وبلاگ

تلفن رومیزی ویپ

مرکز تلفن ویپ چیست؟

تلفن رومیزی ویپ چیست؟ چرا باید برای خرید تلفن ویپ رومیزی هزینه کنیم؟ راه اندازی تلفن ویپ با استفاده از فناوری ها و روش های مختلف صورت می گیرد تا ارتباطات صوتی از طریق اینترنت یعنی شبکه های محلی یا گسترده برقرار شود.

تلفن رومیزی ویپ دارای ویژگی های مختلفی از جمله ضبط تماس برقرار شده، ایجاد شناسه تماس گیرنده به صورت سفارشی یا پست صوتی به ایمیل است. همچنین برای سازمان ها راهی مفید برای یکسان سازی ارتباطات است.

برای خرید تلفن ویپ با بهترین قیمت با ما در نت یک در تماس باشید!

تلفن رومیزی ویپ چگونه کار می کند؟

نحوه کارکرد سرویس تلفنی ویپ به این گونه بوده که به شما این امکان را می دهد که با کمک کامپیوتر شخصی، تلفن همراه، تلفن عادی و یا تلفن ویپ که به رابط ویپ متصل شده است، تماس تلفنی برقرار کنید. همینطور سرویس تلفن رومیزی ویپ به شما این امکان را می دهد که بر روی شبکه وایرلس شرکت یا اماکن عمومی دیگر مکالمه تلفنی برقرار کنید.

یکی از اصلی ترین کاربردهای سیستم تلفن ویپ را می توان برای شرکت ها و یا منازل در نظر گرفت. نکته قابل توجه این بوده که اگر شما از سیستم تلفن رومیزی ویپ استفاده می کنید همزمان می توانید از تلفن های معمولی هم کمک بگیرید و محدودیتی نخواهید داشت، طوری که با کمک تنها یک مبدل یا گیت وی می توانید تلفن معمولی هم داشته باشید.

شما با کمک سرویس تلفن رومیزی ویپ همچنان یک شماره تلفن ثابت خواهید داشت، زمانی که شما با سیستم تلفن رومیزی ویپ به برقراری ارتباط می پردازید مخاطبان شما هیچ گاه متوجه نخواهند شد و همینطور نقادر هستند تفاوت سرویس تلفن ویپ و تلفن های معمولی را متوجه شوند.

کاربردهای سیستم تلفنی ویپ

  1. طراحی تلفن گویا (IVR) های پیچیده : سامانه های نظرسنجی تلفنی، پرداخت، اطلاع رسانی، تلفن بانک، رزرو بلیط و …
  2. توسعه مراکز تماس پر ترافیک
  3. ارتباط سامانه تلفنی و CRM
  4. یکپارچه سازی تمام کانال های ارتباطی

انواع تلفن رومیزی ویپ

دو نوع اصلی تلفن های ویپ وجود دارد که مبتنی بر سخت افزار و مبتنی بر نرم افزار می باشند. یک تلفن رومیزی ویپ مبتنی بر سخت افزار شبیه یک تلفن بی سیم یا سخت افزاری سنتی بوده و دارای خصوصیات مشابهی مثل بلندگو یا می کروفون، پد لمسی و نمایشگر شناسه تماس گیرنده می باشد.

تلفن های ویپ همینطور قادر هستند پست صوتی، کنفرانس تماس و انتقال تماس را ارائه دهند. تلفن رومیزی ویپ

تلفن های مبتنی بر نرم افزار، که به آن ها تلفن های نرم افزاری هم گفته می شود، کاربران نرم افزاری می باشند که روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما نصب می شوند. رابط کاربری تلفن نرم افزاری بسیار شبیه به یک تلفن همراه بوده که یک صفحه لمسی داشته و نمایشگر شناسه تماس گیرنده هم در آن قرار گرفته می باشد.

در این تکنولوژی از یک هدست که مجهز به می کروفون است برای ایجاد تماس به رایانه دیگر یا دستگاه تلفن همراه استفاده می شود. کاربران همینطور در صورت داشتن می کروفون و بلندگو قادر هستند به کمک رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود تماس برقرار کنند. تلفن رومیزی ویپ

کلید ها، بخش ها و قابلیت های تلفن رومیزی ویپ

حال قصد داریم به قابلیت های یک تلفن ویپ معمولی، عملکردها و خصوصیات آن به صورت کامل بپردازیم. برای این کار ما از مدل های شرکت خاص استفاده خواهیم کرد. امکان دارد کاربرد بعضی کلیدها و بخش های سخت افزاری در این مدل و دیگر سری ها یا برندها متفاوت باشد.

کلیدهای خط

معمولاً این دکمه ها برای یادآوری تماس های پشت خطی بوده که با کمک آن می توان تعداد تماس های هولد موجود در گوشی ها را بررسی نمود البته در حالت آزاد تلفن، از این دکمه ها می توان برای دسترسی سریع با شماره های خاص استفاده کرد. تلفن رومیزی ویپ

بلندگو

بلندگو در بعضی مدل ها در بخش زیرین و در بعضی دیوایس ها در بخش پشتی بوده که این باعث خواهد شد صدای دستگاه بیشتر باشد. تلفن رومیزی ویپ

کلید بازگشت به منوی قبلی

این کلید در تلفن های ویپ به شما این امکان را می دهد تنها با فشردن یک دکمه به منوی قبلی بازگردید. تلفن رومیزی ویپ

کلید انتقال

به شما این اجازه را می دهد تماس را به کاربر دیگری در شبکه ارسال یا فوروارد کنید. البته در دیوایس های مختلف کاربرد و نوع استفاده از این تلفن هم امکان دارد تعریف شده باشد.

مثلاً در بعضی مدل ها امکان انتقال با بررسی پاسخگو بودن یا نبودن تلفن بعدی (همکار دیگر شما در اداره یا سازمان) وجود دارد. تلفن رومیزی ویپ

دکمه پیام ها

این دکمه به شما امکان دسترسی سریع به پست صوتی را می دهد. تلفن رومیزی ویپ

کلید هولد

عملکردی مشابه دکمه های هولد در مدل های قبلی که تماس را در حالت انتظار قرار می دهد. تلفن رومیزی ویپ

کلیدهای میزان صدا

امکان افزایش و کاهش صدای تلفن در گوشی ورودی و اسپیکر در این حالت با وجود این دکمه ها در تلفن ویپ وجود دارد.

صفحه شماره گیری

ترتیب استاندارد تلفن های ثابت تحت شبکه زوج به هم تابیده، در این دستگاه ها هم اجرا شده و در حالت معمول از 0 تا 9 با کاراکترهای * و # خواهد بود. تلفن رومیزی ویپ

کلید بی صدا

برای بی صدا کردن می کروفون استفاده خواهد شد و درصورتی که مایل هستید تلفن خود را مثل موبایل هایی که در دست دارید Mute کنید. تلفن رومیزی ویپ

کلید بلندگو

تماس های کنفرانسی را به راحتی می توانید از طریق کلید بلندگو کمک بگیرید. تلفن رومیزی ویپ

کلید هدست

درصورتی که مایل به استفاده از هندزفری باشید می توانید از این حالت نرم افزاری که خروجی صدا را میان بلندگو و هدست تغییر می دهد کمک بگیرید.

پورت یواس بی

به شما این امکان را می دهد از هدست های یواس بی یا اتصالات فلش مموری و هارد درایو کمک بگیرید. تلفن رومیزی ویپ

کلید خانه یا هوم پیج

گاهی اوقات زمان جستجو در میان گزینه های گوشی می توانید با این کلید به صفحه اولیه بازگردید و تنظیمات را ریست کنید.

کلیدهای ناوبری

این کلیدها برای پیمایش در منو و در دسترسی به گزینه های مختلف استفاده می شوند و مثل ماوس یا جوی استیک عمل می کنند. در واقع رابط انتخاب در پلتفرم دستگاه خواهند بود که در موبایل این رابط لمس شما و در کامپیوتر ماوس می باشد.

می توانید از دکمه بالا و پایین برای پیمایش مخاطبین و از کلیدهای چپ و راست برای انتخاب گزینه هایی مثل نوع تماس و دیگر شماره های هر مخاطب کمک بگیرید.

با خرید تلفن ویپ از نت یک، ارتباطات تجاری خود را به سطح بالاتری برده و همچنین هزینه های خود را کاهش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفن اینترنتی با ما تماس بگیرید.

کسب و کار شما به چند خط تلفن ویپ نیاز دارد؟

به هرحال موضوع استفاده از خطوط مختلف نیز در این تلفن ها اهمیت ویژه ای دارد. ابتدا کسب وکار یا سازمان خود را بررسی کنید و اگر تعداد موارد استفاده بالا است به سراغ مدل هایی با ساختار ارتباطی بهینه تر بروید.

در نهایت یک سری تفاوت ها نیز میان مدل های مختلف وجود دارد. ترجیح ما این بود به این موضوع اشاره کنیم که شما باید به این ویژگی ها توجه کنید:

  • حالت بی سیم برای برخی موارد استفاده مهم است و اگر در دفتر کار شما خبری از پورت اتصال کابلی نیست بهتر است سری های تحت شبکه وای فای را انتخاب کنید که از طریق وایرلس به اینترنت متصل شوند.
  • بلوتوث نیز برای کسانی که مایل به تقویت صدای دستگاه و استفاده از هدست های بی سیم هستند می تواند یک قابلیت کاربردی باشد.
  • نمایشگر باکیفیت و بزرگ نیز در برخی موارد استفاده یک قابلیت کلیدی به حساب می آید. بخصوص افرادی که درگیر مشکلات بینایی هستند باید به سراغ سری هایی با صفحه نمایش بزرگ تر بروند.
  • نکته مهم بعدی این است که شهرت یک برند همیشه کیفیت آن را نشان می دهد. به رتبه بندی این برندها و خدماتی که ارائه می دهند توجه کنید.

نت یک فروشگاه بزرگ تلفن ویپ بوده و خدمات نصب و اجرای آن را نیز با بهترین قیمت ممکن انجام می دهد، شما می توانید همین حالا برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

مزایای سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ برای کسب و کار های کوچک

حالا که ما سیستم تلفنی تلفن ویپ و اصطلاحات تخصصی آن را برای شما توضیح دادیم، خوب بوده که به خصوصیات مثبت استفاده از این تکنولوژی برای کسب و کار های کوچک بپردازیم.

اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط را اداره می کنید، طبیعی بوده که به هر طریقی سعی کنید تا بدون صرف هزینه های زیاد بهترین نتیجه را بدست آورید. با تلفن رومیزی ویپ، مزایای زیادی را در مقابل هزینه های به مراتب کمتر نسبت به سیستم تلفن سنتی بدست خواهید آورد. با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را با شما در میان بگذاریم.

تلفن رومیزی ویپ

تماس نامحدود و بسیار کم هزینه به سراسر ایران با کمک سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ

بر خلاف سیستم های مخابراتی سنتی، که برای هرگونه تماس با استان های دیگر هزینه های متفاوت و بعضا گرانی را دریافت می کنند، اکثر ارائه دهندگان تلفن رومیزی ویپ به شما اجازه می دهد تا با هزینه ای ثابت و بسیار کم این تماس ها را در سراسر ایران انجام دهید. هزینه مکالمات میان المللی هم بسیار کمتر از سیستم های سنتی می باشند.

تلفن رومیزی ویپ

این سیستم ها همچنین مقیاس پذیر هستند و می توانید در هر زمان تعداد خطوط و داخلی ها را تغییر دهید و امکانات مورنیاز خود را فعال کنید.

 

با کمک سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ با سخت افزارهای گران قیمت خداحافظی کنید

اکثر سرویس های ارتباطی تلفن رومیزی ویپ بر پایه اینترنت و فضای ابری آن کار می کنند. این بدان معنی بوده که خدمات آن ها قادر هستند از سرور های راه دور و توسط ارائه دهنده سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ انجام شوند.

این ویژگی چه کمکی به شما می کند؟ اگر سرور ها توسط ارائه دهنده و در مکانی دور از شرکت قرار داشته باشند، به این معنی بوده که تمام زیرساخت های مورد نیاز برای حمایت از خدمات در محلی قرار دارند که خارج از اختیارات شما می باشد. پس مجبور نیستید که از آن ها نگهداری کنید و هزینه ای را برای تعمیر این دستگاه ها کنار بگذارید.

تجربه انعطاف پذیری بالا با سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ

سرویس های ابری، معمولا به صورت یک سیستم خدمات رسانی نرم افزاری (SaaS) ارائه می شوند. این امر بدان معنی بوده که شما می توانید امکاناتی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز های کسب و کارتان می باشند. حتی می توانید در صورت عدم نیاز به بعضی از امکانات، به کمک ارائه دهنده آن ها را از پلن انتخابی خود حذف کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

یکی از بزرگترین مزایای سیستم تلفنی تلفن viop رومیزی این بوده که پس از لغو اشتراک، دیگر با سخت افزار های گران، قدیمی و منسوخ شده طرف نیستید. این اتفاق، معمولا برای کسب و کار هایی که سیستم های خود را در محل شرکت نگه می دارند، طبیعی می باشد.

تلفن رومیزی ویپ

پلتفرم ویپ توسعه پذیری فوق العاده ای دارد

اگر می خواهید که سرویس تلفنی مد نظرتان با اندازه و ظرفیت کسب و کار شما تنظیم شود، از سیستم تلفنی تلفن رومیزی ویپ کمک بگیرید. از آنجا که این سیستم بر پایه فضای ابری است، شما فقط به اینترنت نیاز دارید تا بتوانید از آن کمک بگیرید.

می توانید از سیستم تلفنی کسب و کار خود، بدون نیاز به تجهیزات، حساب جدید و بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید، کمک بگیرید. سیستم های تلفنی تلفن ویپ قادر هستند مکان ها و نیروهای کاری متعدد را در یک حساب واحد به یکدیگر متصل کنند. مطلب هشت مزیت طلایی راه اندازی ویپ اطلاعات کامل تری را درباره فواید ویپ در اختیار شما می گذارد.

انواع تلفن های ویپ POE

این تلفن ها در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده اند که شامل موارد زیر است:

  • تلفن ویپ POE، Hard Phones که از دسته تلفن های رومیزی بوده که تحت شبکه قرار دارد. این تلفن رایج ترین انواع تلفن های ویپ بوده که از قابلیت های متعددی بهره مند می باشند. همینطور به راحتی از طریق بلوتوث هدست و گوشی می توان از آن ها استفاده کرد.
  • تلفن ویپ POE، Soft phones که از دسته تلفن های مجازی بوده که برای استفاده از آن ها به نرم افزارهای مخصوص نیازمند هستید. این برنامه می تواند به روی دسکتاپ، لپتاپ و تبلت و … متصل شود و به راحتی نصب شود. همینطور برای آن مجبور به پرداخت هزینه زیادی نخواهید بود.

تلفن رومیزی ویپ

نت یک فروشگاه بزرگ تلفن ویپ بوده و خدمات نصب و اجرای آن را نیز با بهترین قیمت ممکن انجام می دهد، شما می توانید همین حالا برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

 

سیستم تلفن تلفن رومیزی ویپ در مقابل سیستم تلفن سنتی

سیستم های تلفن ویپ با سیستم های تلفن سنتی مثل تلفن های ثابت و تلفن همراه متفاوت است، چون آن ها به جای سیم کشی فیزیکی به شبکه PSTN یا شبکه های سلولی، به شبکه های IP متکی می باشند.

در مقایسه با سیستم های تلفن ثابت که در مقیاس مشابهی مستقر شده اند، سیستم های تلفن  ویپ به صورت قابل توجهی هزینه کمتری دارند و شامل خصوصیات فراتر از تماس صوتی می باشند. با این حال، از آن جایی که تلفن های تلفن رومیزی ویپ به شبکه های IP مثل اینترنت متکی می باشند، اتصالات ضعیف می تواند منجر به عملکرد ضعیف شود.

سیستم های تلفن ویپ به صورت قابل توجهی ارزان تر از سیستم های تلفن همراه هم می باشند. در حالی که تلفن های همراه مدرن امکان دارد بسیاری از خصوصیات موجود در سیستم های تلفن ویپ را داشته باشند، معمولاً فاقد خصوصیات متمرکز بر سازمان، مثل تجزیه و تحلیل، CRM و یکپارچه سازی نرم افزار می باشند.

 

انتخاب یک ارائه دهنده خدمات تلفنی VoIP  اهمیت زیادی دارد و شما با کمی تحقیق می توانید بهترین سیستم مورد نیاز خود را پیدا کنید. در این مقاله به مزایای VoIP نکات و عواملی که قبل از خرید VoIP باید در نظر بگیرید، اشاره کرده ایم. برای دریافت قیمت تلفن ویپ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

 نت یک به ارائه خدمات VoIP قابل اعتماد و با کیفیت برای رفع نیازهای ارتباطی کسب و کار شما اختصاص داده شده است. خدمات ما برای کمک به شما در به حداکثر رساندن کارایی و بهره وری طراحی شده اند. با خدمات VoIP ما، می توانید با مشتریان و اعضای تیم خود به روشی مقرون به صرفه و قابل اعتماد در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *