وبلاگ

تلفن voip بی سیم

تلفن voip بی سیم چیست؟ چرا باید از تلفن voip بیسیم استفاده کنیم؟ تلفن های تلفن voip بی سیم ویپ این امکان را به شما می دهد که در هر نقطه از محل کار خود در دسترس باشید ! یکی از مزایای جذاب تلفن های تلفن voip بی سیم VoIP عدم وابستگی به نقطه ای خاص در محل کار و همینطور از دست ندادن تماس های ورودی است. تلفن های تلفن voip بی سیم ویپ مثل تلفن های دیگر ویپ از پروتکل IP برای انتقال صوت استفاده می کنند.

فناوری VoIP از طیف گسترده ای از پهنای باند پشتیبانی می کند، به این معنی که حتی با اتصال محدود به اینترنت، کاربران همچنان می توانند از تجربه تماس با کیفیت بالا لذت ببرند. توانایی برقراری تماس های با کیفیت بالا با VoIP، آن را به گزینه ای جذاب برای مشاغلی تبدیل می کند که برای فعالیت های روزمره خود به شدت به ارتباطات صوتی متکی هستند. فناوری VoIP از کدک های پیشرفته و الگوریتم های فشرده سازی استفاده می کند که امکان انتقال صدای با کیفیت بالا را از طریق اینترنت فراهم می کند. برخلاف خطوط تلفن سنتی ، تماس های VoIP بسیار واضح تر و بدون نویز و اکو هستند.


نت یک مجموعه بزرگ فروش انواع تلفن ویپ است و درنظر دارد با ارائه خدمات نصب و راه اندازی ویپ نیز در کنار شما همراهان عزیز باشد. در صورتی که به خدمات و خرید تلفن ویپ و تجهیزات آن نیاز دارید همین حالا با ما از طریق 02191002540 تماس بگیرید، همینطور مشاوره خرید و استفاده از محصولات نیز از طریق کارشناسان ارائه می گردد. محصولات نت یک به سراسر ایران، به همراه ضمانت نامه معتبر و همینطور اصالت کالا ارسال می شوند.


تلفن ویپ بیسیم یالینک Yealink W56H

تلفن ویپ بیسیم یالینک Yealink W56H

تلفن voip بی سیم چیست؟

VoIP به تلفنی گفته می شود که با کمک اینترنت تماس را برقرار و دریافت می کند. در این تکنولوژی به جای یک تلفن معمولی (تلفن ثابت) از مدل های مبتنی بر کابل شبکه یا ارتباط وایرلس WiFi استفاده می شود. یک به شما امکان اتصال های بیشتر و همین طور قابل حمل بودن را می دهد.

برای استفاده از خدمات ویپ، نیازی به دستگاه های تلفن ثابت نداریم! هیجان انگیز نیست که می توانید در لپ تاپ، تلفن همراه یا تبلت خود به تماس های تلفنی که روی خط تلفن شما برقرار می شوند، پاسخ دهید؟ تماس های اینترنتی می تواند از چند روش مختلف مثل تلفن های همراه، تلفن های تحت شبکه و رایانه ها انجام بگیرد. حتی تماس های میان کشوری یا میان المللی هم با ویپ، بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر خواهند بود.

در دنیای این تلفن ها با مدل های سنتی که همه ما در خانه و گاه محل کار خود از آن استفاده می کنیم دو تفاوت عمده وجود دارد. یکی از آن ها این بوده که تلفن های VoIP یا همان ویپ بدون توجه به جایی که هستید کار می کند یعنی صرفاً لازم نیست که شما به خط تلفن متصل باشید. دومین تفاوت این بوده که از نظر فنی حتی برای برقراری تماس به تلفن نیاز ندارید و می توانید از یک اپلیکیشن روی رایانه یا دیوایس هوشمند خود برای این منظور کمک بگیرید.

تفاوت تلفن voip بی سیم DECT و Wi-Fi

همه شما با فناوری Wi-Fi آشنا هستید اما امکان دارد کلمه DECT برایتان ناآشنا باشد. دکت یک فناوری تلفن بی سیم بوده که ارتباطش را روی باند فرکانس و شبکه اختصاصی خود برقرار می کند و از کیفیت اتصال و پایداری بسیار خوبی برخوردار می باشد. شبکه اختصاصی تلفن های دکت تاثیر مثبتی در کیفیت مکالمات دارد.

تلفن های وای فای در محدوده آنتن دهی Access Pointها امکان برقراری تماس را دارند و اگر از محدوده یک AP خارج و به محدوده AP بعدی وارد شوید احتمال اختلال در مکالمه جاری خواهد بود. APها برای یکپارچه سازی شبکه تلفن voip بی سیم از طریق ویژگی «رومینگ» به هم متصل می شوند. همینطور ترافیک و کیفیت شبکه داخلی تاثیر مستقیم بر کیفیت مکالمات تلفن های وای فای دارد.

تلفن های تلفن voip بی سیمِ دکت به راحتی به هم متصل می شوند و پوشش دهی بسیار خوبی دارند. برای تقویت سیگنال تلفن بی سیم سخت افزاری به عنوان «تقویت کننده» دارند که معمولا بدون نیاز به ارتباط شبکه ای با دستگاه اصلی که Base Station نام دارد متصل می شوند. بیس ها در دو نوع Indoor و Outdoor تولید می شوند و هر کدام امکان ارتباط با تعداد محدودی تلفن تلفن voip بی سیم دکت را دارند. زمانی که از محدوده بیس اول به بیس دوم می روید معمولا هیچ اختلالی در مکالمه به وجود نمی آید.

تلفن ویپ سیسکو بی سیم 8821

تلفن ویپ سیسکو بی سیم 8821

مزایای ویپ چیست؟

همیشه در دنیای شبکه و ارتباطات رادیویی، وقتی یک تکنولوژی جدید معرفی می شود در مورد مزیت های آن صحبت می شود. این در مورد مدل های ویپ آن قدر وسیع بوده که در ادامه قصد داریم در مورد آن ها موشکافانه تر صحبت کنیم. این ویژگی ها موجب بالا رفتن طیف کاربرد این دیوایس ها شده و از جمله این امتیازات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نصب و راه اندازی آسان روی شبکه اینترنت
  • امکان تخصیص شماره تماس به هر کارمند در اداره و سازمان به صورت جداگانه
  • قابلیت استفاده از آن روی نرم افزارهای ارتباط سازمانی، مایکروسافت و…
  • دسترسی آسان و بی دردسر شرکت ها به پست صوتی
  • کیفت دوبرابر بالاتر از تلفن های سنتی در انتقال صوت
  • قابلیت راه اندازی روی شبکه اینترنت PoE (استفاده از کابل شبکه اترنت به جای آداپتورهای برق معمول)

زمان خرید و پیکربندی سرویس ، مدل ها و انتخاب های مختلفی برای شما بر حسب نوع کسب وکارتان وجود دارد. اطمینان از داشتن بهترین قابلیت ها، ویژگی ها به شما این اجازه را می دهد که در کسب وکارتان منعطف تر بوده و در برقراری ارتباط بهینه تر عمل کنید. راه اندازی این تلفن ها بسیار آسان بوده و اگر اشتراک ارتباطی آن ها و تلفن را تهیه کنید حتی می توانید به صورت نرم افزاری هم روی لپ تاپ یا دیوایس های هوشمند تماس بگیرید. خبر مهم دیگر این بوده که به هیچ عنوان مدل های موجود در بازار به یک یا دو برند و سری محدود نیستند.

استفاده از سیستم ویپ نسبت به تلفن سانترال از جنبه های مختلفی مقرون به صرفه تر است از جمله:

  • علاوه بر اینکه تماس های داخلی برای مجموعه شما رایگان خواهد بود، برای برقراری ارتباط در تلفن های معمولی، به ازای هر دقیقه باید هزینه پرداخت کرد؛ اما در سیستم VoIP، تنها با اتصال به اینترنت و پرداخت مبلغ ماهیانه می توانید به صورت نامحدود تماس برقرار کنید. این ویژگی به خصوص برای تماس های بین المللی بسیار کارآمد است.
  • تلفن های سنتی به لحاظ تجهیزات سخت افزاری و فضای نگهداری، هزینه بالایی را می طلبد؛ در حالی که نگهداری از سیستم ویپ وابسته به کامپیوتر یا موبایل مورد استفاده کاربر است و نیازی به سیم کشی مجزا ندارد. حتی برای استفاده از VoIP نیاز به تجهیزات اضافی وجود ندارد. تنها کافیست یک سیستم کامپیوتری و یک هدست برای پاسخ به تماس ها داشته باشید.
  • نگهداری، نصب و راه اندازی سیستم های تلفن قدیمی سخت تر و پرهزینه تر از نگهداری سیستم های اینترنتی مانند ویپ است.
تلفن بی سیم تحت شبکه گرند استریم مدل A540IP

تلفن بی سیم تحت شبکه گرند استریم مدل A540IP

انواع تلفن voip بی سیم

تلفن voip بی سیم، گرنداستریم بیش از 15 سال بوده که مشغول ساخت وسایل ارتباطی با کیفیت بر پایه آی تی، به منظور افزایش و به حداکثر رساندن میزان کیفیت، کارآمدی و بهره وری کسب و کارها بوده می باشد. محصولات پر تنوع و با کیفیت کمپانی گرند استریم کمک می کند تا کسب و کار ها با سرتاسر دنیا ارتباط داشته و ضمن برقراری ارتباطات داخلی تاثیرگذار، کسب و کار خود را در سطح ملی و حتی میان المللی هم افزایش دهند. همینطور، یالینک هم که یک برند جهانی است، در تولید انواع یلینک، ارتباطات صوتی و راه حل های همکاری با بهترین کیفیت، فناوری نوآورانه و تجربه کاربر پسند متخصص می باشد.

انواع تلفن گرنداستریم و یلینک با دارا بودن قابلیت های مختلف و به همین صورت، قیمت های مختلف در رده های کارمندی، منشی و مدیریتی قرار می گیرند که با توجه به افزایش قابلیت ها، افزایش قیمت هم به همراه دارد و باتوجه به نیازهای یک کسب و کار و کاربران با انواع مختلفی از خصوصیات پیشرفته ساخته می شوند. یکی دیگر از های پرفروش، نمونه تلفن voip بی سیم این تلفن های تحت شبکه به نام گوشی ویپ تلفن voip بی سیم از دو نمایندگی گرنداستریم و نمایندگی یالینک می باشند که داری قابلیت ها و قیمت های متفاوت و بسیار مناسب و کاربردی برای کاربران می باشند.

گوشی ویپ تلفن بی سیم از دو برند گرنداستریم و یالینک بسیار باکیفیت می باشند و کیفیت صدای HD این گوشی ها هم برای کاربران بسیار خوشایند است. کاربران هم تمایل بسیار زیادی به استفاده از این تلفن های تلفن voip بی سیم به علت راحتی کاربران دارند.

گوشی ویپ تلفن voip بی سیم گرند استریم

  • گوشی ویپ تلفن voip بی سیم گرند استریم WP820: تلفن بی سیم گرند استریم مدل WP820 یک تلفن Wi-Fi قابل حمل با پشتیبانی از باند دو طرفه WiFi، بلوتوث داخلی و طراحی پیشرفته آنتن را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به کاربران اجازه دهد یکپارچه در تمام محیط های WiFi بچرخند. این تلفن voip بی سیم وای فای پرتابل و پرقدرت به پشتیبانی از WiFi باند دوتایی 802.11a / b /g /n یکپارچه، طراحی پیشرفته آنتن و پشتیبانی رومینگ و بلوتوث یکپارچه برای جفت شدن با هدفون و دستگاه های تلفن همراه مجهز شده و با افزودن زمان مکالمه 7.5 ساعته و صدای HD با دوربین های دوگانه، ترکیب قدرتمندی از ویژگی ها، تحرک و دوام را برای پاسخگویی به نیازهای تلفنی قابل حمل ارائه می دهد.
  • گوشی ویپ تلفن voip بی سیم گرند استریم WP810: تلفن voip بی سیم گرند استریم مدل WP810 یک تلفن Wi-Fi تلفن بی سیم قابل حمل IP مقرون به صرفه با پشتیبانی از دو باند وای فای، زمان مکالمه 6 ساعته و طراحی کارآمد آنتن بوده که به کاربران امکان می دهد یکپارچه در تمام محیط Wi-Fi رفت و امد داشته باشند. این تلفن گرند استریم وای فای پرتابل و پرقدرت به پشتیبانی از WiFi باند دوتایی 802.11a/b/g/n یکپارچه، طراحی پیشرفته آنتن و پشتیبانی رومینگ مجهز شده و همینطور با اضافه کردن 6 ساعت مکالمه و صدای HD با دوربین دوگانه، گزینه ای مقرون به صرفه را ارائه می دهد و به ترکیبی از ویژگی ها، تحرک و دوام متناسب با نیازهای تلفنی قابل حمل مجهز شده می باشد.

تلفن ویپ سیسکو بی سیم

از امکانات تلفن ویپ سیسکو می توانیم به امکان برقراری تماس تنها با یک ورود ساده اشاره کنیم. می توانید حداثر سه تماس در یک خط داشته باشید و چهارمین تماس را هم به کنفرانس و انتقال اختصاصی داده در نظر داشته باشید. کنفرانس های صوتی شش طرفه را هم می توانید از طریق همین تلفن خود تنظیم کنید. خدمات دایرکتوری را می توانید از تلفن خود جستجو کنید. امکان جستجو، مدیریت و ایجاد فهرست از طریق یک پورتال مخصوص کاربر وب هم با خرید تلفن VoIP سیسکو در اختیار شما خواهد بود.

می توانید شماره تلفن از راه دور خود را هم ارسال کرده و از طریق همین تلفن از آن استفاده کنید. زنگ زدن به یک شماره تلفن اصلی و حداکثر در دو مسیر متفاوت هم توسط چنین قابلیتی در اختیار شما خواهد بود. می توانید تماس ها را در حالت انتظار قرار داده و یک موسیقی برای وی پخش کنید. اگر هم در یک تماس کنفرانسی باشید، می توانید به خط دوم پاسخ دهید. تماس کنفرانس در حالت انتظار قرار گرفته و شرکت کنندگان می تواننند بازهم به موسیقی تعیین شده از طرف شما گوش دهند.

تلفن بی سیم سیسکو

تلفن بی سیم سیسکو

تلفن voip بی سیم مدل یالینک

تلفن بی سیم، گوشی یالینک W73P جایگزین تلفن بی سیم یالینک مدل W53P است که به تازگی تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته که از Handset مدل W73H و یک Base مدل W70B تشکیل شده می باشد. این گوشی دارای تغییرات مطرحی مثل به روز شدن طراحی ظاهری و همینطور یکی از با اهمیت ترین تغییرات این گوشی که باعث تمایز آن شده، سرعت فول شارژ شدن و تخلیه شارژ آن نسبت به گوشی تلفن بی سیم یالینک مدل W53P است که در زمان بسیار کمتری کامل شاژ شده و مدت زمان نگهداری شارژ آن هم بیشتر شده می باشد.

این گوشی ویپ تلفن voip بی سیم با پوشش دهی به صورت استاندارد دارای 50 متر برد در فضای داخلی و 300 متر در فضای آزاد خارجی، دارای یک باتری 1010mAh لیتیومی است که این باتری قوی به کاربران اجازه مکالمه در مدت زمان طولانی با خیال راحت داده که شارژدهی 300 ساعته در حالت آماده به کار و 22 ساعت شارژدهی در زمان مکالمه را ساپورت می کند.

تلفن voip بی سیم یالینک W73P دارای کیفیت صدای فوق العاده و پایدار HD برای ارتباط کارآمد و واضح است. قابلیت نویز کنسلینگ این گوشی تلفن بی سیم یالینک می تواند نویز صدای پس زمینه را کاهش داده و کیفیت و وضوح مکالمات را چند برابر کند. این گوشی با ابعاد 145mm x 48mm x 21mm و صفحه نمایش رنگی به ابعاد 160*128(1.8 اینچ) است که این قابلیت ها موجب شده گوشی تلفن voip بی سیم W73P به یک گوشی کاربر پسند و خوش دست تبدیل شود.

توصیه خرید تجهیزات تلفن تلفن voip بی سیم VoIP از فروشگاه نت یک

اگر جا به جایی بسیاری در روز دارید و زمان زیادی را هم پشت خود صرف می کنید، استفاده از تلفن تلفن voip بی سیم آی پی گزینه خوبی برای برقراری ارتباطات روزانه شما خواهد بود. شما می توانید لیستی کامل از محصولات ویپ تلفن voip بی سیم را در فروشگاه نت یک ورق بزنید و با قابلیت خرید آنلاین تلفن تلفن بی سیم VoIP مد نظر خود را هر کجا که بخواهید تحویل بگیرید.

نت یک تلفن تلفن voip بی سیم چه برند هایی را در ایران عرضه می کند؟

فروشگاه نت یک مفتخر بوده که انواع تلفن های تلفن بی سیم ویپ VoIP Cordless s از برندهایی مثل: سیسکو، یالینک، نیوراک، اسنوم و بسیاری دیگر از برند های برتر جهان را در ایران با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می کند.

آیا استفاده از VoIP توصیه می شود؟

با توجه به نکاتی که درباره مزایا و معایب VoIP گفته شد، اگرچه سیستم ویپ خالی از عیب نیست، اما مزایای آن که روز به روز در حال گسترش است، استفاده از این سیستم را توجیه می کند. به علاوه اینکه سیستم های تلفن سنتی در آینده نزدیک به طور کامل منسوخ می شوند.

در پایان می خواهیم اشاره ای کوتاه به سامانه مرکز تماس نت یک داشته باشیم. نت یک ارائه دهنده نرم افزار مرکز تماس و راهکارVoIP، مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی شده است. از جمله مهم ترین ویژگی های نرم افزار VoIP نت یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش تعداد تماس های ناموفق و از دست رفته
  • آگاهی از سطح رضایت مندی مشتریان
  • دریافت گزارش های کمی و کیفی
  • نظارت بر عملکرد پرسنل و تیم های مختلف
  • ایجاد ارتباط یکپارچه با نرم افزار CRM
  • بهبود و تسهیل ارتباطات
  • کاهش هزینه های تماس

قیمت تلفن voip بی سیم دکت و وای فای

هزینه تمام شده برای تلفن تلفن بی سیم وای فای معمولا کمتر از تلفن های دکت می باشد. علاوه بر قیمت پایین تر گوشی های وای فای، در صورت استفاده از این نوع تلفن نیازی به سخت افزاری دیگری ندارید و می تواند از شبکه تلفن voip بی سیم فعلی شرکت کمک بگیرید؛ اما برای داشتن تلفن های دکت حداقل به یک Base Station نیاز دارید. هر دو نوع تلفن Wi-Fi و DECT گزینه های خوبی برای استفاده می باشند؛ اما برای یک انتخاب عالی و ایده آل باید تمام جوانب شامل محل استفاده، میزان مورد نیاز پوشش دهی، نویز و موانع، میزان بودجه و تعداد تلفن های مورد نیاز را ارزیابی و بر این اساس انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *