircall، Avaya، Vonage، و RingCentral، علاوه بر شرکت های فناوری معروف مانند مایکروسافت و گوگل هستند.

این شرکت ها ممکن است راه حل های خود را به عنوان خدمات VoIP، سیستم های تلفن تجاری VoIP یا سیستم های تلفن ویپ ابری فهرست کنند. در نهایت، این اصطلاحات همه به معنای استفاده از اتصال اینترنت پهن باند برای برقراری تماس صوتی به جای خط تلفن معمولی (یا آنالوگ) است.

VoIP چیست و چگونه کار می کند؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. VoIP یا Voice over Internet Protocol فن آوری است که ارتباطات صوتی را قادر می سازد از طریق یک اتصال اینترنتی به جای شبکه تلفن سنتی منتقل شود.

VoIP تقریباً مانند یک سیستم تلفن معمولی کار می کند، اما معمولاً بسیار مقرون به صرفه تر و مقیاس پذیرتر است.

فناوری VoIP همچنین دارای مجموعه ای از مزایای است که سیستم های تلفن سنتی فاقد آن هستند. به عنوان مثال، شما را قادر می سازد تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، تقریباً از هر دستگاهی، در هر مکانی، تماس برقرار یا دریافت کنید. از تلفن هوشمند، تبلت، رایانه یا حتی سخت‌افزار VoIP اختصاصی خود استفاده کنید تا همیشه در تماس باشید.

بسیاری از سیستم‌های VoIP همچنین دارای چندین ویژگی پیشرفته مانند مسیریابی تماس ساده، پیام‌های در حال انتظار پیشرفته و شماره تلفن‌های متعدد هستند.

در انتهای طیف بالاتر، بسیاری از بسته‌های VoIP به ابزارهای یکپارچه مانند فکس آنلاین، بازاریابی ایمیلی یکپارچه و کنفرانس ویدیویی مجهز هستند.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

هزینه VoIP چقدر است؟

هزینه یک سیستم VoIP می تواند بسیار متفاوت باشد. راه‌حل‌های رایگان اولیه متعددی در دسترس هستند، و طرح‌های ممتاز می‌توانند از چند دلار در سال تا صدها یا حتی هزاران دلار در ماه برای مشاغلی که نیازمندی‌های سطح بالا هستند، متغیر باشد.

اکثر ارائه دهندگان خدمات VoIP تماس صوتی و تصویری نامحدود را همراه با پیامک نامحدود به شماره هایی در نقاط مشخصی از جهان ارائه می دهند. اشتراک‌ها معمولاً بر اساس هر کاربر ارائه می‌شوند، به این معنی که در صورت نیاز به پشتیبانی برای اعضای تیم بیشتر، می‌توانید انتظار پرداخت بیشتر را داشته باشید.

برخی از ارائه دهندگان راه حل های همه کاره را ارائه می دهند که تعداد مشخصی از کاربران را با یک قیمت پشتیبانی می کند، اما این مدل پرداخت چندان رایج نیست.

برای ویژگی های پیشرفته، ادغام با برخی از پلتفرم های شخص ثالث و گزینه های تماس بین المللی، انتظار پرداخت اضافی را داشته باشید.

مزایای VoIP

اینها برخی از رایج ترین ویژگی های ارائه شده توسط ارائه دهندگان VoIP هستند. آنها معمولاً به صورت استاندارد ارائه می شوند، اگرچه برخی از آنها فقط در بسته های گران تر گنجانده می شوند.

کنفرانس تصویری و صوتی

بسیاری از گوشی‌های VoIP دارای صفحه‌نمایش و دوربین داخلی هستند، بنابراین امکان کنفرانس ویدیویی مستقیماً از روی میز بدون نیاز به استفاده از لپ‌تاپ وجود دارد. کنفرانس صوتی می تواند گزینه بسیار راحت تری باشد، به خصوص زمانی که همه شرکت کنندگان در تماس به تلفن مجهز به دوربین دسترسی ندارند.

پست صوتی

چه با یک سیستم تلفن سنتی یا VoIP کار کنید، پست صوتی به بخشی ضروری از زندگی کاری ما تبدیل شده است. نکته مهم در مورد پست صوتی VoIP این است که می توانید از هر کجا و از هر دستگاه پشتیبانی شده مانند تلفن همراه یا لپ تاپ به آن دسترسی داشته باشید. دیگر لازم نیست یک تماس مهم را از دست ندهید.

اشتراک گذاری صفحه نمایش

اشتراک‌گذاری صفحه برای مشاهده (و کنترل) رایانه همکار برای اهداف همکاری و کمک به مشتری در مورد مشکل فنی یا فروش عالی است. ادغام ساده است و اشتراک‌گذار حتی نیازی به دانلود نرم‌افزار اضافی ندارد.

کار در خانه/سیار

از آنجایی که VoIP با اینترنت کار می کند، حساب تلفن VoIP شما می تواند در هر دستگاه پشتیبانی شده قابل دسترسی باشد: معمولاً با استفاده از یک برنامه در تلفن، لپ تاپ یا رایانه لوحی خود. این بدان معنی است که می توانید با شماره VoIP خود تماس بگیرید و دریافت کنید، چه از خانه کار کنید و چه از یک مشتری بازدید کنید.

یکپارچه سازی CRM

CRM به ابزاری حیاتی برای مشاغل برای ردیابی تعاملات با مشتریان و مشتریان تبدیل شده است. یکپارچه‌سازی VoIP CRM می‌تواند به شما در مدیریت مؤثرتر روابط مشتری از طریق ردیابی تماس بلادرنگ، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری برای اهداف بازاریابی و ارائه تجربه بهتر مشتری کمک کند.

نظارت بر تماس

با VoIP، ارتباطات صوتی (و فکس) را می توان به عنوان بسته های داده دیجیتال ذخیره کرد – این امر نظارت بر تماس ها را ساده و کارآمد می کند. نظارت بر تماس استانداردهای کسب و کار را بالا نگه می‌دارد و مدیران را قادر می‌سازد تا بر عملکرد و انطباق نظارت داشته باشند، مسئولیت را کاهش دهند و بر اساس آن آموزش را اعمال کنند.

مسیریابی تماس پیشرفته

مسیریابی تماس پیشرفته VoIP می تواند تماس های ورودی را به هر شخص یا تیمی در زمان واقعی هدایت کند. این بدان معنی است که می توانید به راحتی با ساعات کاری ارتباط برقرار کنید، با ارائه گزینه ای برای ارسال پیام صوتی، زمان انتظار طولانی را مدیریت کنید، و به راحتی مرکز تماس خود را با رشد تیم خود مقیاس کنید.

ضبط تماس

با VoIP می‌توانید هر تماسی را ضبط کنید و یادداشت برداری را به گذشته تبدیل کنید. تماس های ورودی و خروجی در فضای ابری ذخیره می شوند، به این معنی که می توان از هر جایی به آنها دسترسی داشت. برای دریافت کل تماس، حتی نیازی به ضبط از ابتدا ندارید – می‌توانید انتخاب کنید که در هر نقطه از تماس، تماس را ضبط کنید.

موزیک و پیام در انتظار

هیچ کس دوست ندارد در سکوت در حالت تعلیق قرار بگیرد، بنابراین استفاده از موسیقی درست در حالت نگه داشتن می تواند به مردم در صف اطمینان کمک کند و فرصتی برای شما برای تبلیغ پیشنهادات و مشاوره در مورد خدمات است. موسیقی در حالت انتظار معمولا توسط یک ارائه دهنده VoIP ارائه می شود، اما می توانید از افزونه های شخص ثالث نیز برای گسترش گزینه های موسیقی خود استفاده کنید.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

بهترین ارائه دهندگان VoIP در سال 2022 به طور کامل:

  1. RingCentral MVP

بهترین راه حل VoIP برای مشاغل متوسط   و بزرگ

دلایل خرید

+ بهترین سرویس VoIP

+ کاربر پسند

+تنوع طرح قیمت

دلایلی برای اجتناب

پلان های پایین بسیار اساسی است

RingCentral MVP – که قبلا به عنوان RingCentral Office شناخته می شد – یک ابزار همه جانبه عالی برای مشاغل، صرف نظر از صنعت است. این یک پلتفرم PBX مبتنی بر ابر است که شامل تمام ویژگی‌هایی است که سازمان‌های مدرن از سیستم VoIP خود انتظار دارند: نرم‌افزار ویدیویی، ابزارهای همکاری (در برگه جدید باز می‌شود) و حتی قابلیت‌های هوش مصنوعی.

تمام ویژگی‌های اصلی شامل سیستم مراقبت خودکار، فهرست راهنمای شرکت، انتقال و مدیریت تماس و چندین برنامه افزودنی است. SLA آپتایم 99.999% همچنین به این معنی است که کسب و کارها می توانند خیالشان راحت باشد که هر گونه اختلال در شبکه ارتباطی آنها به ندرت اتفاق می افتد.

همچنین طیف وسیعی از طرح‌های قیمت‌گذاری وجود دارد که با طرح Essentials برای مشاغل کوچک تا متوسط   شروع می‌شود و شامل تماس صوتی و تصویری نامحدود، یک شماره رایگان محلی و رایگان و 1500 دقیقه رایگان است. محدودیت 20 کاربر بعید است برای برخی از شرکت ها کافی باشد.

خوشبختانه، برنامه‌های RingCentral برای کسب‌وکارهای بزرگ‌تر جایی است که راه‌حل واقعاً خودش را نشان می‌دهد. طرح استاندارد بدون محدودیت در شماره کاربران ارائه می شود، در حالی که پیشنهاد Premium با ضبط تماس خودکار، تجزیه و تحلیل بلادرنگ (در برگه جدید باز می شود) و ادغام با ابزارهای محبوب CRM (در برگه جدید باز می شود) مانند Salesforce، Zendesk، ارائه می شود. و بیشتر.

برای سازمان هایی که به پیشرفته ترین راه حل های VoIP نیاز دارند، بسته Ultimate با گزارش وضعیت دستگاه و فضای ذخیره سازی نامحدود (در برگه جدید باز می شود) نیز ارائه می شود. هر طرحی که کسب و کارها برای آن پر می شوند، مقیاس پذیری RingCentral MVP یکی از مهم ترین مزایای آن است. با API های موجود در باطن، این یک راه حل VoIP است که می تواند بر اساس آن مقیاس شده و سفارشی شود و به یک راه حل ارتباطی یکپارچه در مقیاس کامل و همچنین مرکز تماس ابری تبدیل شود (در برگه جدید باز می شود).

  1. دفتر اوما

بهترین برای مشاغل کوچک

دلایل خرید + سهولت استفاده + ادغام با دلایل راه حل های امنیتی برای جلوگیری از استفاده از ویژگی های OOMA – ویژگی های هنوز در حال توسعه است.

Ooma Office با قیمت مقرون به صرفه و با چند طرح مختلف، انتخابی عالی برای شرکت‌های کوچکتر یا مشاغلی است که تعداد قابل توجهی کارمندان از راه دور دارند.

طرح اولیه با یک برنامه تلفن همراه، یک پذیرش مجازی، قابلیت انتقال تماس، و مجموعه ای از ویژگی های دیگر ارائه می شود. Ooma Office Pro ابزارهای ویدئو کنفرانس، رونویسی پست صوتی و تعدادی دیگر از ویژگی های تجاری مفید را اضافه می کند.

این پیشنهاد مخصوصاً برای شرکت‌هایی با کارمندان از راه دور مفید است، زیرا برنامه‌های موبایل و دسکتاپ به کارگران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از شماره تجاری خود تماس‌های نامحدودی در داخل ایالات متحده برقرار و دریافت کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید Ring Groups است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا برنامه‌های افزودنی را با هم گروه‌بندی کنند تا همه آنها به طور همزمان زنگ بزنند. سپس تماس به سادگی به هر کارمندی که ابتدا پاسخ دهد منتقل می شود.

اگرچه این واقعیت که کنفرانس ویدیویی فقط با طرح حرفه ای گرانتر همراه است ممکن است برخی از مشاغل را ناامید کند، Ooma Office هنوز هم انتخابی عالی برای شرکت هایی است که ممکن است به جذاب ترین راه حل VoIP نیاز نداشته باشند.

  1. Nextiva

ساده سازی VoIP در یک پلتفرم واحد

دلایل خرید + آزمایشی رایگان در دسترس + دلایل تماس با HD برای جلوگیری از آن است که 24/7 پشتیبانی از تلفن / ایمیل

اگر ارتباط مبتنی بر ابر را برای کارمندان و مشتریان خود در نظر می گیرید، Nextiva مطمئناً نکات زیادی را به نفع خود دارد، از جمله برنامه های قیمت گذاری انعطاف پذیر و طیف وسیعی از ویژگی ها برای مطابقت با بسیاری از رقبای خود.

می‌توانید با هر تلفنی در ایالات متحده یا کانادا تماس نامحدود برقرار کنید، و ویژگی حضور بی‌درنگ آن نیز به شما امکان می‌دهد ببینید کدام یک از مخاطبین شما در حال حاضر در دسترس است، در حالی که صف تماس به شما امکان می‌دهد در زمان‌های شلوغ به تماس‌ها رسیدگی کنید. کنفرانس ویدیویی با همه برنامه ها در دسترس است و Nextiva به شما امکان می دهد صفحه ها و فایل ها را در طول کنفرانس خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از عملکرد ویدیوی Nextiva برای پخش زنده رویدادهای مجازی و وبینارها استفاده کنید (در برگه جدید باز می‌شود).

ویژگی های دیگر عبارتند از اینکه پیام های پست صوتی می توانند مستقیماً به صندوق ورودی ایمیل شما تحویل داده شوند و این نرم افزار همچنین به شما امکان ضبط پیام پست صوتی خروجی خود را می دهد. همچنین می توانید تعداد نامحدودی پیامک ارسال و دریافت کنید و همچنین می توانید فکس نامحدود ارسال و دریافت کنید.

سیستم Nextiva به وضوح با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و عملکرد طراحی شده است. این شرکت با تقسیم ابزارهای خود بر اساس ارتباطات، فروش و خدمات، به شما این امکان را می دهد که به محض ورود به سیستم، ویژگی های مورد نیاز خود را پیدا کنید.

همچنین ادغام‌های مختلفی مانند Outlook و Google Contacts و همچنین Salesforce، Hubspot و Zendesk در طرح حرفه‌ای موجود است.

یکی از بزرگترین نقاط فروش می تواند در گزینه آزمایشی رایگان باشد. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که در آزمایشی ثبت نام کنید تا ببینید آیا Nextiva راه حل مناسبی برای سازمان شما است یا خیر.

دلایل خرید

+ قیمت بسیار رقابتی

+ استفاده آسان

+ بسیاری از ویژگی ها حتی در سطح ابتدایی

+ساخته شده برای ابر

دلایلی برای اجتناب

– کنفرانس ویدئویی به عنوان استاندارد گنجانده نشده است

پلت فرم توسعه دهنده کمتر در دسترس است

نرم افزار ماهیت ارتباطات تلفنی را در بسیاری از دفاتر تغییر داده است و این امر به ویژه هنگام استفاده از Dialpad مشهود است. راه حل VoIP مقرون به صرفه و به خوبی طراحی شده است و مخصوصاً برای مشاغلی مناسب است که دارای جریان کاری مناسب برای استفاده از تلفن های نرم افزاری هستند – برنامه های نرم افزاری که بر روی دستگاه های متصل به اینترنت برای برقراری تماس تلفنی نصب می شوند.

پیشنهاد VoIP این شرکت که در واقع Dialpad Talk نامیده می شود، از تماس ابری و هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری کارکنان (در برگه جدید باز می شود) و انعطاف پذیری استفاده می کند. اعضای کارکنان می توانند از هر کجا کار کنند و از هر وسیله ای برای مکالمات کاری خود استفاده کنند، و از هوش صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی می توان برای خودکار کردن یادداشت برداری و تشخیص احساسات مشتری در طول تماس استفاده کرد.

راه اندازی کاربر ساده است زیرا Dialpad دارای یک پورتال مدیر مرکزی است که اضافه کردن کاربران جدید، اختصاص شماره تلفن به آنها، اتصال آنها با مجموعه های اداری (در برگه جدید باز می شود) مانند Google Workspace و Microsoft 365 و ایجاد مجوزهای آنها را آسان می کند. کل فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد و می توان از یک رابط دسکتاپ یا برنامه تلفن هوشمند برای مدیریت روزانه پروفایل های کاربر استفاده کرد.

در حالی که کار از راه دور مطمئناً اخیراً رایج‌تر شده است، Dialpad با بسیاری از تلفن‌های مبتنی بر رومیزی سازگار است و این شرکت همچنین با Jabra و Poly برای یکپارچه‌سازی عملکرد با تعدادی هدست همکاری کرده است.

  1. بستر ارتباطی تجربه 8×8

مقرون به صرفه ترین سرویس VoIP

دلایل خرید

+قیمت رقابتی

+تنوع امکانات

+ راه اندازی ساده

دلایلی برای اجتناب

حمایت ممکن است گاهی اوقات کم باشد

شاید اولین چیزی که در مورد پلتفرم ارتباطی 8×8 eXperience توجه شود، برچسب قیمت آن است. برای یک سرویس VoIP استاندارد سازمانی، ارائه پایه آن بسیار مقرون به صرفه است، که برای هر سازمانی که احساس می کند در حال حاضر بیش از حد برای ابزارهای ارتباطی خود هزینه می کند، ایده آل است.

8×8 Express Plan با کنفرانس ویدیویی نامحدود (در برگه جدید باز می شود)، چت، تماس و پیامک در سراسر ایالات متحده و کانادا و یک برنامه سفارشی برای مدیریت تمام ارتباطات تجاری شما ارائه می شود. به عنوان یک شیرین کننده، این طرح همچنین با یک ماه آزمایش رایگان، به علاوه سه ماه Wix Unlimited ارائه می شود تا کسب و کارهای کوچک بتوانند با برنامه های ساخت وب سایت خود (در برگه جدید باز می شود) شروع به کار کنند.

برای کسب‌وکارهایی که به ویژگی‌های بیشتری نسبت به موارد ارائه شده با طرح Express نیاز دارند، طرح X Series X2 تماس نامحدود در 14 کشور، کنفرانس ویدیویی و صوتی، پیامک، MMS و تیم‌ها (در برگه جدید باز می‌شود) و قابلیت‌های چت مختلف را فراهم می‌کند. از جمله Google Workspace، Microsoft 365، Outlook، NetSuite، Salesforce و ZenDesk.

در همین حال، طرح X Series X4، تماس نامحدود در 47 کشور، گزارش کیفیت تماس و تجزیه و تحلیل ناظر را اضافه می کند. طرح‌های اضافی برای ارائه مراکز تماس متمرکز بر صدا و همکاران چند کاناله طراحی شده‌اند.

شایان ذکر است که پلتفرم ارتباطات 8×8 eXperience یک سرویس زیرزمین مقرون به صرفه ارائه نمی دهد – و برنامه های سطح بالاتر می توانند هزینه قابل توجهی داشته باشند. جدای از مقرون به صرفه بودن عالی که توسط طرح‌های اساسی‌تر 8×8 ارائه می‌شود، همه راه‌حل‌های این شرکت نیز ابزارهای همکاری عالی را ایجاد می‌کنند. یک برنامه پیام‌رسان تیمی جهانی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به صورت داخلی و همچنین با مشتریان و فروشندگان همکاری کنند و شامل قابلیت همکاری گسترده با راه‌حل‌های شخص ثالث است.

  1. GoToConnect

بهترین برای طیف گسترده ای از ویژگی های تلفن

دلایل خرید

+ رمزگذاری انتها به انتها

+ ویژگی های یکسان برای هر لایه

+ یکپارچه سازی CRM

دلایلی برای اجتناب

– شامل فضای ذخیره سازی ابری نمی شود

با تمام راه‌حل‌های VoIP که در این راهنما ارائه شده‌اند، بسته به برنامه قیمت‌گذاری خاصی که کسب‌وکارها تصمیم می‌گیرند به دنبال آن بروند، ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌شود. چیزی که GoToConnect را بسیار چشمگیر می کند، تعداد زیاد ویژگی های موجود است، با این پلتفرم که بیش از 100 ویژگی و ابزار تماس، همکاری و تلفن همراه و همچنین چندین سرویس ویدئو کنفرانس را به مشاغل ارائه می دهد.

همه ویژگی‌های عمومی، از جمله مسیریابی تماس سفارشی، توزیع تماس مبتنی بر تیم، و همچنین مسیریابی مبتنی بر زمان و موقعیت جغرافیایی، شامل می‌شوند و مشتریان همچنین به اتاق‌های ملاقات شخصی دسترسی دارند.

با تبلیغ خود به عنوان یک راه حل UCaaS، کسب و کارها نیازی به نصب تجهیزات جدید ندارند و GoToConnect تمام تعمیر و نگهداری و ارتقاء را انجام می دهد. همانطور که گفته شد، این شرکت به مشتریان توصیه می کند که یک روتر استاندارد تجاری (در برگه جدید باز می شود)، یک سوئیچ اترنت با قابلیت کیفیت خدمات، و یک فایروال (در برگه جدید باز می شود) پیکربندی شده برای اجازه دسترسی به HTTP، HTTPS، داشته باشند. و ترافیک UDP در شبکه آنها.

جالب اینجاست که بر خلاف اکثر ارائه دهندگان خدمات VoIP، GoToConnect برای ویژگی های اضافی هزینه بیشتری از مشاغل دریافت نمی کند. در عوض، برنامه قیمت گذاری شرکت بر اساس تعداد کارمندان یک کسب و کار متفاوت است. قیمت‌ها از 29.95 دلار برای هر کاربر، در ماه برای مشتریان با یک تا چهار کاربر، تا 19.95 دلار برای هر کاربر، در ماه برای مشاغل با 50 تا 99 کاربر متغیر است. همه طرح‌های قیمت‌گذاری به اکثر ابزارهای GoToConnect دسترسی دارند و برنامه‌های قیمت‌گذاری سفارشی برای مشاغلی با بیش از ۱۰۰ کارمند در دسترس هستند.

از جمله ویژگی‌های موجود می‌توان به Cloud PBX، موسیقی نگهداری سفارشی، مدیریت تماس، استراتژی‌های زنگ پیشرفته و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با یک کلیک اشاره کرد. البته، ویژگی‌های بیشتر به معنای پتانسیل بیشتری برای اشتباه کردن است، اما GoToConnect همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی ایمیل و تماس گسترده‌ای را ارائه می‌کند.

  1. AT&T Business

بهترین برای مشاغل با سخت افزار قدیمی

دلایل خرید

+ پشتیبانی از سخت افزار قدیمی PBX

+ لیست قوی از ویژگی ها

+کیفیت تماس عالی

دلایلی برای اجتناب

-پیکربندی بیش از حد پیچیده است

غول مخابراتی AT&T ممکن است یکی از بازیگران قدیمی در فضای ارتباطی باشد، اما این مانع آن نشده است که به روزترین پیشرفت ها را در بازار VoIP اتخاذ کند. به ویژه، چیزی که AT&T Business را بسیار منحصر به فرد می کند، روشی است که با سیستم های قدیمی ادغام می شود. AT&T Collaborate از ادغام از پیش ساخته شده با تقریباً 30 سرویس خارجی، از جمله Microsoft Outlook، Microsoft 365، و پیشنهادات مختلف Salesforce پشتیبانی می کند و تلفن های اداری آنالوگ موجود می توانند همچنان استفاده شوند.

اگرچه ثبت‌نام‌های جدید دیگر برای AT&T Collaborate انجام نمی‌شود، AT&T Office@Hand یک راه‌حل انعطاف‌پذیر مبتنی بر ابر است که گزینه‌های صوتی، فکس، و پیام‌های متنی و همچنین ویژگی‌های کنفرانس صوتی و تصویری را ارائه می‌دهد. راه حل مبتنی بر ابر است و با سه طرح قیمت گذاری ارائه می شود.

نسخه استاندارد شامل فکس اینترنتی نامحدود، 1000 دقیقه رایگان در ماه، و تعداد نامحدود کاربر است. نسخه Premium همچنین با ادغام Salesforce و 200 صندلی ویدیویی HD ارائه می شود. قیمت‌های نسخه Enterprise متفاوت است، اما همه مشتریان 10000 دقیقه رایگان در ماه دریافت خواهند کرد.

در حالی که AT&T به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از سخت‌افزار خود برای سرویس Office@Hand استفاده کنند، به شرطی که سازگار باشد، این شرکت قادر به ارائه پشتیبانی از میز پشتیبانی نخواهد بود. دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه پیکربندی تجهیزات ارائه خواهد شد، اما بعید است که به طور کامل از بروز مشکلات جلوگیری کند، بنابراین ایده خوبی برای کسب‌وکارها است که از متخصصان در طول فرآیند نصب استفاده کنند.

  1. تلفن تیم های مایکروسافت

بهترین ها برای مشاغلی که از تیم های مایکروسافت استفاده می کنند

دلایل خرید

+ یکپارچه سازی قوی با Office 365

+ عملکرد قوی موبایل و دسکتاپ

دلایلی برای اجتناب

– ظرفیت کاربر محدود

بسیاری از راه حل های دیجیتالی مایکروسافت در حال حاضر در دفاتر در سراسر جهان رایج هستند و این شرکت اکنون یک سرویس تلفن ابری برای افزودن به مجموعه خود دارد. Microsoft Teams Phone به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از هر دستگاهی به هر نقطه از جهان تماس بگیرند و از خدمات ابری شرکت برای اطمینان از سطح بالایی از قابلیت اطمینان و کیفیت صدای خوب استفاده کنند.

از نظر قیمت، تلفن تیم های مایکروسافت بسیار مقرون به صرفه است – به ویژه اگر مشترکین قبلاً برای مایکروسافت 365 پرداخت می کنند. این تلفن شامل یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر با ویژگی های پیشرفته مانند انتقال تماس، خدمات خودکار چند سطحی و صف تماس است. و همچنین پشتیبانی 24/7 مشتری.

شاید جذاب ترین ویژگی Microsoft Teams Phone روشی است که به طور یکپارچه با Microsoft Teams ادغام می شود. از زمان شروع همه‌گیری COVID-19، Teams برای کسب‌وکارها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است و بدون شک بسیاری از سهولت اتصال Microsoft Teams Phone به این پلتفرم قدردانی خواهند کرد. راه‌اندازی سریع است و مشاهده جلسات تیم‌های آتی و اتصال به بحث‌ها از طریق گوشی VoIP آسان است.

اشکال عمده برای کاربران تلفن تیم های مایکروسافت این است که دارای محدودیت کاربری 300 است که این سرویس را فقط برای مشاغل کوچک تا متوسط   (SMB) مناسب می کند. با این وجود، اگر مشکلی نیست، مایکروسافت Teams Phone یک گزینه عالی است، به ویژه برای شرکت هایی که در حال حاضر به تعدادی دیگر از راه حل های مایکروسافت متکی هستند.

  1. ملخ

بهترین برای مشاغل کوچک

دلایل خرید

+ راه اندازی سریع و آسان

+ ساختار صورتحساب مقیاس پذیر و مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب

پیشرفته ترین مجموعه ویژگی ها نیست

Grasshopper که توسط ارائه‌دهنده راه‌حل‌های دسترسی از راه دور LogMeIn در سال 2018 خریداری شد، یک سرویس VoIP عالی برای شرکت‌های کوچک‌تر، به‌ویژه آن‌هایی که ممکن است منابع مالی لازم برای سرمایه‌گذاری در سخت‌افزار اضافی را نداشته باشند، ارائه می‌کند. با Grasshopper، مشاغل به سادگی به یک نمونه نرم افزار PBX دسترسی پیدا می کنند که برنامه های افزودنی را به شماره تلفن های موجود متصل می کند. کسب‌وکارها فقط به یک شماره تلفن کارآمد، گوشی‌های موجود (که شامل تلفن‌های همراه نیز می‌شود) و یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد نیاز دارند.

اما در حالی که الزامات Grasshopper اندک است، تعداد ویژگی های ارائه شده نیز تا حدودی محدود است. در اینجا نه تجزیه و تحلیل وجود دارد، نه نوع ویژگی های پیشرفته مورد نیاز برای پشتیبانی از مراکز تماس یا تلفن های رومیزی VoIP. مشتریان به تعداد نامحدودی از تماس‌ها و پیام‌های تجاری، گزینه‌های ارسال تماس و پشتیبانی 24 ساعته دسترسی پیدا می‌کنند، اما فراتر از آن، چیز زیادی در مورد راه‌حل Grasshopper برای گفتن وجود ندارد.

خوشبختانه، قیمت گذاری بسیار مطلوب است، با یک ردیف انفرادی برای یک عدد و سه پسوند. از سوی دیگر، ردیف شریک، سه شماره و شش برنامه افزودنی را ارائه می‌دهد، کل ردیف کسب‌وکار کوچک تا پنج شماره و تعداد نامحدودی پسوند ارائه می‌شود. برخلاف اکثر ارائه دهندگان VoIP، قیمت Grasshopper بر اساس هر کاربر محاسبه نمی شود. اینها هزینه های ماهانه همه جانبه هستند، به این معنی که مشاغل کوچک ممکن است با صورتحساب بسیار کمتری روبرو شوند.

جدای از قیمت، سهولت راه اندازی یکی دیگر از امتیازات راه حل Grasshopper است که کاربران به سادگی سطح خدمات خود را انتخاب می کنند و قبل از آماده شدن سرویس، شماره خود را انتخاب می کنند. همچنین یک برنامه دسکتاپ، iOS و اندروید برای مدیریت آسان ویژگی‌های Grasshopper وجود دارد.

  1. 1-VoIP

بهترین برای مشاغلی که می خواهند از تماس های هرزنامه جلوگیری کنند

دلایل خرید

+قیمت بسیار منعطف

+ قابلیت ضد اسپم عالی

دلایلی برای اجتناب

-عدم ویژگی های سفارشی سازی

-پیکربندی می تواند چالش برانگیز باشد

1-VoIP راه‌حل‌های VoIP مسکونی و تجاری را ارائه می‌دهد، و پیشنهادات تجاری آن به ویژه برای شرکت‌های دارای بودجه مفید است. شرکت ها به کیفیت تماس HD و بیش از 40 ویژگی در طرح اندازه گیری 1-VoIP دسترسی پیدا می کنند. با استفاده از این طرح، مشتریان فقط برای آنچه استفاده می‌کنند پرداخت می‌کنند و برای هر تماسی که انجام می‌شود، با پرداخت 2 سنت در دقیقه هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

همه ویژگی‌ها در هر طرح کسب‌وکار گنجانده شده است، با تماس داخلی به برنامه افزودنی، ارسال تماس دیجیتالی، و تغییر مسیر تلفن همراه بدون هزینه اضافی. سایر ویژگی‌های مفید عبارتند از استفاده از متصدی خودکار برای اطمینان از هدایت تماس‌گیرندگان به بخش صحیح، و اعلان‌های سفارشی از پیش ضبط‌شده که می‌توانند برای هر گیرنده خاص تطبیق داده شوند.

یکی از مفیدترین جنبه های راه حل 1-VoIP ادغام آن با سرویس ضد هرزنامه شخص ثالث Nomorobo است. تاکنون این راه حل توسط سازمان ها برای مسدود کردن بیش از 2 میلیارد تماس هرزنامه خودکار استفاده شده است. این سرویس انعطاف‌پذیر است و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا ویژگی را روشن و خاموش کنند و کسب‌وکارها می‌توانند شماره‌های هرزنامه جدید را برای بررسی به سرویس گزارش دهند. این سرویس همچنین به طور مداوم نظارت می شود، بنابراین تماس از خدمات ضروری مانند مدارس و داروخانه ها همیشه مجاز است.

برخی از جنبه های ناامید کننده سرویس 1-VoIP توسط کاربران به ویژه از نظر راه اندازی و پیکربندی اشاره شده است. برای مثال، یافتن تنظیمات مناسب برای تماس‌های بین‌المللی می‌تواند چالش برانگیز باشد، و راه‌حل زیادی برای ادغام با راه‌حل‌های CRM وجود ندارد (در برگه جدید باز می‌شود). با این وجود، 1-VoIP انتخاب خوبی برای مشاغلی است که خواهان یک راه حل نسبتاً استاندارد VoIP هستند که از آزار و اذیت بازاریابان تلفنی به کارمندان خود جلوگیری کند.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

 

سوالات متداول در مورد VoIP

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد VoIP هستید؟ پرسش‌های متداول ما به شما کمک می‌کند تا مزایای راه‌حل‌های VoIP را برای مشاغل در هر اندازه‌ای درک کنید.

چه تجهیزاتی برای VoIP نیاز دارم؟

تنها تجهیزاتی که برای سیستم VoIP نیاز دارید یک اتصال اینترنتی قوی و دستگاهی است که بتواند به اینترنت متصل شود.

اکثر ارائه دهندگان خدمات نوعی برنامه موبایل و/یا دسکتاپ را ارائه می دهند که می توانید آن را دانلود کرده و برای مدیریت تماس ها و پیام های ورودی و خروجی استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم‌های VoIP دارای یک رابط وب قدرتمند هستند که کاربران را قادر می‌سازد از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت وارد سیستم شوند.

با این حال، بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند سخت افزار VoIP اضافی اضافه کنند. سیستم‌های تلفن تخصصی، هدست‌ها و حتی چیزهایی مانند گوشی‌های رایانه شخصی برای ساده‌سازی گردش‌های کاری تجاری و به حداکثر رساندن کارایی VoIP شما در دسترس هستند.

با ارائه دهنده خدمات VoIP خود صحبت کنید تا درباره گزینه های سخت افزاری موجود بیشتر بدانید.

آیا VoIP رایگان است؟

راه‌حل‌های VoIP رایگان متعددی در دسترس هستند، اما بیشتر آن‌ها به جای کسب‌وکار، کاربران شخصی را هدف قرار می‌دهند، و معمولاً دارای ویژگی‌های کاملاً محدودی هستند. نمونه های محبوب خدمات VoIP رایگان شامل برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp، Skype، Viber و غیره است.

بسیاری از مردم با برنامه‌های VoIP رایگان استفاده می‌کنند، زیرا ساده هستند، دانلود و راه‌اندازی آن‌ها آسان است، و به طور کلی، برای استفاده شخصی اولیه کافی نیستند. با این حال، وقتی صحبت از ویژگی‌های پیشرفته برای تجارت می‌شود، معمولاً کمی محدود هستند، به همین دلیل است که ما اغلب یک راه‌حل برتر را توصیه می‌کنیم.

یکی از اشکالات اصلی برنامه های VoIP رایگان این است که همه باید از یک برنامه استفاده کنند. برای مثال نمی‌توانید از WhatsApp برای تماس با Skype یا برعکس استفاده کنید. و در بیشتر موارد، اگر می خواهید مستقیماً با شماره تلفن تماس بگیرید، یک راه حل پولی مورد نیاز است.

از نظر ویژگی‌های تجاری پیشرفته، اکثر راه‌حل‌های رایگان حتی فاقد ابزارهای اساسی مانند ضبط تماس، جمع‌آوری داده‌های ساده و پیام‌های در انتظار هستند، که احتمالاً نگرانی اصلی بسیاری از کاربران شرکت‌ها خواهد بود.

بنابراین، در حالی که گزینه‌های VoIP رایگان در دسترس هستند، کاربران تجاری معمولاً با یک راه‌حل برتر خدمات بسیار بهتری خواهند داشت.

شماره تلفن VoIP چگونه کار می کند؟

برای تمام اهداف عملی، یک شماره تلفن VoIP با شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه سنتی یکسان است. این به شما امکان می دهد با هر شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و به سایر ویژگی های پیشرفته دسترسی داشته باشید.

تفاوت اصلی بین شماره VoIP و شماره تلفن سنتی این است که یک شماره VoIP به خط تلفن یا سیم کارت خاصی متصل نیست. در عوض، به یک کاربر مرتبط است و تقریباً از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی است.

معایب VoIP چیست؟

با وجود رشد سریع آن به عنوان یک فناوری تلفن تجاری، VoIP دارای معایبی نسبت به سیستم های تلفن سنتی است. با راه اندازی VoIP خوب، این موارد به طور کلی جزئی خواهند بود، اما هنوز مهم است که از آنها آگاه باشید.

به عنوان مثال، تمام سیستم های VoIP به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارند. اگر اتصال شما کند یا ناپایدار باشد، احتمالاً سیستم تلفن شما آسیب خواهد دید. ممکن است در برقراری یا دریافت تماس ها مشکل داشته باشید که می تواند بر فرآیندهای عمومی تجاری تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که اتصال شما تاخیر کم دارد. این اساساً به این معنی است که در انتقال یا دریافت داده های VoIP نباید تأخیر عمده ای وجود داشته باشد، در غیر این صورت سیستم شما با مشکل مواجه می شود.

یکی دیگر از ملاحظات جزئی این است که دستگاه های VoIP شما باید یک منبع تغذیه قابل اعتماد داشته باشند. بسیاری از تلفن های سنتی نیازی به برق ثابت ندارند و بسیاری دیگر مقادیر بسیار کمی انرژی مصرف می کنند. با این حال، در صورت قطع برق نمی‌توان از دستگاه‌های VoIP استفاده کرد، به این معنی که ممکن است نیاز به نصب نوعی منبع پشتیبان داشته باشید.

در نهایت، همه سیستم های VoIP ایمن نیستند. اطمینان حاصل کنید که از یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد برای کاهش خطر هک، ویروس ها و از دست دادن جدی داده ها استفاده می کنید.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

مزایای VoIP چیست؟

اگرچه معایب خود را دارد، اما مزایای استفاده از سیستم VoIP معمولاً بیشتر از اینها است.

صرفه جویی در هزینه های مربوط به راه اندازی و استفاده از یک سیستم VoIP جدید، در مقایسه با شبکه تلفن های تجاری سنتی، احتمالاً در صدر لیست قرار دارد. هزینه های زیرساخت به طور قابل توجهی پایین تر است، به عنوان هزینه های خدمات مکرر.

مزیت واضح دیگر، انعطاف پذیری VoIP است. به عنوان مثال، فرض کنید که به دلایلی مجبور شده اید زودتر از موعد دفتر را ترک کنید. اگر برنامه VoIP خود را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده اید، تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، می توانید به برقراری و دریافت تماس های مهم ادامه دهید.

به همین ترتیب، در صورت نیاز می توانید از طریق رایانه شخصی خود به رابط VoIP خود وارد شوید. اعضای تیم همچنین می‌توانند بدون اتکا به سیستم‌های تلفن سیم‌کشی شده از راه دور کار کنند، که به طور قابل توجهی انعطاف‌پذیری کسب‌وکار را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، سیستم های VoIP بسیار مقیاس پذیر هستند، که آنها را به گزینه ای عالی برای شرکت های در حال رشد تبدیل می کند. اضافه کردن کاربران جدید بدون نیاز به خرید سخت افزار گران قیمت بسیار آسان است، که این ویژگی برای بسیاری از مشاغل جذاب است.

در نهایت، اکثر سیستم‌های VoIP دارای ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری نسبت به سیستم‌های تلفن سنتی هستند. راه اندازی مواردی مانند انتقال تماس و مهمانداران خودکار بسیار آسان است. همچنین اغلب به ابزارهای پیشرفته ویدئو کنفرانس و پیام‌رسانی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید شماره تلفن‌های محلی را برای تقریباً در هر نقطه از جهان انتخاب کنید.

چگونه با یک شماره VoIP تماس بگیرید؟

برای تماس با یک شماره VoIP، همان مراحلی را که برای تماس با شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه انجام می دهید، دنبال کنید. سیستم‌های تلفن VoIP عملاً مانند سیستم‌های سنتی عمل می‌کنند و کاربران را قادر می‌سازند تماس‌ها و پیام‌های SMS را ارسال و دریافت کنند.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد، کد کشور و منطقه شماره های VoIP است. اولاً، فقط به این دلیل که یک فرد یا شرکت شماره ای با کد منطقه ای خاص دارد، به این معنی نیست که آنها در آنجا زندگی یا فعالیت می کنند. در واقع، بسیاری از کسب‌وکارها دارای شماره‌های محلی در سراسر جهان هستند تا مشتریان بتوانند با آنها تماس بگیرند.

علاوه بر این، اگر از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با شماره VoIP تماس می‌گیرید، باید مراقب باشید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت یک تماس بین المللی برقرار کنید که می تواند بسیار پرهزینه باشد.

آیا می توانم یک شماره VoIP پیامک کنم؟

بله، می توانید یک شماره VoIP پیامک کنید.

ارسال پیامک به آنها دقیقاً مانند پیامک دادن به یک تلفن همراه معمولی است. کاربر VoIP متن های شما را از طریق رابط کاربری خود، روی گوشی هوشمند، تبلت، رایانه شخصی یا سخت افزار تخصصی دریافت می کند.

چگونه بهترین ارائه دهندگان VoIP را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین ارائه دهندگان VoIP، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم افزار مربوطه، چه به صورت دانلود و چه به عنوان یک سرویس آنلاین، راه اندازی می کنیم. سپس ما این سرویس را با VoIP و تماس ویدیویی و همچنین طیف وسیعی از ابزارهای مدیریتی موجود آزمایش کردیم. هدف این بود که ببینیم ویژگی‌های آن تا چه حد کاربرپسند است و همچنین دستیابی به گزینه‌های پیشرفته چقدر آسان است.

کدام نوع سرویس VoIP برای شما بهترین است؟

هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام یک از بهترین ارائه دهندگان VoIP استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید. برای مثال، شخصی که صرفاً می‌خواهد با تعداد معدودی از افراد به‌صورت گاه به گاه صحبت کند، ممکن است یک گزینه بودجه را مقرون به صرفه‌ترین انتخاب کند و در عین حال همه ابزارهای لازم را فراهم کند. با این حال، اگر قصد دارید از یک ارائه دهنده VoIP برای اهداف حرفه ای یا تجاری استفاده کنید، به خصوص با تعداد زیادی از افراد و به طور منظم، احتمالاً می خواهید به گزینه های بالاتر برای ابزارهای پیشرفته تر نگاه کنید. گنجانده شده اند.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

شرایط فنی VoIP توضیح داده شده است

پهنای باند

در زمینه VoIP، پهنای باند سیستم شما به مقدار داده ای اشاره دارد که می تواند در هر زمان معین منتقل شود. معمولاً بر حسب بیت در ثانیه اندازه گیری می شود و بینش مهمی در مورد قابلیت شبکه شما ارائه می دهد. شبکه های بزرگتر با کاربران بیشتر طبیعتاً به پهنای باند بالاتری نیاز دارند.

کدک

کدک یک اصطلاح فنی است که به نرم افزاری اطلاق می شود که برای فشرده سازی و از حالت فشرده خارج کردن داده های VoIP استفاده می شود. سیستم‌های مختلف از کدک‌های VoIP مختلف استفاده می‌کنند و این کدک‌ها نقش زیادی در تعیین پهنای باند و کیفیت صدای سیستم شما دارند.

DSL

DSL یا Digital Subscriber Line به یکی از محبوب ترین انواع نصب VoIP اشاره دارد. از خطوط تلفن مسی موجود برای برقراری اتصال اینترنت پهن باند، انتقال داده های صوتی و تصویری از طریق روتر یا مودم DSL استفاده می کند.

IP

تلفن پروتکل اینترنت (IP) به فناوری های مختلفی اشاره دارد که اساس راه حل های مدرن VoIP را تشکیل می دهند. اینها برای انتقال صدا، فکس و سایر داده ها از یک دستگاه VoIP به شبکه تلفن سنتی و بالعکس استفاده می شوند.

تلفن گویا

IVR یا Interactive Voice Response به نرم افزاری اطلاق می شود که اطلاعات صوتی خودکار را به تماس گیرندگان ارائه می دهد. با این کار، می‌توانید منوهای کنترل‌شده با صفحه‌کلید را تنظیم کنید و تماس‌گیرندگان را قادر می‌سازد تا با کمترین میزان سر و صدا با مناسب‌ترین اعضای تیم ارتباط برقرار کنند.

تاخیر

اصطلاح تأخیر اغلب به جای تاخیر استفاده می شود. در اصطلاح عامیانه، به مدت زمان لازم برای انتقال داده ها اشاره دارد. اتصالات آهسته اینترنت معمولاً تأخیر بالایی دارند که با افزایش سرعت اتصال شما کاهش می یابد.

سانترال

PBX یا صرافی شعبه خصوصی برای مدیریت سیستم های تلفن داخلی یک شرکت یا سازمان طراحی شده است. در زمینه VoIP، شما اغلب مخفف IP PBX را می بینید که اساسا برنامه های افزودنی، سیستم های فکس و هر جنبه دیگری از سیستم تلفن شما را مدیریت می کند.

RTP

پروتکل انتقال بلادرنگ (RTP) به گونه ای طراحی شده است که امکان انتقال ساده داده های صوتی و تصویری را فراهم می کند. هدف اصلی آن این است که اطمینان حاصل شود که همه داده ها دارای یک مرجع زمانی هستند، اطمینان حاصل شود که انتقال های صوتی و تصویری همیشه به طور کامل همگام هستند.

SIP Trunking

ترانکینگ پروتکل شروع جلسه (SIP) برای انتقال صدا و سایر داده ها از طریق اتصال به اینترنت استفاده می شود. به زبان ساده، کاربران VoIP را قادر می سازد تا با کاربران تلفن سنتی ارتباط برقرار کنند و پلی بین دو سیستم مختلف ایجاد کند.

تلفن نرم افزاری

اصطلاح softphone برای توصیف هر برنامه یا برنامه دیگری استفاده می شود که به شما امکان می دهد از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه به عنوان یک سیستم تلفن استفاده کنید. معمولاً رابط‌های تلفن نرم‌افزاری همه چیزهایی را که برای مدیریت تماس‌ها و پیام‌های ورودی و خروجی نیاز دارید، ارائه می‌کنند.

VoIP

VoIP یا Voice over Internet Protocol فناوری پایه سیستم های تلفن اینترنتی است. با استفاده از آن، کاربران می توانند تقریباً از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت تماس برقرار کرده و دریافت کنند. سیستم های VoIP به طور کلی بسیار مقرون به صرفه تر از سیستم های تلفن سنتی هستند، که آنها را برای مشاغل در سراسر جهان جذاب می کند.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

نحوه بررسی خدمات VoIP

ما بسیاری از سیستم‌های مختلف POS را قبل از اینکه تصمیم بگیریم در این راهنما به کدام یک اشاره کنیم، بررسی کردیم. فرآیند بررسی ما شامل ارزیابی عوامل کلیدی، از جمله ویژگی‌ها، سهولت استفاده، راه‌اندازی، پشتیبانی و البته قیمت‌گذاری است.

همه بررسی‌های ما بر اساس تجربه عملی است: ما نرم‌افزار و مواد را آزمایش می‌کنیم تا تصویر واضحی از ویژگی‌های گنجانده شده، به عنوان مثال، و میزان آسان یا دشواری شروع و استفاده از نرم‌افزار به دست آوریم.

ما به‌طور ناشناس با پشتیبانی کاربر تماس می‌گیریم تا بتوانیم در مورد در دسترس بودن، دانش و دوستانه بودن نتیجه‌گیری صادقانه و آگاهانه بگیریم.

در نهایت، قیمت‌گذاری از وب‌سایت‌ها جمع‌آوری می‌شود، اما ما هرگز در بررسی عمیق مستندات و پشتیبانی کاربر برای ارائه واضح‌ترین تصویر ممکن تردید نداریم.

بهترین ارائه دهندگان VoIP

درباره سیستم های VoIP و تلفن ها بیشتر بدانید

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد خدمات VoIP هستید؟ این مقالات را امتحان کنید: نحوه انتخاب یک کسب و کار کوچک خدمات تلفن VoIP به خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند توصیه می کند. بهترین تلفن های VoIP، گوشی های IP را برای مشاغل کوچک و دفاتر خانگی بررسی می کند و شما همیشه می توانید آخرین بررسی های تلفن VoIP ما را بررسی کنید تا بهترین گوشی یا هدست را برای تیم خود بیابید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *