دستگاه سانترال

فروش انواع سانترال های پاناسونیک

پاناسونیک| نت یک

نت یک یکی از مراکز معتبر فروش انواع سانترال های پاناسونیک می باشد. دستگاه های سانترال مثل یک مرکز مخابراتی عمل کرده و فعالیت دارند، این یعنی دستگاه های سانترال در مراکز اداری برای مدیریت خط های تلفن استفاده می شوند.

دستگاه های سانترال از طریق برنامه ریزی به گونه ای مورد استفاده قرار می گیرند که بالاترین حد بهره وری را داشته باشند و به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه بدهند. برای برنامه ریزی دستگاه های سانترال معمولا از کامپیوتر استفاده می شود.

استفاده از دستگاه های سانترال باعث می شود تا بتوان مدیریت خطوط تلفن و ایجاد صف افراد پشت تلفن را به راحتی انجام داد. برای آن که بتوان از دستگاه سانترال به درستی استفاده کرد نیاز است تا چند تلفن سانترال نیز داشته باشید و بین آن ها ارتباط برقرار کنید تا در نتیجه آن بتوانید یک مرکز مخابراتی کوچک را در سازمان خود به وجود بیاورید.

فروش انواع سانترال های پاناسونیک و معرفی

به طور کلی دستگاه های سانترال را از دو بعد تقسیم بندی می کنند و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند:

دستگاه های سانترال بر اساس ظرفیت

بر اساس ظرفیت قابل پشتیبانی، شاهد تولید دستگاه های سانترال مختلفی هستیم. سانترال ها را از این منظر به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم بندی می کنند.

دستگاه های سانترال بر اساس نوع عملکرد

بر اساس شیوه و نوع عملکرد می توان دستگاه های سانترال را به دو دسته تحت شبکه و غیر تحت شبکه طبقه بندی کرد.

سانترال پاناسونیک

در حوزه تولید دستگاه ها و تلفن های سانترال برندهای مختلفی فعالیت دارند اما بی شک بهترین برند در این زمینه شرکت پاناسونیک ژاپن است. این شرکت که هم دستگاه های سانترال و هم تلفن سانترال پیشرفته تولید می کند، محصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می کند. اگر یک سازمان یا اداره برای مدیریت خطوط تلفن خود نیاز به دستگاه سانترال با کیفیت و حرفه ای داشته باشد، بهترین گزینه خرید سانترال های  پاناسونیک است.

انواع سانترال های پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک انواع مختلفی از دستگاه های سانترال را تولید و عرضه می کند. هر یک از این دستگاه ها با توجه به ساختار خود ویژگی ها و امکانات مختلفی دارند.

سانترال پاناسونیک سری 308: این دستگاه های سانترال جز دستگاه های کم ظرفیت است و امکان برنامه ریزی از طریق تلفن را دارد. ظرفیت اولیه ی این دستگاه سانترال 3 خط شهری و 8 خط داخلی است.

سانترال پاناسونیک سری TDA: این سری از دستگاه های سانترال قابلیت پشتیبانی 64 پورت شهری و داخلی را دارند و برای 25 تا 65 کاربر مناسب و ایده آل هستند.

سانترال پاناسونیک سری NS: سری NS از دستگاه های سانترال پاناسونیک که جز دستگاه های کم ظرفیت است قابلیت پشتیبانی از 6 خط شهری و 2 خط داخلی را دارد.

در هنگام خرید دستگاه سانترال پاناسونیک به این نکته بسیار مهم باید توجه داشت که این دستگاه ها قابلیت ارتقا نیز دارند که باعث می شود تا بتوان ظرفیت خط های شهری و داخلی آن ها را به میزان قابل توجهی ارتقا داد. سانترال های پر ظرفیت برند پاناسونیک شامل سری های TDA و TDE و NS می باشند. این سری از دستگاه های سانترال دارای قیمت بیشتری بوده و به طبع آن ظرفیت بالاتری را ارائه می دهد، استفاده از سری های TDA و TDE و NS برای سازمان های متوسط یا بزرگ پیشنهاد می شود.

اگر قصد خرید سانترال دارید می توانید از سایت نت یک اقدام به خرید سانترال های پاناسونیک مورد نظر خود کنید. توجه داشته باشید که بررسی نیاز و سپس اقدام برای خرید دستگاه سانترال باعث کاهش هزینه های شما و افزایش بهره وری در سازمان شما می شود.

خرید و فروش انواع سانترال های پاناسونیک

سایت نت یک با ارائه بهترین دستگاه های سانترال حرفه ای و اصلی در برندهای مختلف سعی در سرعت بخشیدن و راحتی فرآیند خرید دستگاه های سانترال کرده است. سانترال های پاناسونیک که یکی از بهترین انواع این دستگاه ها هستند در سری های مختلفی چون پاناسونیک سری 324،316،308،TDA،NS در سایت نت یک به فروش می رسد.

فعالیت نت یک تنها به فروش سانترال خلاصه نمی شود، بلکه این سایت با فروش تجهیزات مختلف مخابراتی و شبکه به کمک مصرف کنندگان و مشتریان این محصولات آمده است تا بتوانند تجهیزات مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *