خدمات پسیو, سوئیچ شبکه, وبلاگ

فروش سوئیچ های شبکه

سوییچ شبکه| نت یک

در حوزه فروش سوئیچ های شبکه – با تجهیزات سخت افزاری مختلفی مواجه هستیم که هر یک از این تجهیزات کاربردهای مخصوص به خود را دارد. یکی از این تجهیزات سخت افزاری سوئیچ شبکه است که وظیفه آن ارتباط دادن بین دستگاه های مختلف در شبکه محلی است. سوئیچ شبکه وظیفه دارد تا ارتباطات بین دستگاه های مختلف در شبکه محلی که اصطلاحاٌ LAN گفته می شود را متمرکز کند. فروش سوئیچ های شبکه

هدف از این که سوئیچ های شبکه را مورد استفاده قرار می دهیم برای کاهش پهنای باند مصرفی در شبکه می باشد. کارکرد سوئیچ شبکه به این صورت است که پیام از یک دستگاه گرفته و با شناسایی و تشخیص گیرنده آن را به مقصد ارسال می کند و با این کار پهنای باند مصرفی در شبکه را کاهش می دهد. مزیت دیگر استفاده از سوئیچ های شبکه محرمانه ماندن پیام است. فروش سوئیچ های شبکه

سایت نت یک یکی از بهترین وب سایت های فعال در حوزه فروش سوئیچ است. اگر قصد خرید سوئیچ شبکه اصل و با کیفیت را دارید می توانید از سایت نت یک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش سوئیچ های شبکه

فروش سوئیچ های شبکه

انواع سوئیچ شبکه

بر اساس کاربردهای مختلف، امروزه شاهد تولید انواع سوئیچ شبکه هستیم. سوئیچ های مدیریتی و غیر مدیریتی، یک طرفه یا دو طرفه، ساده یا ماژولار و لایه 2 یا لایه 3 تنها برخی از انواع سوئیچ های شبکه هستند که هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند. بر اساس کاربرد و نیاز باید بهترین نوع سوئیچ را تشخیص داده و اقدام به خرید آن کنید. سوئیچ ها از جمله سخت افزار های سیستم شبکه می باشد و در اصل جزو اکتیو شبکه محصوب می شود.

برندهای سوئیچ شبکه

در بازار تولید سوئیچ های شبکه برندهای مختلفی فعالیت دارند اما در حال حاضر برخی از این برندها توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت بازار خاص خود را به دست بیاورند. در ادامه به بررسی این برندها خواهیم پرداخت:

 

سوئیچ شبکه سیسکو

شرکت سیسکو آمریکا یکی از بزرگترین فعالان حوزه فناوری و شبکه است. این شرکت با تولید سخت افزارهای شبکه و تجهیزات حوزه مخابرات بازار بسیار بزرگی را در اختیار دارد و محصولات سیسکو امروزه به سراسر جهان عرضه می شود. فروش سوئیچ های شبکه

از مدل های سوئیچ شبکه تولید شده توسط سیسکو می توان به سوئیچ های 24 پورت WS-C3850-24XS-E، 8 پورت WS-C2960CX-8TC-L، 12 پورت WS-C3850-12S-S و 48 پورت WS-C3750G-48PS-S اشاره کرد.

سوئیچ POE سیسکو

این محصول برای ارتباط میان تجهیزات مجهز به فناوری poe نظیر دوربین های تحت شبکه، آنتن های وایرلس و ای پی فون ها (IP Phone) استفاده می شود. این تکنولوژی مصرف انرژی در تمام زیرساخت های شبکه موردنظر را کاهش می دهد.

سایت نت یک با فروش سوئیچ سیسکو فرآیند خرید آن را بسیار آسان کرده است و در صورت نیاز می توانید سوئیچ های شبکه سیسکو را از سایت نت یک سفارش بدهید.

فروش سوئیچ های شبکه

سوئیچ شبکه دی لینک

برند دی لینک که در کشور تایوان فعالیت دارد از دیگر فعالان حوزه تولید تجهیزات شبکه و مخابراتی است. سوئیچ های شبکه دی لینک امروزه به بیش از 100 کشور جهان عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

از سوئیچ های شبکه تولید شده توسط دی لینک شاهد محصولاتی مثل 28 پورت DGS-1210-28P، 8 پورت DGS-1008MP، 10 پورت DGS-1100-10، 28 پورت DES-1210-28P، 48 پورت DES-1210-52 به بازار عرضه شده است.

سایت نت یک با فروش سوئیچ شبکه دی لینک فرآیند خرید این محصول را برای مصرف کنندگان آسان و راحت کرده است. از طریق این سایت می توانید هر نوع سوئیچ شبکه دی لینک که نیاز دارید خریداری کنید.

فروش سوئیچ های شبکه

سوئیچ شبکه تی پی لینک

در کنار تایوانی ها، چینی ها نیز به خوبی وارد بازار تولید محصولات و تجهیزات شبکه و مخابراتی شده اند. تی پی لینک به عنوان یک شرکت چینی امروزه به عنوان یکی از سه برند برتر تجهیزات شبکه در دنیا شناخته می شود. تی پی لینک هر ساله جوایز متعددی در زمینه کیفیت و نوآوری بدست می آورد.

سوئیچ های شبکه 8 پورت TL-SF1008P، 24 پورت TL-SG1024، 5 پورت TL-SF1005D، 16 پورت TL-SF1016D، 24 پورت TL-SG1024D و… تنها برخی از محصولات تولید شده توسط تی پی لینک است.

اگر علاقه دارید تا یک سوئیچ شبکه با کیفیت خریداری کنید می توانید از سایت نت یک اقدام به این کار کنید. سایت نت یک با فروش سوئیچ شبکه تی پی لینک به کمک مصرف کنندگان و مشتریان حوزه شبکه آمده است تا خرید محصولات شبکه را آسان کند.

فروش سوئیچ های شبکه

فروش سوئیچ های شبکه در نت یک

 

در هنگام خرید یک سوئیچ شبکه در وهله اول باید بر اساس نیاز بهترین نوع سوئیچ را پیدا کرد و سپس به دنبال خرید یک سوئیچ شبکه با کیفیت بروید. برندهایی مثل سیسکو، دی لینک و تی پی لینک از جمله شرکت های مشهور در این زمینه هستند که می توانید محصولات آن ها را به راحتی، از طریق سایت نت یک خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *